Naiset: kuinka kauan teidän orgasmi kestää?
ja miten voimakkaalta tuntuu?
haluaisin tietää onko se kaikilla samanlaista kuin itselläni? On todella todella järkyttävän voimakas kokemus, kestää noin 30? sekuntia (vähän vaikea arvioida) enkä pysty millään olemaan kirkumatta täysillä. Olen miettinyt miten ihmeessä kukaan voi saada useita orgasmeja peräkkäin? Olen aivan puhki yhdestä ja paikat herkkänä, toiseenkaan en pysty samana päivänä...
Kommentit (154)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:20"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:09"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:44"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:38"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:31"]Aika ikävän sävyn sai tämäkin keskustelu. Usein kuulee puhuttavan että ei saisi arvottaa orgasmeja ja että klitorisorgasmi on ihan yhtä hyvä kuin vaginaorgasmikin. Kuitenkin tällä palstalla AINA näissä keskusteluissa aletaan haukkua ja nälviä niitä jotka eivät saa muuten kuin yhdynnällä tai jotka nauttivat eniten miehen elimisestä. Miksi?? Miksi ei voi toisten antaa nauttia miten he kokevat parhaaksi vaan miksi pitää lytätä ja väittää mieheksi, trolliksi yms jos ei saa esim suuseksillä tai vibralla? Miksi klitorisorkkuporukkaa kohtaan pitää olla niin mukava ja heitä ei saa haukkua mutta jos joku saa yhdynnässä hän on sitten kaiken pilkan ja vihan kohde? Oikeasti tuli taas paha mieli. Ehkä sitten olen viallinen nainen kun seksissä pidän yhdynnästä, enkä suu-tai käsiseksistä välitä. Että kiitos vaan pahasta mielestä. [/quote] kateelliset jaksaa syytellä :) kuitenkin klitoris orgasmi on paljon helpompi saada ja monet vain haaveilee miehestä, jonka penis oikeasti tietää mitä tekee. [/quote] Jep, niin kai se on. Itselle klitorisogarmi on mysteeri, en ole ikinä saanut. Toivon senkin saavani joskus mutta edes suihkulla ei ole onnistunut. Mutta jatkan niistä yhdynnöstä nauttimista. [/quote] suihkulla se onkin aika vaikeaa loppupeleissä. Parhaiten klitorista stimuloi vibraattori tai taitava mies kielellä. Itse olen ennen nykyistä miestäni joutunut huolehtimaan omasta nautinnostani. [/quote] Niin, hmm, jotenkin esim kielellä hyväily ei tunnu yhtään hyvältä. Kädellä tuntuu kyllä hyvältä, mutta ei silläkään samalta kuin peniksellä pimpin hyväily. [/quote] ei se tunnukkaan ellei mies osaa. Itse olen kuitenkin senverran kokenut, että voin väittää, että suuriosa miehistä ei osaa. Nykyiseni tavatessani olin jo päätynyt siihen, että onhan se ihan ok esileikkinä, mut ei siitä nyt nauti. Kunnes sain elämäni ensimmäisen suuseksi orgasmin ihan yhtäkkiä ja haukoin järkytyksestä henkeä pitkään. Hoin miehellekin "mä tulin mä tulin" varmaan viis minuuttia ja se vaa nauro :D mikä koomisinta se oli hänellekkin eka kerta, kun antoi suuseksiä. [/quote] Mutta samalla tavallahan voisi sanoa naisille jotka eivät ole saaneet yhdynnässä: Sinulla ei vain ole tarpeeksi taitavaa miestä. Itse nimittäin haukon henkeäni yhdynnässä ja kylmänväreet menevät selkää pitkin. Ilmeisesti minulla on sitten hyvä panomies vai olisiko kyse siitä että naisten anatomia on erilaista, osa nauttii luonnostaan enemmän suuseksistä ja osa yhdynnästä? Koska muutenhan ne jotka eivät usko nauttivansa yhdynnästä, nauttisivat kyllä oikean miehen kanssa :) [/quote] kyllä voi sanoa niin. Toki naiset ovat erilaisia en sitä väitä ja toki mielipiteet perustuu vain omakohtaisiin kokemuksiin :D minulla oli kuitenkin mahtava palomies aiemmin kunnes tapasin vielä mahtavimman kokonaisvaltaisen tyydyttäjän, jos näin voi sanoa :D Olin tyytyväinen seksiin exänikin kanssa ja monien muiden, mutta se johtui siitä etten tiennyt paremmasta. [/quote] oho :D palomies=panomies [/quote] jep, mutta voi olla että et ole saanut tarpeeksi hyvää panoa vielä elämäsi aikana, kun pidät suuseksiä parempana. Tämä siis ihan sinun logiikallasi pääteltynä. Eli jos pitää enemmän suusesksitä, on vain saanut huonoja panoja elämänsä aikana? [/quote] siis en minä ole sanonut, että suuseksi on parempaa :o missä niin sanoin? Parasta on yhdyntäorgasmit miehen kanssa yhdessä.
[/quote]
Mutta eihän kukaan voi yhdynnästä nauttia. Ainakaan jos on nainen. Näin ovat av-mammat päättäneet.
[/quote] :D niin ne on ne kateelliset jotka ei kykene tai joiden miehet ei osaa.
Itse saan orgasmin mieheni kanssa oli seksi mitä vaan, jopa peppuseksissä. Ja minä olen mieheni ensimmäinen seksikumppani. Hän on luonnon lahjakkuus :D
[/quote] ja lisätään vielä, että tosiaan orgasmit oli vähäisempiä ennen häntä, vaikka muutoin nautin seksistä suuresti niin orgasmit oli vaisuja. Kumppaneissa ei sinällään ollut vikaa. Siitä puuttui vain se jokin. Mikä taas sai minut koukkuun jo ekasta kerrasta nykyisen kanssa. Emme edes seurustelleet ja aloin laskea orgasmeja ja kirjata ylös miten ne tulivat :D
Mulla on myös ongelma tuon jutun suhteen vaikka olen mies.Kun harvoin olen naisen kanssa sillä lailla niin tulen jo minuutin tai parin sisällä ja orgasmi kestää ja kestää(ns. lasti meni jo aika päiviä mutta sykkiminen ja kouristelu jatkuu vaan ja tuntuu taivaalliselta) pisin aika on ollut yli 7 min. ja joka kerta yli 5.En kehtaa olla naisen kanssa kun tulen niin nopeasti sätkyttely sekä peniksessä että kropassa jatkuu vaan.Yleensä joskus baari illan jälkeen olen jonkun kanssa ollut ja aamuisin tosi nolona sitten yritän livahtaa jos ollaan heillä ja jos meillä vetoan työkiireisiin kun pää punaisena muistelen edellis iltaa ja mitän se nyt ajattelee.Pirullista hommaa mutta joskus van tekee mieli niin hurjasti.Lääkäri ei osannut neuvoa juuri mitään tähän vaivaan vain puhui jotain luonnollisuudesta ja sen tepposista,yksilöllistä kuulemma mutta en minä ainakaan ole muista kuullut,eikä näistä ainakaan kaveri porukoissa puhuta.
Vierailija kirjoitti:
ja miten voimakkaalta tuntuu?
haluaisin tietää onko se kaikilla samanlaista kuin itselläni? On todella todella järkyttävän voimakas kokemus, kestää noin 30? sekuntia (vähän vaikea arvioida) enkä pysty millään olemaan kirkumatta täysillä. Olen miettinyt miten ihmeessä kukaan voi saada useita orgasmeja peräkkäin? Olen aivan puhki yhdestä ja paikat herkkänä, toiseenkaan en pysty samana päivänä...
Mulla samanlaisia, sain ensimmäisen vasta viisikymppisenä, kun löysin oikean miehen. Luulin ennen, että tiedän mikä on orgasmi. En pysty olemaan huutamatta ääneen, tajunnan rajamailla mennään.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:44"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:38"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:31"]Aika ikävän sävyn sai tämäkin keskustelu. Usein kuulee puhuttavan että ei saisi arvottaa orgasmeja ja että klitorisorgasmi on ihan yhtä hyvä kuin vaginaorgasmikin. Kuitenkin tällä palstalla AINA näissä keskusteluissa aletaan haukkua ja nälviä niitä jotka eivät saa muuten kuin yhdynnällä tai jotka nauttivat eniten miehen elimisestä. Miksi?? Miksi ei voi toisten antaa nauttia miten he kokevat parhaaksi vaan miksi pitää lytätä ja väittää mieheksi, trolliksi yms jos ei saa esim suuseksillä tai vibralla? Miksi klitorisorkkuporukkaa kohtaan pitää olla niin mukava ja heitä ei saa haukkua mutta jos joku saa yhdynnässä hän on sitten kaiken pilkan ja vihan kohde? Oikeasti tuli taas paha mieli. Ehkä sitten olen viallinen nainen kun seksissä pidän yhdynnästä, enkä suu-tai käsiseksistä välitä. Että kiitos vaan pahasta mielestä.
kateelliset jaksaa syytellä :) kuitenkin klitoris orgasmi on paljon helpompi saada ja monet vain haaveilee miehestä, jonka penis oikeasti tietää mitä tekee. Jep, niin kai se on. Itselle klitorisogarmi on mysteeri, en ole ikinä saanut. Toivon senkin saavani joskus mutta edes suihkulla ei ole onnistunut. Mutta jatkan niistä yhdynnöstä nauttimista. suihkulla se onkin aika vaikeaa loppupeleissä. Parhaiten klitorista stimuloi vibraattori tai taitava mies kielellä. Itse olen ennen nykyistä miestäni joutunut huolehtimaan omasta nautinnostani. Niin, hmm, jotenkin esim kielellä hyväily ei tunnu yhtään hyvältä. Kädellä tuntuu kyllä hyvältä, mutta ei silläkään samalta kuin peniksellä pimpin hyväily. ei se tunnukkaan ellei mies osaa. Itse olen kuitenkin senverran kokenut, että voin väittää, että suuriosa miehistä ei osaa. Nykyiseni tavatessani olin jo päätynyt siihen, että onhan se ihan ok esileikkinä, mut ei siitä nyt nauti. Kunnes sain elämäni ensimmäisen suuseksi orgasmin ihan yhtäkkiä ja haukoin järkytyksestä henkeä pitkään. Hoin miehellekin "mä tulin mä tulin" varmaan viis minuuttia ja se vaa nauro :D mikä koomisinta se oli hänellekkin eka kerta, kun antoi suuseksiä.
Mutta samalla tavallahan voisi sanoa naisille jotka eivät ole saaneet yhdynnässä: Sinulla ei vain ole tarpeeksi taitavaa miestä. Itse nimittäin haukon henkeäni yhdynnässä ja kylmänväreet menevät selkää pitkin. Ilmeisesti minulla on sitten hyvä panomies vai olisiko kyse siitä että naisten anatomia on erilaista, osa nauttii luonnostaan enemmän suuseksistä ja osa yhdynnästä? Koska muutenhan ne jotka eivät usko nauttivansa yhdynnästä, nauttisivat kyllä oikean miehen kanssa :)
Jossain tutkimuksessa oli päätelty, että se johtuu anatomiasta. Jos klitoris ja emättimen suu on lähellä toisiaan, yhdyntä hieroo myös klitorista. Joillakin naisilla ne on synnynnäisesti lähempänä, toisilla sen verran etäällä, ettei onnistu pelkällä yhdynnällä.
Vedä käteen ennen panoa. Myös kunnon känni päällä ei laukea niin helposti. Nuorempana ei ekan lastin jälkeen tarvinnut ees ottaa välillä pois, kun muutaman minuutin huilasi päällä ja siitä alkoi pikku hiljaa liikkuttamaan. Tällä tavoin sai toisen kerran perätysten puolen tunnin sisällä.
Miten tuollainen huutaminen onnistuu lapsiperheissä...?
Minulla on aika pitkä orgasmi n. 60-120 sekuntia voimakkaana. Sitten tottakai vielä se miedompi jälkisyke.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helvettiä nämä teidän yli 30 sekunnin orgasmit ovat? Olen aina luullut että kyse on vain urbaanilegendasta. Vai onko kyseessä sellainen laimeampi "emätinorgasmi"? Ovatko ne pitkät orgasmit sitten muka yhtä vahvoja ja intensiivisiä kuin ns. normaali 3-10 sekunnin klitorisorgasmi? Itse olen joskus saanut emätinorgasmeja miehen kanssa yhdynnässä mutta eivätpä ole olleet hääppöisiä, eivät edes hirveän pitkiä. Parhaan orgasmin olen saanut naisen sormettaessa ja nuollessa, mutta ei sekään kestänyt varmaan edes kymmentä sekuntia, todella intensiivinen toki oli. Miten niitä pitkiä orgasmeja muka sitten saadaan?
No itse olen saanut kyllä ihan minuutikin pituisen voimakkaan orgasmin, ei todella ole ollut laimea. 3 s orgasmi saisi minut vain vihaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Hei jos joku mies sattuu lukemaan tätä! jos olet ollut useamman naisen kanssa joka on saanut orgasmin, onko ne olleet millälailla erilaisia?
ap
Skaala on suorasta huudosta/eläimellisestä örinästä kuulemma kolmeen, joita en itse huomannut ollenkaan.
Ja jotkut eivät saa yhdynnässä ollenkaan, mutta klitorista stimuloimalla lähtee kuin nappia painamalla.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:50"]
Siis mitä helvettiä nämä teidän yli 30 sekunnin orgasmit ovat? Olen aina luullut että kyse on vain urbaanilegendasta. Vai onko kyseessä sellainen laimeampi "emätinorgasmi"? Ovatko ne pitkät orgasmit sitten muka yhtä vahvoja ja intensiivisiä kuin ns. normaali 3-10 sekunnin klitorisorgasmi? Itse olen joskus saanut emätinorgasmeja miehen kanssa yhdynnässä mutta eivätpä ole olleet hääppöisiä, eivät edes hirveän pitkiä. Parhaan orgasmin olen saanut naisen sormettaessa ja nuollessa, mutta ei sekään kestänyt varmaan edes kymmentä sekuntia, todella intensiivinen toki oli. Miten niitä pitkiä orgasmeja muka sitten saadaan?
No en mäkään usko jos joku sanoo saaneensa minuutin pituisen ORGASMIN. Ei nää mammat taida tietää edes mikä lasketaan orgasmiksi, jokuhan tuolla sanoi laskeneensa orkun jälkeiset supistuksetkin siihen pituuteen mukaan. sellaisia näiden mammojen 30s orgasmit taitaa olla, se varsinainen orkku vaan muutaman sekuntin pituinen
No minä ainakin todella tiedän mikä orgasmi on :D ja orgasmi on lähes tulkoon aina 30 -60 s. Nimenomaan se orgasmi, ei mikään jälkisyke.
Vierailija kirjoitti:
Siis kertokaahan te jotka olette näitä yli 20 sekunnin orgasmeja saaneet. Onko se orgasmi muka sillein yhtä "tasainen" ja voimakas koko sen ajan? Vai tuleeko jossain kohdin vielä erikseen sellainen "huippu"? Millä tavalla olette sen saaneet? Itse ollaan kokeiltu vaikka minkälaisissa asennoissa, sormilla ja suulla, vibralla ja ilman, mutta ei kyllä kumpikaan ole mitään 30 sekunnin orgasmia saanut, ei lähellekään. Varsinaista yhdyntää en ole ikinä harrastanut, mutta eipä ainakaan mikään dildo tunnu minusta juurikaan kummoiselta, joten tuskinpa siitä johtuu.
On tasainen ja voimakas koko sen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollainen huutaminen onnistuu lapsiperheissä...?
Lapsille muumit pyörimään volyymit tapissa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:20"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:09"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:44"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:38"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:31"]Aika ikävän sävyn sai tämäkin keskustelu. Usein kuulee puhuttavan että ei saisi arvottaa orgasmeja ja että klitorisorgasmi on ihan yhtä hyvä kuin vaginaorgasmikin. Kuitenkin tällä palstalla AINA näissä keskusteluissa aletaan haukkua ja nälviä niitä jotka eivät saa muuten kuin yhdynnällä tai jotka nauttivat eniten miehen elimisestä. Miksi?? Miksi ei voi toisten antaa nauttia miten he kokevat parhaaksi vaan miksi pitää lytätä ja väittää mieheksi, trolliksi yms jos ei saa esim suuseksillä tai vibralla? Miksi klitorisorkkuporukkaa kohtaan pitää olla niin mukava ja heitä ei saa haukkua mutta jos joku saa yhdynnässä hän on sitten kaiken pilkan ja vihan kohde? Oikeasti tuli taas paha mieli. Ehkä sitten olen viallinen nainen kun seksissä pidän yhdynnästä, enkä suu-tai käsiseksistä välitä. Että kiitos vaan pahasta mielestä. [/quote] kateelliset jaksaa syytellä :) kuitenkin klitoris orgasmi on paljon helpompi saada ja monet vain haaveilee miehestä, jonka penis oikeasti tietää mitä tekee. [/quote] Jep, niin kai se on. Itselle klitorisogarmi on mysteeri, en ole ikinä saanut. Toivon senkin saavani joskus mutta edes suihkulla ei ole onnistunut. Mutta jatkan niistä yhdynnöstä nauttimista. [/quote] suihkulla se onkin aika vaikeaa loppupeleissä. Parhaiten klitorista stimuloi vibraattori tai taitava mies kielellä. Itse olen ennen nykyistä miestäni joutunut huolehtimaan omasta nautinnostani. [/quote] Niin, hmm, jotenkin esim kielellä hyväily ei tunnu yhtään hyvältä. Kädellä tuntuu kyllä hyvältä, mutta ei silläkään samalta kuin peniksellä pimpin hyväily. [/quote] ei se tunnukkaan ellei mies osaa. Itse olen kuitenkin senverran kokenut, että voin väittää, että suuriosa miehistä ei osaa. Nykyiseni tavatessani olin jo päätynyt siihen, että onhan se ihan ok esileikkinä, mut ei siitä nyt nauti. Kunnes sain elämäni ensimmäisen suuseksi orgasmin ihan yhtäkkiä ja haukoin järkytyksestä henkeä pitkään. Hoin miehellekin "mä tulin mä tulin" varmaan viis minuuttia ja se vaa nauro :D mikä koomisinta se oli hänellekkin eka kerta, kun antoi suuseksiä. [/quote] Mutta samalla tavallahan voisi sanoa naisille jotka eivät ole saaneet yhdynnässä: Sinulla ei vain ole tarpeeksi taitavaa miestä. Itse nimittäin haukon henkeäni yhdynnässä ja kylmänväreet menevät selkää pitkin. Ilmeisesti minulla on sitten hyvä panomies vai olisiko kyse siitä että naisten anatomia on erilaista, osa nauttii luonnostaan enemmän suuseksistä ja osa yhdynnästä? Koska muutenhan ne jotka eivät usko nauttivansa yhdynnästä, nauttisivat kyllä oikean miehen kanssa :) [/quote] kyllä voi sanoa niin. Toki naiset ovat erilaisia en sitä väitä ja toki mielipiteet perustuu vain omakohtaisiin kokemuksiin :D minulla oli kuitenkin mahtava palomies aiemmin kunnes tapasin vielä mahtavimman kokonaisvaltaisen tyydyttäjän, jos näin voi sanoa :D Olin tyytyväinen seksiin exänikin kanssa ja monien muiden, mutta se johtui siitä etten tiennyt paremmasta. [/quote] oho :D palomies=panomies [/quote] jep, mutta voi olla että et ole saanut tarpeeksi hyvää panoa vielä elämäsi aikana, kun pidät suuseksiä parempana. Tämä siis ihan sinun logiikallasi pääteltynä. Eli jos pitää enemmän suusesksitä, on vain saanut huonoja panoja elämänsä aikana? [/quote] siis en minä ole sanonut, että suuseksi on parempaa :o missä niin sanoin? Parasta on yhdyntäorgasmit miehen kanssa yhdessä.
[/quote]
Mutta eihän kukaan voi yhdynnästä nauttia. Ainakaan jos on nainen. Näin ovat av-mammat päättäneet.
[/quote] :D niin ne on ne kateelliset jotka ei kykene tai joiden miehet ei osaa.
Itse saan orgasmin mieheni kanssa oli seksi mitä vaan, jopa peppuseksissä. Ja minä olen mieheni ensimmäinen seksikumppani. Hän on luonnon lahjakkuus :D