Naiset: kuinka kauan teidän orgasmi kestää?
ja miten voimakkaalta tuntuu?
haluaisin tietää onko se kaikilla samanlaista kuin itselläni? On todella todella järkyttävän voimakas kokemus, kestää noin 30? sekuntia (vähän vaikea arvioida) enkä pysty millään olemaan kirkumatta täysillä. Olen miettinyt miten ihmeessä kukaan voi saada useita orgasmeja peräkkäin? Olen aivan puhki yhdestä ja paikat herkkänä, toiseenkaan en pysty samana päivänä...
Kommentit (154)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:31"]Aika ikävän sävyn sai tämäkin keskustelu. Usein kuulee puhuttavan että ei saisi arvottaa orgasmeja ja että klitorisorgasmi on ihan yhtä hyvä kuin vaginaorgasmikin. Kuitenkin tällä palstalla AINA näissä keskusteluissa aletaan haukkua ja nälviä niitä jotka eivät saa muuten kuin yhdynnällä tai jotka nauttivat eniten miehen elimisestä. Miksi?? Miksi ei voi toisten antaa nauttia miten he kokevat parhaaksi vaan miksi pitää lytätä ja väittää mieheksi, trolliksi yms jos ei saa esim suuseksillä tai vibralla? Miksi klitorisorkkuporukkaa kohtaan pitää olla niin mukava ja heitä ei saa haukkua mutta jos joku saa yhdynnässä hän on sitten kaiken pilkan ja vihan kohde? Oikeasti tuli taas paha mieli. Ehkä sitten olen viallinen nainen kun seksissä pidän yhdynnästä, enkä suu-tai käsiseksistä välitä. Että kiitos vaan pahasta mielestä.
[/quote] kateelliset jaksaa syytellä :) kuitenkin klitoris orgasmi on paljon helpompi saada ja monet vain haaveilee miehestä, jonka penis oikeasti tietää mitä tekee.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:31"]Aika ikävän sävyn sai tämäkin keskustelu. Usein kuulee puhuttavan että ei saisi arvottaa orgasmeja ja että klitorisorgasmi on ihan yhtä hyvä kuin vaginaorgasmikin. Kuitenkin tällä palstalla AINA näissä keskusteluissa aletaan haukkua ja nälviä niitä jotka eivät saa muuten kuin yhdynnällä tai jotka nauttivat eniten miehen elimisestä. Miksi?? Miksi ei voi toisten antaa nauttia miten he kokevat parhaaksi vaan miksi pitää lytätä ja väittää mieheksi, trolliksi yms jos ei saa esim suuseksillä tai vibralla? Miksi klitorisorkkuporukkaa kohtaan pitää olla niin mukava ja heitä ei saa haukkua mutta jos joku saa yhdynnässä hän on sitten kaiken pilkan ja vihan kohde? Oikeasti tuli taas paha mieli. Ehkä sitten olen viallinen nainen kun seksissä pidän yhdynnästä, enkä suu-tai käsiseksistä välitä. Että kiitos vaan pahasta mielestä. [/quote] kateelliset jaksaa syytellä :) kuitenkin klitoris orgasmi on paljon helpompi saada ja monet vain haaveilee miehestä, jonka penis oikeasti tietää mitä tekee.
[/quote]
Jep, niin kai se on. Itselle klitorisogarmi on mysteeri, en ole ikinä saanut. Toivon senkin saavani joskus mutta edes suihkulla ei ole onnistunut. Mutta jatkan niistä yhdynnöstä nauttimista.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:31"]Aika ikävän sävyn sai tämäkin keskustelu. Usein kuulee puhuttavan että ei saisi arvottaa orgasmeja ja että klitorisorgasmi on ihan yhtä hyvä kuin vaginaorgasmikin. Kuitenkin tällä palstalla AINA näissä keskusteluissa aletaan haukkua ja nälviä niitä jotka eivät saa muuten kuin yhdynnällä tai jotka nauttivat eniten miehen elimisestä. Miksi?? Miksi ei voi toisten antaa nauttia miten he kokevat parhaaksi vaan miksi pitää lytätä ja väittää mieheksi, trolliksi yms jos ei saa esim suuseksillä tai vibralla? Miksi klitorisorkkuporukkaa kohtaan pitää olla niin mukava ja heitä ei saa haukkua mutta jos joku saa yhdynnässä hän on sitten kaiken pilkan ja vihan kohde? Oikeasti tuli taas paha mieli. Ehkä sitten olen viallinen nainen kun seksissä pidän yhdynnästä, enkä suu-tai käsiseksistä välitä. Että kiitos vaan pahasta mielestä. [/quote] kateelliset jaksaa syytellä :) kuitenkin klitoris orgasmi on paljon helpompi saada ja monet vain haaveilee miehestä, jonka penis oikeasti tietää mitä tekee.
[/quote]
Jep, niin kai se on. Itselle klitorisogarmi on mysteeri, en ole ikinä saanut. Toivon senkin saavani joskus mutta edes suihkulla ei ole onnistunut. Mutta jatkan niistä yhdynnöstä nauttimista.
[/quote] suihkulla se onkin aika vaikeaa loppupeleissä. Parhaiten klitorista stimuloi vibraattori tai taitava mies kielellä. Itse olen ennen nykyistä miestäni joutunut huolehtimaan omasta nautinnostani.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:38"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:31"]Aika ikävän sävyn sai tämäkin keskustelu. Usein kuulee puhuttavan että ei saisi arvottaa orgasmeja ja että klitorisorgasmi on ihan yhtä hyvä kuin vaginaorgasmikin. Kuitenkin tällä palstalla AINA näissä keskusteluissa aletaan haukkua ja nälviä niitä jotka eivät saa muuten kuin yhdynnällä tai jotka nauttivat eniten miehen elimisestä. Miksi?? Miksi ei voi toisten antaa nauttia miten he kokevat parhaaksi vaan miksi pitää lytätä ja väittää mieheksi, trolliksi yms jos ei saa esim suuseksillä tai vibralla? Miksi klitorisorkkuporukkaa kohtaan pitää olla niin mukava ja heitä ei saa haukkua mutta jos joku saa yhdynnässä hän on sitten kaiken pilkan ja vihan kohde? Oikeasti tuli taas paha mieli. Ehkä sitten olen viallinen nainen kun seksissä pidän yhdynnästä, enkä suu-tai käsiseksistä välitä. Että kiitos vaan pahasta mielestä. [/quote] kateelliset jaksaa syytellä :) kuitenkin klitoris orgasmi on paljon helpompi saada ja monet vain haaveilee miehestä, jonka penis oikeasti tietää mitä tekee. [/quote] Jep, niin kai se on. Itselle klitorisogarmi on mysteeri, en ole ikinä saanut. Toivon senkin saavani joskus mutta edes suihkulla ei ole onnistunut. Mutta jatkan niistä yhdynnöstä nauttimista. [/quote] suihkulla se onkin aika vaikeaa loppupeleissä. Parhaiten klitorista stimuloi vibraattori tai taitava mies kielellä. Itse olen ennen nykyistä miestäni joutunut huolehtimaan omasta nautinnostani.
[/quote]
Niin, hmm, jotenkin esim kielellä hyväily ei tunnu yhtään hyvältä. Kädellä tuntuu kyllä hyvältä, mutta ei silläkään samalta kuin peniksellä pimpin hyväily.
Vastaatko vielä että oliko pimppi hellänä noin (hurjan pitkän orkun jälkeen?!) Kiitos!
Sinulle nainen, joka kirjoitit, että on tosi vaikea saada orkkua. Et ole yksin, koska tunnen ihan henkilökohtaisesti muutaman sellaisen naisen, joilla myös on tuo samainen ´´ongelma.´´ Miehenä tiedän että laukeamattomuus saattaa aiheuttaa valtaisaa jomotusta (pussukoissa) ja kalussa. Mutta sama koskee myös naisia: elikkä jos nainen ei laukea säännöllisesti, niin tuo samantyylinen jomotus on peräti samaa luokkaa kuin meillä miehilläkin. Toivon kuitenkin ettei sinun kohdallasi olisi mitään varsinaista kipua, vaan pystyt ´´elämään´´ tuon asian kanssa, ja tietysti toivon että ne orkutkin alkaisivat jossain vaiheessa tulemaan. Kun luin tuon lyhyen viestisi, niin mulla tuli ihan oikeasti paha olo, koska tiedän että nyös naisilla saattaa ilmetä alapäässä kipua, jos ei laukea. Mutta oikein hyvää jatkoa sinulle, kulta! Ajattelen sinua..
Itse oon saanut vaan klitorisorgasmeja ja ei oo kauheen voimakkaita mulla ja kestää tosi vähän aikaa.. max 10sec
En ole jaksanut opiskella tuollaisia japanilaisia taidelajeja.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:31"]
Aika ikävän sävyn sai tämäkin keskustelu. Usein kuulee puhuttavan että ei saisi arvottaa orgasmeja ja että klitorisorgasmi on ihan yhtä hyvä kuin vaginaorgasmikin. Kuitenkin tällä palstalla AINA näissä keskusteluissa aletaan haukkua ja nälviä niitä jotka eivät saa muuten kuin yhdynnällä tai jotka nauttivat eniten miehen elimisestä. Miksi?? Miksi ei voi toisten antaa nauttia miten he kokevat parhaaksi vaan miksi pitää lytätä ja väittää mieheksi, trolliksi yms jos ei saa esim suuseksillä tai vibralla? Miksi klitorisorkkuporukkaa kohtaan pitää olla niin mukava ja heitä ei saa haukkua mutta jos joku saa yhdynnässä hän on sitten kaiken pilkan ja vihan kohde? Oikeasti tuli taas paha mieli. Ehkä sitten olen viallinen nainen kun seksissä pidän yhdynnästä, enkä suu-tai käsiseksistä välitä. Että kiitos vaan pahasta mielestä.
[/quote] Mene muualle itkemään. Täällä keskustellaan orgasmeista, joo, tuli selväksi, että olet omanlaisesi luonnonoikku. Niin kuule moni muukin meistä. Elä sen kanssa, mutta älä pilaa keskustelua jankutuksellasi.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:31"]
Kerran sain niin voimakkaan orgasmin, että aloin itkemään :D Ei kyllä ollut kelloa vieressä niin en tiedä kauanko kesti.
[/quote]
Mule kävi näin myös kerran - hulluinta että mies ei ehtinyt edes koskettamaan mua kun laukesin! Olin ikävöinyt häntä todella pitkään ja äärettömän kiihottunut jo kun sain hänet lopulta luokseni. Laukesin ihan pelkästä läheisyydestä ja pillahdin itkuun. Sanottakoon että tuo suhde on poikkeuksellisen intohimoinen vielä näin 26 vuoden jälkeenkin
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:35"]
Se mieletön ekstaasivaihe kestää puolisen minuuttia, ja supistelut vielä vähän siihen päälle. Mun on tosi vaikea olla hiljaa, mutta harvoin huutoa lähtee. Pikemminkin ynisen jostain syvältä kurkusta ja voihkin.
Kokeilin kerran huvikseni. Pystyn tulemaan 23 kertaa putkeen, jos haluan. Sen jälkeen meinasi oikeasti taju lähteä. En tosin koskaan näin paljoa oikeasti tarvitse, kahdesta neljään riittää tyydyttämään täysin.
[/quote]
kahdesta neljään? no ei sulla sitten kauheen kummosia ole. Kyllä mulle se yksi mieletön on semmonen, että sen jälkeen ei tee päiviin mieli. Ehkä kaikki ei vaan saa yhtä räjähtäviä.
[/quote]
Mulla ainakin nuo on niin voimakkaita että menee jalat alta - 1.-2. on ihan mielettömiä, 3. on rajuin ja 4. melkein sattuu jo. Ja tuo vaatii kyllä 3-4 tunnin ihanan rakastelusession kaikkineen eikä onnistu kuin yhden ihmisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:16"]En tiedä miksi kidutan itseäni lukemalla näitä juttuja.. Ehkä löytääkseni jonkun pienen vihjeen joka päästää minut ongelmistani? Silloin kun sain orgasmeja ne oli sellaisia lämpöisiä ilotulituksia jotka valtasi koko kehon. Taivaallisia. 2v ehdin niistä nauttia kunnes tulin raskaaksi ja sen koommin ei ole näkynyt kuin häivähdys pari kertaa omassa kivassa.. En ole siis moneen vuoteen saanut oikeaa orgasmia ja viime aikoina on alkanut jo vähän surettaa koko tilanne. Ongelmaa on selvästi sekä päässä että herkässä alapäässä, pitäisi osata vain (kirjaimellisesti) purkaa ne..
[/quote]
itselläni sama. Luulen että synnytyksessä tapahtui jotain kamalaa sillä sen jälkeen en ole paljon seksistä voinut nauttia. Oletko hakenut apua ongelmaasi? Itse olen ajatellu varata ajan gynekologille ja yritän selvittää ongelmaa. Itseäni vaivaa myös kuivuus sekä en pysty kiihottumaan enään fyysisesti vaikka henkisesti olisin valmis seksiin. Alapäässä ei vaan tapahdu yhtään mitään.
Pari sekuntia, klitorisorgasmi.
Pituudesta en osaa sanoa mitään, mutta ei kai ne yleensä ottaen kauhean pitkiä ole, jälkijäristykset sitten voivat kestää joskus pitkäänkin. Myös voimakkuudet ovat hyvin erilaisia riippuen kaikista asioista. Mitä voimakkaampi, sitä pakompi huutaa/voihkia. Jos on oikein surkea tussahdus, niin sitten ei irtoa suustakaan kuin joku vaimea huokaus tai voihkaisu.
Yhdynnässä en ole toistaiseksi onnistunut saamaan orgasmia, mutta olen onnellinen siitä että ylipäätään saan ja että nykyään olen pystynyt saamaan miehenkin kanssa. Meni nimittäin pitkään että sain ensimmäiseni ja sen jälkeen vielä pidempään että pystyin saamaan muuten kuin yksin. Luottamusongelmia, jep. Ensimmäinen miehen kanssa saamani (hän hyväili käsin) tuli jotenkin niin puskista (heh) ja yllättäen ja voimakkaana, että silloin karjahdin niin lujaa että melkein itsekin säikähdin :D Se oli myös lyhyt orkku, mutta hyvin terävä ja vahva.
On niitä niin monenlaisia. Joskus saan myös unissani, siis koskematta ollenkaan, jos olen ollut pitkään laukeamatta.
En ole ainakaan tietoisesti koskaan saanut. Tuskin tulen koskaan saamaankaan...
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:16"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:31"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:39"] Siis kertokaahan te jotka olette näitä yli 20 sekunnin orgasmeja saaneet. Onko se orgasmi muka sillein yhtä "tasainen" ja voimakas koko sen ajan? Vai tuleeko jossain kohdin vielä erikseen sellainen "huippu"? Millä tavalla olette sen saaneet? Itse ollaan kokeiltu vaikka minkälaisissa asennoissa, sormilla ja suulla, vibralla ja ilman, mutta ei kyllä kumpikaan ole mitään 30 sekunnin orgasmia saanut, ei lähellekään. Varsinaista yhdyntää en ole ikinä harrastanut, mutta eipä ainakaan mikään dildo tunnu minusta juurikaan kummoiselta, joten tuskinpa siitä johtuu. [/quote] Ei dildo tunnu lähellekään yhtä hyvältä kuin penis. Itse en pidä dildottelusta mutta rakastan yhdyntää. Miehen penis tuntuu todella hyvältä. [/quote]Jos verrataan penistä dildoon/strap-oniin, niin eipä siinä tunnu juuri muuta eroa kuin lämpö. [/quote] Oletko koskaan saanut kyrpää vai miksi puhut läpiä päähäsi? [/quote]Heh, siitä kyrvästä nyt on iloa vain sen parin minuutin ajan. Dildolla sen sijaan voi paukuttaa parikin tuntia jos kumppani vain jaksaa. ;)
[/quote]
Miten niin pari minuuttia? Meillä yhdyntä kestää 15-40 minuuttia kerrasta riippuen. Kaikkien miehet eivät ole minuuttimunia.
2 - 30 sekuntia. Pitkässä orgasmissa on monta orgasmia peräkkäin, kahden sekunnin orgasmi on pettymys. Mukavaa on, jos voi huutaa, mutta ei välttämätöntä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:20"]
Täällä myös yksi nainen joka nauttii kalusta. Suuseksi on kiva esileikki, mutta orgasmiin tarvitsen yhdynnän. Kun miehen kalu tökkii pimpin takaseinää niin kiemurtelen nautinnosta.
[/quote]
Meillä myös kanssa suuseksi aina esileikkinä. Ollaan monta kertaa yritetty viedä ns loppuun asti minun kohdalleni, ei ole onnistunut. Alkaa tunnelma jo laimeta.