Naiset: kuinka kauan teidän orgasmi kestää?
ja miten voimakkaalta tuntuu?
haluaisin tietää onko se kaikilla samanlaista kuin itselläni? On todella todella järkyttävän voimakas kokemus, kestää noin 30? sekuntia (vähän vaikea arvioida) enkä pysty millään olemaan kirkumatta täysillä. Olen miettinyt miten ihmeessä kukaan voi saada useita orgasmeja peräkkäin? Olen aivan puhki yhdestä ja paikat herkkänä, toiseenkaan en pysty samana päivänä...
Kommentit (154)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:18"]
Ne joilla on sekä voimakkaita että pienempiä, kummat on teistä parempia? Yksi iso vai 10 pientä?
[/quote]
Yksi iso ehdottomasti. Se tyydyttää kunnolla pitkäksi aikaa.
Muutama päivä sitten sain elämäni ensimmäisen ns. multipple orgasm.. Orgasmit iskivät kuin aallot rantaan, yksi toisensa jälkeen...yleensä orgasmin jälkeen tulee paikat niin herkäksi, etten halua ees koskettavan heti perään, mutta nyt sellaista ei tullut..vaan aina vaan uusi orgasmi..ehkä n. 7 yhteensä! En tiennyt, että on mahdollistakaan :D elämä on ihanaa aina toisinaan..
Saaminen kestää 15 minuuttia käsisuihkulla ja itse orkku kestää muutaman sekunnin ja ei todellakaan räjäytä tajuntaa :( Tasan ei käy onnen päivät...
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:25"]
Muutama päivä sitten sain elämäni ensimmäisen ns. multipple orgasm.. Orgasmit iskivät kuin aallot rantaan, yksi toisensa jälkeen...yleensä orgasmin jälkeen tulee paikat niin herkäksi, etten halua ees koskettavan heti perään, mutta nyt sellaista ei tullut..vaan aina vaan uusi orgasmi..ehkä n. 7 yhteensä! En tiennyt, että on mahdollistakaan :D elämä on ihanaa aina toisinaan..
[/quote]
Yksin vai jonkun kanssa?
-utelias
Max. 5 sekunttia kestää, eihän sellaista "kramppia" kroppakaan kauempaa kestä koska mä en ainakaan hengitä samaan aikaan...
Jaa a, ehkä 10 sekuntia. Tokenemiseen menee max. 30 sekuntia.
Nooh, mutta minun orgasmini ovat _vain_ klittaorkkuja, muunlaisista en kokemusta. Tosin olen kiitollinen noistakin enkä osaa kaivata muunlaisia kun ei tiedä mitä menettää(?).
Mä saan kyllä kaikenlaisia orgasmeja, kestoltaan ehkä 3-30 sek. Vaikea myöskään arvottaa, että mikä tuntuu paremmalta, kun ovat niin erilaisia. Joskus lyhyt voi olla todella kivan tuntuinen ja intensiivinen, joskus taas tulee pitkä ja tajunnanräjäyttävä, joskus jotain siltä väliltä. En ole kova kirkuja, mutta joskus tulee voihkittua aika kovaa, yleensä tosin ehkä vähän ennen sitä orgasmia koska sitten kun se tulee niin en siinä vaiheessa enää pysty tekemään mitään :)
Se mieletön ekstaasivaihe kestää puolisen minuuttia, ja supistelut vielä vähän siihen päälle. Mun on tosi vaikea olla hiljaa, mutta harvoin huutoa lähtee. Pikemminkin ynisen jostain syvältä kurkusta ja voihkin.
Kokeilin kerran huvikseni. Pystyn tulemaan 23 kertaa putkeen, jos haluan. Sen jälkeen meinasi oikeasti taju lähteä. En tosin koskaan näin paljoa oikeasti tarvitse, kahdesta neljään riittää tyydyttämään täysin.
Vau :) Mäkin haluaisin joskus kokea useita kerralla!! Mutta ehkä mun on liian voimakkaita siihen? En ole ikinä saanut klittaorkkua ja vain kerran ihmisen kanssa jota en rakasta. Sillä oli kummallinen käyrä varustus ja se selvästi teki sen tahallaan. Normaalisti saan vain rakastamani ihmisen päällä ollessa kun klitta hieroontuu yhdynnän aikana. Itse en ole ikinä saanut itselleni orkkua vaikka oon kyllä yrittänyt :D ei vaan tunnu miltään! mutta pääasia että saan edes noin, ei auta valittaa...
luulin että kaikki kirkuu koska itse en mahda sille mitään :D on varmaan miehellä ollut alkuaikoina hämmästelemistä jos aiemmat kumppanit on olleet hiljaisempia... Kyllä se vielä 8 vuodenkin jälkeen jaksaa hämmästyneenä katsoa!
ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:25"]
[/quote]
Yksin vai jonkun kanssa?
-utelias
[/quote]
Olin mieheni sylissä ja hän hyväili kädellään.
Tämä tapahtui päivää ennen kuukautisten alkamista, mietin olikohan kuunkierrolla vaikutusta...pitää tehdä jatkotutkimuksia ;D
Ohhohh no en ihan 30 sec pääse mut 20 sec. Jos miehen kans niin se on tajunnan räjäyttävää kirkumista, jos yksin niin laimeampaa.
Riippuu virkeystasosta ja siitä kauanko edelliskerrasta on. Joskus ilotulitus kestää 15 sekuntia, toisinaan minuutin, siltä se ainakin tuntuu. Jos olemme keränneet paineita pitämällä parin päivän tauon, saan koko yhdynnän aikana helposti kolmekin orgasmia. Äänitaso pysyy matalana kun puren tyynyä ;)
Vaikea määritellä aikaa, joskus tuntuu että kestää tosi kauan, varsinkin jos on ollut pitkä tauko, se alkaa jo siitä kun mies tulee sisälle ja kestää siihen asti kun hän lopettaa. Jos mies jatkaa minun ensimmäisen orgasmini jälkeen, voi olla että saan vielä toisen tai jopa kolmannenkin, mutta ne ei tunnu yhtään samalta, ne tuntuu jopa vähän epämiellyttävältä kun on paikat hellinä, en haluaisi että mies jatkaa kovin kauan enää sen jälkeen kun minä olen saanut. Klitorisorgasmi on myös ihan eri asia, se on vain sellainen tuikahdus, ja sitten ei sen jälkeen tule enää yhdynnässäkään sitä oikeaa kunnollista.
Mä en ole koskaan saanu muuta kun klitorisorgasmeja. Ne kestää joku 10-15 sek ja voin saada itekseni montakin peräkkäin mutta vaimenevat kyllä. Miehen kanssa saan vain kun oon itse päällä. Silloin suht nopeestikkin. Miten te saatte jonkun muun tyyppisiä orgasmeja? Kyllähän se hyvältä tuntuu kun se muna osuu oikeeseen kohtaan tuonne johonkin seinämään mutta ei se ole mitään verrattuna klitorisorgasmiin. Ja en kyllä kilju, ääntelen ja menen hetkeks toimintakyvyttömäks.
Mä luulen että mulla on joku yhdistelmäorgasmi? En ole koskaan saanut pelkällä hieronnalla enkä kuin kerran pelkällä yhdynnällä.
eräs mies jotenkin väänteli munaansa siellä sisällä poikittain ja hups, sain ilman sen suurempaa yritystä. Se oli ehkä g-piste orgasmi? Kukaan muu ei ole pystynyt samaan. Se ei tainnut ihan niin voimakas olla?
Joskus olen kokenut ihme kipristelyä kun olen nuorempana housut jalassa suudellut ja hieronut itseäni mieheen. Oletan ettei se kuitenkaan ollut varsinaisesti orgasmi koska ei ollut MITÄÄN verrattuna noihin ensiksi mainitsemiini... Tuntui vähän silt kuin orgasmi alkaisi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:49"]
Mä en ole koskaan saanu muuta kun klitorisorgasmeja. Ne kestää joku 10-15 sek ja voin saada itekseni montakin peräkkäin mutta vaimenevat kyllä. Miehen kanssa saan vain kun oon itse päällä. Silloin suht nopeestikkin. Miten te saatte jonkun muun tyyppisiä orgasmeja? Kyllähän se hyvältä tuntuu kun se muna osuu oikeeseen kohtaan tuonne johonkin seinämään mutta ei se ole mitään verrattuna klitorisorgasmiin. Ja en kyllä kilju, ääntelen ja menen hetkeks toimintakyvyttömäks.
[/quote]
Mä mietin ihan samaa... Siis kun mies on lähellä tulemista ja tulemisen aikana seksi tuntuu todella hyvältä, todella kiihottavalta, todella-melkein-siellä, mutta ei sitten kuitenkaan. Mä haluaisin niitä emätinorgasmejakin! :D
Melkoisia orkkuja teillä :D
Mä oon harrastanu seksiä vuosia ennenkuin sain ensimmäistäkään orkkua. Se oli tylsää ja tein sitä miestä miellyttääkseni :/ virhe. Ei siis tuntunu missään ja sit ku meni sellanen into siitä...nuori ja tyhmä minä :( mies oli tosi itsekäskin. Hoksasin kyllä sitten jossain vaiheessa mitä orkut ja nauttiminen on. Oltiin tilattu jotain seksivälineitä ja mies oli matkalla kun ne tuli. Ajattelin vähän testailla silleen et booooring..no satuin sitte kokeilemaan klittan kohdalle dildoa kunnes sain orkun..huh! Olin luullu et mussa on jotain vikaa! No, orkut tais tulla mukaan seksiin tuon dildon avulla. Tarviin aika kovaa värinää et pystyin tulemaan. Erosin tuosta miehestä lopulta..
Nykyisen miehen kanssa saan dildon avulla yhdynnässä niin että oon päällä selin mieheen. Hieron siis dildolla klittaa. Muut värinähommelit ei oo yhtä tehokkaita, siksi tuo dildo vaikka hassulta kuulostaakin :) itsekseni saan sormillakin.. nyksän kanssa tapahtui jotain merkittävää. Saan hänen antaessa minulle suuseksiä. Olen ehkä jossain mielessä pidättyväinen ja siksi tarvin seksiin sen dildon (voimakkaan stimulaation). Ihmettelin kyllä kuinka suuseksissä onnistuin saamaan..mies ei ole superhyvä siinä mutta ehkä se luottamus ja rakkaus.
Moninkertaiset orkut eivät kuulu repertuaariin. Olen joskus itseksini tehnyt muutaman peräkkäin, mutta ihan alusta pitää lähteä silloin eikä se käsillä onnistu, tarvii dildon.. Ja viimeisillä kerroilla saattaa tulla vähän pissaakin :o eikä ny enää tunnu oikein miltään... Mun orkut kestää jonku 5-10s ehkä. Eikö oo ongelmaa olla hiljaakaan. Kait ne sitte aika laimeita on. Jälkeenpäin on sellanen "takki auki" olo..
Joku nainen kysyi miehen kokemuksia naisten orgasmeista, ja onhan niitä toki jokunen kokemus. Ensinnäkin on hyvin yleistä, että naisethan eivät laukea ehkä niin ´´kerkästi´´ kuin miehet, vaan naisen orgasmiin tarvitaan yleensä erilaisia ´´tekniikoita.´´ Elikkä jotkut tyttö ystävät ovat halunneet että pimppiä nuollaan ihan ´´reilusti´´ juuri siitä oikeasta kohdasta, kunnes orgasmi on yleensä tullutkin sitten suuren kirkumisen myötä! Jotkut tytöt ovat taas halunneet että heidät hoidellaan sormea apuna käyttäen aivan tuosta samasta kohden kuin edellä jo mainitsin. Mitä tulee naisen orgasmiin noin yleensä, niin täytyy kyllä sanoa, että se on kyllä ehdottomasti upeimpia kokemuksia mitä koskaan olen (nähnyt) ja kokenut. Mikään muu ei ole niin kaunista ja kiihoittavaa, kuin että nainen kirkuu kurkku suorana omaa orkkuaan! Jotkut naiset ovat olleet rajun orkun jälkeen niin uupuneita, ja hengästyneitä, että heidän on tätynyt antaa ensin levätä melkoisen pitkä tovi, kunnes ovat sitten pikku hiljaa palautuneet tähän maailmaan! Kuten jo aiemmin tuossa viittasinkin, niin naisen saattaminen orgasmiin on aivan uskomattoman kiihoittava kokemus: elikkä sen jälkeen, kun on ensin hoidellut naisen, ja odotellut, ´´ihan rauhassa´´, kunnes hän tokenee, ja nainen ottaa minut viimein vastaan, niin myös omat siemenet ruiskuaa valtaisalla voimalla naisen sisään, niin että koko vartalo tärisee ja tutisee! Elikkä nainen pitää hoitaa (ennen) omaa orkkua, niin se antaa myöskin itselle todella valtaisan ja voimakkaan orgasmin!
Kateellisena luen noita kuvauksia. Tasan ei käy nallekarkit. Mun on hyvin vaikea saada orgasmia.
Ne joilla on sekä voimakkaita että pienempiä, kummat on teistä parempia? Yksi iso vai 10 pientä?