Naiset: kuinka kauan teidän orgasmi kestää?
ja miten voimakkaalta tuntuu?
haluaisin tietää onko se kaikilla samanlaista kuin itselläni? On todella todella järkyttävän voimakas kokemus, kestää noin 30? sekuntia (vähän vaikea arvioida) enkä pysty millään olemaan kirkumatta täysillä. Olen miettinyt miten ihmeessä kukaan voi saada useita orgasmeja peräkkäin? Olen aivan puhki yhdestä ja paikat herkkänä, toiseenkaan en pysty samana päivänä...
Kommentit (154)
Useimmat naiset tarvitsevat orgasmiin muutakin kuin pelkän yhdynnän, elikkä et suinkaan ole mikään ´´poikkeus´´ siinä mielessä! Nämä sivustot antavat ehkä hieman väärän kuvan naisen orgasmista/herkkyydestä! Reaalimaailmassa useimmat naiset eivät todellakaan ulahtele orkkuja niin helposti kuin saattaisi luulla! Elikkä jälleen kerran täytyy korostaa sitä, että ihmiset ovat todella erilaisia: elikkä joku laukeaa todella herkästi, ja toinen tarvitsee melkoisen ´´työskentelyn´´ saadakseen orkun! On myös paljon sellaisia pareja, joissa naisen orgasmi on suorastaan ´´tuntematon käsite.´´ Mutta jos taas nainen (haluaisi laueta!)-mutta se se on työn ja tuskan takana, niin se on varmaankin todella piinallinen tilanne. Elikkä pidän ihan normaalina naisena sellaista naista, jolla on vaikeuksia päästä orgasmiin asti, kyse on vain siitä että ihmiset ovat todellakin niin tavattoman erilaisia!
Oonko ainoa joka saa 1-2min orgasmeja? :o
Mulla kestää noin 10-30 minuuttia, yleensä soitan silloin trumpettia toisella kädellä ja toisella hakkaan tamburiinia.
Myös minun entinen tyttöystäväni alkoi silloin tällöin itkemään onnestsa kun nuoleskelin hänelle klitta orkun! Hänen orkut olivat joskus niin voimakkaita että tuntui kuin pääni menisi´´lyttyyn´´ kun hän puristi jalkojaan yhteen niin voimakkaasti! Kaikenlisäksi hänen orkut olivat yleensä niin äänekkäitä että menimmekin yleensä kesämökille rakastelemaan, jossa hän sai sitten kirkua ja ulista niin ettei kukaan sivullinen kuullut hänen voimakkaita klitta orkkujaan! Nainen on kyllä (positiivisessa mielessä) tosi söpö näky, kun hän itkee onneaan vomakkaan orkun jälkeen! Myös itselleni nuo kyseisen tytön voimakkaat orkut olivat todella kiihottavia kokemuksia, elikkä myös oma orkku tuli erittäin nopeasti kun olin ensin hoidellut hänelle tuon klitta orkun!
Parjaimmillaan pillu supistellut vartin. Alkoi jo tehdä pahaa. Siihen koko kropan tärinät. Parhaimmillaan orgasmi kestänyt 25 minuuttia, kun mies on kiusannut
Kumpikohan meistä on ollut useamman (NAISEN KANSSA)!? Elikkä meikäläinen puhuu (KOKEMUKSESTA) ja joku katkeroitunut ja syrjäytynyt vanhapiika höpöttää jotain ahdistuneita luulojaan! Hyvää syksyä!
10-60 sekunttia ja eka tulee voimakkaana en heti pysty toiseen mut parin minsan päästä coi jo tulla toiset joka kerta on laimempi. Yleensä aina eka on voimakas ja LOISTAVAA. Aaaaaa se tuntuu niin hyvältä
Sinulle nainen jolla orgasmit ovat, ´´lopahtaneet´´, niin oletkos kokeillut katsoa ensin jotain kiihottavaa seksi filmiä, niin sen jälkeen klitta orkku voisi ehkä onnistua?!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:16"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:31"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:39"] Siis kertokaahan te jotka olette näitä yli 20 sekunnin orgasmeja saaneet. Onko se orgasmi muka sillein yhtä "tasainen" ja voimakas koko sen ajan? Vai tuleeko jossain kohdin vielä erikseen sellainen "huippu"? Millä tavalla olette sen saaneet? Itse ollaan kokeiltu vaikka minkälaisissa asennoissa, sormilla ja suulla, vibralla ja ilman, mutta ei kyllä kumpikaan ole mitään 30 sekunnin orgasmia saanut, ei lähellekään. Varsinaista yhdyntää en ole ikinä harrastanut, mutta eipä ainakaan mikään dildo tunnu minusta juurikaan kummoiselta, joten tuskinpa siitä johtuu. [/quote] Ei dildo tunnu lähellekään yhtä hyvältä kuin penis. Itse en pidä dildottelusta mutta rakastan yhdyntää. Miehen penis tuntuu todella hyvältä. [/quote]Jos verrataan penistä dildoon/strap-oniin, niin eipä siinä tunnu juuri muuta eroa kuin lämpö. [/quote] Oletko koskaan saanut kyrpää vai miksi puhut läpiä päähäsi? [/quote]Heh, siitä kyrvästä nyt on iloa vain sen parin minuutin ajan. Dildolla sen sijaan voi paukuttaa parikin tuntia jos kumppani vain jaksaa. ;)
[/quote]
Parin minuutin? No et sinä sitten ainakaan hyvää kyrpää ole saanut :) aika harvalla se noin vähän aikaa kestää!
[/quote]"Hyvää kyrpää"? Kuka nainen puhuu noin, pitihän se arvata että täällä on joku mies trollaamassa :DD Ja se on ihan sama onko se pari vai parikymmentä minuuttia, pointti luulisi tulleen selväksi. Ei edes "hyvin kyrpä" voita vibraattoria. Ja et sinä pelkällä peniksellä ketään naista kunnolla tyydytä.
Jos pillu supistelee todella voimakkaasti ja kalu on juuri sisällä, eikä ole vielä lauennut, niin myös omaa laukeamista on suorastaan mahdoton estää, koska juuri tuo pillun supistelu on tarkoitettukin että myös kalu laukeaa siihen samaan kyytiin! Se hyvänolon tunne on kyllä sanoinkuvaamaton, jos kumpikin laukeaa samaan aikaan!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:56"]
Kumpikohan meistä on ollut useamman (NAISEN KANSSA)!? Elikkä meikäläinen puhuu (KOKEMUKSESTA) ja joku katkeroitunut ja syrjäytynyt vanhapiika höpöttää jotain ahdistuneita luulojaan! Hyvää syksyä!
[/quote]
Kumpikohan meistä on nainen!? älä tule kertomaan miten minä orgasmini saan ja nautinko yhdynnästä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:16"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:31"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:39"] Siis kertokaahan te jotka olette näitä yli 20 sekunnin orgasmeja saaneet. Onko se orgasmi muka sillein yhtä "tasainen" ja voimakas koko sen ajan? Vai tuleeko jossain kohdin vielä erikseen sellainen "huippu"? Millä tavalla olette sen saaneet? Itse ollaan kokeiltu vaikka minkälaisissa asennoissa, sormilla ja suulla, vibralla ja ilman, mutta ei kyllä kumpikaan ole mitään 30 sekunnin orgasmia saanut, ei lähellekään. Varsinaista yhdyntää en ole ikinä harrastanut, mutta eipä ainakaan mikään dildo tunnu minusta juurikaan kummoiselta, joten tuskinpa siitä johtuu. [/quote] Ei dildo tunnu lähellekään yhtä hyvältä kuin penis. Itse en pidä dildottelusta mutta rakastan yhdyntää. Miehen penis tuntuu todella hyvältä. [/quote]Jos verrataan penistä dildoon/strap-oniin, niin eipä siinä tunnu juuri muuta eroa kuin lämpö. [/quote] Oletko koskaan saanut kyrpää vai miksi puhut läpiä päähäsi? [/quote]Heh, siitä kyrvästä nyt on iloa vain sen parin minuutin ajan. Dildolla sen sijaan voi paukuttaa parikin tuntia jos kumppani vain jaksaa. ;)
[/quote]
Parin minuutin? No et sinä sitten ainakaan hyvää kyrpää ole saanut :) aika harvalla se noin vähän aikaa kestää!
[/quote]"Hyvää kyrpää"? Kuka nainen puhuu noin, pitihän se arvata että täällä on joku mies trollaamassa :DD Ja se on ihan sama onko se pari vai parikymmentä minuuttia, pointti luulisi tulleen selväksi. Ei edes "hyvin kyrpä" voita vibraattoria. Ja et sinä pelkällä peniksellä ketään naista kunnolla tyydytä.
[/quote]
Taas tämä ikuinen sota. Uskokaa jo että kaikki naiset eivät ole siveyden sipuleita ja voivat sanoa sanan "kyrpä" ihan normaalipuheessaan. Ja kyllä, mieheni tyydyttää minut pelkällä peniksellä. Se, että sinä tarttet tyydytykseen muutakin kuin peniksen on ihan ok, mutta ole kiltti jookos ja anna minun nauttia seksistä minun tavallani. En pidä vibrasta, en pidä kielestä, pidän peniksestä. Saan siitä parhaan nautinnon. On halpamaista haukkua eriävää mielipidettä trolliksi. Oletko kateellinen vai miksi hyökkäät niin kovasti naista kohtaan joka nauttii miehen peniksestä?
Täällä myös yksi nainen joka nauttii kalusta. Suuseksi on kiva esileikki, mutta orgasmiin tarvitsen yhdynnän. Kun miehen kalu tökkii pimpin takaseinää niin kiemurtelen nautinnosta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 18:49"]
[/quote]
[/quote]
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista....Happamaa sanoi av-mamma yhdyntänautinnosta....
Kuulostaa hyvinkin tutulta ap :D mutta olen oppinut hillitsemään ääntäni. Vahvimpia ovat yhdynnässä tulevat orgasmit etenkin, jos laukeaa miehen kanssa yhtäaikaa :)
En myöskään ymmärrä miten joku voi saada useita. Orgasmi jyskyttää minussa jopa minuutteja sen kunnon tulituksen jälkeen ja tunto alkaa palata vasta jonkun ajan päästä alapäähän :D
Kykenen kuitenkin saamaan saman päivän aikana toisenkin tai useamman, jos on aikaa ja mahdollisuus seksiin. Mutta välissä tarvii olla kyllä aikaa :D
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:24"]
Kuulostaa hyvinkin tutulta ap :D mutta olen oppinut hillitsemään ääntäni. Vahvimpia ovat yhdynnässä tulevat orgasmit etenkin, jos laukeaa miehen kanssa yhtäaikaa :) En myöskään ymmärrä miten joku voi saada useita. Orgasmi jyskyttää minussa jopa minuutteja sen kunnon tulituksen jälkeen ja tunto alkaa palata vasta jonkun ajan päästä alapäähän :D Kykenen kuitenkin saamaan saman päivän aikana toisenkin tai useamman, jos on aikaa ja mahdollisuus seksiin. Mutta välissä tarvii olla kyllä aikaa :D
[/quote]
Joo, tuo äänen hillitseminen on kyllä hankalaa. Itsekin ulvon usein nautinnosta, tuntuu että jos alkaa pidätteleen niin se häiritsee nautintoa. Yhdynnän minäkin tarvitsen orgasmiin. Ennen yhdyntää usein hyväilen klitorista käsillä mutta yhdynnän aikana siihen ei saa koskea ettei nautinto häiriinny.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:24"]Kuulostaa hyvinkin tutulta ap :D mutta olen oppinut hillitsemään ääntäni. Vahvimpia ovat yhdynnässä tulevat orgasmit etenkin, jos laukeaa miehen kanssa yhtäaikaa :)
En myöskään ymmärrä miten joku voi saada useita. Orgasmi jyskyttää minussa jopa minuutteja sen kunnon tulituksen jälkeen ja tunto alkaa palata vasta jonkun ajan päästä alapäähän :D
Kykenen kuitenkin saamaan saman päivän aikana toisenkin tai useamman, jos on aikaa ja mahdollisuus seksiin. Mutta välissä tarvii olla kyllä aikaa :D
[/quote]
Piti vielä lisätä, kun täällä on myös suuseksi ollut puheena niin minä kyllä saan myös suuseksillä hyviä orgasmeja ja se seksissä onkin kivaa, että koskaan ei tiedä minkälainen räjähtävä lopetus on. Joskus vahvempi, joskus lievempi, mutta koskaan ei jätä kylmäksi :)
Aika ikävän sävyn sai tämäkin keskustelu. Usein kuulee puhuttavan että ei saisi arvottaa orgasmeja ja että klitorisorgasmi on ihan yhtä hyvä kuin vaginaorgasmikin. Kuitenkin tällä palstalla AINA näissä keskusteluissa aletaan haukkua ja nälviä niitä jotka eivät saa muuten kuin yhdynnällä tai jotka nauttivat eniten miehen elimisestä. Miksi?? Miksi ei voi toisten antaa nauttia miten he kokevat parhaaksi vaan miksi pitää lytätä ja väittää mieheksi, trolliksi yms jos ei saa esim suuseksillä tai vibralla? Miksi klitorisorkkuporukkaa kohtaan pitää olla niin mukava ja heitä ei saa haukkua mutta jos joku saa yhdynnässä hän on sitten kaiken pilkan ja vihan kohde? Oikeasti tuli taas paha mieli. Ehkä sitten olen viallinen nainen kun seksissä pidän yhdynnästä, enkä suu-tai käsiseksistä välitä. Että kiitos vaan pahasta mielestä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:16"]En tiedä miksi kidutan itseäni lukemalla näitä juttuja.. Ehkä löytääkseni jonkun pienen vihjeen joka päästää minut ongelmistani? Silloin kun sain orgasmeja ne oli sellaisia lämpöisiä ilotulituksia jotka valtasi koko kehon. Taivaallisia. 2v ehdin niistä nauttia kunnes tulin raskaaksi ja sen koommin ei ole näkynyt kuin häivähdys pari kertaa omassa kivassa.. En ole siis moneen vuoteen saanut oikeaa orgasmia ja viime aikoina on alkanut jo vähän surettaa koko tilanne. Ongelmaa on selvästi sekä päässä että herkässä alapäässä, pitäisi osata vain (kirjaimellisesti) purkaa ne..
[/quote] aika erikoista. Minulla orgasmit voimistuivat synnytyksen jälkeen. Oletteko miehesi kanssa viettäneet kahden kesken aikaa riittävästi. Niin, että olette voineet, vaikka hyväillä toisianne koko päivän?
Tänään meillä oli reilun tunnin sessio. Se sisälsi pettingiä, yhdyntää ja suuseksiä minulle :D tulin yhdynnässä kerran ja suuseksillä kerran. Täytyy sanoa, että molemmat olivat aivan yhtä räjähtäviä ja koko kroppa tärisi ja heilahteli niin, että mies sai väistyä etten potkaise :'D