Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden täysin erilaisen miehen loukussa?

Vierailija
18.08.2014 |

Tilanne on se, että olen kahden miehen loukussa. Toinen on täysin mun vastakohta, halutaan eri asioita loppupeleissä ja kiinnostuksen kohteet on lähes kaikki eri, mutta hyvin tullaan juttuun ja on hauskaa yhdessä ja siinä on se jokin.

Toisen kanssa taas jaetaan samat harrastukset ja mielenkiinnonkohteet, toki on eriäväisyyksiäkin. Hyvin tullaan juttuun.

Tätä ensimmäistä tapaillut pitemmän aikaa, toisen löysin vahingossa kun tuli ekan kanssa kismaa. Nyt en osaa päättää kumpaa tapailisin, kun en jaksa kahden kanssakaan säätää.

Mitään vinkkejä?! Ikää tässä on siis 38v - 35v, eli ei mitään teinejäkään enää olla.

Ei oikein viittis vetkuttaakaan asiaa, tai kohta ei ole kumpaakaan ketä tapailla. Järki sanoo toista ja sydän toista. Ikääkin kun on sen verran että vakituinen ja johonkin johtava (lue perhe, yhteinen koti) tulevaisuus kiinnostaa enemmän kuin epämääräinen suhde, mutta kun siinä toisessa on vaan se jokin jota en osaa selittää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ole missään karkkikaupassa. Muutoin voisin kuvitella että henkinen ikä 10-vuotiaan tasolla.

Vierailija
2/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vastaapa seuraaviin kysymyksiin: millaisen parisuhteen haluat? Mitä pidät tärkeänä, etkä missään tapauksessa voi joustaa? Siis määrittele oma toiveesi parisuhteesta, älä vertaa miehiin ennenkuin jälkeen päin, kumpi sopii kuvaan. 

Ja sitten se tärkein: kun mietit mitä sydämesi sanoo,niin mitä se sanoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää kysyä...kumpikaan ei ole se kuuluisa oikea. Anna näiden miesten mennä. He ansaitsevat enemmän, kuin eipäsjuupas-leikkisi.

Vierailija
4/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mutta muille kommenttina, että helppo se on huudella jos ei itse ole ollut vastaavassa tilanteessa. Ei tuohon tilanteeseen kukaan tahallaan mene! Että voi se oma henkinen ikänne olla 10v tasolla..

Vierailija
5/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa päättää jätä molemmat. Mieti itsesi jommaksi kummaksi mieheksi. Haluisitko tulla edes valituksi jos valinta ei ole selvääkin selvempi? Minä en.

Vierailija
6/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 09:05"]

Vaikea sanoa, mutta muille kommenttina, että helppo se on huudella jos ei itse ole ollut vastaavassa tilanteessa. Ei tuohon tilanteeseen kukaan tahallaan mene! Että voi se oma henkinen ikänne olla 10v tasolla..

[/quote]

Vaihda allekirjoitusta. Huomatuksesi henkisestä iästä ei ole kyspää keskustelua.

Vierailija
7/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 09:23"]

[/quote]

Vaihda allekirjoitusta. Huomatuksesi henkisestä iästä ei ole kyspää keskustelua.

[/quote]

Esiintyy useammasakin ketjussa ja se syö uskottavuutta. Ottaa niin pahasti silmään, ja asia jää sen se varjoon.

Vierailija
8/8 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 09:23"]

[/quote]

[/quote]

Esiintyy useammasakin ketjussa ja se syö uskottavuutta. Ottaa niin pahasti silmään, ja asia jää sen se varjoon.

[/quote]

Ap kuittaa, ettei noita kommentteja kirjoittanut!

Miehet kyllä tietävät toisistaan ja tilanne toistaiseksi ok. Mutta ei varmaan kauan, enkä itekään jaksa kahden kanssa tapailla. Valinta kallistuisi tämän puoleen, kenen kanssa ei mitään yhteistä, siitä ei epäillystä sen kummemmin, mutta toisaalta tiedän ettei se ole järkevää. Mutta toisaalta eikö tälläinen päätös pitäisi tehdä sydämellä eikä järjellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi