Naiset: kuinka kauan teidän orgasmi kestää?
ja miten voimakkaalta tuntuu?
haluaisin tietää onko se kaikilla samanlaista kuin itselläni? On todella todella järkyttävän voimakas kokemus, kestää noin 30? sekuntia (vähän vaikea arvioida) enkä pysty millään olemaan kirkumatta täysillä. Olen miettinyt miten ihmeessä kukaan voi saada useita orgasmeja peräkkäin? Olen aivan puhki yhdestä ja paikat herkkänä, toiseenkaan en pysty samana päivänä...
Kommentit (154)
5-15 sekuntia... Tosin saan erilaisia klittaorgasmeja. Joskus niissäkin saan tunteen, että pissin alleni, vaikka tuo tunne usein liitetään emätinorgasmiin. Jälkisykkiminen alapäässä saattaa kestää jopa kaksi tuntia (välillä aika voimakkaana) Yritä siinä sitten nukkua sekstailun jälkeen :)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:39"]
Siis kertokaahan te jotka olette näitä yli 20 sekunnin orgasmeja saaneet. Onko se orgasmi muka sillein yhtä "tasainen" ja voimakas koko sen ajan? Vai tuleeko jossain kohdin vielä erikseen sellainen "huippu"? Millä tavalla olette sen saaneet? Itse ollaan kokeiltu vaikka minkälaisissa asennoissa, sormilla ja suulla, vibralla ja ilman, mutta ei kyllä kumpikaan ole mitään 30 sekunnin orgasmia saanut, ei lähellekään. Varsinaista yhdyntää en ole ikinä harrastanut, mutta eipä ainakaan mikään dildo tunnu minusta juurikaan kummoiselta, joten tuskinpa siitä johtuu.
[/quote]
Ei dildo tunnu lähellekään yhtä hyvältä kuin penis. Itse en pidä dildottelusta mutta rakastan yhdyntää. Miehen penis tuntuu todella hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:03"]
Kohtalaisen kokeneena miehenä uskallan kyllä väittää, että hyvin harvat naiset saavat orgasnin pelkästään yhdynnässä. Kun lukee näitä sivustoja, joissa naiset toitottavat omia ihania orkkujaan, niin totuus on kuitenkin se, että useimmat naiset tarvitsevat jotain muutakin kuin yhdynnän, saadakseen orgasmin! Kannattaa muistaa että me ihmiset olemme todella erilaisia: elikkä jotkut naiset saattavat laueta jopa, ´´housut jalassa´´, tarkoitan että jos pimppiä hyväilee oikein hellästi pikkupöksyjen läpi, niin herkimmät ovat päässeet onneen jo tuolla mainitulla tavalla! Tuo edellä mainittu on kuitenkin todella harvinainen ryhmä: elikkä usein miten naisen orkkuun tarvitaan hellää ja pitempi jaksoista (pimpin nuolemista/tai sormea apuna käyttäen). Jos naisen orgasmi on ns. ´´vaikeasti saavutettavissa´´, niin miehen täytyy silloin olla erityisen (hellä ja huomaavainen!). Jos naisella on ennestään jo sellainen pelko: ´´että jos mä en taaskaan laukea, niin itkuhan tästä vain tulee.´´ Elikkä nainen täytyy saada ensin ajan kanssa rentoutumaan, ja tuntemaan että hän on tässä kaikkein tärkein! Jos nainen vielä avautuu sen verran, että kertoo omista mielihaluistaan: elikkä kuinka häntä tulisi hyväillä, niin silloin ollaan usein miten päästy jo sellaisen ´´kynnyksen yli, että onnen saavuttaminen on jo pajon, paljon helpompaa.´´
[/quote]
Taas mies pätemässä naisten asioista. Älä tule väittämään miten esim minä orgsmini saan. Itse en pidä klitoriksen hyväilystä, en suulla, en käsillä. Yhdyntä on se osa seksiä joka tuottaa minulle eniten nautintoa.
[/quote]
Miksi miinus? Enkö minä saa nauttia sillä tavalla kuin nautin?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:31"]
Siis kertokaahan te jotka olette näitä yli 20 sekunnin orgasmeja saaneet. Onko se orgasmi muka sillein yhtä "tasainen" ja voimakas koko sen ajan? Vai tuleeko jossain kohdin vielä erikseen sellainen "huippu"? Millä tavalla olette sen saaneet? Itse ollaan kokeiltu vaikka minkälaisissa asennoissa, sormilla ja suulla, vibralla ja ilman, mutta ei kyllä kumpikaan ole mitään 30 sekunnin orgasmia saanut, ei lähellekään. Varsinaista yhdyntää en ole ikinä harrastanut, mutta eipä ainakaan mikään dildo tunnu minusta juurikaan kummoiselta, joten tuskinpa siitä johtuu.
[/quote]
Ei dildo tunnu lähellekään yhtä hyvältä kuin penis. Itse en pidä dildottelusta mutta rakastan yhdyntää. Miehen penis tuntuu todella hyvältä.
[/quote]Jos verrataan penistä dildoon/strap-oniin, niin eipä siinä tunnu juuri muuta eroa kuin lämpö.
Mulla on erilaisia orgasmeja.
Klitoris orgasmi on pinnallisempi. Sen saan suuseksistä tai käsin. Se saattaa kestää lyhyen 5sekuntin tai pidemmän 15 sekuntin ajan.
Emätin+klitoris orgasmi on paljon vahvempi. Siinä pitää siis olla penis vahinassa (g-piste) ja samaan aikaan kiihotetaan klitorista. Se kestää paljon pidempään. Ehkä maksimissaan tuon 30sekunttia.
Mutta minusta orgasmini ovat kaikenkaikkiaan tosi vahvoja. Ainakin mieheeni verrattuna. Miehillä on ihan säälittävät orgasmit :)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:14"]
Kesto riippuu ihan siitä, montako tulee peräkkäin, jos vaikka 5, niin kesto arviolta ainakin 3 minuuttia, voi olla pitempäänkin.
[/quote]
Mitä sä sekoilet? Ai sun orgasmi kestää 3minuttia jos on jo viides orgasmi? No siellä on nyt joku joka ei ole orgasmia nähnytkään :)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:36"]
Kestää 5-30 sekuntia. Ja saan 7-10 yhden session aikana. Sen jälkeen ne alkaa tulla laimeampina, koska lihakset lienee väsyneet. Riippuu kerrasta kuinka voimakkaita on. Joskus tuntuu et vois verisuoni katketa päässä ja joskus vähän siltä että hitto tossako se oli..
[/quote]
Tätä on kyllä pakko ihmetellä. Siis 7 orgasmia yhden session aikana? Ei sulla ainakaan mitään kauheen vahvoja orgasmeja voi olla jos niitä vaan tulee ja tulee kesken seksin. Mun on ainakin niin vahvoja, että sen jälkeen on ihan turta ja menokin on aika villiä orgasmin aikana. Miehen on vaikea pysyä kyydissä siinä vaiheessa. Jos 7 orgasmia saisin setin aikana, niin veikkaan, että mieheltä menis jo herne nenään kun olis koko ajan kuin rodeon selässä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:35"]
Se mieletön ekstaasivaihe kestää puolisen minuuttia, ja supistelut vielä vähän siihen päälle. Mun on tosi vaikea olla hiljaa, mutta harvoin huutoa lähtee. Pikemminkin ynisen jostain syvältä kurkusta ja voihkin.
Kokeilin kerran huvikseni. Pystyn tulemaan 23 kertaa putkeen, jos haluan. Sen jälkeen meinasi oikeasti taju lähteä. En tosin koskaan näin paljoa oikeasti tarvitse, kahdesta neljään riittää tyydyttämään täysin.
[/quote]
kahdesta neljään? no ei sulla sitten kauheen kummosia ole. Kyllä mulle se yksi mieletön on semmonen, että sen jälkeen ei tee päiviin mieli. Ehkä kaikki ei vaan saa yhtä räjähtäviä.
Mä olen varmaan ihan friikki mutta pisimmänorgasmini (20sk varmaan) olen saanut peppuseksin aikana.. Normi yhdynnän tai suuseksin aikaansaama orgasmi on aina ollut sen 5-10sk. Klitorisorgasmeja.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:48"]
Mä olen varmaan ihan friikki mutta pisimmänorgasmini (20sk varmaan) olen saanut peppuseksin aikana.. Normi yhdynnän tai suuseksin aikaansaama orgasmi on aina ollut sen 5-10sk. Klitorisorgasmeja.
[/quote]
saatko paskantaessakin?
Voisiko vastaajat selventää onko kyseessä klitoris- vai emätinorgasmi? Itselläni huomattava ero näissä: klitorisorgasmi menee tosi nopeasti ohi, eikä sillä voi tehdä seuraavaa hetkeen. Emätinorgasmi taas on se tajunnanräjäyttävä, joita voi tulla useita peräkkäin (keskimäärin 3 taitaa olla kolme omalla kohdalla per kerta) ja nämä kestää kauemminkin
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:16"]
[/quote]
[/quote]Jos verrataan penistä dildoon/strap-oniin, niin eipä siinä tunnu juuri muuta eroa kuin lämpö.
[/quote]
No kyllä se tuntuu ihan erilaiselta! Dildot tuntuvat liian kovilta ja muovisilta. Joten kyllä jokainen nainen tuntee eron aidon ja epäaidon välillä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:05"]
[/quote]
[/quote]
No kyllä se tuntuu ihan erilaiselta! Dildot tuntuvat liian kovilta ja muovisilta. Joten kyllä jokainen nainen tuntee eron aidon ja epäaidon välillä.
[/quote]
Jep. Itse en dildosta saa mitän nautintoa, sen sijaan penis mieheni penis on sopivan muotoinen ja materiaali oikea, niin nautinto on taattu. Dildolla melkein sattuu kun se on niin vääräntuntuinen.
[/quote]
[/quote]
Oletko koskaan saanut kyrpää vai miksi puhut läpiä päähäsi?
Kateeksi kyllä käy kirjoittelijoita. Itse en ole miehen kanssa saanut koskaan orgasmia, en käsillä, suulla tai muullakaan. Omassa kivassa olen saanut pari kertaa, mutta pieniähän ne ovat olleet? Mitä miehet ajattelee naisesta joka ei seksin aikana tule ollenkaan?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]No minun täytyy binaisena sanoa, että jos tunteita ei ole mukana niin silloin se on ihan sama onko kyseessä miehen kyrpä vai naisen stäppäri. Ja niitä dildojakin on niin erilaisia, että paha lähteä vertailemaan. Vibraattorit värinällä onkin sitten ihan eri juttu.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:54"]
Voisiko vastaajat selventää onko kyseessä klitoris- vai emätinorgasmi? Itselläni huomattava ero näissä: klitorisorgasmi menee tosi nopeasti ohi, eikä sillä voi tehdä seuraavaa hetkeen. Emätinorgasmi taas on se tajunnanräjäyttävä, joita voi tulla useita peräkkäin (keskimäärin 3 taitaa olla kolme omalla kohdalla per kerta) ja nämä kestää kauemminkin
[/quote]Klitorisorgasmi on paljon vahvempi, emätingorgasmi taas pidempi ja paljon laimeampi. Minulla ainakin.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:03"]
Kohtalaisen kokeneena miehenä uskallan kyllä väittää, että hyvin harvat naiset saavat orgasnin pelkästään yhdynnässä. Kun lukee näitä sivustoja, joissa naiset toitottavat omia ihania orkkujaan, niin totuus on kuitenkin se, että useimmat naiset tarvitsevat jotain muutakin kuin yhdynnän, saadakseen orgasmin! Kannattaa muistaa että me ihmiset olemme todella erilaisia: elikkä jotkut naiset saattavat laueta jopa, ´´housut jalassa´´, tarkoitan että jos pimppiä hyväilee oikein hellästi pikkupöksyjen läpi, niin herkimmät ovat päässeet onneen jo tuolla mainitulla tavalla! Tuo edellä mainittu on kuitenkin todella harvinainen ryhmä: elikkä usein miten naisen orkkuun tarvitaan hellää ja pitempi jaksoista (pimpin nuolemista/tai sormea apuna käyttäen). Jos naisen orgasmi on ns. ´´vaikeasti saavutettavissa´´, niin miehen täytyy silloin olla erityisen (hellä ja huomaavainen!). Jos naisella on ennestään jo sellainen pelko: ´´että jos mä en taaskaan laukea, niin itkuhan tästä vain tulee.´´ Elikkä nainen täytyy saada ensin ajan kanssa rentoutumaan, ja tuntemaan että hän on tässä kaikkein tärkein! Jos nainen vielä avautuu sen verran, että kertoo omista mielihaluistaan: elikkä kuinka häntä tulisi hyväillä, niin silloin ollaan usein miten päästy jo sellaisen ´´kynnyksen yli, että onnen saavuttaminen on jo pajon, paljon helpompaa.´´
[/quote]
Aivan karmeeta paskaa! Mies ei osaa, on "kokenut" ja silti vaan ei onnistu. Vanhempi mies varmasti ymmärtää, että jos sinä et osaa niin se ei tarkoita etteikö joku osaa. Tunnusta vikasi!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Heh, siitä kyrvästä nyt on iloa vain sen parin minuutin ajan. Dildolla sen sijaan voi paukuttaa parikin tuntia jos kumppani vain jaksaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:25"]
Muutama päivä sitten sain elämäni ensimmäisen ns. multipple orgasm.. Orgasmit iskivät kuin aallot rantaan, yksi toisensa jälkeen...yleensä orgasmin jälkeen tulee paikat niin herkäksi, etten halua ees koskettavan heti perään, mutta nyt sellaista ei tullut..vaan aina vaan uusi orgasmi..ehkä n. 7 yhteensä! En tiennyt, että on mahdollistakaan :D elämä on ihanaa aina toisinaan..
[/quote]
ihana, et halua koskettavan heti perään. :)