Naiset: kuinka kauan teidän orgasmi kestää?
ja miten voimakkaalta tuntuu?
haluaisin tietää onko se kaikilla samanlaista kuin itselläni? On todella todella järkyttävän voimakas kokemus, kestää noin 30? sekuntia (vähän vaikea arvioida) enkä pysty millään olemaan kirkumatta täysillä. Olen miettinyt miten ihmeessä kukaan voi saada useita orgasmeja peräkkäin? Olen aivan puhki yhdestä ja paikat herkkänä, toiseenkaan en pysty samana päivänä...
Kommentit (154)
Arvioisin et ehkä just puol minuuttia. Mut ei ole noin voimakas, ei ole pakko kirkua ja samana päivänä voi ottaa uusiksi.
Tokenemiseen asti puoli minuuttia varmaan. Voimakkaana 15-20 sek.
Täh? Mitä nää puolen minuutin orgasmit on? Maksimissaan 5-10 sekuntia kestää, eikä se mitään tajunnanräjäyttävää kirkumista ole :O
En ole kellottanut. Mutta uus onnistuu melko pian.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:33"]
Täh? Mitä nää puolen minuutin orgasmit on? Maksimissaan 5-10 sekuntia kestää, eikä se mitään tajunnanräjäyttävää kirkumista ole :O
[/quote]
Laskin orgasmin pituuden supistelun keston mukaan.
Orkkuja on erilaisia, pieniä ja isompia.
Orkkuja on erilaisia, pieniä ja isompia.
Ehkä just joku puoli minuuttia. Voihkiminen kyllä tulee itsestään, mutta jos on pakko niin voi sitä ääntä pidättää.
10-20 sec
En ole halukas uuteen orgasmiin useampaan tuntiin, välttämättä en viikkoonkaan ;)
Kestää 5-30 sekuntia. Ja saan 7-10 yhden session aikana. Sen jälkeen ne alkaa tulla laimeampina, koska lihakset lienee väsyneet. Riippuu kerrasta kuinka voimakkaita on. Joskus tuntuu et vois verisuoni katketa päässä ja joskus vähän siltä että hitto tossako se oli..
Varmaan puolisen minsaa. Voin saada ja olen saanutkin yli kymmenen peräkanaa (vibralla) ja heikentyvät kerta kerralta.
Odottelen tulevaksi jonkin tasoista.
Ehkä 10s kestää se varsinainen ilotulitusvaihe, voin saada lukemattomia peräkkäin (no, stimulaatiossa pitää olla esim. 5s tauko) mutta heikkenevät tasaisesti, niin että jostain neljästä viidestä eteenpäin ovat vain kuin tosi mukavia aivastuksia tai mahtavia haukotuksia, pieniä jo hyvin ohimeneviä vaikka kivalta tuntuukin. Toka orgasmi melkein vielä kuuluu ekaan, tuntuu että tarvin sen :)
Kiitoksia vastauksista. Taitaa siis olla aika erilaisia eri naisilla! Jännää....
Olen siis miettinyt tuota onko oma orgasmini jotenkin erityisen raju. Tosiaan meinaa taju lähteä. Joskus olen purrut tyynyä kun ei ole VOINUT huutaa (joku samassa talossa). Normaalisti siis kiljun ihan hurjasti ja hallitsemattomasti. Sitä en siis pysty kontrolloimaan vaikka yrittäisin. Joskus vahingossa repinyt miehen hiuksia tai kynsinyt niin että sattuu. Kyllä se musta kestää aika kauankin? Tai en osaa määritellä mutta luulisin että puoli minuuttia. Voi kai se olla 20 tai 40 sekuntiakin? Alle minuutin ja yli 10s...
Jostain olen lukenut että joku voisi saada esim 6 putkeen, saattaisin mennä tajuttomaksi? Oletteko saaneet useita saman seksikerran aikana?? pieniä orgasmeja en ole koskaan saanut...
ap
Hei jos joku mies sattuu lukemaan tätä! jos olet ollut useamman naisen kanssa joka on saanut orgasmin, onko ne olleet millälailla erilaisia?
ap
En minä vaan tiedä - yksinkertainen testosteroni kun olen. Mutta viimeistään nuolemalla hän kyllä "ääntelee" Joskus naamakkain kestää minuutin ja sitten ei vaan voi mies mitään...
Joskus voidaan leikkiä 2 tuntia keskenämme, mutta yleensä leikki aamulla jatkuu...
-C-
10-40sekuntia kestää, semmonen kohtalainen voimakkuus, voisinko sanoa että keskinkertainen? :D ainakin paljon lievempi kuin sulla mutta tarpeeksi voimakas tuntuakseen tarpeeksi hyvälle, ainakaan kirkua ei ole tarvinnut, mutta kyllä siitä tunteesta sellainen huohotus ja voihkinta nousee... Tajusinpa juuri miten vaikee näitä orgasmiasioita on selittää ;) Jotkut voi saada noinkin monta, mä saan korkeintaan 3 niin sen jälkeen ei enää tunnu yhtään miltään, lähinnä puuduttaa. :)
Nuolemalla ei kyllä tule minkäänlaista orgasmia. Parhaiten saan miehen päällä olemalla ja silloin kyllä lähtee ääntä kovastikin, ellei ole kuulijoita paikalla. Kesto voi hyvinkin olla puoli minuuttia, vaikea sanoa. Uuteen orgasmiin en pystyisi heti tuollaisen voimakkaan jälkeen. Omakivassa voin tehdä max 2 orgasmia ja kyllä silloinkin saatan huutaa.
5-10 sek, osaan olla hiljaakin, mutta yleensä orgasmin mukana tulee äänneltyä (ei tosin mitään huutamista tai kirkumista vaan ennemmin nimen hokemista ja voihkimista). Pystyn tulemaan ihan miten monta kertaa peräkkäin vaan, jos välissä on lepotauko (minuutista kahteen). Vahvuudet vaihtelevat todella paljon, kunnon orgasmin jälkeen ei välttämättä tee moneen päivään mieli mutta laimeamman jälkeen olis heti valmis uuteen.
Kateeksi käy! Itse en ole koskaan saanut, enkä tiedä miltä tuntuu...