Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömän pitäisi saada uusi pesukone? Muovisanko maksaa 3,5 e

Vierailija
25.06.2026 |

Sillä ennenkin pärjättiin. Ja hyvin pärjättiinkin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5+/5

Mihin työtön edes tarvitsee jatkuvasti puhtaita vaatteita?

Vierailija
2/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tämä. Työttömät ovat kotona ja siellä voi kulkea alushoususillaan, niiden peseminen on helppoa ilman sankoakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja ennen pärjättiin asumalla luolissa ja kuoltiin tauteihin, mitäpä sitä kukaan asuntoa tai rokotteita tarvii :D

Vierailija
4/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heillä on aikaa pestä pyykit käsin.

Vierailija
5/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienia. Ja uusi kestää vuosia.

Vierailija
6/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt jo helvettiin länkyttämästä aivovammaisia juttujasi Ps mulla on aivan helvetin kallis Miele pesukone T Työtön 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtönhän niitä puhtaita vaatteita koko ajan tarvitsee, kun pitää olla edustava työhaastattelussa, teams-haastattelussa ja vielä pitää niitä videoitakin itsestään vääntää.

Vierailija
8/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun pienessä mökissä ilman juoksevaa vettä. Lämmitän liedellä hiukan vettä ja kaadan ämpäriin, jolla pesen itseni. 
- N67

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä töissä käyvät autolla tai rahalla tekee ennen satiin ruokaa palkaksi. Ei muutakun pellolle kuokkimaan.

Vierailija
10/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtönhän niitä puhtaita vaatteita koko ajan tarvitsee, kun pitää olla edustava työhaastattelussa, teams-haastattelussa ja vielä pitää niitä videoitakin itsestään vääntää.

Höpön höpön. Ne ovat Teams-haastatteluja ja aina voi sanoa ettei halua laittaa kameraa päälle tai että se hidastaa ja pätkii. Niin akat sanoo meillä etätöissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sairas palstahullu ottanut työkseen haukkua työttömiä täällä Voi luoja mikä kehitysvammainen paska tuokin ap Mikä edes luulee olevansa anonyyminä Voi saatana mikä naurettava pelle 

Vierailija
12/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sairas palstahullu ottanut työkseen haukkua työttömiä täällä Voi luoja mikä kehitysvammainen paska tuokin ap Mikä edes luulee olevansa anonyyminä Voi saatana mikä naurettava pelle 

Samat pari kahelia vollottaa työttömistä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sairas palstahullu ottanut työkseen haukkua työttömiä täällä Voi luoja mikä kehitysvammainen paska tuokin ap Mikä edes luulee olevansa anonyyminä Voi saatana mikä naurettava pelle 

Samat pari kahelia vollottaa työttömistä. :D

Ja järki on mikä ? Naurettavaa tuollainen ja ihankuin joku pätijä voisi anonyyminä kenenkään asioihin edes vaikuttaa Onkohan nyt virtuaalitodellisuus ja oikea todellisuus karannut käsistä pahan kerran ja sitähän se tekee kun asuu palstalla niin alkaa järki katoamaan 

Vierailija
14/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ilmiantanut tällaiset vihapuheet. Aika äkkiä ne häviää bittiavaruuteen länkyttämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos entisissä ajoissa jotakin nostalgisen ihanaa oli, niin se oli se onni ja autuus, ettei ollut persuja.

Vierailija
16/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sairas palstahullu ottanut työkseen haukkua työttömiä täällä Voi luoja mikä kehitysvammainen paska tuokin ap Mikä edes luulee olevansa anonyyminä Voi saatana mikä naurettava pelle 

MENE T Ö I H I N!!!!

 

Mikä tuossa on naukumaijalle epäselvää???

 

Pitääkö tavata?! 

 

M E N E   T  Ö  I  H  I  N ! ! ! ! !

Vierailija
17/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh mitään ämpäriä.

Nyrkkipyykki lavuaarissa.

Vierailija
18/18 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sairas palstahullu ottanut työkseen haukkua työttömiä täällä Voi luoja mikä kehitysvammainen paska tuokin ap Mikä edes luulee olevansa anonyyminä Voi saatana mikä naurettava pelle 

MENE T Ö I H I N!!!!

 

Mikä tuossa on naukumaijalle epäselvää???

 

Pitääkö tavata?! 

 

M E N E   T  Ö  I  H  I  N ! ! ! ! !

Haista sä vaan hevonvittu ja mene itse Ja vitut mene töihin kun sun rahoilla on kivaa ryypätä ja ostaa kallis pesukone Töihin siitä saatanan paska että mä saan lisää rahaa hus hus nyt heti siitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän