Miksi työttömän pitäisi saada uusi pesukone? Muovisanko maksaa 3,5 e
Sillä ennenkin pärjättiin. Ja hyvin pärjättiinkin.
Kommentit (18)
Todellakin tämä. Työttömät ovat kotona ja siellä voi kulkea alushoususillaan, niiden peseminen on helppoa ilman sankoakin.
Juu ja ennen pärjättiin asumalla luolissa ja kuoltiin tauteihin, mitäpä sitä kukaan asuntoa tai rokotteita tarvii :D
Ja heillä on aikaa pestä pyykit käsin.
Mene nyt jo helvettiin länkyttämästä aivovammaisia juttujasi Ps mulla on aivan helvetin kallis Miele pesukone T Työtön
Työtönhän niitä puhtaita vaatteita koko ajan tarvitsee, kun pitää olla edustava työhaastattelussa, teams-haastattelussa ja vielä pitää niitä videoitakin itsestään vääntää.
Minä asun pienessä mökissä ilman juoksevaa vettä. Lämmitän liedellä hiukan vettä ja kaadan ämpäriin, jolla pesen itseni.
- N67
Mitä töissä käyvät autolla tai rahalla tekee ennen satiin ruokaa palkaksi. Ei muutakun pellolle kuokkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Työtönhän niitä puhtaita vaatteita koko ajan tarvitsee, kun pitää olla edustava työhaastattelussa, teams-haastattelussa ja vielä pitää niitä videoitakin itsestään vääntää.
Höpön höpön. Ne ovat Teams-haastatteluja ja aina voi sanoa ettei halua laittaa kameraa päälle tai että se hidastaa ja pätkii. Niin akat sanoo meillä etätöissä.
Joku sairas palstahullu ottanut työkseen haukkua työttömiä täällä Voi luoja mikä kehitysvammainen paska tuokin ap Mikä edes luulee olevansa anonyyminä Voi saatana mikä naurettava pelle
Vierailija kirjoitti:
Joku sairas palstahullu ottanut työkseen haukkua työttömiä täällä Voi luoja mikä kehitysvammainen paska tuokin ap Mikä edes luulee olevansa anonyyminä Voi saatana mikä naurettava pelle
Samat pari kahelia vollottaa työttömistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sairas palstahullu ottanut työkseen haukkua työttömiä täällä Voi luoja mikä kehitysvammainen paska tuokin ap Mikä edes luulee olevansa anonyyminä Voi saatana mikä naurettava pelle
Samat pari kahelia vollottaa työttömistä. :D
Ja järki on mikä ? Naurettavaa tuollainen ja ihankuin joku pätijä voisi anonyyminä kenenkään asioihin edes vaikuttaa Onkohan nyt virtuaalitodellisuus ja oikea todellisuus karannut käsistä pahan kerran ja sitähän se tekee kun asuu palstalla niin alkaa järki katoamaan
Mä oon ilmiantanut tällaiset vihapuheet. Aika äkkiä ne häviää bittiavaruuteen länkyttämästä.
Jos entisissä ajoissa jotakin nostalgisen ihanaa oli, niin se oli se onni ja autuus, ettei ollut persuja.
Vierailija kirjoitti:
Joku sairas palstahullu ottanut työkseen haukkua työttömiä täällä Voi luoja mikä kehitysvammainen paska tuokin ap Mikä edes luulee olevansa anonyyminä Voi saatana mikä naurettava pelle
MENE T Ö I H I N!!!!
Mikä tuossa on naukumaijalle epäselvää???
Pitääkö tavata?!
M E N E T Ö I H I N ! ! ! ! !
Äh mitään ämpäriä.
Nyrkkipyykki lavuaarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sairas palstahullu ottanut työkseen haukkua työttömiä täällä Voi luoja mikä kehitysvammainen paska tuokin ap Mikä edes luulee olevansa anonyyminä Voi saatana mikä naurettava pelle
MENE T Ö I H I N!!!!
Mikä tuossa on naukumaijalle epäselvää???
Pitääkö tavata?!
M E N E T Ö I H I N ! ! ! ! !
Haista sä vaan hevonvittu ja mene itse Ja vitut mene töihin kun sun rahoilla on kivaa ryypätä ja ostaa kallis pesukone Töihin siitä saatanan paska että mä saan lisää rahaa hus hus nyt heti siitä
5+/5
Mihin työtön edes tarvitsee jatkuvasti puhtaita vaatteita?