Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita (30v molemmin puolin), jotka aloittamassa yrittämistä pian?

05.04.2014 |

Hei!

Olisi hienoa löytää samassa tilanteessa olevia, joten kokeillaanpas :)

Meillä on haaveiltu lapsesta (lapsista) tosi pitkään, mutta elämäntilanteet eivät ole olleet asialle otollisia, ja ennen kaikkea on tainnut puuttua rohkeutta. Syön edelleen pillereitä, mutta meillä on mietinnässä, olisiko tämä laatta se viimeinen.

Olisi ihanaa löytää muita omasta perheestä haaveilevia. Itselläni on mielessä tosi monenlaista pohdintaa: pitkä parisuhde, taiteen tekemisen yhdistäminen perheeseen, pumpuliset vauvahaaveet...Ja täällä voisi ehkä siitä yrittämisestäkin kirjoitella, hui! Katsotaan, löytyykö juttuseuraa :)

Tyttö ja varis

Kommentit (876)

741/876 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huhuu Janetteo, Megan, Iines, Murrmelitar, Asistente...kaikki jotka ette hetkeen ole laittaneet kuulumisia...

Miten menee? :) 

742/876 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, lomalta palattu ja flunssan kourissa :( Menkkoja ei ole näkynyt..Reissussa tuli hiukkasen veristä vuotoa parina päivänä, mutta ei mitään kunnollista..Testin hain tänään apteekista mutta en ole vielä uskaltanut testata..mies sanoo että pitäisi odota aamuun..Katson tallennuksesta toisenlaisia äitejä ja vollotan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
743/876 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 24

Ohhoo! Ovistesti näytti tänään aika vahvaa viivaa. Nyt harmittaa kun en sitä eilen tehnyt eli nyt mietin olisiko se tänään juuri SE päivä. Vai onko se ehkä huomenna. Kauonko munasolu on hedelmöittymiskykyinen? Ja mies oli eilen juhlimassa ja tänään sitten krapulassa ja ei haluttanut. Voi hlvt! Arvatkaa itkinkö sitten tässä illalla asian vuoksi. No huomenna kai sitten.. Voi että turhauttaa. Mutta näköjään ovis tuli nyt paljon aiemmin. Liekö gelee royalilla asiaan vaikutusta..?

744/876 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 33

Ei näy menkkoja =/ Eilen tein rfsu:n testin ja sain hyvin hyvin haalean toisen viivan, kuitenkin niin haalean etten uskalla sitä pitää positiivista tarkoittavana ja kuitenkin sen verran näkyvän (verrattuna aiempiin jotka kuvittelin) että oli pakko apteekista hakea toinen testi jonka tein nyt aamulla ja se oli nega, mutta testiajan jälkeen hyvin haalea haamu. Äh, turhauttavaa! En varmaankaan ole raskaana, mutta missä ne menkat on? Jos nyt kuitenkin menisi viime kierron mukaan niin tänäänhän vasta alkaisi kuukautiset ja bongasin vain ovulaation väärin (mikä sekin tuntuu kummalle)

*huokaa* Mitenhän sitä osaisi nyt rentoutua ja viedä ajatukset muuhun? 

745/876 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis kp 35 eikä menkkoja näy. Clearblue sanoo ei raskaana..Olen niin pettynyt

746/876 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 25

Eilinen "katastrofi" vältetty kun myöhemmin illalla tulikin heiluteltua peittoa. Ja äsken tehty ovistesti näytti edelleen vahvaa viivaa. Eli täytynee tehdä lisää talletuksia tälle päivääkin.

747/876 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondcherry, olen pahoillani kuukautisista! Virtuaalihalaus * Kuitenkin sinulla on näyttänyt aika lupaavalta tuo kierto, jos ovulaatiokin näkyi niin hienosti viime gynekäynnillä. Kenties tärppää jo ihan kohta! Voi että kun me saataisiin kaikki plussat ja voitais muuttaa tämä ketju odotuksen ihmettelyksi ihan kertakaikkiaan <3

Megan, voimaa lääkärikäynnin odotuspäiviin! Älä huoli, että kuormittaisit ketään tässä ketjussa, kun kirjoitat tunteista suoraan! Tämä on sitä varten! Uskon, että asiasta puhuminen lapsettomuudesta kärsineen ystäväsi kanssa olisi hyvä juttu! Ainakin itselläni tuntui, että oma ystäväni kanssa ymmärsimme toista puolesta sanasta, kun puhuimme vaikka turhaan tehdyistä raskaustesteistä. Hänellä on ainakin kipu parantunut lasten saamisten myötä niin, että hän pystyy nykyään asiasta keskustelemaan hyvin. Lähetän tästä sulle virtuaalisesti tuhisevan koiranpennun syliin hetkeksi...<3

Elähän Aliisa liukastele siellä lumessa! No, uskon, että olet tarkkana :) Ihanat nuo välittävät miehet sun ympärillä...Tuli oikein mieleikuva, kuinka itse varot askeleitasi liukkaalla, ja siellä lisäksi vielä parit lempeät silmät sinua valvovat. <3      Kunnon talvi olisi tänä vuonna enemmän kuin tervetullut, kärsin niin tuosta viime vuoden lumettomuudesta. Rakastan lunta ja pakkasta.

Janetteo, me menemme samoissa päivissä siis, HUUU!!! Mulle lääkäri sanoi, että saisin tehdä testin maanantaina. Silloin se olisi päivä ennen kuukautisten odotettua alkamista (14pv  mahdollisesta ovulaatiosta  sen tikun mukaan). Mitkä olot sulla nyt, ovatko munasarjan nippailut jatkuneet? Mulla oli paljonkin tuntemuksia viime viikolla, mutta nyt ei enää. Paitsi ne arat nännit! Saitko kontrolliviivaa vahvemman ovulaatiotestiin? Minä en saanut, mutta näytin sen gynelle, ja hänenkin mukaansa sen voisi ovulaatioksi tulkita. Ja mullakin oli muuten vasemmalla ovulaatiokivut!! GOGO vasemmat munarakkulat tässä kierrossa!!

Aika hurahtaneena täällä... Hankala, kun samaan aikaan pitäisi  täysillä suunnitella projekteja ensi keväälle ja kesälle...Minulla voisi olla vauva silloin...tai sitten ei ole, ja pitäisi tehdä nämä järjestelyt  ja aikataulutukset siinä tapauksessa huolella.

Tyttö ja varis

748/876 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki!

Tulin tänään lueskelemaan pitkästä aikaa juttujanne, vaikka mielessäni olette olleet kaikkine kuulumisineen. Olen ollut ajoittain hiukan apeissa fiiliksissä ja siksi koittanut saada itselleni nyt vain muita ajatuksia tähän asiaan liittyen.

Tulenpa muuten hyvälle mielelle lukiessani tekstejänne, kiitos! Kivaa Aliisa että pääset jo ihastelemaan lunta! Talvi se sieltä pikkuhiljaa hiipii..

Täällä mennään kp 30 ja eilen kun alkavat kuukautiskivut tuntuivat niin selviltä, varasin ajan itselleni parin viikon päähän gynelle. Aluksi normi tarkastus ja papa, siitä sitten tuomion kanssa eteenpäin! Jännää, että edetään niin samassa tahdissa ja askelissa kanssasi Megan! Ja et Megan missään nimessä kuormita! Tai sitten meitä on ainakin kaksi kuormittajaa.. : )

Kuukautiset eivät ole vielä alkaneet, mutta ennusmerkit ovat niin selvät, että eiköhän ne sieltä piakkoin. Tässä kierrossa (Gelee Royale –kierto :D) huomasin ensimmäistä kertaa kivuliaita ovulaatiokipuja ja rinnat ovat nyt olleet todella arat ja turvonneet loppukierron aikana. Mitään ovulaatiolimoja en taaskaan havainnut ja mietinkin josko siinä kuitenkin olisikin jotain häikkää. Niimpä ajattelin, että ei muuta kuin härkää sarvista ja kohti tutkimuksia!

Tällä erää ei ihmeellistä, raportoin lisää myöhemmin! Kirpeitä syyskelejä kaikille : )

Iines

749/876 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että olette laitelleet kuulumisia! :)

Megan: virtuaali halaus täältäkin! Minusta voisi olla hyvä, että juttelet ystäväsi kanssa, en usko että hän pahastuu kun kuitenkin lopulta onnistui raskautumaan. Keskustelu voisi antaa hyvää vertaistukea sekä luoda toivoa tulevaan. Hienoa, että tutkimukset lähestyvät, saa selvyyttä asioihin ja mahdollista apua. Ymmärrän kyllä hyvin myös nuo pelot mitä niihin liittyy. Tsemppiä!

Blondcherry: menkkojen alkaminen on tylsää kun odotukset ovat olleet korkealla =/ Mutta eikös teilläkin ollut yritys aika alussa? Kyllä se vielä tärpää :)

Täällä mennään jo kp35, ei menkkoja ja aamulla testiin nega. Olen jo raskautumisesta heittänyt toivoni nyt vain ihmettelen miksi kuukautiset eivät ala ja luulen että huokaisen helpotuksesta kun ne alkavat. Tämä on nyt jo vähän kummallista... Lauantain testi oli hyvin hailakka mutta mielestäni siinä näkyi viiva... Mutta jos nyt sitten kuitenkin kuvittelin sen(?) Sunnuntain oli roskishaamu hyvin hailakka harmaa. Raskauden olisi varmasti pitänyt jo näkyä testissä ja viivan vahvistua.  

Valkovuoto sen sijaan on runsastunut, samanlaista kirkasta kuin ovulaation aikana tällaistakaan en muista ennen menkkoja... Minusta tuntuu että kroppani vain v*ttuilee mulle :D 

Mutta jospa se ovulaatio olikin silloin kun ihmettelin uutta vahvistuvaa viivaa? Se jäi hyödyntämättä mutta silloin menkat nyt olisi ajallaan JOS ne suvaitsevat tässä ihan kohta ilmaantua...

Hitusen ahdistunut olo, mutta kyllä minä vielä itseni tästä kerään! :)  

750/876 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

vieläkö mahtuu mukaan höpöttämään? Tämä on ensimmäinen palsta jonne kirjoitan. Keskustelua lukiessa täältä tuntuu löytyvän mukavaa vertaistukea.

Olen itse 27v ja mies 36v. Nyt on minulle esikoisen yritystä menossa 8kk ilman mitään nimellistä tapahtumaa (miehellä kaksi lasta aiemmasta avioliitosta). Viime kuussa ostin ovistestejä ja tikuttelin oviksen kp14 tienoille, mutta kuitenkin ne kuukautiset sieltä taas tulla tupsahtivat ja täysin ajallaan. Ajatuksissa oli pillereitä pois jättäessä että vauva voi tulla jos on tullakseen, mutta nyt sitten hieman jo ruvennut ahdistamaan kun yhtään mitään ei tapahdu. Alkuajan mielenmyllerrykset ja jossittelut on jo selätetty ja nyt sitä lasta kipeästi täällä odotetaan. Tänään menossa kp9.

Syysterkuin

Melita

751/876 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Uutena paikalla, ollaan mieheni kanssa päätetty että nyt alkaa yrittäminen, hirveän jännää! Yritän ottaa ihan rauhassa, on hyvin mahdollista että joudutaan yrittämään kauan...mulla on aika hankala syömishäiriö takana, ja vaikka nyt voinkin mitä parhaiten on olemassa se riski, että vaurioitin kroppaani. Tietenkin toivomme parasta, mutta samalla yritän varautua myös siihen mahdollisuuteen, ettei raskaaksi tuleminen välttämättä ole helppoa kuin heinänteko. Mutta aivan ihanaa aikaa tämä! Olen vähän ajatellut, että nyt ekan kierron ihan vain katsoisin, että mikä mun kierron pituus ylipäänsä on ja sitten seuraavasta alan vasta tekemään ovistestejä, jos alan ollenkaan. Ellen ole raskaana sitä ennen :D on niin hirveän piinaavaa kun ei oikein kenellekään uskalla puhua että ollaan yrittämässä, mutta omat ajatukset pyörii vaan vauvoissa. Olen siis 28v ja mies on samanikäinen, esikoinen olisi toiveissa. Tällä hetkellä vasta kp5, eli pitkä kuukausi yrittämistä edessä :) kaikkein eniten yritän ottaa ihan rauhassa, etten ainakaan hermoilullani heikentäisi vauvamahiksia :D ja aloin mä syömään tuollaisia vitamiineja - kaikki keinot käyttöön. Nyt vaan pitäisi viettää ahkerasti aikaa makuuhuoneessa...mieheni on kyllä suloinen kun se on niin innoissaan tästä, koko ajan saa kuulla että "kohta meille tulee vauva" ja eilen hän kertoi jo miettineensä lasten nimiä :D vaikka siis ekaa kiertoa yritetään, saa nähdä laskeeko into jos homma pitkittyy. Toivomme parasta

Luin jo hetken näitä keskusteluja ennen kuin kirjauduin, kauhean kiva henki täällä, sellainen kannustava :) tsemppiä kaikille hermoilijoille, ilmoittaudun kuuluvaksi joukkoon :)

752/876 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas Tyttö ja varis ja Iines14 tuestanne! Lämmitti niin mieltä lukea viestinne näin viileänä syyspäivänä, että ihan hymy levisi huulilleni. :) Uskomatonta muutenkin, miten samassa veneessä ollaan Iineksen kanssa!

Ja tervetuloa uudet Melita ja Illusia86! Kiva saada aina uutta verta juttuihin mukaan. :)

Mun oli ihan pakko tulla kertomaan teille, että sain vihdoin tänään alkuillasta ovustestiin ihan selkeät viivat!! Nyt on kp 15. Testiviiva oli vieläpä vahvempi kun kontrolliviiva! Mieskin sen vahvisti, että testiviiva oli tummista tummin! Nyt vaan mietin pääni puhki, koska olisi paras aika kellistää tuo mies, jotta mahdollisuudet olisi varmasti parhaimmat. ;) Huvittavaa, että olen näin fiiliksissä ovistestin viivoista, kun yleensä sitä ollaan innoissaan raskaustestin kahdesta viivasta. Minulle jo ovistestin kanssa onnistuminen tuntuu voitolta. :D

753/876 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se paras aika ole Megan heti vaan heilutella niitä lakanoita kun testi näyttää kummatkin viivat? Mä varmaan aloitan kanssa tikuttelun kahden päivän päästä :) Haluan vain nähdä tuleeko ovis tikkujen mukaan. Jotenkin oon jo henkisesti ruvennut miettimään et varmaan joudun menee tutkimuksiin, no onhan tässä vielä 4 kuukautta että ollaan täysin keskivertoyrittäjien joukossa. Meillä ei ole väliä ovispäivällä kun muutenkin lakanat heiluu jatkuvasti ja siltikkään ei yhtään mitään kuulu. Mulla on kierto ollut 28-29 päivää, eikä yhtään mitään. Onneksi edes yrittäminen on hauskaa! Tosin myönnettäköön että aina päivät jolloin vuodot alkavat ovat vähemmän iloisia :/

Illusia86 tsemppiä kauheasti! Itse oletin että raskautuisin nopeasti, kun ei mitään ihmeellistä löydy taustalta. Tässä nyt vielä tosiaan ihmetellään miksei pikkuista kuulu. Nimet on jo ehditty miettiä moneen kertaan :) Monesti illalla miehen kanssa jutellaan ja maalaillaan taivaanrantoja pikkuisen ajattelulla. 

754/876 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä vielä toivonkipinä Iines sun suhteen tässä kierrossa! Yhtä hyvinhän nuo kaikki voisivat olla raskausoireita. :) Odotan sun lisäraporttia. Eikö tunnukin kivalta, kun on selkeät ovulaatiokivut! Mullakin oli ekaa kertaa tässä lääkkein autetussa kierrossa. Ainakin tulee sellainen olo, että kyllä siellä jotain  sentään tapahtuu! Mikä kp sulla oli noita ovulaatiotuntemuksia?

Eitne, ymmärrän että on ahdistunut olo! Venyvät kierrot ovat niin pyllystä! Voi kun tuollainen ärsyttävä venyvä ja vanuva tilanne päättyisikin plussaan, kuin palkintona kaikista epävarmoista hetkistä.

Tervetuloa joukkoon Melita ja Illusia86. Ja höpötelkää vaan kaikkea mahdollista, niin opitaan tuntemaan toisemme. Olen tykännyt tässä meidän ketjussa siitä, että ei ainoastaan vouhkata raskaaksi tulemisesta (siitä vouhkaaminen on kyllä kivaa) vaan jaetaan ajatuksia ja elämää muutenkin. :)

Illusia, onhan tämä ihanaa ja jännittävää aikaa, sitä ajatusta on tosisaan hyvä vaalia kaiken tämän määrätietoisuuden keskellä. Kiva ukea noita juttuja, miten miehet suhtautuvat yrittämiseen ja millaisia keskusteluja asiasta käydään. Suloista teillä siellä. Minun kin mieheni alkaa jo olla aika vauvakuumeinen (vaikka hän ei suostu sitä sanaa käyttämään), ja asia tulee puheeksi usein. Hänellä olisi jo työnimikin valmiina, aina joskus hassutteluna heittää sen :)

Olette tekin Melita jo ehtineet riitttämiin yrittää! Nyt pistetään teidän tilaus tässä ketjussa toimitettavaksi :)

Onnea Megan ovulaatiotestistä! JEEE, mahtavaa!! Tästä se lähtee! Mahtava että kehosi toimii, ja noin oppikirjamaisessa vaiheessa vielä!

Omista oloista.. kuten huomaatte kirjoittelutahdistani, ajatuksia on mahdoton pitää erossa tästä asiasta. Ärsyttää tämä "pakonomaisuus", mikä tähän asiaan liittyy. Haluan mun normaalin elämän takaisin :/ Tai en halua, mutta... Lisäksi olen täällä uudella paikkakunnalla miehen työn perässä, eikä tänne ole samalla tavoin muotoutunut omia kuvioita vielä... Ei ole muutenkaan selvää, kauanko tulemme täällä asumaan. Elämäntilanne on siis vähän epävakaa (olen kyllä tällaiseen tosi tottunut, se on osin minulle polttovoimaakin), ja teen hommia parissa eri kaupungissa tällä hetkellä. Noh, ammattia en vaihtaisi silti.

Ja koska täällä voi niin suvereenisti puhua oman kehon toiminnoista: Nännnini ovat penteleen arat, niitä voisi jopa luonnehtia kipeiksi. Niitä myös kutittaa. Ja tänä aamuna ennen nousemista minulla oli samanlaisia viiltäviä kramppeja kohdussa kuin silloin kesäkuussa ennen sitä haamutestiä. Eli ajatukset laukkaavat täällä! Olinko sittenkin oikeasti silloin hetken raskaana? Sehän oli ainut normaalimman mittainen kiertonikin koko aikana. Voisinko nyt olla? Miten oikein kestän järjissäni, jos ihan tavallisissa kierroissa oireet ovat näin voimakkaita?

Onneksi ilma on valoa täynnä, ja tänään tapahtuu vielä paljon muutakin kuin tätä itsensä kuulostelemista.

Mutta, tyyneys taitaa olla tämän kuun osalta ohi. Maa viettää ja värähtelee jalkojen alla. Katselen muualle, mutta tunnen sen silti, koko ajan.

Tyttö ja varis

755/876 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ! Toivottavasti tilaus menisi nyt vihdoin perille ;)

Toivon kovasti plussaa Tyttö ja varis! Itselläni pillerit lopetettua on ovulaation jälkeen ollut lähes joka kierrossa rinnat arat menkkoihin asti. Pari kertaa oli niin ettei mitään ja viime kierrossa olivat todella kipeät ja turvonneet, mutta taas oli väärä hälytys.. Osittain hieman raskasta, joka kuukausi pettyä. Vaikken millään halua antaa itseni edes kuvitella että olisin raskaana silti salakavalasti se ajatus on koko ajan alitajunnassa :/ Toisaalta sinulla on noita viiltäviä kipuja joten kuulostaa paremmalta kuin hyvältä. Täällä kaikki peukut pystyssä!

Me kanssa muutimme uudelle paikkakunnalle hetki sitten ja toisaalta toi mukanaan pientä stressiä. Lisäksi monet ystävät jäivät edelliseen kaupunkiin ja omat työt myös sitovat minua niin ettei mihinkään kahville oikein tahdo aika riittää hurautella. Joten juttukaveritkin jääneet vähemmälle. Toisaalta omissa ystävissä ei ole tällä hetkellä ketään vauvahuuruista joten senkään puoleen ei ole kauheasti juttukavereita oman puolison lisäksi. Vanhemmilleni en ole puhunut kun tiedän että se touhotus ja kyseleminen alkaa ahdistaa minua.

Mutta positiivisella mielellä eteenpäin :)

756/876 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kirjoittaa itseäni huvittavasta ajatuksenjuoksusta. Tässä kun oltiin reissussa ja kuukautisia odottelin ja salaa raskaudesta haaveilin pyöri päässä huvittavia ajatuksia. Kun sitä sanotaan että mitä enemmän raskautta yrittää sitä varmemmin raskaaksi ei tule. Yritin siis päivittän ajatella että en yritä tulla raskaaksi, en ole raskaana jne. Ihan kun niillä ajatuksilla oikeasti voisi vaikuttaa siihen että tuleeko raskaaksi tai onnistuuko kiinnittyminen :D 

Muuten tämä yrittäminen on kyllä muuttunut nyt kun tuo mies oikeasti on tässä mukana! Ollaan mietitty nimiä ja pinnasängynpaikkaa..Niin outoa kun miettii viimeistä vuotta ja miehen lapsivastaisuutta!

Tämä on ihana ryhmä ja kaikille toivotaan pikaisia plussia! :)

757/876 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kivasta tervetulotoivotuksesta kaikille!

Melita: mäkin olen paljon miettinyt, että kenelle tästä uskaltaa puhua. Vanhemmat on kyllä totaalisen EI koska en jaksaisi äidin touhotusta ja jatkuvaa kyselyä, tai pahimmassa tapauksessa toppuuttelua ja hiljaista kieltämistä, mulla on kuitenkin opinnot kesken ja jos ihan pelkällä järjellä ajattelee niin vielä ei olisi oikea aika. Mutta koska se oikea aika sitten on? Entä jos en ole enää hedelmällisessä iässä kun olosuhteiden perusteella olisi "oikea aika"? Ollaan ajateltu mieheni kanssa, että jos tulen raskaaksi niin jatkan koulun loppuun sitten myöhemmin, mutta jos yrittäminen ottaa aikaa niin sekin on ok, etenevätpä sitten opinnot. Tsempit sinne, todellakin, positiivisella mielellä eteenpäin :)!

Tyttö ja Varis: oi kun minäkin täällä olen peukut ylhäällä, että teillä nappaisi!

Ja tottakai peukut ja varpaat on pystyssä kaikille muillekin, kyllä ne plussat vielä meidänkin kohdille osuu!

Mulla on siitä mukava tilanne, että meillä on hääjärjestelyt meneillään. Eli aina kun vauva-ajatukset meinaa lähteä käsistä, alan ajatella häitä :D siinä riittää järjestelyä ja muistamista, enää kaksi kuukautta niin olen aviossa! Tänään just hoidettiin kaikkea tuohon liittyvää, käytiin sopimassa juhlatilan vuokra ja tarjoilut ja eksyttiin jopa sormuskauppaan. Yksi kaunis timantti keltakultaisessa sormuksessa on nyt tilattu :). Tuosta miehen reaktiosta vielä, että meillä miehellä on ollut vauvakuume jo kauemmin kuin minulla, ja hän on myöntänyt sen ihan ääneenkin :D yritän valaa meihin molempiin zeniläistä rauhallisuutta tämän asian kanssa, vähän sama kuin sinulla blondcherry että kuvittelen että stressaaminen ja jatkuva asian ajattelu jotenkin vaikuttaisivat johonkin :D mutta kyllä kai stressi voi oikeasti vaikuttaa? Tai ei rauhallisuudesta ainakaan mitään haittaa ole. Om vaan.

Iloa ja rauhaa kaikkien yrittämiseen, itsekin yritän ajatella vain että levosta käsin hyvä tulee :)

758/876 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ja varis ymmärrän täysin tuon levottomuuden asian kanssa varsinkin jos oireita on siihen parempaan suuntaan.. tekisi mieli sanoa että iiiik!! Mulla munasarjat on vähän kipuilleet tänäänkin, aika vahvasti sellainen olo että en ole raskaana. Mutta silti tietenkin toivon sitä ja romahan vähän jos ne menkat sieltä alkaa.. 

Ovulaatiotestiin tuli joo vahvempi se testiviiva, vihdoin silloin kp25. Lämpöjä kun olen merkkaillut fertility friendiin niin niiden mukaan ovulaatio olisi ollu vasta kp30. Mutta eikai sillä munasolulla voi 5 päivää kestää irrota lh-huipusta? Lämmöt siis nousivat vasta tuolloin, olen heräillyt kyllä eri aikoihin aamulla että voi johtua siitäkin.

Tein liuskaraskaustestin pari päivää sitten, siinä oli joku vika ja ei meinannut alkaa se väri levitä ollenkaan ja sitten lopulta siihen tuli normaali kontrolliviiva, mutta siihen viereen tuli myös värillinen haamuviiva, mutta se on niin väärässä kohdassa että ei voi merkitä plussaa?? Mutta se on kyllä viivan mallinen???!!! Että Eitne I feel you nää testit saa pään sekaisin! Mulla on enää kaapissa ainoastaa 2 "luksus"-rauskaustestiä :D Eli digitaalisia ja vielä viikkonäytöllisiä, enkä uskalla siksi tehdä niitä koska ne on niin ehdottomia ja ei varmaan vielä mitään näkyisikään.

Iines samaa mieltä kuin t&v, voihan nuo olla hyvinkin raskausoireita, meinaatko testata milloin?

Megan onnea viivoista!! Ja toivotaan että 2 viikon päästä saat samanlaiset viivat siihen toiseen testiin ;)

Tervetuloa myös kaikille uusille! :)

JanetteO kp36/?

759/876 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaksi viivaa siis eilen alkuillasta ovistestiin ja talleteltiin tänään aikaisin aamulla, noin 12 h tuosta testin tekemisestä. Toivottavasti se ei ollut liian myöhään.. Tosin tietty ollaan talleteltu joka päivä nyt viikonlopusta lähtien. Jostain olen lukenut, että siittiöitä olisi mahdollisesti enemmän aamuisin, mutta tiedä tuota sitten. Ollaan muutenkin harrastettu vaakamamboa nyt kerran päivässä, jotta tuo elämän eliksiiri olisi todennäköisesti laadukkaampaa. Kaikkea sitä nykyään miettiikin. :D En olisi uskonut itsestäni vielä vuosi sitten, että tällaisia juttuja ihan tosissani pohdin! Toivottavasti en nyt selittänyt liian tarkastu seksielämästämme, että joku teistä vielä menettää yöunensa, mutta kun tämä aihe nyt sattuu liittymään hyvin kiinteästi tähän projektiin, heh!

Vielä ei ole ollut sitä alavatsan viiltelyä, mitä yleensä tunnen aina ovulaation aikaan. Viime yönä tuntui jotain pientä kipuilua, mutta en tiedä oliko se sitten sitä vai ei. Siinä tapauksessa oli todella lievät kivut tällä kertaa. Rinnatkaan eivät ole ollenkaan arat vielä, viime kierroissa kipeytyneet jo seuraavana päivänä tuosta vatsan viiltävästä kivusta. Palellut olen tänään hiukan, joten olisiko lämmöt nousussa ja ovulaatio ohitse? Tämä epätietoisuus on raastavaa. Jotenkin sellainen tunne, ettei tästäkään kierrosta kuitenkaan tärppää vaikka mitä tekee. Raskaaksi tuleminen on jotain hemmetin rakettitiedettä! En enää koskaan usko, jos joku sanoo tulleensa raskaaksi ihan vahingossa ehkäisystä huolimatta.. 

Tyttö ja varis: Mulla on jotenkin tosi hyvä kutina tuosta sinun kierrostasi. Peukut ja varpaat on täällä pystyssä, kun odottelen ensi viikkoa. ;)

Onko kukaan juonut punaviiniä luteliaalivaiheessa? Sen lasillisen per päivä? Itselläni vakavassa harkinnassa tuokin kikkakolmonen.

Tänään oli hyvä päivä, täydellinen aurinkoinen, kuulas ja viileän rapsakka syyspäivä. Olen syysihmisiä henkeen ja vereen, joten nautin tällaisista päivistä täysillä. Kuuntelin autossa hyvää musiikkia ja ajelin vanhempieni luokse. Syötiin yhdessä mun lempiruokaa ja äiti paistoi mulle jälkiruoaksi lettuja. Juteltiin vaan. Oli kivaa tuntea itsensä taas huolettomaksi lapseksi, eikä tarvinnut hetkeen ajatella näitä kk-kiertoon ja raskauteen liittyviä asioita.

Ihanaa viikon jatkoa kaikille, enää hetki ja viikonloppu on täällä!

760/876 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan kanssa nyt aihetta mistä kaikki ei pakosti innostu, mutta mietin tosta Meganin vaakamambosta, että voiko olla haittaa jos useammin mamboilee? Olen lukenut kanssa että tavaran laatu heikkenee, mutta kuinka paikkansa pitävää voi olla? Mietin että pitääkö oikesti ruveta kontrolloimaa milloin noita lakanoita heiluttelee, ajatus tuntuu jotenkin niin täysin nurinkuriselta. Toisaalta minäkin olen kohta jo täysin valmis kokeilemaan kaikkia poppakonstejakin. Greippimehu on ollut jo muutaman kuukauden käytössä.

Miten ton viinin pitäs vaikuttaa luteliaalivaiheessa?

Syysflunssakin kolkuttelee ovilla, heräsin aamulla kurkkukipuun ja samoin nenä ja korvat ihan tukossa. Vatsankin kanssa on nyt pari päivää ollut ongelmia. Ja hirveä väsy. Täytyy yrittää viikonloppuna vähän lepäillä, jos vaikka menisi lievänä ohi.