Jos sinulla olisi pistooli kädessä ja iso saksanpaimenkoira uhkaa hyökätä kimppuusi.
Antaisitko sen purra sinua vai ampuisitko koiran?
Kommentit (16)
Ei tulisi mieleen ensimmäisenä ampua. Ensin muita keinoja ja omistajatkin olivat tulossa.
Tyhjentäisin koko lippaan siihen piskiin.
Ampuisin ilmaan ja toivon että koira säikähtäisi.
Kaikki hyökkäävät koirat pitää lopettaa välittömästi, ei armoa...
Ampuisin itseni ettei satu jos koira puree
Ehkä voisi ampua ensin vaikka häntään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleen ensimmäisenä ampua. Ensin muita keinoja ja omistajatkin olivat tulossa.
Omistajat olivat sitä mieltä, että sotilaspoliisin ei olisi pitänyt tulla paikalle, koska meni itse vaaratilanteeseen. Omistaja oli koirasta muutaman metrin päässä, mutta ei saanut sitä hallintaansa.
Eli höpö höpö.
Pistooli kädessä, no mistä se siihen tupsahti AP? Tietysti kyse on silloin lopettamistarkoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Aivan! Kyllä koiralle olisi pitänyt kertoa että se ei saa esitellä hampaitaan eikä varsinkaan purra, ja sen pitäisi mennä pois.
Jos päälle tulee, sitten siihen paikkaan. Erään tutun koira kävi ensitöikseen jalkaan kiinni alistamismielessä ja otin samantien kuonon päästä ja alaleuasta kiinni ja painoin voimalla lattiaan ja polvella kunnolla kurkun päälle, siinähän hätääntyi ja jatkoin painamista ja päästin irti. Perääntyi luimistellen eikä enää lähestynyt. Koira on eläinlajina pöljä ja häirikkö, mikä ei ymmärrä muuta kuin suoraa voimaa. Sehän olisi kissa, jos olisi älykäs.
Ensin ampuisin ilmaan ja vasta sitten ottaan...
Olen suuri koirafani enkä halua ampua ketään enkä mitään, vähiten nyt koiraa.
Mutta jos minut olisi pantu turvaamaan varuskunta-aluetta tarvittaessa aseellisesti, en miettisi kahta kertaa. Outo kulkija ja kimppuun hyökkäävä koira. Ampuisin epäröimättä ensin piskin ja sen jälkeen pidättäisin hiipparin. Muu olisi väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistajat olivat sitä mieltä, että sotilaspoliisin ei olisi pitänyt tulla paikalle, koska meni itse vaaratilanteeseen. Omistaja oli koirasta muutaman metrin päässä, mutta ei saanut sitä hallintaansa.
Eli höpö höpö.
Jep. Omistajahan oli sitä mieltä, että sotilaspoliisi itse aiheutti vaaran tulemalla vaikka tiesi hänellä olevan mahdollisesti vaarallinen koira, joten hänen olisi pitänyt vain antaa poistua paikalta...
Minua kohti on hyökännyt dobermanni. Seisahduin, nostin käden pystyyn ja huusin: Seis! Koira pysähtyi siihen.
Hänen omistajansa oli usuttanut koiran kimppuuni.
Vierailija kirjoitti:
Jos päälle tulee, sitten siihen paikkaan. Erään tutun koira kävi ensitöikseen jalkaan kiinni alistamismielessä ja otin samantien kuonon päästä ja alaleuasta kiinni ja painoin voimalla lattiaan ja polvella kunnolla kurkun päälle, siinähän hätääntyi ja jatkoin painamista ja päästin irti. Perääntyi luimistellen eikä enää lähestynyt. Koira on eläinlajina pöljä ja häirikkö, mikä ei ymmärrä muuta kuin suoraa voimaa. Sehän olisi kissa, jos olisi älykäs.
Kasvatettu koira tottelee omistajaansa. Tämän koiran omistaja seisoi tumput suorina vieressä.
Miten niin uhkaa hyökätä? Se kävi jo kiinni.