Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita (30v molemmin puolin), jotka aloittamassa yrittämistä pian?

05.04.2014 |

Hei!

Olisi hienoa löytää samassa tilanteessa olevia, joten kokeillaanpas :)

Meillä on haaveiltu lapsesta (lapsista) tosi pitkään, mutta elämäntilanteet eivät ole olleet asialle otollisia, ja ennen kaikkea on tainnut puuttua rohkeutta. Syön edelleen pillereitä, mutta meillä on mietinnässä, olisiko tämä laatta se viimeinen.

Olisi ihanaa löytää muita omasta perheestä haaveilevia. Itselläni on mielessä tosi monenlaista pohdintaa: pitkä parisuhde, taiteen tekemisen yhdistäminen perheeseen, pumpuliset vauvahaaveet...Ja täällä voisi ehkä siitä yrittämisestäkin kirjoitella, hui! Katsotaan, löytyykö juttuseuraa :)

Tyttö ja varis

Kommentit (876)

621/876 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta päätellen tänään kp1 :( Etäiseltä unelmalta tuntuu vauvahaave...

622/876 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, Janetteo *halaus* pahoittelut täältä! :( On turhauttavaa kun oireet luovat toivoa ja sitten tulee pudotus. Alkoiko sinulla ihan kunnolla vuotoa? 

Tyttö ja Varis: Minuakin huvitti tuo loppukommenttisi: iik todellakin! :D Ja huh puolivuotta on niin pitkä aika odottaa noita kierto häiriöitä ajatellen... No mutta toivottavasti ei tarvitse ihan siihen asti mennä.

Täällä kp32/? Aamulla sorruin taas testaamaan, oli näkevinäni hailakan haamun 5min jälkeen. Menin koiran kanssa lenkille ja tarkistin uudestaan siinä toivossa että näkisin viivan selvemmin, mutta ei... Kovasti haluan siinä nähdä hailakan haamun, mutta taitaa olla vaan sen kovan toiveen aiheuttama näköharha. Olisi ihanaa olla järkevämpi tässä asiassa :) Alavatsaa vihloo ajoittain, nämä ovat erilaisia tuntemuksia kuin aiemmin kuukautisten alkaessa mutta jep. syytän pillereiden lopetusta. Joko menkat on alkamassa tai sitten yritän parhaani odottaa perjantaihin testaamista....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
623/876 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janetteo, voi HÖH!!! Tuo on niin mälsä tunne. Nyt suklaatia, namia, viiniä, ihan mitä vaan että tulee parempi olo!

Vierailija
624/876 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janetteo, eikä! :( Ei kai voi muuta taas vaan todeta kuin että häntä pystyyn ja uutta yritystä peliin! Voi vitsi mua harmittaa sun puolesta, äh!

Tyttö ja varis, repesin kyllä minäkin tuolle sun iik-jutulle, haha :D Kuvaa kyllä hyvin tunnelmaa noiden viestien aikoihin! Inhottavia nuo kiertohäiriöt! Mulla niin vähän aikaa vasta pillereiden lopettamisesta, että en edes halua tietää, mitä kaikkea tässä vielä on edessä. Puoli vuottakin tuntuu varmasti tällä hetkellä pitkältä ajalta odotella ja ihmetellä :/

Eitnelle jäitä hattuun odottelun kanssa. Minä pohdin, että pitäiskö käydä apteekissa ostamassa raskaustesti ens viikkoa varten. Odottelen siis kuukautisia alkaviksi (tässä tilanteessa pikemminkin alkamattomiksi) ensi viikolla ja ollaan se viikko matkalla. Siellä ei huvita juosta etsimässä apteekkia ja testiä, joten ehkä vain pelaan varman päälle ja pakkaan pari testiä matkaan. Kuitenkaan en malta odottaa, että testaisin reissun jälkeen kotona :D

Ensimmäistä kertaa on näin piinaavat hetket odotella kuukautisia tai niiden poisjääntiä. Nyt ymmärrän teitä muita, olo on kuin kävelisi tulisilla hiilillä ja on vaikea pitää ajatukset poissa asian ääreltä. Nyt vielä kun olen sairaslomalla, niin on aivan liikaa aikaa ajatella asioita. Onneksi pian lähdetään reissuun, joten saa muuta mietittävää :)

625/876 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janetteo, olen pahoillani, jaksamista ja voimaa! 

Eitne :)

Tänään en kilju innoissani, tuntuu kuin tuosta eilisillan hilpeästä toiveikkuudesta olisi jo viikko.

Tein taas negatiivisen testin aamulla (viikon odottelun jälkeen). Sen jälkeen minulla vaan jotenkin meni hermot, ja heti aamulla olleesta tapaamisesta tultuani soitin terveyskeskukseen. Siellä olisi ollut muille kuin yleislääkärille kahden kuukauden jonot. Soitin sitten seuraavaksi yksityiselle, ja sain ajan heti, ja järjestettyä vapaata iltapäivälle.

Lääkäri ultrasi minut, eikä siellä ihan hirveän lupaavalta näyttänyt. Munasarjani ovat suht kunnossa (ei monirakkulaisuutta), mutta kohdun limakalvo on ohut (5mm). Ja gyne sanoi, että on hyvin todennäköistä, että ainakin nämä pitkät kierrot ovat minulla olleet ovuloimattomia, ilmeisesti minulla on taipumusta siihen.

Hän kirjoitti minulle Terolut-kuurin kuukautiset käynnistämään. Ja kuulemma olisi mahdollista kokeilla myös Clomifen-nimistä lääkettä kypsyttämään munasolua. Hän sanoi, että sillä ei ole kiirettä, yleensä sellainen aloitetaan esim. puolen vuoden yrittämisen jälkeen. Mutta että tapauksessani on aika todennäköistä, että raskaaksi tuleminen kestää pidempään, kun minulla näyttäisi olevan noita ovuloimattomia kiertoja.

Olen vähän shokissakin vielä kaikesta tuosta uudesta tiedosta. Aamulla ajattelin vielä, että on mahdollista, että olisin raskaana. Sitten yhtäkkiä istun lääkärin vastaanotolla puhumassa kaikista noista asioista, joiden en ollenkaan aavistanut koskevan itseäni. Olen aina pitänyt itseäni aika terveenä ja luulin olevani ihan hedelmällinenkin. No, sellaista ei näköjään voi olettaa.

Hurjimmalta tuntuu, että päätös on lopulta minun ja mieheni. Lääkärin mukaan voin nyt vain joko syödä Terolut-kuurin, ja voimme vielä yrittää rauhassa luonnollisesti. Mutta jos meillä on asiassa hätä ja haluamme, voimme sopia Clomifen-kuurin aloittamisesta ja siihen liittyvästä seurannasta myös nyt heti samantien.

Tuntuu että pitäisi saada lisää tietoa etenkin tuosta Clomifenistä. Sovimme lääkärin kanssa, että soitan puhelinaikaa, jossa mietimme vielä jatkoa. Terolut-kuurin saisin aloittaa heti, mutta jos aloitamme Clomifenit, Terolut pitäisi aikatauluttaa niiden kanssa.

En tiedä mitä tehdä kaikella tällä tiedolla... Olisin halunnut että kaikki olisi mennyt luonnollisesti.  Nyt varmaan murehdin raskaaksi tulemisen mahdollisuutta tai mahdottomuutta joka tapauksessa. Aiemmin olin kuitenkin ihan luottavainen sen suhteen, nyt en tiedä, olen ihan hämilläni.

Onneksi pääsimme jo puhumaan asiasta miehen kanssa. Hänkin oli niin vakavana ja huolissaan, että se tuntui oikeastaan vielä pahemmalta kuin oma huoleni. :,(  Niin selvästi näin kuinka hänen unelmansa eteen vedettiin ohuen ohut harmaa verho, tahmea seitti jota ei ennen ollut olemassa. Sain myös puhuttua myös yhden raskauden yrittämisestämme tietävän ystäväni kanssa jo asiasta jonkinverran...

Google näyttää ihan liikaa kaikkea, menin vielä enemmän sekaisin kun yritin sieltä löytää tietoa... Toisaalta tuntuu siltä, että jos mahdollisuutemme noista pitkistä kierroista ovat kerran huonot, pitäisikö sitä sitten yrittää auttaa näillä käytettävissä olevilla "kevyemmillä keinoilla"? Toisaalta tuntuu tosi isolta askeleelta,  lapsettomiksi tuomittujen askeleelta, niiden ihmisten askeleelta, jotka puhuvat noista lääkkeistä kuin aamumuroista keskustelupalstoilla.... Olenko kohta sellainen ihminen minäkin?

Tyttö ja varis

Vierailija
626/876 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ja varis, voi itku! Oon _niin_ pahoillani! :'( Oot varmaan vielä alkushokissa tosta tiedosta ja googlettaminen tuskin ainakaan helpottaa oloa. Ootko löytänyt "vertaistukea"? Ihmisiä, joilla olisi samoja kokemuksia, joiden kanssa vois jutella/kirjotella? Ehkä se vois auttaa, jos muut kertois omista kokemuksistaan!

Äitini kertoi syöneensä noita Chlomeja, kun yrittivät minua. Muistan hänen kertoneen, että oli kyllä tehokas lääke ja irrotti hyvin munasoluja. Pohtikaa miehesi kanssa yhdessä rauhassa noita juttuja ja keskustelkaa, mitä haluatte ja millä keinoin olette valmiita yrittämään. Hän varmasti tukee sinua täysillä :) Hurjasti tsemppiä ja voimahalit!! Nyt on tärkeää keskustella aiheesta ja purkaa omaa oloa ja tuntemuksia, ei saa jäädä yksin pyörittelemään ajatuksia ja surua!

Mulla tuli taas kerran (anteeks taas ällöjutut) kunnon ovislimojen näköinen löntti vessassa käydessä ja nyt on illan aikana tuntunut kipua munasarjoissa, taas erityisesti oikealla puolella. Olis mielenkiintoista tietää, että mitä tuolla oikein tapahtuu! :o

627/876 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ja Varis, niiiiiin suuri harmitus siun puolesta. Nyt otat henkeä ja sulattelet asiaa. Harmi että joskus asiat menee vaikeimman kautta. MUTTA hyvä että menit lääkäriin, sait tietoa tilanteestasi ja sille voi tehdä jotakin. Tilanne ei siis ole täysin toivoton, menee vain pidemmän kaavan kautta. 

Voih miten paljon täällä on ollut naurua, pettymyksiä, toivon pilkahduksia, surua, jännitystä ja draamaa. Toivon että me kaikki jossain vaiheessa päästään siihen toivottuun määränpäähän, oli se sitten luonnollisesti tai pienellä lääketieteen avustuksella. 

Apein tiistai-terkuin, Aliisa. 

tässä minun päässäni tänään soinut piisi

628/876 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkamoi,

tulin nyt lähinnä kommentoimaan muiden juttuja, omia kuulumisia kun ei oikein ole, koska alkukiertoa täällä nyt eletään.

Maggiemee: Tottakai pysyt täällä ketjussa, jotta me saadaan lukea sun kuulumisia! :)

Janetteo: Voimahalit myös täältä virtuaalisesti, jaan niin nuo sinun fiilikset tällä hetkellä!

Murrmelitar: Täällä peukut pystyssä, että bongaamasi ovulaatio tuottaa hedelmää. ;) Odotan jo, että pääsen itse ovulaatiota tikkuineni testailemaan ja stressaantumaan lisää, jos en siinä onnistu..

Tuutikki85: Mä juon nimenomaan yleensä tuota Rybb & Deckers mehua tai sitten Tropicanan vastaavaa, ovat mielestäni parhaimman makuiset!

Aliisa Kyoto: Mua jännittää sun puolesta niin paljon, ettei tosikaan! Heti tänne kertomaan kaikki sitten sen testin jälkeen, sovittu?! :)

Tyttö ja varis: Voi että, uskon, että olet tuon tilanteen kanssa nyt ymmälläsi.. Itse kävin silloin taannoin ultrassa ja se oli mun kp 6 ja silloin oli muistaakseni 6 mm paksu minulla tuo kohdun limakalvo ja se on normaalia kierron alkuvaiheessa. Että ohueltahan tuo kieltämättä kuullostaa, kun sulla on kp kuitenkin yli 40.. Eli et luultavasti tosiaan ole nyt ovuloinut. :(

Nuo Terolutit on nyt varmasti ihan hyvä juttu, jotta saat kuukautiset tulemaan. Mua gyne sillon vähän varotteli noista Clomeista, kun juteltiin. Niissä on kuulemma omat ongelmansa (en sitten tiedä mitä kaikkea, ainakin monikkoraskaukset mainitsi), eikä niitä tämä lääkäri kuulemma itse määrää mielellään kun todella vaikeisiin tapauksiin. Lisäsi vielä, että on suorastaan rikollista määrätä niitä ilman, että kaikki seikat on ensin tutkittu perinpohjin.. Jonkun kätilöopiston johtavan lapsettomuusasiantuntijan mukaan, joka ko. lääkettä ja sen vaikutuksia on tutkinut, ei ole pystytty kuulemma lääketieteellisesti todistamaan, että niistä olisi varmuudella apua. En tiedä itse, mitä niistä ajattelisin, kun kuitenkin osa on ymmärtääkseni saanut apua niistä?! Ja itsekin pistin merkille googletellessa, että porukkahan syö niitä juuri kun muroja ja niitä määrätään helposti.. Miksi sitten asiantuntijat niistä varottelisivat?! Alan olla aika sekaisin, enkä tiedä mitä enää ajatella koko aiheesta..

Itse olen tosiaan myös googletellut jonkin verran asiasta jo "näin etukäteen", jos tulee ajankohtaiseksi. Tosin en ole lääkäri, joten luen vaan muiden kirjoituksia. Mutta kuitenkin tuli yllätyksenä se, kuinka kielteisesti se lapsettomuusgyne suhtautui niihin. Itse kuitenkin olisin valmis niitä tarvittaessa varmasti popsimaan ja olenkin jo varautunut kaikkeen loppuvuotta silmällä pitäen, jos tarkempiin tutkimuksiin tässä joudutaan. Ne tutkimuksetkin jotenkin pelottavat niin hiivatisti.. Ajatukset vilistävät ja sitten vielä tulee googleteltua kaikkea mahdollista siihen päälle.

Tiedän, että tämä ei nyt lohduta, mutta täällä on ainakin toinen joka näitä asioita päivittäin pohtii ja ihmettelee. Luulin myös aluksi, että olisin oikein hedelmällinen, koska ei ollut tarvetta epäillä muutakaan ja meidän perheessä kaikki naiset ovat raskautuneet erittäin helposti. Eikä minulla ole sellaisia sairauksia tai terveydellisiä ongelmia (ainakaan tietääkseni), jotka suoraan vaikuttaisivat hedelmällisyyteen. Se tunne, että kaikki ei välttämättä olekaan kunnossa, on musertava. Ja se, että jos vauvaa ei saakaan alulle luonnollisesti, kuten itsekin mainitsit..

Voimia ja jaksamista noiden pohdintojen ja ajatusten äärellä! Miettikää asioita miehesi kanssa rauhassa, ihanaa että voitte avoimesti keskustella. Toivotaan, että kiertosi tuosta normalisoituu, vaikka niiden Terolutien avulla, jotta saisit hiukan relata. Nyt sinulla oli sitä stressiä ja murhettakin, joka on voinut hyvinkin vaikuttaa siihen, että tämä kierto meni pitkäksi ja kroppa esti ovulaation.

629/876 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ja Varis: Mun mielestä sun ei kannata vielä hermostua. Lääkäri sanoi sulle, että RASKAUTUMINEN VOI KESTÄÄ eli ei tosiaankaan huolestuttavaa. Mulle sanottiin ekalla gynekäynnillä 19v:na, että hyvin mahdollista etten voi koskaan lapsia saada... Clomeista, että ne ohentaa limakalvoa, eli kannattaa miettiä jos on ohut limakalvo. Nyt vaan jäitä hattuun... Ja kannattaa myös tutkituttaa miehen sperma. Testi kela korvauksella n.80€. Eli jos miehessä vikaa.

Megan: Jos tutkittu 10v sitten, niin tilanne voi olla nyt toinen. Yhdellä tuttava miehellä 10v tytär ja kun tutkittiin, niin 97% siittiöistä kuolleita. Eli vaikka olis ennen ollut hyvä tulos, niin nyt huono.

En muista kuka kysyi, mut panikoitiin siis ylipäätään kaikkea häistä. Mut nyt kaikki hyvin. Me tilattiin Dammenbergiltä vaahteran lehti konvehteja jokaiselle vieraalle. Meillä vihkiminen 4.10 todistajien kanssa kirkossa. Sit pidetään juhlat miehen vanhempien luona pohjanmaalla ja kotona erikseen. Tuolloin 4.10 viedään kaaso ja bestman syömään pihviravintolaan. Kuullut paljon hyvää Ravinteli Huberista, eli sinne mennään.

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

630/876 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ja Varis: kylläpä sinua nyt koetellaan :( Varmasti paljon mietittävää miehesi kanssa, mutta kuten Assistentekin sanoi vielä ei ehkä ole syytä hermostua. Ja tosiaan voihan olla että tilanne luonnostaankin muuttuu kun elämäsi tasapainoittuu ja murheet jäävät taka-alalle? Kovasti tsemppiä täältä!

Assistente: Jännittävää, ei ole hääpäivä enää kaukana :)

631/876 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ja varis Hyvä että menit lääkäriin ja hyvä että menit yksityiselle! Terveyskeskuksessa olisi kestänyt paljon kauemmin. Ikävää vain että tulos oli noin kurja :( Pettymys ja pelko on varmasti mielen päällä. Mutta minäkään en missään nimessä kuitenkaan pidä tilannettanne millään lailla toivottomana! Jos lapsen saaminen voi kestää siksi että et ovuloi joka kierrossa niin joo se on totta mutta eihän se välttämättä tarvitse kuin sen yhden ovulaation joka voi olla vaikka ensi kuussa? Toisekseen ihmettelen lääkärin "diagnoosia" koska etkö ole vähän aikaa sitten vasta lopettanut pillerit ja oliko niin että sinulla oli yksi mahdollisesti kemiallinen raskaus kesällä? Mitä jos et vain ovuloinut tässä kierrossa? Toki luotan lääkärin ammattitaitoon enemmän kuin tähän omaan ymmärrykseeni mutta nämä jäivät mietityttämään.. Tsemppiä ihan sylikaupalla! <3

Lääkkeistä en osaa sanoa mitään muuta kuin että juuri nuo mainitsemasi hyppivät silmille kaikissa vauva-aiheisissa keskusteluissa eli ovat ilmeisesti aika yleisiä ja sellainenkin fakta nousi jostain silmille että 95% naisista on 2 yritysvuoden jälkeen raskaana, joten kyllä ne varmasti myös toimivat, tosin noista haittavaikutuksista en osaa sanoa mitään.. kovasti mietittävää nyt siellä..

Kiitos kaikille tsempeistä! <3 Minulla oli jonkinlainen toivonripe tähän aamuun asti koska lämmöt pysyivät suht korkeana eilen (vaikka lievässä laskussa olivat)  ja vuoto oli niukkaa, tänään pieni laskusuhdanne lämmöissä jatkui ja vuoto voimistui joten kirves löytyy kaivosta :( Harmittaa ja surettaa ja huolettaa. Miksi niistä miljoonista siittiöistä ei yksikään löytänyt sinne munasoluun...

Jotain positiivista tai itseasiassa todella mahtava juttu että kierto ainakin oli täsmälleen sen mitä piti, tasan 14 vrk ovulaatiosta alkoi vuoto. Ja myös se että ensi kerralla ei odotukset varppina ole näin korkealla vaikka ovuloisinkin...Ja tietenkin uusi kierto uusi poppakonsti! Tilasin lifestä gelee royaleita. Onko muilla kokemuksia? Ajattelin ainakin yhden kuukauden kokeilla. Muitakin positiivisia vaikutuksia sillä mainostetaan olevan.. saa nähdä. Tyttö ja varis mitä jos tekin miettiessänne kokeilisitte näitä luonnon omia ihmepillereitä? Myös vehnänalkioöljystä olen lukenut hyviä kokemuksia. Jos vaikka plasebo efekti toimisi jos ei muuten ;)

Miten Eitnellä tilanne? Toivottavasti tulos on parempi kuin täällä?! :)

Melkeinpä 3 viikkoa (!) seuraavaan mahdolliseen ovulaatioon, joten omat höpinät voi jäädä vähän vähemmälle (you wish!), mitään kovin jännää täällä ei ainakaan siihen asti tapahdu. Pakko yrittää elää ja nauttia elämästä, ei tästä tule mitään jos kaikki pyörii sen ovulaation ja sen jälkeisen 2 viikkoisen ympärillä.. 

632/876 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Janetteo! Mä kans muistan miten ekoina kuukausina olin toiveikas raskaudesta ja sit jatkuvien pettymysten jälkeenkin jaksoi aina toivoa ja löytää uusia oireita.

Kannattaa kyllä rohkeasti tutkituttaa itseään jos ei muutaman kuukauden yrityksen jälkeen tärppää. Kuitenkin jos miehen siittiöt on normaaleja, niin pienellä avustuksella raskaus alkaa suurimmalla osalla. Mutta sitten on se pieni porukka joka ei raskaudu millään. Mutta asian pointti oli, että kannattaa olla positiisella asenteella ja nauttia elämästä. Raskauskin onnistuu paremmin kun ei turhia stressaa! Tsemppiä jokaiselle <3

Tavattu 10/2012
Hoitoihin haettu 05/14
Naimisissa 10/2014

633/876 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, miulla on niin paha mieli teidän koettelemuksista, aloin sitten itkee tihnustamaan kun kuulin tämän radiosta: 

. Tiedän, aika siirappista. 

Nyt varmaan käännän puukkoa haavassa tällä mitä aion sanoa: plussasin tänään. 

Keskiviikkoterveisin, Aliisa

Vierailija
634/876 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIIIIIIIK Aliisa!! Onnea hirmuisesti! Voi miten ihanaa!! :) Eitne, mitäs teidän rintamalle?

Mä en tiedä, missä vaiheessa mä uskallan testailla, mutta on kyllä suuria vaikeuksia keskittyä mihinkään muuhun ja ajatukset päätyy aina takaisin vauva-juttuihin. Jokainen tuntemus herättää jännitystä, toivoa, mutta myös vähän pelkoa. Ja valitettavasti toiveet on niin korkealla, että jos menkat nyt sitten ensi viikolla kuitenkin alkavat, tulen olemaan aivan maassa. Tuun sitten tänne itkemään reissun jälkeen!

Janetteo yrittää nyt keksiä kaikkea muuta kivaa (oliskin niin helppoa) tekemistä ja mietittävää, nopeasti se aika menee ja kohta taas uudelleen jännän äärellä! Kiertosi kyllä kuulostaa tosi hyvältä! Kerrothan kokemuksesi gelee royaleista, kun olet päässyt testailemaan. Kuulostaa mielenkiintoiselta tavaralta!

Asistentelle intoa häähumun keskelle, ihanaa, että kuitenkin päädyitte pitämään häät! Nyt vaan luovuus kukkimaan ja järjestelemään :)

635/876 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliisa Kyoto: Hirmuisesti onnea!!! Toivottavasti itsekin saisin joskus tulevaisuudessa kokea tuon ja ne kaksi kauan odotettua viivaa siihen testiin.. Tällä hetkellä se kyllä vaikuttaa jotenkin vaan aivan mahdottomalta ajatukselta omalla kohdallani.

636/876 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliisa: Onnea tuhannesti. En muista enää kauan yrititte, mut jos kauan, niin ihanaa että vihdoin tärppäs <3 Nyt vaan suunnittelemaan vauvan tulos. Käy toki kertomassa kuulumisia.

Tavattu 10/2012
Hoitoihin haettu 05/14
Naimisissa 10/2014

637/876 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliisa hirmuisesti onnea!! :) Varmasti ihana tunne!

Ja minulla alkoi menkat tänään :( Vielä aamulla olin lähes varma raskaudesta ja aamupäivällä tunnetta vahvisti yllättävä pahoinvointi, mutta sitten iltapäivällä... Yleensä vuoto alkaa varovasti, mutta nyt ihan kunnolla. Hetken olin kyllä surullinen, hetken ketutti vietävästi, mutta sain tsempattua itseni melko nopeasti. Positiivista on, että kierto oli pituudeltaan nyt suhteellisen normaali 33 päivää. Olihan aika opitimistista että näin nopeasti onnistuisi.

Aion  kyllä niin lohduttaa itseäni viinillä tänä viikonloppuna! Olen sen ansainnut, perskules! :D

638/876 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin Eitne olet viinin ansainnut! Kiva että suhtauduit noin hyvin asiaan. Ensi kuussa taas sitten. 

Itseasiassa en oikein tajua nyt tätä laisinkaan, ei varmaan ole vielä kolahtanut? Mieskin kysyi että mites sie nyt noin rauhallinen olet, eikö nyt pitäisi jo hyppiä ja hillua? Kiitos onnitteluista :), ehkä tajuan sitten joskus, ehkä en :).  Mie olin jo niin tehokas että eka neuvola varattu, enteellinen päivä vaan, 11.9. Menin ihan vaikeaksi kun en tiedä miten olisin asian esittänyt puhelimessa neuvolatädille:D. "Noku miulla kävi silleen...tota..niin..testi oli positiivinen, niin ku raskaustesti." Voi apua kuulostin varmaan ihan pöljältä..Jonkun verran kauhutarinoita lueskellut/törmännyt että onkin sitten joutunut perumaan ajanvarauksia kun on käynyt km. En suostu stressaamaan/ajattelemaan moista. Tipahdetaan sitten korkealta ja kovaa jos niin on tarkoitus.

Nyt kaikki kynnelle kykenevät vinkkulasi käteen ja lausahtakaa: OMMM. Rentous kunniaan ja stressi pois hus.

terv, Aliisa rv 4+5 (iiik) 

639/876 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai toivoa täynnä?

Ihanaa Aliisa <3 Onnea tuhannesti! Toivotaan plussautumista kaikille muillekin, jaathan meille vähän mammahormonia täällä niin josko se auttais :D

Hyvä Tyttö ja Varis, että kävit lääkärissä. Nyt vain rauhassa eteenpäin. Tsemppiä ja voimia! Minäkin kyllä uskon, että toivoa on hyvinkin vielä! Lääkärin antama lausunto ei luonnollisestikaan kivalta kuullostanut, mutta uskoisin että ei silti mitään kauheaa hätää ole kuitenkaan tämän asian suhteen. Nyt vain valitsemaan se itselle parhain tie, niin kyllä se siitä. 

Tsemppihalit Megan, Janetteo, Eitne

Minulla ei täällä mitään ihmeellistä, kp 26/28-36. Koitan olla ajattelematta koko asiaa (liekö taas itsensä valmistautumista kohti pettymystä, joita on tullut tässä 8kk aikana joka kuukausi). Pelottaa ajatus, pitäisikö mennä tutkimuksiin.. Toisaalta joku korvien välissä huutaa, että ei vielä hätää. 

Ristiriitaisin ajatuksin, Iines

640/876 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Aliisa ihan hirveän paljon!!! Niin ihanaa! Yritä nauttia tuosta onnesta se on varmasti ihanaa.. Kunpa minullekkin joskus... PIAN! ;) Onko tullut mitään raskausoireita vielä? 

Kiitos kaikille taas tsempeistä! <3 Megan mulla ihan samat fiilikset kun sulla, kaukaiselta haaveelta tuntuu..

Täällä kamalissa kuukautiskivun kourissa itse voivottelen.. tässä tilanteessa kun koko sydämestään toivoisi menkkojen jäävän pois niin nämä kivut tuntuvat kahta kauheammilta.