Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita (30v molemmin puolin), jotka aloittamassa yrittämistä pian?

05.04.2014 |

Hei!

Olisi hienoa löytää samassa tilanteessa olevia, joten kokeillaanpas :)

Meillä on haaveiltu lapsesta (lapsista) tosi pitkään, mutta elämäntilanteet eivät ole olleet asialle otollisia, ja ennen kaikkea on tainnut puuttua rohkeutta. Syön edelleen pillereitä, mutta meillä on mietinnässä, olisiko tämä laatta se viimeinen.

Olisi ihanaa löytää muita omasta perheestä haaveilevia. Itselläni on mielessä tosi monenlaista pohdintaa: pitkä parisuhde, taiteen tekemisen yhdistäminen perheeseen, pumpuliset vauvahaaveet...Ja täällä voisi ehkä siitä yrittämisestäkin kirjoitella, hui! Katsotaan, löytyykö juttuseuraa :)

Tyttö ja varis

Kommentit (876)

241/876 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin yritän valaa Tyttö ja varis suhun uskoa. Nyt tilannetta seurataan aktiivisesti ja munasolu kypsytetään sekä irroitetaan pakolla. Eli yksi huoli vähemmän "ovuloinko vai enkö?". Ja samoja pistoksiahan käytetään inssien yhteydessä mikä mielletään ns. kevyeksi hoidoksi. Asia siis tavallaan etenee ja edelleen, tekin saatte oman käärön, mutta luontoa joutuu välillä vähän potkimaan persuuksiin, kun ei se muuten tunnu tajuavan. Ajattele tämä uutena mahdollisuutena, tästähän saattaa olla lopputuloksena se kaikkein odotetuin.. Voimia siis ja halaus!

242/876 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo9, mutta en uskaltanut tehdä testiä ja sitä paitsi ei tunnu mitään, rinnat kipeänä vain. Eikä se edes näyttäisi mitään. Menkkojen pitäisi tulla taas tiistaina eli ehkäpä maanantaina, jos uskaltaa testata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
243/876 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jännitysnäytelmiä täällä on käynnissä! Melita, kurjaa että kroppa alkaa sekoilla tuolla tavalla. Mikä siinä onkin, että aina kun ajattelee jo tuntevansa oman kroppansa ja ymmärtävänsä sen oikkuja, niin sitten tulee jotain uutta ja yllättävää. Mikä tänään on tilanne?

Tyttö ja Varis, komppaan Lefemmeä ja katson asiaa positiiviselta kannalta: hyvä että olette päässeet hoidoissa eteenpäin ja annatte niitä potkuja luonnon persuuksille, kuten Lefemme asian ilmaisi. Hoidot ovat varmasti pelottavia ja hämmentäviä, ja uskomattoman kurjaa tuo lääkärin vaihtuminen - näin henkilökohtaisissa ja aroissa asioissa jos missä haluaisi pysyvän ja luotettavan lääkärisuhteen. Mutta mahtavaa kuitenkin, että asiat edistyvät.

Moon, kiva kun tulit takaisin! Ja pikipiki, tervetuloa joukkoon.

Janette, ihanaa että lääkärikäynti oli positiivinen kokemus. Ja samaa mieltä olen kanssasi, tämä pieni kasvottomien nimettömien naisten joukko on ihmeen tärkeä tuki tässä elämänvaiheessa.

Itse kävin viikko sitten gynellä, ja heti ensimmäisenä sain käskyn mennä erikoislääkärin puheille pitkäaikaissairauteeni liittyen. Lisäksi sain kehotuksen ostaa joditabletteja - täällä päin pitää foolihapon lisäksi syödä jodilisää, mutta Suomessahan kehotetaan melkeinpä välttämään jodipitoisia lisäravinteita ja ruokia, kuten herkkuani merilevää. Huvitti kun lääkäri katsoi minua vakavana, koputti päätään ja sanoi "jos äiti ei syö jodia, lapsesta voi tulla vähän tyhmä". Ulkomaalaiselle pitää vääntää asiat rautalangasta! :D

Lisäksi minun pitää uusia tetanusrokotus. En ole ollenkaan tullut ajatelleeksi rokotuksia, mutta kuulemma tetanusta ei saa yrittämisen tai raskauden aikana pistää, ja edellinen rokotteeni menee 2016 vanhaksi. Oletteko muut uusineet rokotuksenne?

Kaikenlaista viivytystä siis jälleen kerran, mutta tämä kierto meni muutenkin plörinäksi. Yleensä selkeästi bongaamani ovulaatio on ollut totaalisen kadoksissa: lämmöt sahaavat ylös-alas ja ovulaatiolimoja on ollut jo ainakin kolme kertaa kierron aikana mutta vähemmän kuin normaalisti. Siihen kun lisää usean päivän migreeniputken ja siihen käyttämäni kohtauslääkkeet ja varsinkin ibuprofeenin , joka on kuulemma myrkkyä ovulaatiolle ja hedelmöittymiselle, niin eipä paljon ole toivoa tässä kierrossa.

Tunnelma on aika alamaissa, varsinkin kun tuo ikiaikainen riesani migreeni on taas kuvioissa, entistä pahempana. E-tästä-mitään-tule -fiiliksissä lähden viikonlopun viettoon, mutta ehkäpä tämä tästä taas.

244/876 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janette: Itse päätin ottaa heti järeät aseet käyttöön (clearBlue Digital OVU) 

olen liian vanha arpomaan ja siihen menisi aikakin hukkaan, kun emme mieheni kanssa asu vielä yhdessä, joten jokainne OVU päivä on kullan arvoinen ;) vaikka nyt vasta yk1 onkin :)

245/876 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Tytöt ja kiitos ihanista toivotuksista! 

Nyt olen pistänyt kaikki kolme pistosta vatsaani peräkkäisinä iltoina. Etenkin ensimmäisen pistäminen pelotti aika paljon. Onneksi mies on ollut joka kerta vierellä tukemassa ja muistuttanut minua hengittämisestä, ja laskenut sekuntteja kanssani, kun neulaa täytyy pitää jonkin aikaa paikallaan aineen piikittämisen jälkeen. Sain myös ovulaatiotulppaanit tänään, hih. Eiköhän näillä paukuilla pitäisi jo elimistön heltyä yhteistyöhön! Huomenaamuinen lääkärikäynti jännittää kovasti, mitä siellä näkyy, vai onko tilanne ennallaan...Kovin voimakkaita oireita ei ole toistaiseksi tullut, ainoastaan pientä arkuutta kohdun alueella ja tänään vähän kuin kuukautiskipuja. Se lääkeannos, joka minulle määrättiin, on aika pieni.

Megan, aika varattiin jo hoitohuoneessa, hyvä huomio! Toivon siis, että lääkäri on nyt kontrollissa sitten sama. Noista hormoneista ja niiden (haitta)vaikutuksista on puhuttu kyllä lääkärissä aika vähän. Siksi tuntuu tosi tärkeältä lukea pakkausselosteet ja lisätietoa itse huolella. ja kyllä mua ahdistaa aika paljon se, että ensin käytin hormoneita ehkäisyyn, ja nyt tämän taipaleen aikana olen käyttänyt jo vaikka kuinka montaa eri hormonia. Vakavat komplikaatiotkin ovat kutenkin ihan oikeasti huonolla tuurilla mahdollisia. Toivon, että voisin mahdollisimman pian olla kokonaan ilman noita kaikkia mömmöjä. :(  Clomifeneista ehdin onneksi pitää parin kuukauden tauon ennen tätä kiertoa, joten niitä en ole syönyt kuitenkaan ihan putkeen. Mutta kyllähän ne clomit ovat minulla saattaneet nyt siihen limakalvon paksuuteen vaikuttaa. Onneksi se ei ollutkaan ihan niin ohut kuin muistin, papereista huomasin myöhemmin, että se oli kuitenkin 4,8mm. Olin varmaan niin pökerryksissä siellä, että ymmärsin/muistin väärin tai jotain...Kiitos ihanista tsempeistä, minä myötäelän myös kovin teidän tilannettanne, kummallakin meillä on kuitenkin hidasteita haikaran matkalla.

Testaa vaan ovulaatiota, jos tuntuu että se voisi vähentää stressiä. Ja käytännössä ihmeitähän tapahtuu jatkuvasti!! Joten jos se tuntuu hyvältä, niin miksi ette ajoittaisi seksiä myös mahdollisille otollisille päiville. :)

Kiitos Melita tsempeistä! Ja Lefemme! Mikä on sun tilanne, testaat huomenna tai tiistaina? Iiiikk!!!

Voi että Schmetterling, kurjia nuo migreenikohtaukset! Voimia sen peikon kanssa painimiseen! Mikä kiertopäivä sulla on meneillään, jos ovulaatio tuntuu olevan kadoksissa? Rokotusten uusimisesta, itse olen juuri menossa ottamaan hepatiitin tehosterokotuksen, ja lapsettomuuslääkärin mukaan se oli ihan ok tähän vaiheeseen. On kyllä sellainen olo siitäkin, että eikai SE nyt sitten voi häiritä ovulaatiota jne...

Raportoin taas huomisen käynnin jälkeen teille. Toivottavasti ei tule surullinen päivä * *     * *       * Toivon toivon toivon *  *  *     ** **

246/876 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moonille tsemppejä alkukiertoon, harmi että kuukautiset alkoivat!  Nyt teidän ei kuitenkaan tarvitse murehtia noiden lääkkeiden mahdollisia vaikutuksia.  Ja olet ihan oikeassa siinä, että jos lääkärikäynti vähentää stressiä, niin se voi olla ihan hyvä juttu. :)

247/876 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa hyviä uutisia!!! Olo on vieläkin vähän epäuskoinen, mutta niin siellä vaan tällä kertaa oli yksi 20mm rakkula, ja irrotuspistoksen saan pistää tänään!

Nyt jännittää!!

On niin hienoa tietää, että kehossa on joku ratas pyörähtänyt! Ja tästä kierrosta ei siis kaiken järjen mukaan tule kohtuuttoman pitkä, vaan jos joudumme jatkamaan yrittämistä, tulee pian taas seuraava kierto. Mitä odottamatonta luksusta!

Nyt lähetän hiljaisen ja nöyrän kutsun Haikaralle. Tule jo meille, tulethan. Piirrä ainakin jo merkki savupiippumme pieleen.

248/876 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lefemme, miten siellä sujuu? Oletko testannut?

250/876 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia uutisia Tyttö ja Varis! Tulipa tosi hyvä mieli teidän puolesta ja olen itsekin yhtä suurta hymyä, koska teidänkin osin turhauttavaakin taivalta mukanaelänyt vahvasti! <3 Siitä tulikin mieleen, että milloinkas te olette yrityksen aloittaneetkaan?

Ja kiitos kysymästä! Täällä tosiaan dpo12. Testi (David, on kuulemma aika viheliäinen tapaus, antaa vääriä viivoja, mutta kuitenkin näyttää mahdolliset plussat verrattain myöhään..) oli puhdaslinjainen nega. Menkkajomot edelleen loistaa poissaolollaan, vaikka jotain pientä tuntuukin. Rinnat edelleen kipeämmät kuin koskaan, vaikeutti lumitöitäkin aamulla. Toisaalta näiden lukuisten kiertojen varrella olen jo oppinut, että kuukaudet voivat poiketa toisistaan välillä suurestikin. Hyvin rauhallisella mielellä siis enkä voi edes piinailuksi kutsua. Tänään illalla pitäis alkaa tiputtaa ja huomenna hanat auki. Sitä odotellessa. :D

251/876 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa naiset!

Olen ollut hirmuisen kiireinen, en ole ehtinyt vastailla, ainoastaan lukea :) Lefemme ja Melita, teillä taisi olla jännät paikat meneillään (ellen tippunut kärryiltä), toivotaan parasta :)! Schmetterling, toivottavasti tunnelma on hieman noussut viime kirjoituksestasi, nuo lämmöt on kyllä hankalia seurattavia välillä!

T&V: luin pistoksistasi, tuttavallani ne auttoivat oitis raskauden alkuunsaamisessa, hirmuisesti peukkuja että olette saaneet apua! Ovulaatiotulppaanit myös kuulostaa aivan huipulta, ihanaa tukea saat kotoa :)

Minähän kirjoitin tuossa päälle viikko sitten että sain ovisplussan. No, siinä kävi sitten mielenkiintoisesti: seuraavana päivänä hirveästi touhuilua, ja tein vielä uuden ovistestin joka oli nega. Siitä seuraavana päivänä tein vielä huvin vuoksi testin ja oli selvä positiivinen (myös digitestin viivat olivat tikun poiston jälkeen selkeästi vahvemmat kun aiemmin). Mitähöhän ihmettä siis tapahtui, yrittikö kroppa ovuloida mutta sitä ei tapahtunut, joten tuli uusi lh-piikki? Lämpöjä olen myös seuraillut jo ennen ensimmäistä ovisplussaa. Hyvin epämääräisiä tuloksia, testien perusteella niinä aikoina kun lämpöjen olisi pitänyt nousta niin mitään ei tapahtunut, vasta neljä päivää toisesta ovisplussasta pientä nousua, ja sen jälkeen on ollut aika vakiokorkeudella. Ennen ovista ja testien mukaan ovisten aikoihin oli 35.9-36.1, sitten ollut 36.2-36.5 vaihtelevasti. En tiedä onko siis mitään ovulaatiota edes tapahtunut, varsinkin kun kaikki muukin vaikuttaa lämpöihin. Nyt on ehkäpä 8-6 dpo, ja ei kyllä todellakaan mitään oireita alkaneesta raskaudesta. Olen kyllä ollut niin kiireinen etten ole juuri ehtinyt jännitellä asiaa..

252/876 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T&V, huikeaa ja ihanaa ja jännittävää että asiat edistyvät! Valtavasti tsemppiä!

Lefemme, jännät ajat sinulla! Ihanaa että osaat ottaa rennosti. 

Maija, ovulaation etsiminen on tosiaan joskus turhauttavaa puuhaa, varsinkin kun nuo lämmöt tosiaan saattavat heitellä jonkin flunssan tai huonosti nukutun yön takia. Kummallinen tilanne että sait kaksi ovisplussaa, ehkä joku fiksumpi osaa sanoa, mitä se voisi tarkoittaa. Uusi Lh-piikki kuulostaa ihan uskottavalta.

Ja T&V, täällä meneillään kp 27/28-35 eikä koko kierrossa merkkiäkään ovulaatiosta eikä ainakaan toistaiseksi myöskään kuukautistuntemuksia. Odottelen että uusi kierto pyörähtää käyntiin, siihen pitäisi mennä maksimissaan viikko. Ensi kierroksella otan ehkäpä ne kauan hyljeksimäni ovulaatioliuskat käyttöön. 

253/876 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, kun monet täällä elävät niin jänniä aikoja.. T&V, kaikki tuo kuulostaa niin hyvältä! Mä niin uskon, että teillä tärppää hyvinkin pian! <3 Lefemme ja Maija, tulkaa tekin raportoimaan, kun pääsette selville tilanteestanne. Kovasti teitä täältä yritän tsempata!

Schmetterling: Ymmärrän kyllä, että rokotuksia ei tule ottaa raskaana, mutta ei edes yrittäessä? Mulla menee ens vuonna tetanus vanhaksi, mutta en ole ajatellutkaan, että se olisi periaatteessa pitänyt uusia jo ennen yrittämistä.. kun jos meijänkin tilannetta miettii, niin mähän joutuisin olemaan mahdollisesti monta vuotta tässä ilman rokotuksia? Nyt yrityksen aloittamisesta se 1 v 2 kk..

Olo on TODELLA turhautunut ja vihainen. Ärsyttävää, kun ei voi itse edes jännätä, koska meillä tämä tilanne on vähän samanlainen, kun että tekisi töitä ilman palkkaa.. Motivoi suunnilleen yhtä paljon. Eilen bongasin ovislimat (nyt kp15), ja seksiäkin on harrastettu, mutta kun tietää, että siitä ei ole mitään "hyötyä"..

Argh, sitten asiaan, josta vihastuin. Lääkäri sanoi mulle kahteen otteeseen, että toivottavaa on, että mies antaa kontrollinäytteen helmikuun alkupuolella. Tiesi tämän, koska tästä useaan otteeseen puhuttiin. Sitten eilen ja tänään sanoin, että se aika sinne labraan pitäs varata, koska lääkäri näin suositteli ja koska mun kuukautisten alkuun on pari viikkoa (tästäkin lääkäri puhui hyvänä ajankohtana jatkoa ajatellen, ehtivät tutkia näytteen ennen kuukautisia ja sitten päästään heti tutkimuksissa eteenpäin puhtaalta pöydältä). No, mies vetosi kaiken maailman työ- sun muihin kiireisiin ja on jotain tärkeitä päivämääriä varmistumatta ja varmistuu vasta ensi viikolla ja ei voi sitä ennen kuulemma varata. Ja suuttui minulle, kun harmittelin asiaa ja tulin surulliseksi. Totta hiivatissa olen surullinen ja turhautunut, kun luultavasti tämä kuukausi menee aivan reisille nyt ja mun kuukautisetkin ehtii taas alkamaan ennen kun mies pääsee sitä näytettä antamaan. :( Ottaa niin päähän!!

Mun mielestä tämmösistä asioista ei pidä riidellä, vaan pitää ymmärtää toisen tunteita, negatiivisiakin sellaisia välillä. Mä oon kokoajan löysässä hirressä tässä, kun en pysty edesauttamaan tilannetta mitenkään - toki yritän itse elää terveellisesti ja näin, mutta en usko sen loppupeleissä ratkaisevan tätä asiaa suuntaan tai toiseen. Anteeksi tällainen negatiivinen viesti, mutta oli vaan pakko päästä avautumaan jollekin.

254/876 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos naiset ihanaiset kysymästä! Mä olen ihan hämmentynyt. Mulla on dpo13 ja yk12 ja yli kymmenen kk yritystä takana. Eilen illalla olisi pitänyt alkaa tuhrun ja yöllä/tänään päivällä kunnon vuodon. Ei ole alkanut. Testasin aamulla Davidin, johon tuli haaleaakin haaleampi viiva. Sellainen joita tulee niihin kuulemma usein. Lähdin asioille ja kävin samalla apteekissa. Kun pääsin kotiin ilmestyi clearbluen värjääntyväpäiseen testiin vaalea, mutta silmin hyvin nähtävä plussa ja vaalea toinen viiva myös pc:n liuskaan. Olen ihan ällikällä! Onko tää nyt sitä? Onko meidän stressaava, turhauttava, väsyttävä odotus ohi? Iso kysymysmerkki koko tyttö! :D Hui! 

255/876 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoijoi Lefemme, mulla oli jo eilen tosi vahva fiilis että plussaat! Varovasti onnea! Ihana piristys työpäivään tuo sinun uutinen, kannatti käydä pikapikaa täällä viestejä vilkuilemassa!

Megan, pikakommenttina, että mun lääkäri taisi olla ylivarovainen: esimerkiksi THL:n sivulla sanotaan, että tetanusrokotuksen voi antaa myös raskaana ollessa. Eri asia on sitten esim tuhkarokkorokotus, eli riippuu rokotuksesta.

256/876 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tasaisesti kaikille toivotuksista ja ihanista tulevaisuudenkuvista, joita maalasitte hetkeksi eteeni! Ehkä asiat muuttuvat selvemmiksi nyt, kuka tietää. :)

Lefemme, aivan huikeaa!! <3  Mullakin on ollut vahva intuitio tässä muutaman päivän, että sinä plussaat nyt! Huomenna taas vahvemmat viivat, tuskin maltat olla testaamatta? :) Kuvia saa laittaa tikuista! Ja ymmärrän, että on varmaan pöllämystynyt olo! Kyselit meidän yrittämisajasta, niin 4/14 asti olemme olleet ilman ehkäisyä, ja heti kyllä ihan yrittäneetkin.

Maija, minäkään en osaa sanoa mitään painavaa kahdesta ovulaatioplussasta. Olisiko niin kuin arvelit, että kehosi on ensin yritellyt, ja sitten vasta päässyt asiaan. Sullahan on todella jännät päivät jo tulossa!

Schmetterling, joskushan ovulaatio jää vallan huomaamatta. Joka tapauksessa jännittävä aika sinullakin meneillään!

Megan, olisiko miestäsi ruvennut ahdistamaan se, millainen tulevan näytteen tulos on? Se edellinen on ollut niin suuri suru ja shokki teille molemmille. Ymmärrän täysin kuitenkin, että turhauduit tuossa tilanteessa. Odottelu, epätietoisuus ja suru on kova pala parisuhteelle. Toivottavasti löydätte oikeat tavat tukeutua toisiinne ja tukea toisianne. Halaus täältä <3

Meillä on nyt koitettu tehdä kaikki mahdollinen hedelmöittymisen hyväksi. Eilen päivällä pistin irrotuspistoksen. Ovulaatio on luultavasti ollut/on tänään. Nyt odotellaan.

Tein muuten piruuttani aamulla ovulaatiotestin (pergnylin takia tiesin, että tulos on automaattisesti positiivinen). Eipä jättänyt tämänaamuinen viiva paljon arvailun varaan, niin selkeänä se piirtyi välittömästi esiin, ja oli hetkessä kontrolliviivaa vahvempi. Olen nyt käynyt vähän miettiväiseksi sen suhteen, onko minulla ollut ollenkaan ovulaatioita tämän yrittämisen aikana...Tuo viiva oli nimittäin niin älyttömän tumma, vielä tummempi kuin se tänne postaamani.

257/876 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija! Mä sanoisin myös samaa kuin ainakin T&V ja Schmetterling. Eli ensimmäinen plussa tuli, koska LH nousi, mutta munis ei irronnut ja kroppa nosti sen uudestaan ylös, jotta se oikeasti irtoaisi. Tsemppiä sulle kiertoon!

Kiitos paljon Schmetterling ja Tyttö&Varis onnitteluista. Hauskaa, että molemmat sanoo tietäneensä! Mikä tässä kierrossa oli oikeasti erilailla, niin olin jotenkin rauhallisempi ja varmasti sen takia, koska kroppa tiesi tärpin käyneen niin se vaikutti myös tiedostamatta mieleen rauhallisuutena! :D Ja kyllä tein varmistustestin, mutta hauskaa oli, että se oli puolisolle tärkeämpää, vaikka halusin varmistaa toki itsekin! Olen nyt viisi(?) tikkua uittanut eikä hän meinaa uskoa, koska viivat "jossain kummallisessa läpyskässä" on kuulemma epäluotettavaa ja epämääräistä. Lupasin tehdä vielä huomenaamulla digin ja kuulemma hänkin uskoo, jos voi lukea. Viimeisenä vielä tuo T&V:n pyytämä kuva ja siinä kaksi pregckeckiä, joista toinen eilen iltapäivällä ja toinen tänä aamuna sekä yksi firstsignal tältä aamulla. :) 

http://aijaa.com/QGLH6n

Kiitos paljon teille tuesta! Ja ihan varmasti seurailen takavasemmalla mitä teille kuuluu, varsinkin, kun useampi elää jännittäviä aikoja! En yksinkertaisesti malta pysyä poissa! :D

258/876 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uups.. Linkki ei toiminut. Laitan uuden. Anteeksi häsellys. 

http://aijaa.com/tmNiSr

259/876 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Lefemme onnea koko sydämestäni! Ihanaa ja toivoa herättävää. <3

Tyttö ja varis teilläkin kuulostaa todella lupaavalta. Toivotaan että tärppää jo heti! :) Ihana kuulla että olet noin innoissasi, jopa se voi auttaa ettet stressaa asiaa vaan mieli on positiivinen!

Megan varmasti tosi turhauttavaa ja ymmärrän täysin, itse suhtautuisin vähintään yhtä ärsyyntyneesti.

Ja jotenkin kun tulin tänne lukemaan viestejä tuli itsellenikin niin turhautunut ja herkkä itkuinen olo..  Tuntuu samaan aikaan ihanalta kun varsinkin joku joka on pitkään yrittänyt onnistuu mutta samalla kieriskelen kateudessa. Kun tuntuu ettei itsellä tapahdu mitään niin haluaisin että muukin maailma pysähtyisi odottamaan... kuulostaa varmasti tosi itsekkäältä ja sitähän se onkin :( Samalla kuitenkin toivon että te ja me kaikki onnistuttaisiin. Ja paljon surullisempi olen kun luen täältä "huonoja uutisia", jotenkin vaan se että toiset onnistuvat siinä mitä itse haluaa enemmän kuin mitään konkretisoi sen oman pettymyksen.. Todella ristiriitaista.. 

Täällä kierron suhteen olen jotenkin pudonnut kärryiltä. Kuukautiset alkoivat jo terolutien aikaan ja edelleen tulee ihan vähän vuotoa valkovuodon seassa. En tiedä onko se normaalia enkä tiedä mistä alan laskemaan tätä kiertoa kun tiputteluakin tuli niin monta päivää. Ja jälleen kerran tuntuu että olisin tulossa kipeäksi :( Samaan aikaan tuntuu että kierrot matelevat hitaammin kuin kuollut etana ja samaan aikaan tuntuu että aika rientää ja mitään ei tapahdu. 

Olen pahoillani masentavasta viestistä, ja ihan oikeasti vilpittömästi toivon kaikille onnea ja onnistumisia <3

T. Kiukkupussi-Janette

260/876 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän Janette nuo sun tunteet enemmän kuin hyvin. Muistan ne tosi elävästi ja tavallaan oli syyllinenkin olo, koska eihän muiden onni ollut multa itseltäni poies. Vauvan yrittäminen on kuitenkin niin iso asia ja kokonaisvaltainen, että ne ristiriitaiset tunteet on enemmän kuin oikeutettuja. Suuren suuri voimahalaus ja toivon NIIIIN paljon, että tulisitte mahdollisimman pian perässä. <3