Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen nimiehdotukset järkyttävät!

Vierailija
03.04.2014 |

Odotan tyttölasta ja luonnollisesti olemme miehen kanssa miettineet nimiä. Aluksi hänen oudot nimiehdotuksensa naurattivat, mutta nyt mua oikeasti ahdistaa.... miehen ehdotuksia ovat olleet mm. Peppiina, Salama (mun mielestä toi on tyhmyytensä lisäks vieläpä pojan nimi?) ja Miina.

Kuka voi lopulta päättää nimestä?? En todellakaan ole antamassa mitään sellaista nimeä lapselleni, josta en itse pidä!! Tai jonka takia lasta tullaan takuuvarmasti kiusaamaan..!

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hei mihin päädyitte tyttönne nimen kanssa kun ootte päättäneet!

Varmaan tuli tänään jostain alitajunnasta kun tuli ostettua ruoaks Risella-riisiä ja kanakastiketta..... hahhhaah.

Vierailija
42/100 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis Ynniina? Löysin tänään blogin, jota kirjottaa Ynniina W... Miten olis Ynniina Yrjö Wadelmiina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipuliina niminen tyttö on olemassa. Liekö vauvana kärsinyt koliikista ja itkettänyt vanhempiaan.

Vierailija
44/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta. Nyt alkaa olla jo häiriintynyttä. Mies "ihmetteli" vähän kun sanoin, että joo, Risella voiskin olla ihan ok. En muista mitä keksin syyks, että toi olikin musta yhtäkkiä "ihan kiva". Nyt sen ehdotus on "Risella Krista Maria".

Mulla on pää niin sekasin näistä sekopäänimistä etten enää osaa keksiä mitään tavallisia! Auttakaa! Kivoja nimiehdotuksia?

AP

Vierailija
45/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli myös ihan hirveää, kun esikoinen syntyi & tajusin että miehellä on täysin eri nimimaku kuin minulla!! mies halusi "jämptin, suomalaisen nimen" ja ehdotteli sellaisia tylsyyksiä kuin Maija, Anni, Kaisa..

minä taas pidän luontonimistä ja yritin tarjota turhaan miehelle Liljaa, Pionia, Stellaa.. taivas varjele, millaisia riitoja meillä oli silloin! :O

onneksi löysimme kompromissin, tuntia ennenkuin kastepappi koputti oveen..

Vierailija
46/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sun miehes Antto? Sellaselta veijarilta kuulostaa.

Vierailija
47/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut tytölle nimeksi Herkku-Lovi tai Suojapiirakka?

Vierailija
48/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ap. Mä täällä hihittelen, lapset jo kyselee et mitä mä nauran.

Vierailija
49/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotuksia ap:n vauvalle

(laidasta laitaan)

Ria, Ruusu,  Arlena, Bonita, Helmiina, Josefiina, Loviisa, Alisa, Maisa, Tuulia, Jenny, Emmi, Enna, Krista, Tytti, Nitta, Mette, Lila, Carita, Sarita.

pistin sekä tavallisia että muutaman aika erikoisenkin.. jos ap:n mies sattuisi tykkäämään oikeasti oudoista nimistä, niin ei tarvitse lapsiraukasta Risellaa tehdä ;)

Vierailija
50/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään jo etuläteen, että mun miehen nimimaku poikkeaa täysin omastani. Syy: miehellä ja siskollaan on aivan kammottavat nimet! Niin hirveät, että olin jättää menemättä treffeille miehen kanssa ihan vain nimen vuoksi.

Vierailija
51/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:44"]

ehdotuksia ap:n vauvalle

(laidasta laitaan)

Ria, Ruusu,  Arlena, Bonita, Helmiina, Josefiina, Loviisa, Alisa, Maisa, Tuulia, Jenny, Emmi, Enna, Krista, Tytti, Nitta, Mette, Lila, Carita, Sarita.

pistin sekä tavallisia että muutaman aika erikoisenkin.. jos ap:n mies sattuisi tykkäämään oikeasti oudoista nimistä, niin ei tarvitse lapsiraukasta Risellaa tehdä ;)

[/quote]

Tässä oli kyllä nättejä, kiitokset vaan sinne!

Juu en ole lapsestani Myllyn Parasta tai Uncle Ben'siä ristimässä..... kiva kun huumoria kotona riittää, mutta rajansa kaikella...

AP

Vierailija
52/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina on kaunis nimi.

Vierailija
53/100 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on tytölle lyöty lukkoon nimi! Onneks tein tämän keskustelun ja sen kautta saatiin keskusteltua vakavammin.

Noona tulee tytön ekaks nimeksi. Huh. Ihana helpotus, nyt voi vaan rauhottua onnelliseen loppuraskauteen. :) Bye bye Risellat...

AP

Vierailija
54/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:48"]

Mä pelkään jo etuläteen, että mun miehen nimimaku poikkeaa täysin omastani. Syy: miehellä ja siskollaan on aivan kammottavat nimet! Niin hirveät, että olin jättää menemättä treffeille miehen kanssa ihan vain nimen vuoksi.

[/quote]

No hei, eihän hän itse ole nimeään päättänyt. Nimimaku voi olla erilainen kuitenkin :)

Vierailija
55/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:36"]

meillä oli myös ihan hirveää, kun esikoinen syntyi & tajusin että miehellä on täysin eri nimimaku kuin minulla!! mies halusi "jämptin, suomalaisen nimen" ja ehdotteli sellaisia tylsyyksiä kuin Maija, Anni, Kaisa..

minä taas pidän luontonimistä ja yritin tarjota turhaan miehelle Liljaa, Pionia, Stellaa.. taivas varjele, millaisia riitoja meillä oli silloin! :O

onneksi löysimme kompromissin, tuntia ennenkuin kastepappi koputti oveen..

[/quote]

Mä huolisin sun miehen nimimaun perusteella heti. Sua, en. Kauheita nimiä!

Vierailija
56/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:53"]

Miina on kaunis nimi.

[/quote]

Varsinkin kun sukunimi on Kenttä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Miina_Kentt%C3%A4

Vierailija
57/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sisko sai lapsen, ja heidän isänsä oli pokkana ehdottamassa lapselle toiseksi nimeksi Paavalia oman isänsä mukaan.

Vierailija
58/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:25"]

Mieheni sisko sai lapsen, ja heidän isänsä oli pokkana ehdottamassa lapselle toiseksi nimeksi Paavalia oman isänsä mukaan.

[/quote]

No mikäs siinä. Toinen nimi on kuitenkin vähän eri asia kuin ensimmäinen nimi. Kaunis ajatushan tuo on, että sukulaiselta saisi toisen nimen, vaikka toki lapsen vanhemmathan sen nimen päättävät.

Vierailija
59/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tämä kun tuntuu, että suunnilleen odotetaan, että annetaan joku suvussa kulkenut karmea nimi lapselle. Siis esimerkiksi meidän suvussa Kaarina. Ei tosta nimestä kukaan tykkää ja silti vaan annetaan toiseks nimeks "koska kulkee suvussa".

Vierailija
60/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Kaarinasta, voisin antaa omalle vaikka etunimeksi.

Ap, tää on kyllä päivän paras ketju! Nauran täällä itsekseni ja meinaan tukehtua teehen. Mun mies on kanssa sellanen vitsiniekka, että vois tehdä jotain vastaavaa. Siis todellakin toivon, ettei sun miehes oo ihan tosissaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä