Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen nimiehdotukset järkyttävät!

Vierailija
03.04.2014 |

Odotan tyttölasta ja luonnollisesti olemme miehen kanssa miettineet nimiä. Aluksi hänen oudot nimiehdotuksensa naurattivat, mutta nyt mua oikeasti ahdistaa.... miehen ehdotuksia ovat olleet mm. Peppiina, Salama (mun mielestä toi on tyhmyytensä lisäks vieläpä pojan nimi?) ja Miina.

Kuka voi lopulta päättää nimestä?? En todellakaan ole antamassa mitään sellaista nimeä lapselleni, josta en itse pidä!! Tai jonka takia lasta tullaan takuuvarmasti kiusaamaan..!

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava ehdotuksesi voisi olla Sinappiina.

Vierailija
2/100 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Mandariina, Appelsiina, Ketsuppiina, Sipuliina, Peruliina, Porkkaliina.... ja mitähän muuta mulla tuolla jääkapissa oli :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 18:36"]

Tai Mandariina, Appelsiina, Ketsuppiina, Sipuliina, Peruliina, Porkkaliina.... ja mitähän muuta mulla tuolla jääkapissa oli :P

[/quote]

Joo en tajuu miten ihmisten on niin vaikee keksiä lapsilleen nimiä. Senkus kattoo ympärilleen: Lamppiina, Uuniina, Seiniina, Lattiina, Kattiina ja siis henk. koht. suosikki: Vedenkeittiina<3. Roskiina kans kiva.

Vierailija
4/100 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai appelsiina

Vierailija
5/100 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipuliinahan ois hyvä.

Vierailija
6/100 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois Volviina, Fia-Tiina, Roosa Helmi-Lilja?

Vierailija
7/100 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaa Unelma Sirpa Leena. Ehdota sitä miehelle

Vierailija
8/100 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen :') Paras ketju aikoihin. Ap päivitä tilannetta, jään mielenkiinnolla seuraamaan:D Osanotto jokaiselle, jonka puolison nimikorva on kärsinyt inflaatiosta, härskistä huumorista tai muurautunut kokonaan umpeen.

Vierailija
9/100 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi paska teijän kanssa! Mulla soi eilen koko illan päässä se Risella, Risella, Suomen suosituin riisi on risella -renkutus D:

Vierailija
10/100 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kans pari hyvää nimeä joita mun isä ehdotti tyttärelleni: Impi Lempi, Nuutti Nyyrikki tai Nanna Karkkiina.

Nyt tulevan pojan isäni on jo nimennyt Pyry-Petteri Prinssinakiksi...

Vierailija
11/100 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Koivuliina

Katri-Heliina

Tarja Hallo Nelliina

Jutta Urpi Lalliina

Jenny Hauki Oiliina

Vierailija
12/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Maizenasta. Ehkä pikkusiskosta vois tulla Maizena, jos isosisko on Risella?

Vierailija
13/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:43"]

"Risella, Risella, Suomen suostuin riisi on Risella." Kuka muistaa tuon vanhan mainosrenkutuksen? Tahtiin ei sopinut edes kolmitavuinen sana 'suosituin', vaan kuulosti siltä, että i jäi välistä pois. Tätä kun hoet miehellesi, ap, niin eiköhän into laimene...

[/quote]

Kusella, kusella, Suomen suosituin mies on kusella.

Vierailija
14/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli sama juttu, mutta mies ei vitsaillut vaan oli tosissaan.. nimiehdotuksina mm. tiuku ja tuutti. olin järkyttynyt, koskaan aiemmin ei ollut tullut lasten nimet puheeksi, enne kuin se sitten oli siinä :D 

Vierailija
15/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, oma isäni oli ihan pokkana ehdottamassa mulle nimeksi Hilppaa. Mikään muu ei kuulemma kelvannut :D onneksi äiti käänsi pään lopulta, olisin ollut tuomittu ikuiseen vessanpönttöuintiin koulussa..

Vierailija
16/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:21"]

Rupeat nyt AP keksimään omia "hurmaavia" nimiehdotuksia!:D Novella, Vuokko(nen), Kulta-Katriina, Mokka, Libresse.. Niitä sitten sommittelet yhteen sen Risellan kanssa.

[/quote]

Nauroin iha helvetisti.

Kulta-Katriina Tummapaahto... Ei Risella sentään

Vierailija
17/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 23:06"]

Jeps, oma isäni oli ihan pokkana ehdottamassa mulle nimeksi Hilppaa. Mikään muu ei kuulemma kelvannut :D onneksi äiti käänsi pään lopulta, olisin ollut tuomittu ikuiseen vessanpönttöuintiin koulussa..

[/quote]

ja minun äitini halusi nimekseni Ruusu Kielo Orvokin, onneksi isä pisti vastaan

Vierailija
18/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evian Novelle Vadelmiina? Mun mies ehdotti Dianaa.. Entä sopisko Diana Miina Peppiina? Peppi Kaarina Vivianne-Vuokkonen

Vierailija
19/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin lukemaan tätä ketjua... Risella alkaa kuulostamaan jo hyvältä.

Vierailija
20/100 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liina Lotus

Lotus Paperiina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi