Kuinka moni on hankkiutunut raskaaksi salaa kumppaniltaan
Onko suhde kestänyt ja oletko tunnustanut lapsen isälle kepposesi ?
Minkä ikäinen lapsi on nyt ?
Vauvakuumeisena kyselen.
Kommentit (96)
Ja Morre näköjään puhuu ihan omiaan, joten annetaan mokoman olla.
Lapsettomian taisteluja läheltä nähnyt...
mun miehelle teki ex ton tempun ja vaikutti myös meidän lasten hankitaan siten et mies oli pitkään ajatusta vastaan koska jäi suht paska maku ekasta lapsesta. Ei mulla käyny mielessäkään tehdä samaa temppua.
Mites sit toisinpäin? Mies haluis vielä lapsen ja nainen ei, miten sillon sit menee nää teidän puolustamat oikeudet? Naisen päätös taas vai?
Kompromissi vaikka jos mies suostuu hoitamaan enimmät hoitamiset, kuten nainen yleensä. Ja jäämään vapaalle.
taidatpa ola muutenkin heikon moraalin omaava ja itsekeskeinen, noista viesteistäsi päätellen. Sääli miestä!
En kyllä tiennyt itsekään " raskautuvani" . Onnellinen perhe ollaan, minä, mies ja pian 1v. kaksoset.
Voi elämän kevät! Ensin hankkiudutaan salaa raskaaksi ja sitten lapsen synnyttyä valitetaan täällä miehen keskenkasvuisuutta. Joopa joo! Kannattaisi edes joskus miettiä mikä asia johtuu mistäkin... Ja sieltä kuuluisasta peilistä löytyy vastauksia paljon muuhunkin kuin että onko kampaus ja kanebot kunnossa...
Mielestäni miehillä tulisi olla yhtälainen oikeus kuin naisella(se 12 viikkoa) pitääkö lasta vai ei. Niin monen miehen olen nähnyt tulleen vasten tahtoaan isäksi. Ei ihme että katkeroituu eikä tulevaisuudessa lapsenteko kiinnosta vaikka puoliso olisi kuinka se oikea. Turha paasata molempien velvollisuuksista, kuitenkin näissä mainitsemissani tapauksissa päätös oli yksinään naisen eikä kertaakaan kysytty mitä toinen osapuoli halusi. Raukkamaisen epätoivoisia. Ei tuollaisten ihmisten saisi lapsia edes saada.
Voin vain arvata miltä tulokset näyttää 20 vuoden päästä.
Mieti nyt vähän vielä!!!
Jos aijot karistaa miehen kannoiltasi heti kun tulet raskaaksi, niin sitten ehkä menettelee (en kyllä vieläkään suosittele).
mies sanoi, että ei enää toista lasta haluisi. Ehkäisyä ei kutenkaan hommattu, joten tiesi riskin.
Sit tunsin, että on ovis, niin houkuttelin miehen sänkyyn ja PAM!!! Raskaana ollaan, mutta mieskin on sitä mieltä heti testin tehtyäni, että no, minkäs sille mahtaa, kyllä hän riskin tiesi, kun paljaalla veteli =D
tässä maailmassa on sellainen että isä hylkää lapsensa, joka on joko vahinkoraskaus tai suunniteltu.
Ja 96: onko miehesi tyhmä vai mitä? Miten antaa viekkaan ex-vaimonsa huijata isäksi KAKSI kertaa. Luulisi aikuisen miehen kerrasta oppivan!
Vierailija:
3, joko on tärpännyt?
t: 3
Olisi aivan SIETÄMÄTÖN ajatus, että yhdelläkään miehellä olisi valtaa yhdenkään naisen ruumiiseen, saati oikeus pakottaa aborttiin. Hyi saatana kuinka sylettää tuollainen naisen irvikuva, jonka mielestä sellainen olisi oikein...
Vierailija:
Mielestäni miehillä tulisi olla yhtälainen oikeus kuin naisella(se 12 viikkoa) pitääkö lasta vai ei. Niin monen miehen olen nähnyt tulleen vasten tahtoaan isäksi. Ei ihme että katkeroituu eikä tulevaisuudessa lapsenteko kiinnosta vaikka puoliso olisi kuinka se oikea. Turha paasata molempien velvollisuuksista, kuitenkin näissä mainitsemissani tapauksissa päätös oli yksinään naisen eikä kertaakaan kysytty mitä toinen osapuoli halusi. Raukkamaisen epätoivoisia. Ei tuollaisten ihmisten saisi lapsia edes saada.
Ja ei, en ole hankkiutunut salaa raskaaksi, lapsillani on sama isä ja meillä yhteinen vauvalukuhaave, ja ollana puhuttu, että niin kauan kunnes tuo luku on täysi saa " vahinkokin " käydä (tarkoittaa siis sitä, että ehkäisy on vähn niin ja näin, mutta yritystä ei ole).
Myönnän, että tässä elämässä kuitenkin mua aika vähän kiinnostaa miesten oikeudet ja niiden toteutuminen. Itse olne sitä tyyppiä, että tuskin lähtisin salaa lapsia tekemään, todennäköisesti jättäisin miehen, jos ei asiat menisi yks yhteen. Ehkä en sitten kunnioita ja arvosta miehiä noin ylipäätään erityisemmin, en tiedä. Omaa puolisoani arvostan kuitenkin huimasti, on hieno mies ja hyvä isä.
on todella yleistä että mies hylkää lapsensa eikä kyse mistään huijaustapauksista. Miksi ette paasaa isän velvollisuuksista?
Lapsella on oikeus molempiin vanhempiin, mutta mitä jos toinen vanhempi ei vaan yksinkertaisesti halua lasta tällaisin huijauskeinoin? Ajatus oli siis siinä että myös isällä on oikeus päättää haluaako lasta vai ei, ei mistään pakkoabortista.
Vierailija:
on todella yleistä että mies hylkää lapsensa eikä kyse mistään huijaustapauksista. Miksi ette paasaa isän velvollisuuksista?
lapsi on synytynyt menevät lapsen oikeudet isän oikeuksien edelle, onneksi lainlaatijat ovat aina heikoimman osapuolen asialla! Eli toki vahinkolapsellakin on oikeus isään edes paperilla.
Lapsella ei tarvitse olla isää edes paperilla jos näin itsekkäin tavoin lapsia halutaan.
Mitäs mieltä ei-omasta tahdosta olevat lapsettomat ovat mieltä morren vastauksesta?
-26-