Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan tee/välitä yhtään mistään?

Vierailija
21.07.2006 |

Niinkuin nyt tämä Jämsän tapaus! Kyllä tulee jälkikäteen selityksiä ja pieniä merkkejäkin, ettei kaikki asiat olleet kunnossa, mutt missä nämä ihmiset olivat silloin kun olisi tarvittu tekoja eikä vain ihmettelyjä!

Elän itsekin tosi vaikeassa elämäntilanteessa ja moni taho tietää sen, mutta kukaan ei tee mitään meidän elämän helpottamiseksi, lapset ja minä kärsimme tiettyjen asioiden takia. Miksi ihmiset ovat niin raukkoja etteivät uskalla puuttua kun näkevät jonkin olevan pielessä? Jälkikäteen, kun on jotain peruuttamatonta tapahtunut, on turha selitellä yhtään mitään!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusta pettää aina.

Vierailija
2/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tee mitään, vaikka kaikki tietää missä on syy. Mieheni jatkuvasti uhkailee itsemurhalla ja uhkaa tappaa muitakin kuin vain itsensä ja kukaan ei tosiaankaan tee mitään! Ja minulla ei ole voimia lähteä!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juorulehdestä lukenut noista pienistä merkieistä, jotka olisivat kertoneet tuolla jämsässä, että kaikki ei ollut kunnossa. kertoisitko ne meille ap? päinvastoin tähän asti lukemissani jutuissa on korostettu, että talosta ei koskaan kuulunut riitelyn ääniä jne.

Vierailija
4/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

juorulehdestä lukenut noista pienistä merkieistä, jotka olisivat kertoneet tuolla jämsässä, että kaikki ei ollut kunnossa. kertoisitko ne meille ap? päinvastoin tähän asti lukemissani jutuissa on korostettu, että talosta ei koskaan kuulunut riitelyn ääniä jne.

Siinä sylle niitä merkkejä, turha nyt enää selitellä, miksei tartuttu silloin.

Vierailija
6/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanko miehen äkkipikaisuuden vuoksi olisi pitänyt ulkopuolisten puuttua asiaan?? käsi ylös te, jotka ilmoitatte poliisille varmuuden vuoksi kaikki tuttavaperheet, joissa jompikumpi on äkkipikainen? siis oikeasti. kuka edes kehtaisi. suomalaisista iso osa on äkkipikaisia ja harva silti murhaa tai edes tappaa. vaalityössä on rahaa aika monella perheellä Suomessa, siitäkään ei kyllä saa merkkiä siitä, että mies on aikeissa murhata vaimonsa. noita " pieniä merkkejä" on turha spekuloida jälkeenpäin. noiden perusteella ei oikeasti kukaan olisi voinut epäillä mitään saati sitten " puuttua asiaan" .

ap:lle: kukaan ei voi sua auttaa, jos et auta itseäsi. mene vaikka poliisille tai sosiaalityöntekijälle juttelemaan ja kysele aktiivisesti mahdollisuuksista. suomessa on turvataloja jne. kukaan muu ei sua voi pelastaa eikä se ole kenenkään velvollisuus. minkälainen poliisivaltio tästä tulisikaan, jos naapurit jatkuvasti ilmiantaisivat toisiaan riitelyäänistä tai siitä, että toinen saattaa olla äkkipikainen?!

Vierailija
7/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää yksin asioiden kanssa!

Vierailija
8/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kukaan tee mitään, vaikka kaikki tietää missä on syy. Mieheni jatkuvasti uhkailee itsemurhalla ja uhkaa tappaa muitakin kuin vain itsensä ja kukaan ei tosiaankaan tee mitään! Ja minulla ei ole voimia lähteä!

ap

Kai nyt johonkin turvakotiin pääsee, kun pakkaat kamanne ja lähdette! Ei teitä voi kukaan auttaa jos omakin asenteesi on että et pysty lähtemään! Se on teidän elämä kyseessä. Uskon todella että saisit apua, kun vaan oikeasti otat ja lähdet sitä vaatimaan. Ehkä viranomaiset eivät pidä tilannetta oikeasti vakavana jos et sinäkään ole valmis lähtemään? Et kai asuisi sellaisen kanssa joka uhkaa henkeänne? Jos kerta asut niin MIKSI??

Vierailija
9/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ikävä kyllä mun on pakko sulle todeta: jos et itse jaksa lähteä, ei kukaan muukaan voi sua pakottaa lähtemään.

Toinen vaihtoehto on, että pistät miehen pihalle.

Vierailija
10/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin vain itken täällä, kukaan ei oikeasti välitä!

Ja kun ei jaksa, niin ei jaksa! Se on ihan turha siellä syyllistää, että mikset hae apua, haettu on mutta tuloksetta!

Vierailija
11/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi mennä sadan kilometrin päähän! Ja on miehen asunto, en voi sitä pihalle pistää, vaan itse on lähdettävä lasten kanssa! Kunpa vain ois voimia!

ap

Vierailija
12/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitäisi mennä sadan kilometrin päähän! Ja on miehen asunto, en voi sitä pihalle pistää, vaan itse on lähdettävä lasten kanssa! Kunpa vain ois voimia!

ap

Sori nyt vaan, mutta aika vaikea uskoa, että sulla ei ole yhtään sukulaista tai ystävää kenen luokse mennä.

Ja vaikka tämä ei mikään ihanneyhteiskunta olekaan, en usko, ettei kukaan ole ottanut sua todesta!!

Vierailija
13/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on se prkl, jos kukaan ei auta! Olet heidän silmissään vissiin liian hyväkuntoinen, koska pystyt pyytämään vielä apua. Oisko sulla yhtään läheistä, joka pystyis auttamaan sua löytään apua?

Vierailija
14/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut se on totta ettei ole ketään, vanhempani on kuolleet, ainoa veli tuhannen kilometrin päässä, johon en ole vuosiin pitänyt yhteyttä. Ystäviä ei ole tosiaankaan ole! Ja jos lähden, tuskin mieheni sukulaiset minua tukevat!

Ei ole mitään uutta ettei mua oteta todesta ja uskota!

Tämmöistä tää aina on, ei olisi pitänyt sanoa yhtään mitään!

ap

Vierailija
15/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista että ymmärtävät kuinka loppu olet!

Vierailija
16/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mut se on totta ettei ole ketään, vanhempani on kuolleet, ainoa veli tuhannen kilometrin päässä, johon en ole vuosiin pitänyt yhteyttä. Ystäviä ei ole tosiaankaan ole! Ja jos lähden, tuskin mieheni sukulaiset minua tukevat!

Ei ole mitään uutta ettei mua oteta todesta ja uskota!

Tämmöistä tää aina on, ei olisi pitänyt sanoa yhtään mitään!

ap

On tässä kuule muutkin ollut keskellä paskaa. Ja jos YKSIKÄÄN viranomainen ei sua auta, he tekevät virkavirheen. Uhkaa niitä vaikka oikeudella.

Vierailija
17/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

17

Vierailija
18/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa mitä naapurin akka puuhailee.

Vierailija
19/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka tahansa teistä olisi jo aikoja sitten murtunu. Mä soitan sinne turvakotiin jo tänään ja mennään sinne.

ap

Vierailija
20/24 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on väärä paikka olla kiltti ja ymmärtää muita. Pidä mielessä, että täällä av:lla on myös vinksahtaneita ihmisiä, jotka ei osaa tuntea empatiaa toisia kohtaan normaalin ihmisen tavoin. Toivon sydämestäni sulle parempaa jatkoa! 17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi