Kuinka moni on hankkiutunut raskaaksi salaa kumppaniltaan
Onko suhde kestänyt ja oletko tunnustanut lapsen isälle kepposesi ?
Minkä ikäinen lapsi on nyt ?
Vauvakuumeisena kyselen.
Kommentit (96)
Aiemmat lapset liittyy asiaan siten, että tuossa otetaan aina riski perheen hajoamisesta. Ja luonnollisesti se vaikuttaa aiempiin lapsiin.
Miten näin itsestäänselvä asia on niin vaikea?
Siis, Morre, et sallisi lasta semmoiselle parille, joka voisi saada lapsen hedelmöityshoitojen avulla, muttei ilman? MIKSI?
Ja vaikka mies olisikin " myyty" suloisen vauvan edessä, niin katkeruus saattaa nostaa myöhemmin päätään ja se voi vaikuttaa isä-suhteen muodostamiseen vaikka päällepäin kaikki olisikin ok.
Yhtälailla nainen voi katkeroitua kun ei saa enään toivomaansa lasta ottaa hatkat ja etsii uuden miehen joka haluaa lapsen.
Mutta siitä kylläkin jos ei koskaan edes yrittänyt tehdä häntä!
Vierailija:
Yhtälailla nainen voi katkeroitua kun ei saa enään toivomaansa lasta ottaa hatkat ja etsii uuden miehen joka haluaa lapsen.
Jos taas lapsia ei ennestään ole, niin silloin kyllä ero voisi olla ihan suositeltavakin.
Kunnioitus ja rehellisyys taitaa olla vain sanahelinää...
Ja minkäs sille tekee että nainen katkeroituu vauvakuumeensa kanssa ja ero tulee sen takia.
t:3
oikein jos mies sitten jättä teidän luuserit...ei tulis ikinä mielenkään tehdä tollast. Todella väärin lastakin kohtaan. lapsella on oikeus olla toivottu molempien vanhempien taholta..
Siinä on itsekkyys kaukana kun hoitaa 24/7 lastaan ilman apuja myöskään miehen.
Vierailija:
Kaksi isoveljeä kun löytyy. Tyttö aika yksinäinen aikuisena...t:3
Nyt että olet melkoisen yksinkertainen ihminen. Ai yksinäinen aikuisena? Juust
Meillä oli 3 lasta, ennestään ja halusin vielä yhden.
Kolmannen jälkeen oli laitettu kierukka, mutta se aiheutti tulehduksen joten kierukka otettiin pois, kerron miehelle että nyt ei sitten ole kierukkaa, kun se oli niin kännissä ettei ymmärtänyt mitään.
Joten tavalaan mies tiesi ettei ole ehkäisyä, mutta aivan satavarmasti tiesin ettei se oikeesti tiennyt. Sama kuin olisi nukkuvalle miehelle ilmoittanut että ei ole ehkäisyä, lapsi on nyt 9v.
Olen minä sille sanonut että kerroinhan minä, mutta olit niin kännissä ettet muista, ei suuttunut vaan oli tyytyväinen.
Vierailija:
Kaksi isoveljeä kun löytyy. Tyttö aika yksinäinen aikuisena...t:3
sitten tilata sen tytön?
Ja maailma on täynnä näitä naisia.
Sitä ei tiedä kuin itse Jumala tuliko siittiö suoraan munasta vai kortsusta.
Olen tosin itsekin tavallaan huijannut itseni raskaaksi...
Emme käyttäneet toisen lapsen syntymän jälkeen ns. varmoina päivinä mitään ehkäisyä, mutta kierron keskivaiheilla kortsua.
Kumpikaan meistä ei halunnut lasta, mutta mulle sit jossain vaiheessa tuli vauvakuume. Kerroin tästä miehelle, hän ei halunnut lasta ainakaan vielä.
Kerran sitten ovulaation aikaan viettelin (täysin selvinpäisen) mieheni, himoissaan ei muistanut käyttää kumia ja nyt rv 41+3. Mies kyllä tiesi että mulla ovulaatio, mutta päätti ottaa riskin ja se kannatti!!
Katson hedelmöityshoitojen olevan tie rodunjalostukseen. Jo nyt Jenkeissä voidaan valita sukupuoli, mitä ominaisuuksia aletaan valikoimaan seuraavaksi...
Olen aika monessa hedelmöityshoito-ketjussa asiasta täällä jauhanut, joten siltä osin alkaa kiintiö olla täynnä ;) Vastasin kuitenkin tähän näin lyhyesti.
tässätapauskessa heitän sen ekan kiven..noin alhainen en ole!
säälin teidän miehiänne!
Morre:
ton lausuntos mukaan sinä et salli yksinäisille naisille hedelmöityshoitoja? Pitääkö paikkansa?