Millaisia ovat tuntemanne vuosia sinkkuina olleet naiset?
Itse tunnen vain yhden, läheisesti. Ennen ihmettelin miten niin huippu lyyli ei löydä itselleen vuosien jälkeen jo pikkuhiljaa uutta kumppania (nyt on tainnut kulua 5 vuotta jo sinkkuna, eikä hän myöskään harrasta yhden illan juttuja tms). Puhutaan juuri ja juuri 30-v. naisesta, hoikka, nätti, akateemisesti koulutettu, älykäs, hyvä työ isossa firmassa ym., osti juuri oman kodin.
Mutta alan nyt ymmärtää, ja luulen ettei hän ehkä tulekaan löytämään enää ketään. Mikä itsessään on ihan OK, kukin elää tavallaan, mutta en ole varma ymmärtääkö hän itse näitä piirteitä itsessään.
- Ainainen negatiivisuus - tiedätte sen ihmistyypin mistä huomaa kilometrin päähän ärtyneisyydestä, että tuo ei ole saanut aikoihin? Kaikessa ja kaikissa on aina jotain vialla, ja hänen huomionsa kiinnittyy aina negatiiviseen.
- Hän viihtyy eniten yksin, omissa oloissaan
- Hän haluaa olla aina oikeassa ja sanoa viimeisen sanan (käyttää keskusteluissa tosi usein "kuten sanoin -..." ym.)
- Hänellä on paljon kärkkäitä mielipiteitä joista ei ole valmis joustamaan senttiäkään kenenkään toisen vuoksi
- Hän ei osaa olla empaattinen, vaan tarjoaa pikemminkin maalaisjärkisiä neuvoja. Mikä on ihan hyvä, mutta kertoo myös siitä ettei hän oikein osaa "lukea" hetken ilmapiiriä ja siten myöskään muita ihmisiä
- Hän ei halua omia lapsia (toisille tämä käy, mutta tietysti tuossa iässä alkaa rajaamaan pois monia miehiä jotka ehdottomasti haluaisivat)
- Hän ei osaa olla spontaani, eikä myöskään osaa kuvitella asioiden erilaisia lopputulemia ja mahdollisuuksia. Ainoastaan ne mitkä hän on valmiiksi päättänyt, ja sitten hän hämmästyy suuresti kun asia meneekin eri tavalla - joka kerta...
- Hän ei uskalla/halua käyttää mitään deittiappeja, mutta ei myöskään halua mennä yksin baariin, eikä käy yksin missään tapahtumissa, ei puhu netissä ihmisille jne.
Kommentit (115)
Minä olen aina ollut sinkku. Olen hoikka ja liikunnallinen. Pidän lapsista ja eläimistä. Minulla on harrastuksia ja matkustan aika paljon myös yksin. Käytän deittiappeja ja olen avoin sekä ystävällinen useimmiten. Korkeakoulun olen käynyt ja töitäkin on tullut tehtyä.
N24
Ihmisiä siinä missä muutkin. Urakeskeisiä, vanhempiaan auttelevia, pedantteja, boheemeja, vilkasta sosiaalista elämää viettäviä, yksin viihtyviä, rempseitä, ujoja, veloja, omaa lasta kaipaavia, koiraihmisiä, kissaihmisiä, ei-eläinihmisiä, kolmekymppisiä, kuusikymppisiä, kaupunki-ihmisiä, maalaisia. Naisia kaikenlaisia.
Oliko tässä nyt tarkoitus kysellä vai halusitko vaan päästä haukkumaan kaveriasi...
Vaikuttaa minusta tosi mielenkiintoiselle tyypille. Olen siis itsekin nainen, mutta yritän ajatella objektiivisesti. Uskoisin että sen negatiivisuuden ja oikeassa olemisen suhteen kehitystä voi vielä tapahtua, varsinkin jos kohtaa sellaisen jämäkän ja lempeän miehen, joka tuo iloa elämään ja on sopiva ”vastus”. No nuo muut asiat sitten ovatkin ihan hyviä ominaisuuksia, ne kertovat hieman epätyypillisestä, älykkäästä naisesta, jonka ei tarvitse pelata sosiaalisia pelejä tai olla koko ajan ihme empatialinjalla ja lässytellä pehmeitä. Maalaisjärki on hyvä juttu.
Lapset on hankittu. Tiedän jo millaisia miehet on. Pidän elämästäni enkä halua pilata sitä miehellä. Tiedän kokemuksesta, että ne pilaa sen.
Kaverini on kohta 30 v eikä ole ikinä seurustellut. On vakavasti masentunut, miespelkoinen, traumatisoitunut lapsuudessa. Vaikeuksia myös työelämässä.
Ei kai vaan kykene parisuhteeseen, on kyllä usein puhunut kaipaavansa sellaista, mutta ei ikinä uskalla tehdä mitään asialle. Häntä on kyllä lähestytty nuorempana montakin kertaa, mutta kaikki yritykset on torjunut heti alkuunsa.
"- Hän ei halua omia lapsia (toisille tämä käy, mutta tietysti tuossa iässä alkaa rajaamaan pois monia miehiä jotka ehdottomasti haluaisivat)"
Paljastuit provoksi. Miehet just katoaa jos tuo ilmi liian aikaisessa vaiheessa että haluaa lapsia.
Jos pärjää yksin, niin ei kai ole pakko kahden ihmisen elämää pilata parisuhteella..
Käyttäjä34346 kirjoitti:
"- Hän ei halua omia lapsia (toisille tämä käy, mutta tietysti tuossa iässä alkaa rajaamaan pois monia miehiä jotka ehdottomasti haluaisivat)"
Paljastuit provoksi. Miehet just katoaa jos tuo ilmi liian aikaisessa vaiheessa että haluaa lapsia.
Ei, vaan ainoastaan tietynlaiset miehet katoaa. Eli ne sitoutumiskyvyttömät playboyt.
Miehissäkin on vakaita perhetyyppejä, esimerkiksi oma miheni oli 22v kun tutustuimme, ja yksi ensimmäisis asioista mitä hän minulta kysyi netissä (ennen kuin tavattiin) oli että haaveilenko perheestä, haluanko lapsia. Hän itse kertoi haluavansa. Nyt ollaan 28v ja lapsi tulossa lähiaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Lapset on hankittu. Tiedän jo millaisia miehet on. Pidän elämästäni enkä halua pilata sitä miehellä. Tiedän kokemuksesta, että ne pilaa sen.
Sama täällä. +Monet erot takana. En jaksa sydänsuruja enää.
Tavallisia, kaikenlaisia naisia. Samoin kuin parisuhteessa olevat naiset, joita tunnen.
Kaikki tuntevani "sinkkunaiset" ovat tarkoituksellaan yksin / ei miehet taikka naiset kiinnosta heitä. Mukavia tyyppejä ovat. :)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ollut sinkku. Olen hoikka ja liikunnallinen. Pidän lapsista ja eläimistä. Minulla on harrastuksia ja matkustan aika paljon myös yksin. Käytän deittiappeja ja olen avoin sekä ystävällinen useimmiten. Korkeakoulun olen käynyt ja töitäkin on tullut tehtyä.
N24
Mut sä oot vasta 24v
Käyttäjä34346 kirjoitti:
No ei kyl. Ehkä pojat, joo, mutta lapsettomat miehet vetävät vauva haaveet mukaan hyvin alussa, varsinkin jos naisella on ennestää pieniä.
Kaverisi vaikuttaa ihmiseltä, joka tietää mitä haluaa. Jos sellaista ei ole vielä tullut vastaan, on ihan okei elää vapaan ihmisen elämää ja tutkiskella mahdollisuuksia. Se, että ei hanki suhdetta vain suhteen hankkimisen vuoksi, antaa tasapainoisen ja älykkään vaikutelman.
Myöskään mahdollinen introverttisuuteen taipuvainen luonne ei ole poissuljettu, jolloin kaverisi on entistäkin varmemmin fiksu tapaus.
Minä en ole koskaan ollut kunnolla parisuhteessa, olen tämmöinen erakkoluonne enkä jaksa kauaa olla toisten ihmisten seurassa.
Yksi lapsi on siunaantunut, kaksin elelemme lukiolaisen kanssa, vaikka muukin perhe on läheinen.
En kai minä ihan peruspirjo sitten ole, vaikka ihan tavallinen pulliainen olenkin.
Parisuhteessa en voi edes kuvitella eläväni, ei tulisi mitään. Minulla on omat piintyneet tavat olleet nuoresta asti ja minä en jaksa kotonani mitään draamaa ja puhinaa. En tykännyt koskaan edes seksistä, sillon kun sitä sielä satunnaisesti harrastin. Halusin vain lapsen.
Jotenkin on aina ihmetyttänyt naiset jotka ovat vuosikymmeniä saman miehen kanssa ja joutuvat tarjoilemaan seksiä miehelle viikottain, ettei sille tulisi paha mieli. Minulle sellainen olisi tosi nöyryyttävä elämäntapa.
Paras ystäväni sattuu olemaan itseni kaltainen ilman miestä viihtyvä nainen myös, vaikka on luonteeltaan aivan vastakohtani, hän kaksi lasta tehnyt ja kasvattanut yksin, eikä todellakaan ottaisi koskaan miestä kotiinsa asumaan.
Kaksin välillä siunailemme kuin vanhat mummelit, miten jotkut tuttumme vaihtavat suhteita kuin sukkia, tai pysyvät iäti kumppaninsa kanssa. Se tuntuu meille niin vieraalta tavalta elää.
Juu ja en ole mikään sinkku, vaikka tuli avauduttua, minusta sinkut ovat ihmisiä jotka ETSIVÄT KUMPPANIA, minä en etsi yhtään mitään enkä halua miestä.
Keskimääräistä kauniimpia, koulutetumpia, älykkäämpiä, sivistyneempiä... tasoisiaan miehiä on vain niin paljon vähemmän, joten voi helposti jäädä yksin.
Keskimäärin näitä minä,minä,minä ensin
tyyppejä.
Nuo kaikki listassasi ovat sinun arvioitasi.
Ehkä hän:
Viihtyy yksin
Ei kaipaa ketään
Sai tarpeekseen miehistä
Ei kerro sinulle kaikkea
Ei kuulu sinulle