Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia ovat tuntemanne vuosia sinkkuina olleet naiset?

Vierailija
25.11.2020 |

Itse tunnen vain yhden, läheisesti. Ennen ihmettelin miten niin huippu lyyli ei löydä itselleen vuosien jälkeen jo pikkuhiljaa uutta kumppania (nyt on tainnut kulua 5 vuotta jo sinkkuna, eikä hän myöskään harrasta yhden illan juttuja tms). Puhutaan juuri ja juuri 30-v. naisesta, hoikka, nätti, akateemisesti koulutettu, älykäs, hyvä työ isossa firmassa ym., osti juuri oman kodin.

Mutta alan nyt ymmärtää, ja luulen ettei hän ehkä tulekaan löytämään enää ketään. Mikä itsessään on ihan OK, kukin elää tavallaan, mutta en ole varma ymmärtääkö hän itse näitä piirteitä itsessään.

- Ainainen negatiivisuus - tiedätte sen ihmistyypin mistä huomaa kilometrin päähän ärtyneisyydestä, että tuo ei ole saanut aikoihin? Kaikessa ja kaikissa on aina jotain vialla, ja hänen huomionsa kiinnittyy aina negatiiviseen.
- Hän viihtyy eniten yksin, omissa oloissaan
- Hän haluaa olla aina oikeassa ja sanoa viimeisen sanan (käyttää keskusteluissa tosi usein "kuten sanoin -..." ym.)
- Hänellä on paljon kärkkäitä mielipiteitä joista ei ole valmis joustamaan senttiäkään kenenkään toisen vuoksi
- Hän ei osaa olla empaattinen, vaan tarjoaa pikemminkin maalaisjärkisiä neuvoja. Mikä on ihan hyvä, mutta kertoo myös siitä ettei hän oikein osaa "lukea" hetken ilmapiiriä ja siten myöskään muita ihmisiä
- Hän ei halua omia lapsia (toisille tämä käy, mutta tietysti tuossa iässä alkaa rajaamaan pois monia miehiä jotka ehdottomasti haluaisivat)
- Hän ei osaa olla spontaani, eikä myöskään osaa kuvitella asioiden erilaisia lopputulemia ja mahdollisuuksia. Ainoastaan ne mitkä hän on valmiiksi päättänyt, ja sitten hän hämmästyy suuresti kun asia meneekin eri tavalla - joka kerta...
- Hän ei uskalla/halua käyttää mitään deittiappeja, mutta ei myöskään halua mennä yksin baariin, eikä käy yksin missään tapahtumissa, ei puhu netissä ihmisille jne.

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä ja hyvin toimeentulevia.

Vierailija
82/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä taas yhtään ihmetytä millaisia vastauksia tännekin tullut. Avmammat on ihan sekopäitä suurin osa 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainrn, joka haluaa löytää miehen ja parisuhteen- be naiset, jotka eivöt ole ovat valinneet sen, että eivät ole koska nykypäivän naisille nykypäivän Suomesss parisuhde on uhraus, jossa annat enemmän kuin saat. Jos ei halua kapsia, niin parisuhteeseen wi kannata ruveta- eikä välttämättä silloinkaan.

Vierailija
84/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oarisuhteessa, koska mies on reippaasti ja rasite. Juuri pääsin yhdestä eroon- kotitöiden määrä tippui 1/3 , ei tarvitse enää katsella möhömahausta kaljamahaa pieruverkkareissa ja se vapaus....ahhhhh. suosittelen kaikille naisille👌👌👌

Vierailija
85/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Putosin vaan jotenki siitä kelkasta, kun erosin exästä ja surin sitä eroa varmaan 4 vuotta. Sairastuin burnoutin seurauksena ja en osaa oikein enää olla ihmisten kanssa. Olen niin paljon yksin, että pelkään vähän miehiä. Kaikki ne suhdeviritykset on ollut sellaisia, että jonkun ajan päästä on kerrottu mikä kaikki mussa on vialla.

Mut luetellaan ominaisuuksia.

Ulkonäkö: pitkät vaaleat hiukset, hoikka (/urheilullinen), siniset silmät. En erotu katukuvasta

Luonne:

Negatiivisuuteen taipuva, sarkastinen, analysoin liikaa, luotettava, hiljainen oudossa seurassa

Harrastuksena jooga, juoksu, vaellus ja melonta

Korkeakoulutus

Vierailija
86/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä taas yhtään ihmetytä millaisia vastauksia tännekin tullut. Avmammat on ihan sekopäitä suurin osa 😅

Onhan se ulimiehille 8kävää kuulla totuus, eli se että naiset, jotka eivät ole oarisuhteessa, koska bainen ri tarvitse miestä mihinkääb- päinvadtoin- nainen on onnellisempi ja terveempi sinkkuna, kuon suhteessa😀😀😀

Vierailija
87/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski- ikäinen, eronnut nainrn. Otin miehestä eron, kun lapset olivat kasvaneet niin isoiksi, että asia ei heitä enää haitannut

En aio enää koskaan mennä oarisuhteesern miehen kanssa. Usea ystäväni on myös eronnut, eivätkä hekään aio oarisuhteeseen rnää mennä. Miksi? Kesku- ikäinen ukkeli on riipoakivi, josta on enemmän haittaa kuin hyötyä . En halua enää passattavaa lapamatoa joka istuu kaiket illat tv:n äärellä. Nyt minulla on aikaa itselleni, voin tulla ha mennä kuten haluan. Suosittelen kaikille muillekin lämpimästi

Vierailija
88/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille sinkkuus on valinta. Miehen löytää, jos haluaa (laadusta en tosin mene takuuseen). Onneksi meillä naidilla on tämä mahdollisuus ei ole pakko ottaa ketään muestä, jos ei halua

Vierailija
89/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ottaa joku ukkeli riesoikseen? Mikdi ihmeesdä? Mitä miehillä on meille naisille tarjota? Krpää? Ei muuta

Vierailija
90/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani sinkkunaiset ovat fiksuja, älykkäitä, menestyneitä yms. Suomalaisilla miehillä on niin huono itsetunto, että se ei kestä tommoidia baisia- sikdi ne on yksin. Olen sanonut hrille, että muuttakaa maihin, joissa miehillä on itsetunto , joka kestää edim baisen älykkyyden

Vierailija
91/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia, joilla on varaa ja itseluottamusta olla ilman.

Vierailija
92/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin miehet naisiinn 5 vuotta sitten. Enkä ole katunut päivääkään. Suosittelen muillekin

Vierailija
93/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen ollut 2,5v sinkkuna, lasketaanko se "vuosiksi"? Tällä hetkellä en koe kaipaavani parisuhteeseen, lisäksi taustalla särkynyt sydän. Ei siitä sen enempää. Olen akateeminen, hyvässä asiantuntijatyössä, normaalipainoinen ja kauniiksi kehuttu nainen. Introvertti ja todella luontoihminen, metsä, meri ja vaellus lähellä sydäntä. Meditoin, joogaan ym. Olen miesten suhteen aika nirso, ja olen herkkä aistimaan kemioita ja energioita, kaiken pitää täsmätä just eikä melkein ja vähempään en tyydy. Tällä hetkellä voin paremmin kuin koskaan aiemmin, ja voisin sanoa jopa olevani onnellinen.

Vierailija
94/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko. Eli kolmekymppisenä vuosikausia yksin. Oli aina saarnaamassa miten häntä ärsytti kumppanin tuputus, miksi pitäisi muka olla mies, eikö muka yksin pärjää. Hänen oli kuulemma hyvä olla. Silti hän oli jatkuvasti vihainen. Sitten hän tapasi nykyisen miehensä. Heillä menee ihan hyvin ja sisko on nykyään hyväntuulinen. Hän sanoo että tosiasiassa oli kauheaa se yksinäisyys ja merkityksettömyys.

Mä taas elän nykyään yksin. Olen jo yli 50 ja ihan todellakin viihdyn näin, en ole äreä vaan onnellinen. Jos jonkun vielä tapaan niin ok. Mutta ei ole pakko.

Vierailija
95/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kommentit 87 - 92 on kaikki samalta ihmiseltä :--DDD huomaa samoista kirjoitusvirheistä mitkä toistuu joka viestissä

Vierailija
96/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kommentit 87 - 92 on kaikki samalta ihmiseltä :--DDD huomaa samoista kirjoitusvirheistä mitkä toistuu joka viestissä

No eihän ole. Minä kirjoitin kommentin nro 91 sinne väliin.

Nyt tarkkana.

Vierailija
97/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen tottuu eikä enää osaa kaivata ketään vakituista kumppania. Vaikka yksinäistähän tämä elämä on.

Vierailija
98/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi on ainakin ihan sanalla sanoen nirso.

Haluaisin kuulla millä perusteella? Antoiko hän sinulle pakit?

Käy läpi miehiä viikoittain tositarkoituksella mutta kun ei muka löydy edes suhteeseen sopivaa.

Vierailija
99/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha.

Vierailija
100/115 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni: keski-ikäinen, pitkä parisuhde takana, lapset tehty, hyvä työ, kiva asunto ja sopivasti ihania ihmisiä lähipiirissä.

Olisi mahtavaa tavata hieno ihminen, jonka kanssa jakaa arkea ja juhlaa. Vielä ei vaan tunnu siltä, että treffit tuntemattomien ihmisten kanssa ja mahdolliset seurusteluyritykset olisivat vaivan arvoisia. Olen käynyt muutamilla tinder treffeillä ja se oli ahdistavaa. Korona-aikaan on todella vaikea sattumalta tutustua ihmisiin.