Facebook dating - kuulosti hyvältä, mutta...
Facebook dating - kuulosti hyvältä, mutta yhtä nirsoiksi naiset sielläkin paljastuivat. Alussa vaikutti lupaavammalta kuin Tinder ja järkevän tuntuisia mätsejä tuli. Mutta aika lyhyeen tuntuvat keskustelut loppuvan. Ilmeisesti naiset jälleen kerran pettyivät kun ei niitä komeita ritareita löytynytkään vaikka lupailtiin. Vain taviksia oli tarjolla.
Kommentit (537)
Vierailija kirjoitti:
Nainen32v kirjoitti:
No minulle ei ainakaan miehet edes vastaa. Joskus harvoin joku laittaa viestiä ekana. Yleensä ne kortit kyllä sitten katsonkin läpi. Mut kai sit pitäis alkaa laittamaan kaikenmaailman mörököllejä sinne oikeelle..
Olen kiinnostunut ap:sta. Osaat sentään kirjoittaa. Ihan kaikesta en minäkään nimittäin pysty tinkimään.
No tuossahan se tulikin.
Suurin osa ihmisistä ei tajua olevansa itse niitä mörököllejä tai muulla tavoin epäkiinnostavia.
Usein syy on siinä että projisoidaan omat kriteerit vastakkaiseen sukupuoleen. Itsekin ajattelin nuorempana että toivomukseni ovat kohtuullisia, koska etsin omaa vastinettani. Olen itsekin hoikka, liikunnallinen, mukava, luotettava ja fiksu.
Mutta sitten tajusin että naisia kiinnostaa tietyt maskuliiniset ominaisuudet, jopa sellaiset joista kyllä valitetaan mutta jotka kuitenkin lisäävät sitä kipinää ja sukupuolten välistä kemiaa. Monet ovat myös sellaisia joista pitämisen naiset kieltävät, mutta kun katsoo keillä flaksi käy, on selvää että kyllähän ne naisia miellyttävät. Minulta nämä miesominaisuudet puuttuvat.
Tajuttuani olevani seksuaalisesti näkymätön, ymmärsin että ainoa tie olisi sosioekonominen menestys, jota kohti minulla ei ole kiinnostusta pyrkiä. Muussa tapauksessa minun "tasoani" olisivat pyöreät naiset jotka haluaisivat perus kotielämää johon kuuluu netflix, suklaa ja tavallinen arki josta nautitaan miehen kanssa joka tykkää rakentaa ja arvostaa kun vaimo on laittanut hyvää soppaa.
En ole halukas vetämään roolia ympäri vuorokauden, koska oikeasti haluan elää elämää johon kuuluu harrastukset, pienet vaatimattomat seikkailut kotimaassa ja elämäntapa jossa pääpaino on henkisellä kehittymisellä keskiluokkaisen unelman rakentamisen sijaan. Komeammilla, menestyneemmillä ja karismaattisemmilla miehillä kieltäytyminen perusmiehen roolista ei vie pariutumismahdollisuuksia. Minä en harmi kyllä ole yksi heistä.
Pointtini siis on että kannattaa katsoa peiliin ja pyrkiä näkemään itsensä vastakkaisen sukupuolen näkökulmasta. Se ei olekaan helppoa koska tietysti on vaikeaa ymmärtää miksi naiset/miehet pitävät siitä mistä pitävät.
Juu kyllä olen katsonut peiliin ja monesti. Jos minun vastakohta on mörökölli niin antaa olla.
Itse uskon että pariutuminen kaatuu minun lapsiini. Ei niinkään siihen ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Naisiin ja miehiin pätee parisuhdemarkkinoilla aivan sama asia. Jos olet sinkku, niin etsit yksinkertaisesti todellista tasoasi korkeampaa kumppania. Näin on varmaan, sanoisin 75% tapauksista. Tämän ymmärsin itse pitkän sinkkuuden aikana. Moni kelpuuttaa vain sen ykkös tai max kakkosvaihtoehdon, mutta kun ne samat vaihtoehdot kelpaavat muillekin, joiden kanssa sinun on kilpailtava. Kun ymmärsin vähentää esim ulkonäkövaatimuksia, niin heti löytyi todella hieno henkilö rinnalle. Yleensä ihminen haluaa heti olla kiinnostunut ja tuntea kipinää, ja jos näin ei ole, niin hän ajattelee homman olevan taputeltu. Toisesta voi oppia välittämään myös pidemmällä tutustumisella ja aikajänteellä ilman sitä suurta alkukipinää, niin ettei vaihtaisi tätä mihinkään paremman näköiseen exäänsä tms. Tätä harva vaan koskaan oppii ja siksi voivottelevatkin sinkkuina, että kuinka on vaikeaa.
Minullakin oli ulkonäkövaatimuksia aikoinaan - joskus 13-17 vuotiaana. Sen jälkeen on ollut tasan kaksi "tasoa": kiinnostaa tai ei kiinnosta. Yhdestä miehestä opettelin välittämään noin 1,5 vuoden ajan ilman fyysistä alkukipinää, koska hän oli muuten niin mukava, luotettava, kunnollinen jne. Jostain syystä hänkään ei tuntunut tyytyväiseltä platoniseen suhteeseen, jossa ei ollut spontaania läheisyyttä :-/
Mutta ihanaa, että joku pullea, huomattavasti vanhempi tai muuten vaan omasta mielestäsi epä-attraktiivinen ihminen saa sinusta elämänkumppanin!
Vierailija kirjoitti:
Nainen32v kirjoitti:
No minulle ei ainakaan miehet edes vastaa. Joskus harvoin joku laittaa viestiä ekana. Yleensä ne kortit kyllä sitten katsonkin läpi. Mut kai sit pitäis alkaa laittamaan kaikenmaailman mörököllejä sinne oikeelle..
Olen kiinnostunut ap:sta. Osaat sentään kirjoittaa. Ihan kaikesta en minäkään nimittäin pysty tinkimään.
Moi ap.
No en ole ap. Älä ole lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen32v kirjoitti:
No tuossahan se tulikin.
Suurin osa ihmisistä ei tajua olevansa itse niitä mörököllejä tai muulla tavoin epäkiinnostavia.
Usein syy on siinä että projisoidaan omat kriteerit vastakkaiseen sukupuoleen. Itsekin ajattelin nuorempana että toivomukseni ovat kohtuullisia, koska etsin omaa vastinettani. Olen itsekin hoikka, liikunnallinen, mukava, luotettava ja fiksu.
Mutta sitten tajusin että naisia kiinnostaa tietyt maskuliiniset ominaisuudet, jopa sellaiset joista kyllä valitetaan mutta jotka kuitenkin lisäävät sitä kipinää ja sukupuolten välistä kemiaa. Monet ovat myös sellaisia joista pitämisen naiset kieltävät, mutta kun katsoo keillä flaksi käy, on selvää että kyllähän ne naisia miellyttävät. Minulta nämä miesominaisuudet puuttuvat.
Tajuttuani olevani seksuaalisesti näkymätön, ymmärsin että ainoa tie olisi sosioekonominen menestys, jota kohti minulla ei ole kiinnostusta pyrkiä. Muussa tapauksessa minun "tasoani" olisivat pyöreät naiset jotka haluaisivat perus kotielämää johon kuuluu netflix, suklaa ja tavallinen arki josta nautitaan miehen kanssa joka tykkää rakentaa ja arvostaa kun vaimo on laittanut hyvää soppaa.
En ole halukas vetämään roolia ympäri vuorokauden, koska oikeasti haluan elää elämää johon kuuluu harrastukset, pienet vaatimattomat seikkailut kotimaassa ja elämäntapa jossa pääpaino on henkisellä kehittymisellä keskiluokkaisen unelman rakentamisen sijaan. Komeammilla, menestyneemmillä ja karismaattisemmilla miehillä kieltäytyminen perusmiehen roolista ei vie pariutumismahdollisuuksia. Minä en harmi kyllä ole yksi heistä.
Pointtini siis on että kannattaa katsoa peiliin ja pyrkiä näkemään itsensä vastakkaisen sukupuolen näkökulmasta. Se ei olekaan helppoa koska tietysti on vaikeaa ymmärtää miksi naiset/miehet pitävät siitä mistä pitävät.
Mä en ihan ymmärrä, että miten tuo sun toive-elämäsi on muka erityisen erikoista? Ihan helposti viettää tuollaista elämää ja välillä ehtii katso sitä Netflixiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen32v kirjoitti:
No tuossahan se tulikin.
Kiteytän jälleen, jotta keskustelua olisi helpompi jatkaa:
Itsekin ajattelin nuorempana että toivomukseni ovat kohtuullisia, koska etsin omaa vastinettani. Olen hoikka, liikunnallinen, mukava, luotettava ja fiksu.
Tajuttuani olevani seksuaalisesti näkymätön, ymmärsin että ainoa tie olisi sosioekonominen menestys, jota kohti minulla ei ole kiinnostusta pyrkiä.
En ole halukas vetämään roolia ympäri vuorokauden, koska oikeasti haluan elää elämää johon kuuluu harrastukset, pienet vaatimattomat seikkailut kotimaassa ja elämäntapa jossa pääpaino on henkisellä kehittymisellä keskiluokkaisen unelman rakentamisen sijaan."
Kysymykseksi jää: miten tuo nyt siis näkyy parisuhteen/naisen haussasi ja mistä siinä haluaisit jakaa kokemuksia, esittää kysymyksiä tms? Eli: miten voisimme sinua auttaa? Mitä meiltä haluat?
Ongelma on siinä että harva osaa etsiä vikaa itsestään. On vain omia vaatimuksia, mutta harva kysyy itseltään, että miksi minä en kelpaa muille. Tai jos kysyykin, niin on sokea/ kieltää ne asiat miksi ne eivät ole kiinnostuneet minusta joista itse olisin.
Voit olla esim urheilullinen ja hyväkroppainen, mutta naamasi ei ole siitä kauneimmasta/ komeimmasta päästä. Silloin sinun on turha odottaa, että löydät sporttisenja komean kumppanin, vaan jostain on kriteereitä laskettava. Ei tämä ole todellakaan mitään ydinfysiikkaa.
Nainen32v kirjoitti:
Kiitos positiivisesta palautteesta. Minusta saa ehkä todellisuutta kylmemmän ja katkeramman kuvan, koska edellinen suhteeni päättyi melko rumasti vaikka olin panostanut kaiken mitä pystyin suhteeseen. Tuli aika riittämätön olo kun se ei...no riittänytkään naisen mielestä.
Täällä on ollut jonkin verran hyvää ja jonkin verran huonoa keskustelua. Ainakin selvää on, että ajattelemisen aihetta kommenteista löytyy. Erityinen ongelma näyttää olevan ettei vastakkaisen sukupuolen asemaan osata asettua ja ymmärtää heidän kokemiaan haasteita.
Kyllä naisissa on hyviä ja ahkeria tyyppejä, pitää toivoa sellaisen vielä osuvan kohdalle.
-ap
Kyllä miehellä pitää olla sen verran selkärankaa ja itsekunnioitusta, ettei mene ihan palasiksi jostain ”yhteiskunnan vaatimuksista” (jotka ovat enimmäkseen omassa päässä).
Akkamaista valitusta ja todella luotaantyöntävää.
Jos kahvikupin tarjoaminen naiselle on kynnyskysymys, kannattaa jättää treffailut paksunahkaisemmille.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Nainen32v kirjoitti:
Kiitos positiivisesta palautteesta. Minusta saa ehkä todellisuutta kylmemmän ja katkeramman kuvan, koska edellinen suhteeni päättyi melko rumasti vaikka olin panostanut kaiken mitä pystyin suhteeseen. Tuli aika riittämätön olo kun se ei...no riittänytkään naisen mielestä.
Täällä on ollut jonkin verran hyvää ja jonkin verran huonoa keskustelua. Ainakin selvää on, että ajattelemisen aihetta kommenteista löytyy. Erityinen ongelma näyttää olevan ettei vastakkaisen sukupuolen asemaan osata asettua ja ymmärtää heidän kokemiaan haasteita.
Kyllä naisissa on hyviä ja ahkeria tyyppejä, pitää toivoa sellaisen vielä osuvan kohdalle.
-ap
Nyt päästään ongelman ytimeen. Sulla on eroprosessi pahasti kesken ja sulla on defenssit päällä. Sinä ajattelet, että ex-nainen paha, sinä hyvä. Mutta jos eroon päädytään, MOLEMMISSA on vikaa. Sun pitää tunnustaa itsellesi, että sinäkin olet tehnyt virheitä. Kirjoitat itsesi kehittämisestä koulutuksella, mikä on toki hyvä, mutta ei se kehitä sua henkisesti ihmisenä. Mieti sun heikkouksia ja vahvuuksia. Mieti millainen keskustelija olet, millainen kuuntelija olet, olitko läsnä silloin kun sua tarvittiin, mistä riitelitte ja miten riitelitte ja miten ratkaisitte riidat.
Tietysti sen ajatteleminen on vaikeaa, mutta et voi saada uutta parisuhdetta, jollet tee syvällistä itsetutkiskelua. Se, että myöntää omat virheensä, on sun uuden elämän alku. Lähde siitä liikkeelle. Jos oikeasti itsetutkiskelun jälkeen olet vieläkin sitä mieltä, että naiset ovat sulle velkaa edes säälipimp..iä, koska maksat veroja tai jotain muuta yhtä älytöntä mitä olet tänne kirjoittanut, niin et tule saamaan mitään parisuhdetta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä että harva osaa etsiä vikaa itsestään. On vain omia vaatimuksia, mutta harva kysyy itseltään, että miksi minä en kelpaa muille. Tai jos kysyykin, niin on sokea/ kieltää ne asiat miksi ne eivät ole kiinnostuneet minusta joista itse olisin.
Voit olla esim urheilullinen ja hyväkroppainen, mutta naamasi ei ole siitä kauneimmasta/ komeimmasta päästä. Silloin sinun on turha odottaa, että löydät sporttisenja komean kumppanin, vaan jostain on kriteereitä laskettava. Ei tämä ole todellakaan mitään ydinfysiikkaa.
Olen eri mieltä. Minusta kriteereitä ei pidä koskaan laskea. Ei pidä koskaan tyytyä johonkuhun vaan etsiä kunnes löytää sen, jota ilman ei halua elää. En ikimaailmassa haluaisi itse olla kenellekään se, johon hän tyytyi, koska päätyi laskemaan kriteerejä. Ja uskon, ettei minun tarvitse sitä pelätä, koska puolisoni saisi halutessaan jonkun toisenkin, myös minua kauniimman naisen. Jotain hän kuitenkin näkee minussa, minkä takia halusi minuun sitoutua.
Kommenttisi alkuosassa on kuitenkin tietynlainen totuus, mihin ap:kin tässä jo osoitti ymmärrystä. Hän oletti, jos oikein tulkitsin, että koska hän on tietynlainen (hoikka, liikunnallinen) ja hän etsii hoikkaa ja liikunnallista naista, niin nainenkin ajattelisi samalla tavalla ("koska olen hoikka ja liikunnallinen niin minulle olennaista on miehessä hoikkuus ja liikunnallisuus"). Niinhän se ei mene. Olin itse nuorena hoikka ja jossain määrin liikunnallinen, mutta eivät ne olleet ominaisuuksia, joiden perusteella olisin miehestä kiinnostunut. Minua miellytti raamikkuus, jopa tanakka kroppa, ja ehdottomasti enemmän huumorintaju, hauskuus ja älykkyys kuin liikunnallisuus. Eivät hoikkuus ja liikunnallisuus olleet millään tavalla itseisarvoja siinä, millainen mies kiinnitti huomioni. Käytännössä jopa päinvastoin; hoikkuus on minulle miehessä turnoff, oli silloinkin kun itse olin hoikka (160/48).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit olla esim urheilullinen ja hyväkroppainen, mutta naamasi ei ole siitä kauneimmasta/ komeimmasta päästä. Silloin sinun on turha odottaa, että löydät sporttisenja komean kumppanin, vaan jostain on kriteereitä laskettava. Ei tämä ole todellakaan mitään ydinfysiikkaa.Olen eri mieltä. Minusta kriteereitä ei pidä koskaan laskea. Ei pidä koskaan tyytyä johonkuhun vaan etsiä kunnes löytää sen, jota ilman ei halua elää. En ikimaailmassa haluaisi itse olla kenellekään se, johon hän tyytyi, koska päätyi laskemaan kriteerejä. Ja uskon, ettei minun tarvitse sitä pelätä, koska puolisoni saisi halutessaan jonkun toisenkin, myös minua kauniimman naisen. Jotain hän kuitenkin näkee minussa, minkä takia halusi minuun sitoutua.
Kommenttisi alkuosassa on kuitenkin tietynlainen totuus, mihin ap:kin tässä jo osoitti ymmärrystä. Hän oletti, jos oikein tulkitsin, että koska hän on tietynlainen (hoikka, liikunnallinen) ja hän etsii hoikkaa ja liikunnallista naista, niin nainenkin ajattelisi samalla tavalla ("koska olen hoikka ja liikunnallinen niin minulle olennaista on miehessä hoikkuus ja liikunnallisuus"). Niinhän se ei mene. Olin itse nuorena hoikka ja jossain määrin liikunnallinen, mutta eivät ne olleet ominaisuuksia, joiden perusteella olisin miehestä kiinnostunut. Minua miellytti raamikkuus, jopa tanakka kroppa, ja ehdottomasti enemmän huumorintaju, hauskuus ja älykkyys kuin liikunnallisuus. Eivät hoikkuus ja liikunnallisuus olleet millään tavalla itseisarvoja siinä, millainen mies kiinnitti huomioni. Käytännössä jopa päinvastoin; hoikkuus on minulle miehessä turnoff, oli silloinkin kun itse olin hoikka (160/48).
Täällä on ajoittain tyytymättömiä aloituksia, joissa joko laiha urheileva mies etsii yhtä rasvatonta ja kovakuntoista naista tai sitten uranainen etsii yhtä rahakkaissa töissä olevaa miestä.
Mutta miksipä rajoittua vain näihin perinteiksi jo käyneisiin? Voidaan sopia, että tästedes viiksekkään miehen on valittava vierelleen viiksekäs nainen ja päärynävartaloisen naisen on etsittävä päärynävartaloista miestä. Satakiloinen mies saa deittailla vain satakiloista naista ja 180-senttinen 180-senttistä. Jos naisella on vyötärömittaiset hiukset, on löydyttävä yhtä pitkähiuksinen mies tai oltava yksin. Kaljun miehen taas on syytä etsiä kaljua naista. Rotevan miehen sopii katsella vain rotevia naisia jne. Näin kaikki ovat tyytyväisiä eikä kenenkään enää tarvitse lukea aloituksia aiheesta ”en löytänyt tasoistani, yhyy”.
Vierailija kirjoitti:
Nainen32v kirjoitti:
-ap
Arvaan ettei vaatimus asettua vastakkaisen sukupuolen asemaan ja ymmärtää heidän kokemiaan haasteita koske sua?
Kaffepulla kirjoitti:
Kyllä miehellä pitää olla sen verran selkärankaa ja itsekunnioitusta, ettei mene ihan palasiksi jostain ”yhteiskunnan vaatimuksista” (jotka ovat enimmäkseen omassa päässä).
Jos kahvikupin tarjoaminen naiselle on kynnyskysymys, kannattaa jättää treffailut paksunahkaisemmille.
Sepä se. Vuosia noille on sanottu pysykää Pohjoismaissa vaan jotenkin aina onnistuvat löytämään itsensä maksua vaativan naisen luota. Suomessakin heitä asuu ja niistä ollaan kerrottu. Treffeiltä voi poistua, mikään laki ei estä lähtemästä.
Huonot treffit pystyy jättämään kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ap jälleen pettyi, kun ei uusi alusta tehnytkään hänestä naisten silmissä yhtään kiinnostavampaa kuin ennen.
Kuinka monen pitäisi valittaa samasta ongelmasta, jotta uskot, että ihan hyvilläkin miehillä voi olla vaikeuksia nettideiteissä?
M31
Jos siellä on miehiä paljon enemmän kuin naisia, niin ei ne naiset pysty jokaiselle miehelle vastaamaan.
Ensimmäinen jokseenkin järkevä vastaus, kiitos! Noille aiemmille en vaivaudu vastaamaan yhtään mitään.
M31
Uskon kyllä että et vaivaudu. Ymmärrät itsekin olevasi väärässä.
Väärässä mistä? Täällä nuo tietyt naiset tulevat jokaiseen tämän tyyliseen ketjuun huutelemaan tuota "Et kiinnosta naisia" - mantraansa. Heitä ei tunnu kiinnostavan aito keskustelu ollenkaan.
M31
Miten voi olla noin vaikeaa ymmärtää näin yksinkertaista logiikkaa? Mikä ihmeen defenssi tuo on?
Et ole suhdemielessä hyvä mies, jos et kerran pääse suhteeseen kenenkään kanssa. Ihan samalla lailla et ole hyvä jalkapallossa, jos et pääse joukkueeseen pelaamaan; hyvä laulamaan, jos sinua huolita kuoroon/bändiin/Idolsiin; hyvä kaveri, jos kukaan ei jaksa nähdä sinua tai halua ystävystyä kanssasi jne. Jos et selviä esikarsinnoista niin ethän sinä silloin ole millään mittarilla *hyvä*.
Siinä sinulle aitoa keskustelua.
Sivusta
Teitä naisiahan tuo sama järkeily ei kuitenkaan koske, vaan miehissä on vika edelleen, jos nainen ei kelpaa miehille Tinderissä (tämä on nähty useammassa ketjussa täällä). Minä olen päässyt suhteeseen ja varmaan pääsisin aika helposti nytkin, jos rimani olisi matalammalla.
M31
Millainen persoona olisi mielenkiintoinen naiselle? Mikä olisi kiinnostava? Urheilullinen vai mitä haluaisit toisen tekevän vapaa aikanaan?
Ite toivoisin mieheltä Ystävällisyyttä, rehellisyys, hauska, pitää itsestään huolta sisältään ja ulkoisesti myös 💪
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ap jälleen pettyi, kun ei uusi alusta tehnytkään hänestä naisten silmissä yhtään kiinnostavampaa kuin ennen.
Kuinka monen pitäisi valittaa samasta ongelmasta, jotta uskot, että ihan hyvilläkin miehillä voi olla vaikeuksia nettideiteissä?
M31
Jos siellä on miehiä paljon enemmän kuin naisia, niin ei ne naiset pysty jokaiselle miehelle vastaamaan.
Ensimmäinen jokseenkin järkevä vastaus, kiitos! Noille aiemmille en vaivaudu vastaamaan yhtään mitään.
M31
Uskon kyllä että et vaivaudu. Ymmärrät itsekin olevasi väärässä.
Väärässä mistä? Täällä nuo tietyt naiset tulevat jokaiseen tämän tyyliseen ketjuun huutelemaan tuota "Et kiinnosta naisia" - mantraansa. Heitä ei tunnu kiinnostavan aito keskustelu ollenkaan.
M31
Aito keskustelu = minä miehenä tiedän naisia paremmin kuinka naiset ajattelevat ja toimivat. En puhu minä- muodossa omista kokemuksistani, en edes mies-sukupuolen edustajana vaan kerron kuinka naiset sitä ja naiset tätä.
Sitähän te naisetkin olette tehneet. Tulette ketjuun julistamaan, että mies on alinta saastaa, jos hän kokee nettideittailun hankalaksi ettekä sen jälkeen enää välitä, vaikka hän yrittäisi korjata käsityksiänne.
Kokeilepa kirjoittaa aiheesta syyllistämättä naisia, ilman että haukut naisia nirsoiksi ja ylipäänsä yrittämättä muuttaa naisia. Kirjoita itsestäsi, kirjoita kokemuksistasi, kysele mitä kannattaisi tehdä toisin jne.
Ja hiljaista tuli. MOT.
Minähän kirjoitin itsestäni ja omista kokemuksistani. Siis MEOTit sinulle.
Osaan kyllä analysoida omia toimiani enkä tarvitse siihen naisia joiden puheet eivät merkitse mitään. Parhaiten naisista oppii kun seuraa miten he toimivat. Monesti naisten puheissa ja teoissa on ristiriita. Puhutaan sosiaalisesti hyväksyttävästi ja empaattisesti, mutta toimitaan hyvin itsekkäästi.
Olen akateemisesti koulutettu työelämässä oleva ja toisella kierroksella suhdepuolella oleva tavismies. Minusta on ihan perustelta todeta, että on huolestuttavaa jos kaikesta huolimatta naisseuraa ei tahdo löytyä. Entä sitten ne minua alemmin koulutetut tai vähemmän kokemusta hankkineet miehet?
-ap
Ihan näin kummemmin edes miettimättä mieleen tulee n. 10 miestä, joilla ei ole lukiota tai amista kummempaa koulutusta (parilla taitaa olle ihan peruskoulupohja), mutta joilla on aina naisystävä. Suurin osa ei mielestäni ole edes erityisemmin komeita, mutta ilmeisesti heillä on jotain hyviä ominaisuuksia. Eli älä ole huolissasi muista miehistä. Jos heillä on jotain annettavaa ihmissuhteessa, he kyllä löytävät kumppanin.
Monilla naisillakaan ie ole lukiota/amista kummenpaa koulutusta, joten heille voi kelvata ihan oman koulutustason mies. Akateemisena naisena en välttämättä kouluttamattoman ihmisen kanssa deittailisi.
Mitä kauemmin etsit, sen todenäköisemmin etsit sellaista, jota sinulle ei ole sinkkumarkkinoilla tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Miksi luulet miehen olevan hyvä, kun kerran naisille ei kelpaa? Sehän tarkoittaa juuri sitä, että mies EI ole hyvä.
Naisille kelpaavan miehen ei nykyään pidä olla hyvä vaan ultrahyvä jotta kelpaa edes suht tavalliselle naiselle. Täälläkin on piipitetty moneen otteeseen miten nyt toisella kierroksella en enää ota mitään miestä jos siltä löytyy jotain puutteita. Onneksi rouvat itse on niin täydellisiä.
Ainoa pelastus naisilla on miesten määrän jatkuva kasvu rauhan ja hyvän terveydenhoidon aikana. Sekä hyvä sosiaaliturva. Ja se ettei avoin prostituutio ole sallittua ja sosiaalisesti hyväksyttyä feministisessä yhteiskunnassa.
- eri
Jos sosiaaliturva romahtaisi, niin valtaosa naisista pärjäisi ihan hyvin samoilla keinoilla millä nytkin eli omalla palkallaan. Naiset yleensä pääsääntöisesti hankkivat koulutuksen itselleen, ja jos sosiaaliturvaa ei olisi, kävisi sitten luultavasti siten kuin joissain Aasian maissa, että yhä useammasta naisesta tulisi urakeskeinen eivätkö esim. haluaisi perhettä ollenkaan. Jännä muutenkin, että haikailette huonoa sosiaaliturvaa miesten pariutumisen pelastajaksi, vaikka jo Jenkeistä näkee sen, että huono sosiaaliturva ja muutenkin eriarvoinen yhteiskunta on aiheuttanut sen, että moni nainen laskelmoi ja valitsee miehen tulojen ja varallisuuden perusteella.
Jos mietin itseäni, niin mitäs minulle olisi käynyt, jos ei olisi sosiaaliturvaa? No, olisin ollut aikamoisessa taloudellisessa ahdingossa, mutta eipä pariutumiseni olisi auttanut asiaa, kun satuin rakastumaan vielä itseänikin köyhempään mieheen. Eli olisimme yhdessä joutuneet katuojaan. Vai olisiko se sitten ollut hyvä, että en olisi voinut olla suhteessa hänen kanssa, vaan olisin joutunut valikoimaan rahan perusteella jonkun, josta en oikeasti olisi välittänyt? Lopputuloshan olisi, että yhtä moni mies siinä kuviossa olisi jäänyt ilman naista, mutta nyt oikeassa elämässä naisen sai köyhä mies, kun taas huonon sosiaaliturvan mallissa naisen olisi saanut joku varakkaampi mies. Sekö sitten olisi ollut kivaa?
Miten prostituutio muuten liittyy tähän? Vaikka joka kadunkulmassa olisi tarjolla maksullista tai vaikka ilmaistakin seksiä, niin mitä se esimerkiksi minun tapauksessani tarkoittaisi? Sitäkö, että en voi löytää parisuhdetta, koska mies voi saada seksiä muualtakin? Okei, entä sitten... Eikö parisuhde yleensä perustu vähän muihin asioihin kuin siihen, että mies ei kehtaa käydä prostituoidun luona?
Useimmille miehille käy irtoseksi jos parisuhdetta ei löydy tai sitä ei voi saada. Karua ehkä, mutta näin se on. Väitän että naisten into sitouttaa miehiä parisuhteisiin kasvaisi kummasti jos olisi sosiaalisesti hyväksyttävää hankkia maksullista seksiä ja sitä olisi reilusti saatavilla. On luultavaa että jonkinlainen muutos tähän suuntaan tulee tapahtumaan, koska nuoremmat miessukupolvet eivät enää suostu rakentamaan yhteiskuntaa joka ei tarjoa heille mielekästä vastinetta.
Oli syy siihen sitten naisissa tai ei.
Siis hetkinen... jos en halua jonkun miehen kanssa suhdetta nyt, miten tilanne muuttuisi, jos olisi "uhkana" että kyseinen mies saa seksiä muualta? Miksi minun edes pitäisi "sitouttaa" mies suhteeseen, jos en kuitenkaan haluaisi suhdetta hänen kanssaan?
Voisiko tarkoittaa, että nainen voi hakea tyydyttävää seksiä maksulliselta? Ja miespuoliso olisi sitten vaan taloudellisista syistä mukana? Tai kaverina?
Kaffepulla kirjoitti:
Tämä kommentti todistaa nuo aiemmat väitteet miehiin kohdistuvista vaatimuksista. Miehen tulee olla vahva ja itsevarma ja vain ottaa vaatimukset vastaan "kuin mies". Valittaminen on sallittua vain "akoille" eli naisille. Huomatkaa myös vaatimus, että miehen täytyy tarjota treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten silmissä 30+ nainen on kaunein, miesten silmissä 19-21v. Riippumatta miehen iästä. Tutkittu juttu.
Kuinka moni oikeasti tunnistaa juuri tuon ikäisen naisen?
Tuollaiset kommentit vain todistavat miesten tyhmyyttä, ja kukapa sitä tyhmän kanssa haluaisi olla.
Moi ap.