Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hankalaa, miespuolinen kaveri ja tämän tyttöystävä :D

Vierailija
25.03.2014 |

Tapasin siis muutama viikko sitten erään ihmisen, jonka kanssa tulimme hyvin toimeen ja juttua riitti. Olen siis itsekin avoliitossa mieheni kanssa.

Olemme juuri muuttaneet uudelle paikkakunnalle, eikä kummallakaan meistä ole juuri ystäviä täällä.

Minä itse olen hirveän sisäänpäinkääntynyt ja sosiaalisesti kömpelö, joten olin ihan älyttömän iloinen uudesta ystävästä.

Kävimme syömässä (mäkkärissä :D) eilen ja kysyin häneltä haluaako tulla joskus kahville/leffaan tms. (ja kyllä, sanoin tässä vaiheessa että miehenikin voisi tulla mukaan, koska hänelläkään ei ole juuri kavereita.)

Näissä tapaamisissa ei ollut mitään seksuaalista, mikään näistä tilanteista ei ollut sellainen, ettei miehenikin olisi voinut olla mukana.

Laitoin tälle kaverille ystäväpyynnön facebookissa, mitä hän ei hyväksynyt. Ihmettelin tätä vähän ja seuraavan keran kun nähtiin, hän pahoitteli asiaa ja sanoi että hänellä ei voi olla naispuolisia kavereita facebookissa.

Täh. :D Pisti kyllä aiemminkin jo korvaan, kun tää heppu sanoi ettei voi oikein puhua mulle tyttöystävänsä nähden.

Että se siitä kaverista sitten. :(

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkkäriin mennään kun halutaan olla oikein romanttisesti. Voi jeesus teidän kanssanne.

Vierailija
22/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet osaa olla vain kavereita, toiset ei vaan vetää siihen aina mukaan seksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei ole naisia fb-ystävinä, niin onhan se outoa jos sinne tunkee joku puolituttu yhden tapaamisen perusteella.

Vierailija
24/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niin lammas ettei saa itse edes kavereitaan valita. Luulisi että ne salasuhteet nimenomaan pidettäisiin salassa eikä niiä lisäiltäisi kavereihin.

Vierailija
25/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on oikeasti seksi mielessä, kaikilla niillä on. Siksi tuntee syyllisyyttä.

Vierailija
26/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miehellä ainakaan ole kuin muutama naispuolinen naamakirjakaveri - Äitinsä ja neljä siskoaan.

Vierailija
27/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne rauhaan.... Kodinrikkojat ovat minun kirjoissani pahimpia.

Vierailija
28/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 08:28"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 08:24"]

Siis kävitte eilen mäkkärissä ja seuraavan kerran kun näitte kysyit miksei hyväksynyt pyyntöä? Eli näitte uudestaan eilen vai jo tänä aamuna ja ehdit raportoimaan av:llekin? Laitoitko ystäväpyynnönkin mäkkärikäynnin ja uudelleen näkemisen välissä?

[/quote]

Siis kävimme syömässä eilen aamulla ja näin hänet uudestaan illalla. :D Anteeksi, kirjoitan vähän epäselvästi.

ap

[/quote]

Eli kaveripyyntöösi pitää vastata heti eikä tunnin kuluttua, tai olet jo tivaamassa syytä... Kaikki ei asu facessa.

Vierailija
29/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 08:28"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 08:24"]

Siis kävitte eilen mäkkärissä ja seuraavan kerran kun näitte kysyit miksei hyväksynyt pyyntöä? Eli näitte uudestaan eilen vai jo tänä aamuna ja ehdit raportoimaan av:llekin? Laitoitko ystäväpyynnönkin mäkkärikäynnin ja uudelleen näkemisen välissä?

[/quote]

Siis kävimme syömässä eilen aamulla ja näin hänet uudestaan illalla. :D Anteeksi, kirjoitan vähän epäselvästi.

ap

[/quote]

Eli kaveripyyntöösi pitää vastata heti eikä tunnin kuluttua, tai olet jo tivaamassa syytä... Kaikki ei asu facessa.

Vierailija
30/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa jos olis facessa mullakin pelkkiä naisia ja sukulaisia. Mustasukkaisia sekopäitä näköjään riittää :D

Vierailija
31/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP olet säälittävä

Vierailija
32/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele, jos sun avomies kävisi mäkkärissä jonkun (hyvännäköisen?) muijan kanssa ja sit lisäisi sen fbhen ja ne tykkäis toistensa kuvista :D Kyllähän siinä pieni epäilys heräisi varmaan kaikilla, että "kukakohan toi on, ja mikä sillä on mielessä?". Jollekin riittää, että sanoo tämän olevan kaveri ja joku varmaan saa heti raivarin.

Vierailija
33/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan helvetin naurettavaa, että puolet maapallon asukkaista karsiutuis ulos kaveruudesta siksi että sattuu olemaan eri sukupuolta :D Minun kaikille fabo-kavereilla miehillä ja naisilla on onneksi sukupuolijakauma kamujen suhteen aikalailla 50/50..seurustelipa tai ei...se on normaalia.

Mutta ap'lle, miehen tilanne on varmaan hankala, jos tyttöystävä ei kerta hyväksy naista miehensä tuttavaksi. Parempi jättää oman onnensa nojaan, jos miehellä ei ole munaa päättää itse ystävistään..

Vierailija
34/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin tuo suhteen nainen, saattaisit saada lähipäivinä aika tiukkaa palautetta.

Vierailija
35/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 08:23"]

Minusta siinä ei ole mitään outoa, ettei varattu mies halua naispuolisia ystäviä naamakirjaan.

[/quote]

Jep, Saudi-Arabian kulttuurin mukaan se on normaalia, mutta me olemme Suomessa. 

Vierailija
36/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 09:51"]

Jos minä olisin tuo suhteen nainen, saattaisit saada lähipäivinä aika tiukkaa palautetta.

[/quote]

Olen työpaikan ainoa nainen. Lisäksi minulla on muutama miespuolinen kaveri. Käyn kuulkaas joka päivä jonkun miehen kanssa lounaalla, jopa siellä romanttisessa Mäkkärissä ja monesti ihan kahden kesken. Olen sinkku. Röyhkeästi olen myös usean näistä miehistä FB-kaveri ja usean työkaverin kanssa pidämme vapaa-ajallakin yhteyttä.

Av-talebanit: kertokaa, olenko ihan saatanan runa kun kenenkään vaimo tai tyttöystävä ei ole koskaan antanut minulle mitään palautetta tästä huorahtavasta elämäntavastani.

Vierailija
37/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu

Vierailija
38/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi uskoa näitä vastauksia, ootteko ihan tosissanne? Sanokaa pliis että trollaatte! Ihan järkyttäviä pirttihirmuja, säälittää teidän tossun alla vikisevät miehenne... Onko teilläkin sitten vain naisia fb-kavereina, sukulaismiehiä lukuunottamatta? Esimerkiksi työkaverin, jonka kanssa juttelee päivittäin, mutta joka vain sattuu olemaan mies, kaveripyynnön hyväksyminen olisi aivan mahdottomuus? Voi luoja :D

Vierailija
39/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättikö ap että jotkut miehet rakastavat ja kunnioittavat puolisoitaan?

Vierailija
40/86 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, no kyllä mun miehellä on FB - kavereina naispuolisiakin tuttuja enkä oo siitä ajatellut herneitä vetää. Jokusen miehen naispuolisen (opiskelua- työ- tm) tutun kanssa olen itsekin tullut kavereiksi.

Tietysti jokainen määrittelee keskenään mikä suhteessa on ok ja mikä ei, mutta ap:n frendi ei ilmeisesti noudata sitä mitä on tyttöystävänsä kanssa sopinut (pitää nähdä kaveria salaa jne)... TaI sitten tyttis on vaan todella nilli ja rasittava?

Vaikea tuollaiseen on ulkopuolelta puuttua. Ap voisi ehdottaa että kaveri pyytää tyttöystävänkin mukaan? Voihan tuo kaveri selittää tyttöystävälle että tapaa MIESPUOLISEN kaverinsa (ap:n mies..;)) ja ap on vain kaverin tyttöystävä ;)