Mitä ajattelet ihmisestä joka on ollut suljetulla osastolla
Kommentit (18)
Ei ole kokemuksia, en ajattele heistä oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Samaa varmaan kuin ihmisestä, joka ollut syöpätautien osastolla. Toivottavasti saa hyvän hoidon ja toipuu.
Just tätä tulin kirjoittamaan. Ja jos valita saisin, olisin mieluummin siellä syöpäosastolla. Kokemusta molemmista, tosin syöpä ei kerennyt levitä, eikä mt-ongelmat vaatineet sairaalahoitoa. Molemmat vaativat seurantaa siltä varalta, jos uusii. Minun tapauksessani mt-ongelmat uusivat todennäköisemmin.
Kerrohan aapee mitä itse ajattelet?
Suljetulle voi joutua vaikka siitä että puhuu lääkärille rumasti, ei siellä olo kerro ihmisestä mitään.
Tsiisus mikä aloitus! Kerrohan nyt ap itsestäsi niin kerrotaan, mitä sinusta ajattelemme
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus mikä aloitus! Kerrohan nyt ap itsestäsi niin kerrotaan, mitä sinusta ajattelemme
Olen itse ollut suljetulla osastolla ja siksi kysyn.
Eipä tuonne suljetulle osastollekkaan ole helppo päästä!
Ajattelisin, että kuka rikollinen on syyllistynyt yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen jakamalla tiedon minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, että ymmärsin väärin. Täällä on niin paljon trolleja! Enpä ajattele mitään negatiivista. Sympatioita on kyllä! Miksi se, että olet ollut suljetulla osastolla tekisi sinusta huonompaa ihmistä tai jotenkin erilaista/erikoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin minäkin Kellokosken nuorisopsykolla 3 vuotta Os 14 1982-1985 Alkuun oli suljettu mutta muuttui myöhemmin avo osastoksi kun oltiin kiltisti Lääkehoitoon en suostunut ja oli hieman tylsä mesta ja pitkä aika Eipä ole kukaan huomannut että olisin tuolla koskaan ollutkaan eli ei juuri merkitystä
🤬🦍💨👴🏻🔫💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, että ymmärsin väärin. Täällä on niin paljon trolleja! Enpä ajattele mitään negatiivista. Sympatioita on kyllä! Miksi se, että olet ollut suljetulla osastolla tekisi sinusta huonompaa ihmistä tai jotenkin erilaista/erikoista?
Mielestäni se leimaa ihmisen loppuelämäksi vaikka sen ei pitäisi erota normaalista sairaalakäynnistä.
Ei mun tartte ajatella hänestä mitään, enhän edes tiedä hänen suljetulla olemisestaan, ne ovat yksityisasioita, eikä niitä ole lupa kenenkään levitellä. Itsensäkään ei tarvitse kertoa...
Ja jos on ollut, niin eihän se kerro muuta kuin että on ollut vaikea sairaus tai sairaudessa paha vaihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se leimaa ihmisen loppuelämäksi vaikka sen ei pitäisi erota normaalista sairaalakäynnistä.
Sinne suljetulle voi joutua erilaisista syistä.
Eikä kenenkään sairauskertomukset ole julkista tavaraa... Joten jos ei itse kerro, niin ei kukaan tiedä.
Ja kun on kyse sairaudesta...
Ei leimaa niiden silmissä, joille siitä ei kerro. Eikä välttämättä niidenkään silmissä, joille kertoo, luulisin. Itselläni on kaksi tuttavaa, joiden tiedän olleen suljetulla. Toinen heistä on terve kuin pukki ja johtavassa ammattiasemassa nyt kun ei enää juo, toinen on sekaisin edelleen ja pyörii tuolla asuntolaskenessä, ties vaikka olisi välillä osastollakin.
Olinhan heidän jälkeensä suljetulla minäkin, mutta siitä on jo 15 vuotta. En osaa sanoa vaikuttiko se minäkuvaani, mutta kyllä se oli tarpeen jotta täällä edelleen taaperran. Saitkohan ap mitään tolkkua tästä vastauksesta, jolla tarkoitan lähinnä sanoa, että ajatukset osastopotilaita kohtaan vaihtelevat, mutta hyvä että olemme hoitoa saaneet 😀
Samaa varmaan kuin ihmisestä, joka ollut syöpätautien osastolla. Toivottavasti saa hyvän hoidon ja toipuu.