Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
761/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kemiaa. Mulle on käynyt pari kertaa sinkkuiluaikoina niin, että miehen ominaishaju on ollut mun nenääni ihan sietämätön, eikä kyse ollut huonosta hygieniasta. Ei vaan ole pystynyt jatkamaan suhdetta, vaikka toinen olisi ollut kuinka mukava.

Sen sijaan nykyinen puolisoni tuoksuu aina tosi hyvälle, vaikka olisi hikoillut tai unohtanut käydä suihkussa.

Mistä sen sitten tietää onko kyse hygieniasta vai jostakin muusta? Ei nähdä niin usein että tietäisin peseekö hän hampaita tai peseekö vaatteita liian harvoin tms. Suihkussa hän ainakin käy säännöllisesti.

Ap

Ja joku pyykkiaine voi olla syyllinen tai liian kauan kosteana kuivumassa  ollut pyykki. 

Vierailija
762/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske sen pestä pesukone sitruunahapolla ja tyhjentää nukkasihti. Vaatteet alkaa haista just tolta jos pesukone on likainen.

Just näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

parodontiitti usein syy

Vierailija
764/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet 23 vuotta naimisissa ja yhä vieläkin vaimoni mielestä pyyhe haisee rotalle sen jälkeen kun olen siihen kuivannut. Näin on ollut aina. Ei se seksiä, lapsia tai yhteiseloa ole estänyt, mutta rottapyyhe meillä näköjään on ja pysyy.

Vierailija
765/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pilkun viilaaja,enkä kotitalous ihminen.Hikoilen nikotiinia sekä eilisillan viinit:D Elämässaä on tärkempääkin tekemistä!

Vierailija
766/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäräni  kehuu aina hampaitani kun on niin ikäisekseni hyvät   hampaat.Valkaisuun ei ole varaa.Anteeksi!

Vierailija
767/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole ientulehdus? Se haju on karmaiseva. Usko nenääsi, se ei valehtele.

Vierailija
768/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole,kukaan ei ole valittanut  eikä  edes hammaslääkärini :)Käytän nikotiini  suihketta,enkä siitä suostu tinkimään!Sori:(

Vierailija
769/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kylpemistä ja vedessä oloa,olen myös kova saunomaan!Hyvän tuoksuiset suihkugeelit kuuluvat repertuaariini!

Vierailija
770/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivota en vain jaksaisi ja olen uusavuton mummo.Ruokaa en koskaan laita! Mieheni  kanssa ostamme vähintäänkin puolivalmiita!Nautiskelen elämästäni!

Vierailija
771/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin parempaan ja hyvään tottunut.)

Vierailija
772/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä läskit haisee pahalle, kuolleelle ja tulehtuneelle ihosolukolle.

Vierailija
773/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pahuuttani hieman pyöreä! Minulla  on,kilpirauhasen vajaatoiminta sekä vaihdevuodet.Kun tulet tähän ikään,sitten ymmärrät!

Vierailija
774/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan koko elämäni nautinnoille  ja hyvälle ololle,sinun mielipiteistäsi välittämättä!Oletteko tulleet ajatelleeksi,että kilpirauhasen vajaatoiminta on kansanterveydellinen sairaus,Sitä sairastaa 400  000 ihmistä Suomessa,Aiheuttaa lihomista ja hedelmättömyyttä!Siinä vastaus suomalaisten lihomiseen!Sekä hedelmättömyyteen!

Vierailija
775/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä olo tulee  myös liikunnasta:joogasta jota rakastan ,pilateksesta , uimisesta ja saunomisesta!Narsisti en ole mutta hedonisri kyllä!Illan kruunaa 2 lasillista valkoviiniä.Kyllä on makeaa elämää!:)Nautin!

Vierailija
776/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta on aineenvaihdunnallinen sairaus,joka hidastuttaa aineenvaihduntaa.eli siis lihottaa,väsyttää ja aiheuttaa hedelmättömyyttä,siihen päälle vaihdevuodet!

Vierailija
777/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä oksetti äsken vieressä ollut mies, Varsinais-Suomessa. Hän oli selvästi koditon, kaikki kamppeet mukana... (irtolaisuus ei ole enää laitonta) julkisessa tilassa, eikä ole luultavasti peseytynyt vuosiin - liioittelematta!!!

En ymmärrä tuollaista saastaisuutta, koska esim. seurakunnan tiloissa voi peseytyä aina kun tarvitsee eikä se maksa mitään. Uimahallikortti ei paljon maksa ja siellä voi peseytyä vaikka joka päivä.

Mielestäni on äärimmäisen epäkunnioittavaa, siis TÖRKEÄÄ, liikkua ihmisten lähellä PASKAISENA.

Juttelin tapauksesta äsken henkilökunnan kanssa. Totesimme, ettei ole kohtuutonta pyytää henkilöä poistumaan, jos hän millään tavoin häiritsee yhtäkin asiakasta. Henkilökunta aikoo ottaa asian puheeksi, koska on havainnut tätä ongelmaa itsekin.

Henkilökunnan työntekijä koki tarpeen tarkistaa tilat, onko tyyppi oksentanut. Minusta se ei ollut oksennus vaan sellainen pi

Vanha viesti mutta triggeröi vastaamaan. 

Tuo mies on koditon, oletettavasti kärsii nälkää, kylmää, kipua ja janoa. Sitten sinä puistatut hänen hajustaan ja olet sitä mieltä että hänellä ei ole asiaa yhteiskuntaan. Toivottavasti saat jonain päivänä nämä sanasi takaisin.

Vierailija
778/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhasen vajaatoiminta on aineenvaihdunnallinen sairaus,joka hidastuttaa aineenvaihduntaa.eli siis lihottaa,väsyttää ja aiheuttaa hedelmättömyyttä,siihen päälle vaihdevuodet!

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminnan ja vaihdevuosien lisäksi raudanpuutos ja homeoireet. Elämä yhtä oireilua ja vaatteita, pyyhkeitä, vuodevaatteita pitää pestä koko ajan sekä tuulettaa vaikka olisi miten kylmä.

Olen ollut aina miltei ylihygieeninen ja tämä jo kolmas homeasunto haisee pahemmalle kuin aikaisemmat kämpät. Vaarallinen musta home on hajuton mutta sädesieni haisee kuvottavalle. Silti huoltomies ei haistanut sitä.

Sädesienen kanssa esiintyy miltei aina vähintään toinen homelaji ja siitä sekä niiden kasvupaikasta riippuen syntyy hajuyhdistelmä.

Homealtistus saa mun hajuaistin aina ylitarkaksi ja tiedostan vaatteistani lähtevän hajun lisäksi aivan liian tarkasti muiden ihmisten hajut. Hammas/iensairaidet haistan metrien päähän. 

Vierailija
779/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni vaatteet haisivat yhdessä vaiheessa ihan kamalalle, vaikka ne oli juuri pesty. Hikoilu pahensi tilannetta entisestään. Vaatteet haisivat juurikin sellaiselle todella tunkkaiselle ja ummehtuneelle, perunakellarille. Pesin joskus mieheni paitoja omassa pesukoneessani, koska se haju oli ihan kamala. Onneksi mies osti uuden pesukoneen. Haju häipyi vanhan pesukoneen mukana kokonaan.

Onneksi tajusin, että vaatteet haisevat, eikä mies. Mies käy suihkussa joka päivä, joten henkilökohtaisesta hygieniasta ei ollut kysymys.

Pesukoneesta saa hajun pois (ja ennaltaehkäistyä) kun käyttää 90 asteen pesuohjelmaa säännöllisesti. Jos haju on päässyt pahaksi niin täytyy varmaan useamman kerran pyöräyttää ohjelma läpi. 

Vierailija
780/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet 23 vuotta naimisissa ja yhä vieläkin vaimoni mielestä pyyhe haisee rotalle sen jälkeen kun olen siihen kuivannut. Näin on ollut aina. Ei se seksiä, lapsia tai yhteiseloa ole estänyt, mutta rottapyyhe meillä näköjään on ja pysyy.

Pyyhe alkaa haista jos sen jättää kosteana kasaan, eikä levitä sitä ilmavasti kuivumaan. 

Sekä pesukoneesta oton jälkeen että sen jälkeen kun olet kuivannut itsesi pyyhkeeseen. Kannattaa myös käyttää pesukoneessa 90 asteen pesuohjelmaa säännöllisesti, jotta itse pesukone ei ala haista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän