Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
781/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän parempaa huolta  en itsestäni ja taloudestani osaa pitää!Vanhempani olivat ensimmäisiä curling-vanhempia.Ei tarvinnut kotona ikinä mitään tehdä.Sai olla  ja nauttia lapsuudesta ja huolettomuudesta.Olen ehkä vain äärimmäisen hemmoteltu!

Vierailija
782/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän parempaa huolta  en itsestäni ja taloudestani osaa pitää!Vanhempani olivat ensimmäisiä curling-vanhempia.Ei tarvinnut kotona ikinä mitään tehdä.Sai olla  ja nauttia lapsuudesta ja huolettomuudesta.Olen ehkä vain äärimmäisen hemmoteltu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa miljonääri,oispa  palvelijat täällä siivoamassa ja kokkaamassa!Että saisi itse keskittyä vaan olennaiseen eli elämästä nauttimiseen!

Vierailija
784/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex miehessä oli kans semmonen ominaishaju mistä en ikinä pitänyt. Nykyinen mieheni tuoksuu niin ihanalta aina, voisin vaan haistella sitä ihan jatkuvasti. Eli sillä hajulla tai tuoksulla on suuri merkitys.

Minunkin nainen nuuhkii ja ihastelee tuoksuani jatkuvasti. Itse en pidä lainkaan hänen ominaistuoksustaan. Sama on ollut jonkun aiemmankin naisystävän kanssa.

Nainen on sinulle väärä. Kuten myös se joku aikaisempi naisystävä. Oletko tullut isketyksi tai piiritetyksi, vai miksi olet ajautunut parisuhteisiin epämiellyttävältä tuoksuvien naisten kanssa?

Naisilla haistavat miehen ominaistuoksun vääristyneesti, jos käyttävät hormonaalista ehkäisyä; mies tuoksuu valheellisesti hyvältä. Mutta miksi mies alkaa suhteeseen jos naisen tuoksu häiritsee?

Vierailija
785/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotusten ja todellisuuden välinen ero voi olla haastava tilanne suhteessa. Ensinnäkin, kannattaa varmistaa, että haju ei johdu terveysongelmista tai huonosta hygieniasta, joka voisi olla ratkaistavissa keskustelun kautta. Jos kyseessä on luonnollinen haju, se voi olla vaikeampi muuttaa.

On mahdollista, että totut hajuun ajan myötä, mutta se ei ole taattua. Kaikkien ihmisten hajuaisti ja mieltymykset ovat erilaisia, joten se, mitä joku toinen voi sietää, voi olla toiselle sietämätöntä. Kannattaa myös ottaa huomioon, että jos haju häiritsee sinua nyt, se voi olla jatkossakin ongelma, ja se voi vaikuttaa suhteen laatuun.

Keskustelu avoimesti ja rehellisesti kumppanin kanssa on tärkeää. Voit ilmaista hienovaraisesti huolesi hajusta ja kysyä, olisiko hän valmis kokeilemaan erilaisia hygieniatuotteita tai muita keinoja hajun hallitsemiseksi. Toisaalta, jos hänellä on vastaavia huolia sinun hajustasi, hänelläkin tulisi olla mahdollisuus ilmaista ne ja keskustella niistä kanssasi. Kommunikaatio ja kunnioitus ovat avainasemassa ratkaistaessa tällaisia asioita suhteessa.

Vierailija
786/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani ei vielä hikisenäkään haise nenään, on teillä kahdella tulevaisuutta.

Näin se on, mikään ei ärsytä.

Vierailija
787/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala juttu kirjoitti:

Mulla on monta tuttavaa,jotka suusta tulee niin kammottava haju,että tulee otettua pari askelta taaksepäin, 

Se on sellainen ällöttävä rikin tuoksu.Apteekissa on kurlausvettä,joka auttaa n.12 tunniksi...Harvoin sitä saa kokonaan pois. Tarjoan pastillin.Jotkut ottavat tiedon vastaan toiset eivät.Hankala juttu

Auh. Tästälähin aina kun joku tarjoaa pastillia tai purkkaa, pakko kysyä haiseeko hengitykseni. Tähän asti olen luullut, että se on vain kohteliaisuutta, että tarjoaa kun itse ottaa. Ei kauhean usein tapahdu ja harjaan kyllä hampaitani normaalisti, mutta silti.

Vierailija
788/936 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinanjuontini saa hengitykseni haisemaan vanhalta viinalta. Haittaa sosiaalisia suhteitani.Mikä lääke olisi hyvä apu?

Antabus..

Vierailija
789/936 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni rakastaa tuoksuani :)jo 30 vuotta yhdessä:)

Vierailija
790/936 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei ikinä ärsytä mikään!Siksi mieheni minun kanssa onkin,kun olen niin rento,enkä nipota!

Vierailija
791/936 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naiseksi harvinaisuus,mikään ei ärsytä!

Vierailija
792/936 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni näet pitää siitä,että olen jollain lailla alisteinen hänelle ja lapsenomainen:)

Vierailija
793/936 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky määritelmien mukaan olen siis sugarbaby:)

Vierailija
794/936 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmaan kaikki kihisette kateudesta,ainoa asia joka ärsyttää on kateelliset ihmiset!

Vierailija
795/936 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihimisestä lähtöö häijy haju silloon, ku se piäreskelöö!

Varsinki silloon, ku piaru tuloo evähän kera kalsareehin.

T.Tauno

Vierailija
796/936 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei omilla ansiollaan  saa täällä mitään kiitostaSiksi kakki hössöttämien ja ahertaminen on täysin turhaa!Ei  ole olemassa mitään universalia oikeusapu toimistoa,joka palkitsee työteliäsyyden ja ahkeromisen ! Ei! Kun tämän tajuaa ja ja lakkaa uhrautumasta koko ajan kaikkien hyväksi oman terveytensä kustannuksella,vapautuu turhasta syyllisyydestä,(mikä johtuu meidän ankarasta luterilaisesta moraalista) ja voi tulla onnelliseksi!Raamtun sitaatti:!Martta ,Martta,kaikesta snä huolehdit!Vain yksi asia on tärkeää!Nimimerkillä :Maria Magdaleena

Vierailija
797/936 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kalanhaju tauti tms. kala haisoo aina. Vaikka kuinka löyhyttelisi. Se on poron kusta ja helkkarin pahan hajusta.

Vierailija
798/936 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki työteiläisyys ja ahkeruus on Raamatunkin hyvieitä mutta jatkuva hössöttäminenn ja puuhastelu,menee minulla yli järjen.Aina ei tarviitse mennä vaikeimman kautta.Elämässä voi päästä helpommalla!Elämästä on lupa nauttia!Raamatun luku  käsittelle  hyvin teemaa:Martta.Martta,kaikesta sinä huolehdit!Vain yksi asia on tärkeää!Chillatkaa Martat!

Vierailija
799/936 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona on hometta, asukaskin alkaa tuoksahtaa homeelta.  Likaiset pinttyneet vaatteet haiskahtaa.  Jotkin ruuat, joita syö paljon, voivat aiheuttaa huonoa ominaishajua.  Samoin jotkut lääkkeet.  Tupakoitsijat haisee pahalta.

Vierailija
800/936 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ranskatar näkisi miten suomi naiset kunnostautuu Marttana,hän nauraisi. Ei erotiikka kaipaa mitään taloudenhoitoa!Se ei ole oleellista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi