Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?
Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?
Kommentit (936)
Kuulemma ehkäisypillerit aiheuttaa, että nainen alkaa tykätä vääränlaisista miehistä. Ilman pillereitä taas maku muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kemiaa. Mulle on käynyt pari kertaa sinkkuiluaikoina niin, että miehen ominaishaju on ollut mun nenääni ihan sietämätön, eikä kyse ollut huonosta hygieniasta. Ei vaan ole pystynyt jatkamaan suhdetta, vaikka toinen olisi ollut kuinka mukava.
Sen sijaan nykyinen puolisoni tuoksuu aina tosi hyvälle, vaikka olisi hikoillut tai unohtanut käydä suihkussa.Yhdenkään miehen ominaistuoksu ei ole ollut mieleeni vaan suihkunraikkaus ja keinotekoinen tuoksu enemmänkin. Mahdanko olla siis lesbo? 🤔
Mä mietin just samaa XD
Mulla on ihana mies, mutta kyllä se pahalle haisee hikoiltuaan
Kemiat eivät kohtaa, ne ovat sama tapahtuma, kin kyseessä on haisevien molekyylien tarttuminen hajureseptoreihin ja niiden olemuksen välittyminen säihköisesti, osaksi aistijan tietoisuutta.
Lasten pahoinpitelijöiden/murhaajien kodit ovat lähes aina SOTTAISIA LÄÄVIÄ.
When Cops Save Abused Children The Last Moment
Vierailija kirjoitti:
Lasten pahoinpitelijöiden/murhaajien kodit ovat lähes aina SOTTAISIA LÄÄVIÄ.
When Cops Save Abused Children The Last Moment
Mätänevät hampaat, likaiset vaatteet, huono hygienia: hiki ym. onhan näitä
Anteeksi jos haisen,hikoilen vaihdevuosissani niin voimakkaasti,että untuvatakkini piäisi joka kuukausi viedä kuivapesulaan ja tällaiseen minulla ei ole varaa!Suihkussa käyn kaksi kertaa päivässä,hampaat pesen myös kahdesti päivässä sekä joka kerta käytän hammasväli harjaa!Anteeksi!
Miehillä ja naisilla on yhtä paha ominaishaju tai hien haju, kun käyttävät voimakkaita mausteita, kuten valkosipulia, chiliä, tabaskoa. Samoin lääkkeistä tulee erikoisia tuoksuja, esimerkiksi penisilliini ja useimmat antibiootit vaikuttavat siihen miltä hiki haisee.
Minun nuoruudessani 80- luvulla kun kaikki poltivat tupakkaa,kukaan ei valittanut pahoista hajuista.
Vaihdevuosissani minun pitäisi asua suhkussa kun hikoilen niin vomakkaasti!
Kun paastoaa niin keho huoltaa itseään ja myrkyt tulee ulos joten silloin haisee pahalta. Jos haisee jatkuvasti pahalta vaikka ei paastoa, niin kannattaa muuttaa elintapojaan ennen kuin tulee jotain vakavaa kuten syöpä ym.
Lisäksi minulla on aromaterapia harrastus,poltan huone tuoksuja päivittäin kotonani,käytn nikotiini suihketta ja illalla otan muutaman lasin viiniä,olen pahismummo!Hajuveteni ovat voimakkaita sillä rakastan tuoksuja.Thierry Muglerin Angel on Suosikki tuoksuni.
En aio muuttaa elintapjani vain sen vuoksi että suvaitsemattomat z-sukupolven edustajat eivät sitä hyväsky!Sitten haisen!
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos haisen,hikoilen vaihdevuosissani niin voimakkaasti,että untuvatakkini piäisi joka kuukausi viedä kuivapesulaan ja tällaiseen minulla ei ole varaa!Suihkussa käyn kaksi kertaa päivässä,hampaat pesen myös kahdesti päivässä sekä joka kerta käytän hammasväli harjaa!Anteeksi!
Pese untuvatakki 60C:ssä vastoin pesuohjetta. Sillä sain kirpparilta ostetun untuvatakin hajuttomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minun nuoruudessani 80- luvulla kun kaikki poltivat tupakkaa,kukaan ei valittanut pahoista hajuista.
Kyllä meillä valitettiin...
En tiedä mutta mieheni tuoksuu aina ihanalle vaikka ei käytä dödöä. Kumma juttu. Joskus oikein nuuhkin häntä
Ei voi pestä koneessa!Untuvat klimppityvät ,en ota sitä riskiä kun on kallis takki! sori!Vien sitten kuivapesulaan kun joku kuukausi minulla on varaa,olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
Pakkuuntuu, mutta saat ne ravistettua paikoilleen takin kuivuttua.
Pulkkis kirjoitti:
Johtuneeko ruokavaliosta? Olin aikoinani Tukholmassa hienossa hotellissa siivoajana ja tiesin aina oven avattuani tuulahduksesta, että asukas on musta. Kyse ei ole puhtaudesta tai sen puutteesta.
Aasialaiset taas sanovat, että valkoiset haisevat ällöttävälle.
Alkkiksen ihon läpi tulee taas sellainen imelä haju, jota ei voi olla haistamatta esim. kaupan kassajonossa.
Samoin haistan hammasmädän viraista ihmisistä, jos avaavat suunsa.
Pinta-antigeenit. Jotkin vasta-aineet. Mitä erilaisemmat ne parilla on ,sitä terveempiä lapsia tulee.
Ja tämän nimenomaan haistaa tuoksusta.
Joku sisäsiittoisuus voi myös aiheuttaa pahaa hajua. Kertoi joku joka oli jonkun amissinaisen kanssa naimisissa. Pariituneet niin pienen piirin kesken.