Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
801/936 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ranskatar sytyttää savukkeensa ja kapuaa miehen ylle!

Vierailija
802/936 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä pitää ja saa nauttia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/936 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsematon Suomi! Semmoinenhan tämä on aina ollutkin!Mitään edistystä ei ole tapahtunut!

Vierailija
804/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- On ollut muuten ihan kivat treffit, mutta haiset pahalle, joten jätetään se tähän yhteen kertaan, tokaisi Tinder-mies treffien lopussa.

Vierailija
805/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky- miehet  on ihan pilalla!Onneksi en tässä ajassa ole nuori,enkä sinkku!

Vierailija
806/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan  taviksetkin löysivät seuraa, lähinnä baareista,mentiin toisen luokse rakastelemaan ja sitten olitiinkin jo kihloissa ja mentiin naimisiin! 

Vierailija
807/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka ns. haisulin kanssa.

Et totu sinun mielestäsi pahaan hajuun. 

Eksäksi yrittänyt haisi pahalle ja toi minulle hajuveden, joka haisi pahalle. Tuoksujen perusteella emme sopineet toisillemme. 

Vierailija
808/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kaikki tietysti luulee,että  olen prostitoitu.Olen työkyvyttömyyseläkkeellä lähi-hoitajan  työstä ,sekä eläkkeellä kaikkinaisestaa ruumiillisesta työstä.En yli 50 vuotiaana jaksa.Minut työnnettiin työkyvyttömyyseläkkeelle.Jälkiviisaana voisin sanoa,että olisi aikanaan kannattanut minun lukioni ottaa vakavammin,niin olisin päässyt yliopisitolle ja sitä myötä päässyt siisteihin sisätöihin!Varakas äitini sekä mieheni kuitenkin tukevat minua jonkin verran taloudellisesti,olen siinä onnekkaassa asemessa.isäni kuoltua sain myös jonkin verran  perintöä.,josta osa on osakemarkkinoilla.Kyllä Jumala omista hulluistaan huolta pitää!,se on sanonta!Aamen!

Vierailija
809/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-vitamiini, punasipuli, mummon lihapullien käristetty sipuli, sokerittomat limut, liikaa pesuainetta pesukoneessa tai jotain hajustettua pesuainetta tai huuhteluainetta, hometalo, psyykenlääkkeet, karies hampaissa, refluksitauti, ... Ja tuo edellä mainittu stressi, siitä varsinkin voi johtua että joskus haisee ja joskus löyhkää ja joskus tuoksuu.

Vierailija
810/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesemätön römpsä haisee pahalle.

Vierailija
811/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo alussa toinen haisee pahalta, niin et voi edes kuvitella miltä toinen haisee sitten kun ne vaaleanpunaiset pumpulit haihtuvat alkuhuuman jälkeen sieraimista.

Vierailija
812/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos itse haisee pahalta omaan nenään? Mitä sille voi tehdä?

Vierailija
813/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt kaikki tietysti luulee,että  olen prostitoitu.Olen työkyvyttömyyseläkkeellä lähi-hoitajan  työstä ,sekä eläkkeellä kaikkinaisestaa ruumiillisesta työstä.En yli 50 vuotiaana jaksa.Minut työnnettiin työkyvyttömyyseläkkeelle.Jälkiviisaana voisin sanoa,että olisi aikanaan kannattanut minun lukioni ottaa vakavammin,niin olisin päässyt yliopisitolle ja sitä myötä päässyt siisteihin sisätöihin!Varakas äitini sekä mieheni kuitenkin tukevat minua jonkin verran taloudellisesti,olen siinä onnekkaassa asemessa.isäni kuoltua sain myös jonkin verran  perintöä.,josta osa on osakemarkkinoilla.Kyllä Jumala omista hulluistaan huolta pitää!,se on sanonta!Aamen!

Mitäköhän helv-ettiä tämän palstan moderoinnissa on vikana...

Vierailija
814/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju neuroosi on pelkästään   suomalaisten neuroosi.Nuoruudessani  ennen avio miestäni ,menin   yhden ranskalaisen miehen kanssa sänkyyn.Ryntäsin ensimmäisenä pesulle,hän ihmetteli, ja sanoi etteivät ranskalaiset naiset koskaan peseydy ennen seksiä!Että näin:)

Vierailija
815/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei saisi haista kuin mäntysuopa ja p...a!Ollaan hajuherkkiä!Kaikki ihanien hajusteiden käyttö on rajoitettua.Nizzan lentokentällä ,etelä-Ranskassa tuoksui laventeli ja  voimakas hajuveteni Thierry Muglerin Angel on siellä päin  tituleerattu pikkutytöjen tuoksuksi!

Vierailija
816/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä lähihoitajana kysyn teiltä,tiedättekö te miltä vanhainkodissa haisee!?Tai se tosi seikka,että vanhukset haisevat!Teistä kaikista tulee joskus vanhoja!

Vierailija
817/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele,jos  ette löydää seuraa,kumppania  tai tosirakkautta,kun te kiellätte ihmisyyden ja sen faktan ,että kakki joskus haisevat.Minua ei ole koskaan haitannut puolisoni hajut eikä häntä minun.Tämä on tosi   rakkautta,,joka on kestänyt jo 30 vuotta.Ihmisyyden puolesta!

Vierailija
818/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele,jos  ette löydää seuraa,kumppania  tai tosirakkautta,kun te kiellätte ihmisyyden ja sen faktan ,että kakki joskus haisevat.Minua ei ole koskaan haitannut puolisoni hajut eikä häntä minun.Tämä on tosi   rakkautta,,joka on kestänyt jo 30 vuotta.Ihmisyyden puolesta!

Kaikki joskus haisevat, mutta ei sellaisen kanssa kannata suhdetta rakentaa joka omaan nokkaan haisee vastenmieliseltä. Mun mies haisee hikisenä ja likaisenakin minun nenääni hyvältä, varmasti ei kaikkien muiden nenään... 

Vierailija
819/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman rakkaani hiki on tosiaankin hyvän tuoksuista!Jos hän on poissa kotoa ja ikävöin nuuhkin hänen paitaansa:)

Vierailija
820/936 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rakkaani ei muusta  hajuhaitasta  olekaan valittanut paitsi silloin kun laitan aromalampun palamaan,että se hänen nenäänsä käy vähän liian voimakkaana.Kun olen tällainen tuoksujen ystävä.Poltan aromalamppua vain iltaisin,silloin kun hän on jo nukkumassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi