Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
741/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailma  oli vapaampi minun nuoruudessanii ja ihmiset  polttivat sisällä.Koko lapsuuden perheeni poltti ja he eivät olleet mitään duunareita vaan akateemisesti kouluttautuneita!Chillatkaa z -nuoret:)

Vierailija
742/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on  ruokavalio,  asunnon  kunto,  Ulkoileeko  paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käytännön iihminen ,olen laiska,olen sekasyöjä,enkä kiinnitä nyt niin kauheasti huomiota ruokaan,ku se ei kiinnosta minua.Ulkoilen mutaman kerran viikossa.Ihanaa olla kotona! Kotona siivotaan  2 -kertaa viikossa,mutta en minä täällä rupaea mitään paikkoja hinkkaamaan.on tärkeämpääkin tekemistä,nimittäin luukuttaa teknoa täysillä.lLukea a  rästiin jääneitä heasreita,lukea kirjoja ja katsella älyteeveetä:)

Vierailija
744/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahismummo:)

Vierailija
745/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tupakointia rajoitettiin yöelämässä 20 vuotta sitten ,alkoi ilmentyä toisenlainen hajuhaitta tanssilattialla,ihmiset piereskelivät,ei  ollut enää tupakan savua hälventämässä pierun hajuja:)

Vierailija
746/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle 25 vuotta vanhassa talossa,jonne ei olla vieläkään remonttia tehty,on haastellista pitää siistinä,minulla ei sellaisia voimia   mummukkana ole,että jaksaisin juuriharjalla hinkata priimaa tulosta.Ei ole varaa ostaa siivouspalveluja.Siivoaminen muutoinkin on epämukavaa,mieheni on työuupunut,eikä jaksa auttaa.

Vierailija
747/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Putin?

Vierailija
748/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  hengittävät  vaatteet  alkaa  haisee  helposti :( 

Ihminen  myös  jos  kova  hikoileen, villa  hengittää  mukavasti.

Vierailija
749/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kutsutaan putin siivoamaan! Olen vaihdevuosissani niin kipeänä,joka paikkaan sattuu!

Vierailija
750/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä maailma  oli vapaampi minun nuoruudessanii ja ihmiset  polttivat sisällä.Koko lapsuuden perheeni poltti ja he eivät olleet mitään duunareita vaan akateemisesti kouluttautuneita!Chillatkaa z -nuoret:)

Näin  oli, minun  vaatteet  haisi  ihan  sikarille.

Vierailija
751/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus suomalaisissa on ammoisista ajoista saakka ollut sellainen ominaishaju.

Vierailija
752/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä vaatteen materiaaliin huomiota,ostan sellaisen vaatteen joka miellyttää silmää.Vaatemakuni muutoinkin poikkeaa valtavirrasta ,kun en tykkää nyky muodin minimalistuudesta.Kun minun silmiin se on rumaa!

Vierailija
753/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus suomalaisissa on ammoisista ajoista saakka ollut sellainen ominaishaju.

Etelänhetelmillä on hetelmäinen tuoksu.

Vierailija
754/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole persu  vaan demari eli samppanja sosialisti:)Perheeni on akateemisesti kouluttautunut:)

Vierailija
755/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempi tyylini on 60-70  -luvun taite,boho chic:Se keratutui minun nuorudessani 90-luvulla,siihen ikuisiksi ajoiksi jämähtänyt,kun minun silmiini se on  paras tyyli:)En seuraa muotia vaan tyyliä:)

Vierailija
756/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kaikkien kukkien kukkia,pidän tyylistäni  ja pidän mauttomista  vaatteistani ja tyylistäni ! Minulla on niissä hyvä olla!

Vierailija
757/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan hipsterit ovat entsiajan juppeja.Nuorisokultturi  on kuollut,nuoret ovat pieniä aikuisia,jotka menevät ravintollaan syömään kaviaaria ja juomaan samppanjaa.Minun nuoruudessani nuoret olivat kapinallisia ja kuuntelivat teknoa. Illan saldo nollaattiin  menemällä mäkkäriin syömään hampurilaisia ja ranskalaisa! Ja kaikkialla tuoksui ihana tupakka .Niin persoonatonta tämä nykymeininki!En tykkää!En halua mukaan!

Vierailija
758/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten asiasta kukkaruukkuun,llöysin ihanan kappaleen,jonka olen tietysti ennen kuullutkin,mutta en tiennyt sen nimeä  nimittäni Schubertin serenade saksaksi laullettuna.Katsottiin eilen mieheni kanssa Aki Kaursimäen kuolleet lehdet,se oli siinä .Olen niin onnellinen:)

Vierailija
759/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni nykynuoret haluaisivat ennen kaikkea erottautua massasta, miten se onnistuu kun kaikki näyttävät samanlaisilta ,ovat toistensa klooneja  ja kopioita?

Vierailija
760/936 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimme on kauniisti sisustettu,persoonallisella tyylillä,,en vain pienenä mummukkana jaksa hinkata 25 vuotta vanhan asunnon pintoja!Perus siisteydestämme pidämme mieheni kanssa huolta vaikka se ei nyky standardeilla riitäkään!Sori siitä!