Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?
Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?
Kommentit (936)
Mikä on ruokavalio, asunnon kunto, Ulkoileeko paljon?
En ole käytännön iihminen ,olen laiska,olen sekasyöjä,enkä kiinnitä nyt niin kauheasti huomiota ruokaan,ku se ei kiinnosta minua.Ulkoilen mutaman kerran viikossa.Ihanaa olla kotona! Kotona siivotaan 2 -kertaa viikossa,mutta en minä täällä rupaea mitään paikkoja hinkkaamaan.on tärkeämpääkin tekemistä,nimittäin luukuttaa teknoa täysillä.lLukea a rästiin jääneitä heasreita,lukea kirjoja ja katsella älyteeveetä:)
Silloin kun tupakointia rajoitettiin yöelämässä 20 vuotta sitten ,alkoi ilmentyä toisenlainen hajuhaitta tanssilattialla,ihmiset piereskelivät,ei ollut enää tupakan savua hälventämässä pierun hajuja:)
Yle 25 vuotta vanhassa talossa,jonne ei olla vieläkään remonttia tehty,on haastellista pitää siistinä,minulla ei sellaisia voimia mummukkana ole,että jaksaisin juuriharjalla hinkata priimaa tulosta.Ei ole varaa ostaa siivouspalveluja.Siivoaminen muutoinkin on epämukavaa,mieheni on työuupunut,eikä jaksa auttaa.
Ei hengittävät vaatteet alkaa haisee helposti :(
Ihminen myös jos kova hikoileen, villa hengittää mukavasti.
Joo kutsutaan putin siivoamaan! Olen vaihdevuosissani niin kipeänä,joka paikkaan sattuu!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä maailma oli vapaampi minun nuoruudessanii ja ihmiset polttivat sisällä.Koko lapsuuden perheeni poltti ja he eivät olleet mitään duunareita vaan akateemisesti kouluttautuneita!Chillatkaa z -nuoret:)
Näin oli, minun vaatteet haisi ihan sikarille.
Perus suomalaisissa on ammoisista ajoista saakka ollut sellainen ominaishaju.
En kiinnitä vaatteen materiaaliin huomiota,ostan sellaisen vaatteen joka miellyttää silmää.Vaatemakuni muutoinkin poikkeaa valtavirrasta ,kun en tykkää nyky muodin minimalistuudesta.Kun minun silmiin se on rumaa!
Vierailija kirjoitti:
Perus suomalaisissa on ammoisista ajoista saakka ollut sellainen ominaishaju.
Etelänhetelmillä on hetelmäinen tuoksu.
En ole persu vaan demari eli samppanja sosialisti:)Perheeni on akateemisesti kouluttautunut:)
Lempi tyylini on 60-70 -luvun taite,boho chic:Se keratutui minun nuorudessani 90-luvulla,siihen ikuisiksi ajoiksi jämähtänyt,kun minun silmiini se on paras tyyli:)En seuraa muotia vaan tyyliä:)
Antaa kaikkien kukkien kukkia,pidän tyylistäni ja pidän mauttomista vaatteistani ja tyylistäni ! Minulla on niissä hyvä olla!
Nykyajan hipsterit ovat entsiajan juppeja.Nuorisokultturi on kuollut,nuoret ovat pieniä aikuisia,jotka menevät ravintollaan syömään kaviaaria ja juomaan samppanjaa.Minun nuoruudessani nuoret olivat kapinallisia ja kuuntelivat teknoa. Illan saldo nollaattiin menemällä mäkkäriin syömään hampurilaisia ja ranskalaisa! Ja kaikkialla tuoksui ihana tupakka .Niin persoonatonta tämä nykymeininki!En tykkää!En halua mukaan!
Sitten asiasta kukkaruukkuun,llöysin ihanan kappaleen,jonka olen tietysti ennen kuullutkin,mutta en tiennyt sen nimeä nimittäni Schubertin serenade saksaksi laullettuna.Katsottiin eilen mieheni kanssa Aki Kaursimäen kuolleet lehdet,se oli siinä .Olen niin onnellinen:)
Käsittääkseni nykynuoret haluaisivat ennen kaikkea erottautua massasta, miten se onnistuu kun kaikki näyttävät samanlaisilta ,ovat toistensa klooneja ja kopioita?
Kotimme on kauniisti sisustettu,persoonallisella tyylillä,,en vain pienenä mummukkana jaksa hinkata 25 vuotta vanhan asunnon pintoja!Perus siisteydestämme pidämme mieheni kanssa huolta vaikka se ei nyky standardeilla riitäkään!Sori siitä!
Kyllä maailma oli vapaampi minun nuoruudessanii ja ihmiset polttivat sisällä.Koko lapsuuden perheeni poltti ja he eivät olleet mitään duunareita vaan akateemisesti kouluttautuneita!Chillatkaa z -nuoret:)