Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko ihmiset nyt jotenkin erityisen tympeitä?

Vierailija
03.09.2024 |

Olen huomannut tässä parin viikon ajan, että ihmiset esim. työpaikalla ovat olleet jotenkin tympeitä; eivät puhu juurikaan, vaikuttavat murjottavan, jne.

Johtuuko se nyt tästä pimenevästä vuodenajasta, vai saakohan oma hieman matala mielialani minut kuvittelemaan tällaista. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään havaintoja?

Ap

Vierailija
2/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakin olen ollut tympeä ja hiljainen tällä viikolla.  Syksy, kuukautiset, stressi ja se että olen vähän kipeä vieläkin, vaikuttaa tähän olotilaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi olla. Ja varmasti johtuu just siitä, että oli aika huono kesä jälleen.. Ja nyt sit pimenee ja kylmenee. Eli siis joo.

Vierailija
4/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin raskasta kyllä, kun itseeni vaikuttaa niin paljon lähellä olevien mielialat. Tätäkö tämä nyt sitten on taas kesäkuuhun asti...

Ap

Vierailija
5/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla näyttää ainakin olevan ihan perusaurinkoinen meininki. Omaa pahaa mieltä puretaan provosoimalla, haukkumalla, trollaamalla, ilkeilemällä, syyttelemällä, ym. Eikö ihmisillä ole enää iloa elämässään? Ketään joka rakastaa? Unelmia?

Noup... Suut ja sormet syytää sappinestettä ja oksennusta ympäriinsä

Vierailija
6/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisikohan vaikka niin että pahoinvointi alkaa näkyä joka paikassa näiden hallituksen ihanien pikku muutosten myötä.

Vierailija
7/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tympeä, olen vain masentunut.

Vierailija
8/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubb

Vierailija
9/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin vaikuttaa tuo liiallisen kostea lämmin sää, kun toivoisi jo edes vähän viileämpää keliä. Lisäksi ampiaisfobiani saa minut pahalle tuulelle, kun niitä näin syksyisin pörrää ihan liikaa ympärillä ulkona ollessa. 

Vierailija
10/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku väittää että tämä "syksy" vaikuttaa omaan mielialaan, niin katsokaa pihalle, älkääkä kalenteriin. Tänäänkin on hellettä jossain päin Suomea ja muutenkin ajankohtaan nähden tosi mukavaa keliä. Se että aurinko laskee puoli yhdeksän maissa illalla, ei luulisi vaikuttavan myöskään asiaan. Niin se tekee ympäri vuoden Etelä-Euroopassakin. Suomalaiset nyt murjottaa vaan tavan vuoksi. 

Vierailija
11/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy töissä mutta olen hieman stressaantunut kun en ymmärrä mitä tässä oikein pitäisi tehdä. Olen laskelmoiva tyyppi joka tykkää panostaa ja nähdä nyt vaivaa että tuonnempana olisi mukavampaa ja turvallisempaa, Mutta näyttää siltä että näillä mun korteilla juuri tässä hetkessä voi oikein mitään tehdä muutaku olla vaan.

Vierailija
12/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisikohan vaikka niin että pahoinvointi alkaa näkyä joka paikassa näiden hallituksen ihanien pikku muutosten myötä.

Tuohan se on syy ja pahemmaksi menee. Kokoomuksen ahneus on suomen tuho.

Vierailija
13/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on tainnut saada lääkitystä vähän lähemmäs oikeaa, kun meno on kuitenkin rauhoittunut hieman.

Vierailija
14/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku väittää että tämä "syksy" vaikuttaa omaan mielialaan, niin katsokaa pihalle, älkääkä kalenteriin. Tänäänkin on hellettä jossain päin Suomea ja muutenkin ajankohtaan nähden tosi mukavaa keliä. Se että aurinko laskee puoli yhdeksän maissa illalla, ei luulisi vaikuttavan myöskään asiaan. Niin se tekee ympäri vuoden Etelä-Euroopassakin. Suomalaiset nyt murjottaa vaan tavan vuoksi. 

No siksihän se ketuttaakin kun ei tuo HELLe vaan lopu. 

Vierailija
15/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa on tainnut saada lääkitystä vähän lähemmäs oikeaa, kun meno on kuitenkin rauhoittunut hieman.

Mikä mahtaa olla se oikea lääkitys? 

Vierailija
16/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy alkaa Keski-Suomesta etelään vasta syyskuun loppupuolella.

Vierailija
17/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjen raskaus, työn kiireet, ei lomia hetkeen. Vähän on tarpomista 

Vierailija
18/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne tahtoo alkaa kissaksi😀

Vierailija
19/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ne tahtoo alkaa kissaksi😀

Mä oon jo kissa. Miau.

Vierailija
20/27 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava 10 pvää luvattu vähintään 21 astetta tänne etelään ainakin. Ei ainakaan kenenkään tarvi masistella vielä syksyä.