Te jotka luokittelette mt-syistä työkyvyttömät laiskoiksi tai asennevammasiksi..
Ette taida olla kovin teräviä? Miettikää et sellasiakin sairauksia on jotka ei näy päällepäin. Olkaa vaan kateellisia raiskauksen uhreille, vaikean lapsuuden kokeneille joilla PSTD, ADHD:ille joille normi jutut on oikeasti vaikeita tai mahdottomia, masentuneille jotka haluavat tappaa itsensä.. Bipoille, joita oli mm. Einstein ja Kurt Kobain jotka eivät olisi koskaan osanneet elää normaalisti mutta onneksi saivat tehdä mitä halusivat.
Olkaa vaan niin saatanan kateellisia ja myrkyttäkää mielenne. Pääasia että käytte duunissa ja osaatte sen pikku puuhanne josta maksatte ah niin kammottavat verot noiden ilkeiden elättien tukemiseen. Nauraisin teille muuten, mutta ootte surullisia tapauksia.
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:21"]
Niin.. Ja veronmaksajathan ei itse käytä ollenkaan niitä verovaroilla maksettuja palveluita? Ai niin, mutta kun ne olikin mun verorahat niin vain mä saan käyttää!! Mä taisin maksella teidän lukion käyntiä tuossa joku aika sitten. Luuserit kun ette maksaneet ite! Nyt olen (sairas)eläkkeellä ja mähän olen sen omilla verorahoillani maksanut töissä hyväpalkkaisessa duunissa vuosikaudet käytyäni :))
[/quote]
Et ole. Olet maksellut ne lukiot ja lapsilisät. Nyt et maksa, vaan kulutat niiden lukiolaisten ja lapsilisän saajien verorahoja.
[/quote]
Mulla ei ole lapsia enkä hanki, ja maksan veroa eläkkeestänikin. Että siinä teille urputtaja - mammoille ;)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:18"]
Ajatustasolla ottakaapa henkilö, jolla on A) jalka murtunut, b) keskivaikea sydämen vajaatoiminta c) masennus. Siirtäkääpä heidät kaikki maahan, jossa ei ole Suomen kaltaista ylilyötyä sosiaalijärjestelmää ja henkilöt joutuvat oikeasti tekemään jotain elämisensä eteen. Mitäpä luulette, kauanko kestäisi keskiverto suomalaisen masentuneen työkyvyttömyys kun etuudet lähtisivät pois. Kiittäkää todella luojaanne, että olette Suomeen syntyneet.
[/quote]
Niissä maissa ollaan yhteisöllisia ja autetaan sukua ja naapureita. Masennus on harvinaisempaa, koska suorituspaineita ei ole ja ihmistä ei jätetä yksin.
Kiitos teille masentuneet, jotka jaksoitte kuvata oireitanne ja sairauttanne tässä ketjussa. Ymmärrän nyt paljon paremmin tilannettanne. Kaikkea hyvää elämäänne ja toipumista teille jokaiselle.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 18:02"]
Niin.. Ja veronmaksajathan ei itse käytä ollenkaan niitä verovaroilla maksettuja palveluita? Ai niin, mutta kun ne olikin mun verorahat niin vain mä saan käyttää!! Mä taisin maksella teidän lukion käyntiä tuossa joku aika sitten. Luuserit kun ette maksaneet ite! Nyt olen (sairas)eläkkeellä ja mähän olen sen omilla verorahoillani maksanut töissä hyväpalkkaisessa duunissa vuosikaudet käytyäni :))
[/quote]
Et ole. Olet maksellut ne lukiot ja lapsilisät. Nyt et maksa, vaan kulutat niiden lukiolaisten ja lapsilisän saajien verorahoja.
[/quote]
5 alapeukkua. Kiinnostaisi tietää alapeukuttajilta ovatko he eri mieltä kanssani vai kirjoitinko läpiä päähäni?
[/quote]
Eläkevakuutus, anyone? Sanooko mitään?
Kun ei se yhteiskunta pyöri sillä tavalla että veroja maksetaan vain oman persereijän takia. Ei ole oikein tulevaisuutta sellaisella yhteiskunnalla jossa on vain hyvin rikkaita ja sitten sairaita ja työttömiä vailla sosiaaliturvaa. Tai on tulevaisuus, mutta se ei ole mikään miellyttävä kenellekään täysjärkiselle. Joku oligarkki voi nauttiakin vallastaan, mutta en kauhean korkealle pysty sellaista arvostamaan.
Jotkut kokkarit ne oikein tuntuvat kerjäävän verta nenästään, ja omien lastensa ja lastenlastensa.
Niin, mihinkäs se hyvinvointivaltion turvallisuus perustuu? Siihen että kaikilla on siedettävä toimeentulo. Menkää moikkaan itänaapurin mt-ongelmaisia ja työttömiä, ne myy teidät kebabiksi että saa hintaa elämiseen.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 19:12"]
Ajatustasolla ottakaapa henkilö, jolla on A) jalka murtunut, b) keskivaikea sydämen vajaatoiminta c) masennus. Siirtäkääpä heidät kaikki maahan, jossa ei ole Suomen kaltaista ylilyötyä sosiaalijärjestelmää ja henkilöt joutuvat oikeasti tekemään jotain elämisensä eteen. Mitäpä luulette, kauanko kestäisi keskiverto suomalaisen masentuneen työkyvyttömyys kun etuudet lähtisivät pois. Kiittäkää todella luojaanne, että olette Suomeen syntyneet.
[/quote]
Niissä maissa ollaan yhteisöllisia ja autetaan sukua ja naapureita. Masennus on harvinaisempaa, koska suorituspaineita ei ole ja ihmistä ei jätetä yksin.
[/quote]
Niin ja unohdin, että rikollisuustilastotkin ovat aika isot.
Itsellä on pakko-oireinen häiriö ja oleminen kodin ulkopuolella on vaikeaa, koska en voi käydä yleisissä vessoissa. Elämä menee pyykkiä pestessä ja suihkussa käyden.
[/quote]No se voisi muuttua vaikeammaksi se masennus ja henkilö voisi jopa kuolla.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 20:20"]
[/quote]No se voisi muuttua vaikeammaksi se masennus ja henkilö voisi jopa kuolla.
[/quote]
Luultavasti henkilö tappaisi itsensä ja sitähän tämä kirjoittaja oikein haluaisi.Ihania naisia <3!
Yritin kauan tahdonvoimalla parantua masennuksesta. Masennukseni kesti ainakin kymmenen vuotta ja oli välillä todella vaikea. Pointti on siinä että mitä enemmän yrität ruoskia itseäsi paranemaan ja syyllistät itseäsi, sitä enemmän se vie voimia ja sitä pahempi olo tulee. Tätä ei moni ymmärrä.
Minä parananin monien asioiden vaikutuksesta. Monta väärää lääkettä ja ja vääriä huonoja terapeuttia läpikäytyä löytyi ihme kyllä sopivat lääkkeet ja ihana terapeutti.
Sain vihdoinkin tarpeeksi sairaslomaa jotta sain toivuttua kunnolla. Ja sen jälkeen pääsin ihan lenkkeilemään ja niin edelleen.
-oikeat lääkkeet
-kunnollinen pitkäkestoinen terapia
-oma liikkuminen
-tuhansia sivuja selfhelp-oppaita jotka on oikeasti todella aliarvostettu apu.
-aikaa
-läheisten tuki
-oivallus että en koskaan tule onnelliseksi vaan siedettävä elämä riittää minulle
-suljin ilkeät ihmiset elämästäni pois
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 20:37"]
Olis hyvä pitää aina huoli vaan omista asioista, koska omat asiat tietää parhaiten. Kukaan ei voi tietää miltä toisesta tuntuu ja mitä se ajattelee, joten ei saa arvostella. Se on kyllä ajan ja ajattelun tuhlaamista.
[/quote]
Jos joku tilittää miltä tuntuu ja mitä ajattelee, niin minä halutessani arvostelen. Jos se joku ei halua arvostelua, niin suosittelen päiväkirjaa.
[/quote]
Minua kiinnostaisi tietää, onko sinulla mitään suodatinta arvostelullesi? Jos ei, niin mietin mitä tyydytystä saisit tilanteesta, jossa arvioit masentuneen vaikkapa laiskaksi yhteiskunnan elätiksi?
Olis hyvä pitää aina huoli vaan omista asioista, koska omat asiat tietää parhaiten. Kukaan ei voi tietää miltä toisesta tuntuu ja mitä se ajattelee, joten ei saa arvostella. Se on kyllä ajan ja ajattelun tuhlaamista.
Joku tutkija sanoi että Suomessa ei oikein ole ihmiselle kelvollista asua, koska täällä on niin rankat nuo valoisuuden vaihtelut. Keväällä on aina piikki itsemurhatilastoissa ja ruuhkaa sairaaloissa, kun on pitkä talvi takana jengi ihan paskana kun yhtä äkkiä tulee kesä ja muka pitäis jaksaa touhuta, eikä jaksakaan. Keholle on tosi rankkaa myös kaikki vuorotyöt ja normaalin rytmin puuttuminen.
Ihan hullua että pitää herätä töihin kun on vielä ihan pilkkopimeää ja sitten pääsee kotiin kun on taas tullut pimeää. Olen kateellinen niille eteläeurooppalaisille kellä on kaikki siestat luvallisia. Ne syövätkin laadukkaita ja puhtaita ruokia hitaasti keskustellen ja sopivasti viiniä kylkeen. Mitä täällä tehdään? No seisaaltaan syödään se microhampurilainen kun ei ehdi,ei ehdi pitää olla tehokas ja kailottaa se vielä kokomaailmalle feispuukissa että uskovat laiskiaisetkin.
Minulle ei muuten maksa yhteiskunta eläkettä, vaan vakuutusyhtiö.
t: yksi työkyvyttömyyseläkeläinen, masennuksen takia
Eikai kukaan nyt tosissaan työttömille ole kateellinen? Aika kummallinen ajatus kyllä minusta, kun itselle se olisi suurta kidutusta kituuttaa pienillä tuilla ilman säännöllistä päivärytmiä.
En jaksa enää väitellä näistä asioista kun on jo monta sivua kirjoitettu ja jengi ei osaa lukea. Tässä on yksi lainaus Pfizeriltä:
1960-luvulta lähtien väestötutkimus ja biologinen aivotutkimus ovat osoittaneet, että osalla pohjoisten (ja eteläisten) leveysasteiden ihmisistä toistuu vuosi vuodelta tietyn tyyppinen masentuneisuus, jonka syy on nimenomaan riittävän kirkkaan päivänvalon puute. Esimerkiksi Euroopassa talvisaikainen masennus, väsymys, univaikeudet ja hiilihydraattinälkä näyttää lisääntyvän etelästä pohjoiseen mentäessä. Sama ilmiö on selvästi nähtävissä myös Atlantin toisella puolen
Joku se ei millään halua uskoa että masennus voi tehdä työkyvyttömäksi ja ihan ammatti-ihmisetkin määräävät lomaa heille sen takia. Niin tajuattekohan että se kelan eläke ei ole mikään loppuiän juttu välttämättä. Jos teidän on pakko saada uskoa että jengi tahallaan möhnii sohvalla ja laiskottelee niin minun puolesta sitten uskokaa, ihan vitun sama minulle.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 13:50"]
Minun ei tarvitse ottaa suihin tuollaiselta mieheltä, koska olen valinnut puolisoni paremmin.
[/quote]
Sinulla meni koko vastaamasi viestin pointti ohi kovaa ja korkealta. Ja muukin mitä kirjoitat on tuota iänikuista älämölöä josta kenenkään ei kannata vaivautua provosoitumaan. Elämä on sen verran pitkä ja monenlaisia muuttujia sisältävä, että harva ihminen ei koskaan joudu nöyrtymään, yhtä tai toista kautta.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 23:25"]
Olen joutunut tämän kysymyksen kanssa nyt nelikymppisenä todella vastakkain koska mun keho ei enää jaksa vaikka mieli jaksaisikin.
[/quote]
Tästä vielä esimerkki tältä viikolta, olen joutunut tekemään normaalia enemmän töitä, ehkä tehokasta työaikaa jotain neljä tuntia päivässä, yksityisyritysperiaatteella. Jo tänään olin fyysisesti niin loppu että etoi enkä pystynyt menemään jumppaan vaikka olisin halunnut. Ja siis en ole masentunut ja silloin kun en tee töitä olen hyvällä mielellä väsymisestä huolimatta. Jaksaminen on vähän niinkuin kuminauha jonka kimmoisuus on tullut vastaan. Kun kuminauha on tosi kireällä, sitten on vaan yritettävä hämätä pelkoreaktiota ja ottaa se vastaan mahdollisimman pieninä annoksina niin että pääsee alkuun. Luet iltistä ja avaat yhden ohjelman. Luet uuden lööpin lisää ja avaat toisen ohjelman. Sitten huomaamattomasti tiedosto auki, sen pystyy ainakin tekemään. Sitten taas vähän muuta ajattelemista ja scrollataan oikeaan kohtaan. Sit päätät tehdä vartin kevyellä otteella ja pitää tauon. Näin pikku hiljaa väsyttämällä voi edetä, mutta siinäkin tulee sitten lopulta raja vastaan joskus ja aivan totaalinen uupumus.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 18:02"]
[/quote]
[/quote]
5 alapeukkua. Kiinnostaisi tietää alapeukuttajilta ovatko he eri mieltä kanssani vai kirjoitinko läpiä päähäni?
[/quote]
Kirjoitit läpiä päähäsi.