Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset katsovat heti pois kun tulee katsekontaki?

M17
17.11.2020 |

Joo eli oon huomannut että esim ostarilla joku nainen katsoo minua eka sitten kun katson häntä niin pää kääntyy visusti pois ja katsekontakti katkeaa heti.

Tänään tuli 16-17v tyttö vastaan ja heti kun katsoin häntä niin käänsi katseensa pois heti. Mikä siinä on? Minä tein tuota samaa kun olin 13-14v poika mutta nyt en ole enää ujo pikkuteini.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules; jos nainen on kiinnostunut, niin pitkän katseen lisäksi se HYMYILEE sulle. SE on kutsu. Jos kääntää katseensa, niin EVVK.

Näin se menee. Ei kai kaikki ap:n kuvaamat "naiset" voi olla sairalloisen ujoja, kyllä joku heistä hymyilisi kiinnostuksen merkiksi jos kiinnostusta olisi. Eli jos ongelma on aina sama, mimmit kääntää katseen pois, niin sitten eivät ole kiinnostuneita. Jos olet oikeasti mielestäsi ok näköinen, suosittelen katselemaan uudelleen ympärillesi sillä silmällä, että katseleeko sinua suupielet hymyssä vähän vaatimattomamman näköiset tytöt. Satasesta vetoa että itse vilkuilet niitä kaupungin kaunottaria. Ja toinen juttu, ei ihmiset ole koko ajan haku päällä. Se on aika iso juttu ruveta yhtäkkiä kesken vessapaperin haun flirttailemaan jonkun kanssa, vaikka tämä olisi periaatteessa kiinnostavakin. Ja kolmas juttu, niillä tytöillä saattaa jo olla poikaystävä. Ystävät ja bileet on sun ikäisille paljon luontevampi paikka tavata ihmisiä, kuin ventovieraiden vilkuilu ostarilla. 

Miten kannattaa tutustua tyttöihin koulussa sitten?

No juttelemalla? Mun poika on kohta saman ikäinen kuin sinä ja hän on kertonut ettei luokan pojat yritä ottaa tyttöihin mitään kontaktia. Ei kai se ole helppoa avata suutaan, mutta mitä muita keinoja on? Kuulostaa siltä että olet yksinäinen? Aloita siitä että yrität löytää kavereita. Kavereiden seurassa on huomattavasti helpompi päästä tyttöjen puheisiin kuin yksinäisenä sutena.

Voit ensin yrittää hymyillä vähän katseen lisäksi. Jos tyttö vastaa, voit lähestyä juttelemaan, ellei peräänny tai vaivaudu. Voi tietysti torjua lähestymisen, mutta varmempi ensin tosiaan katsella.

Vierailija
82/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules; jos nainen on kiinnostunut, niin pitkän katseen lisäksi se HYMYILEE sulle. SE on kutsu. Jos kääntää katseensa, niin EVVK.

Näin se menee. Ei kai kaikki ap:n kuvaamat "naiset" voi olla sairalloisen ujoja, kyllä joku heistä hymyilisi kiinnostuksen merkiksi jos kiinnostusta olisi. Eli jos ongelma on aina sama, mimmit kääntää katseen pois, niin sitten eivät ole kiinnostuneita. Jos olet oikeasti mielestäsi ok näköinen, suosittelen katselemaan uudelleen ympärillesi sillä silmällä, että katseleeko sinua suupielet hymyssä vähän vaatimattomamman näköiset tytöt. Satasesta vetoa että itse vilkuilet niitä kaupungin kaunottaria. Ja toinen juttu, ei ihmiset ole koko ajan haku päällä. Se on aika iso juttu ruveta yhtäkkiä kesken vessapaperin haun flirttailemaan jonkun kanssa, vaikka tämä olisi periaatteessa kiinnostavakin. Ja kolmas juttu, niillä tytöillä saattaa jo olla poikaystävä. Ystävät ja bileet on sun ikäisille paljon luontevampi paikka tavata ihmisiä, kuin ventovieraiden vilkuilu ostarilla. 

No juttelemalla? Mun poika on kohta saman ikäinen kuin sinä ja hän on kertonut ettei luokan pojat yritä ottaa tyttöihin mitään kontaktia. Ei kai se ole helppoa avata suutaan, mutta mitä muita keinoja on? Kuulostaa siltä että olet yksinäinen? Aloita siitä että yrität löytää kavereita. Kavereiden seurassa on huomattavasti helpompi päästä tyttöjen puheisiin kuin yksinäisenä sutena.

Tuo pitää paikkansa. Todella harva poika oikeesti yrittää iskeä tyttöjä. Mulla on jonkin verran kavereita mutta eivöt he semmoista uskalla. Minä osaan kyllä puhua tyttöjen kaa mutta vaikeeta se on tutustua ”high value” ihmisiin (tyttöihin ja poikiin)

Miten kannattaisi heidän kanssaan puhua?

High value? Ihme termi ihmissuhteille. Älä vaan sano että lueskelet jotain in cel 💩 jo tuossa iässä. Ei sillä ole juuri mitään väliä mistä puhutaan. Ihmiset rupeaa seurustelemaan nimenomaan sillä lailla että juttu vaan luistaa jonkun kanssa ilman suurempia ongelmia ja yrittämistä. Sellaisen ihmisen löytäminen ei tietty ole helppoa, joten täytyy jutella rennosti suuren määrän ihmisiä kanssa ja odotella sitä päivää kun kolahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli väkivaltainen sadisti ja aiheutti kipua. Kun hän näki että ahdistun, siinä missä terve olisi suojellut, hän tuijotti silmää räpäyttämättä voimansa hurmoksessa ja jatkoi.

Heikoilla yksilöillä on aina tarve alistaa, kun ovat niin mitättömiä.

Katseella ahdistelu on väkivaltaa myös.

Vierailija
84/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo pitää paikkansa. Todella harva poika oikeesti yrittää iskeä tyttöjä. Mulla on jonkin verran kavereita mutta eivöt he semmoista uskalla. Minä osaan kyllä puhua tyttöjen kaa mutta vaikeeta se on tutustua ”high value” ihmisiin (tyttöihin ja poikiin)

High value? Ihme termi ihmissuhteille. Älä vaan sano että lueskelet jotain in cel 💩 jo tuossa iässä. Ei sillä ole juuri mitään väliä mistä puhutaan. Ihmiset rupeaa seurustelemaan nimenomaan sillä lailla että juttu vaan luistaa jonkun kanssa ilman suurempia ongelmia ja yrittämistä. Sellaisen ihmisen löytäminen ei tietty ole helppoa, joten täytyy jutella rennosti suuren määrän ihmisiä kanssa ja odotella sitä päivää kun kolahtaa.

No okei tuo termi oli ehkä vähän huono mutta tarkoitin siis ihmisiä jotka eivöt vain istuisi kotona kokoajan.

Vierailija
85/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni oli väkivaltainen sadisti ja aiheutti kipua. Kun hän näki että ahdistun, siinä missä terve olisi suojellut, hän tuijotti silmää räpäyttämättä voimansa hurmoksessa ja jatkoi.

Heikoilla yksilöillä on aina tarve alistaa, kun ovat niin mitättömiä.

Katseella ahdistelu on väkivaltaa myös.

Katseella ahdistelu on väkivaltaa myös? Ei luoja... ei se ole väkivaltaa.

Vierailija
86/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No okei tuo termi oli ehkä vähän huono mutta tarkoitin siis ihmisiä jotka eivöt vain istuisi kotona kokoajan.

Jos haluat tutustua ihmisiin, joilla on muitakin harrastuksia kuin kotona istuminen, niin miten olisi näitten harrastusten parissa? Yhteinen tekeminen on loistava puheenaihe ja tekee sinusta automaattisesti kiinnostavamman. Ja vähemmän creepyn. Älä kuitenkaan joka kerta hakeudu vain yhden ja saman tytön kanssa juttusille, ettei ala tuntua ahdistavalta. Juttele kaikkien kanssa, niin saat kavereitakin.

Vierailija
87/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP olin iässäsi ihan yhtä pihalla kuin sinä miksi naiset katsovat vain pois. Totuus on etten tiedä vieläkään miksi en kelpaa. Naiset vain päättävät kuka mies saa huomiota ja kuka ei. Asiaan et voi juuri itse vaikuttaa.  Toivon että kohtalosi on erilainen kuin minulla etkä jää yksin. Tältä foorumilta et saa sympatiaa, kuten jo huomasitkin. Toivottavasti et ole liian kiltti.. 

Vierailija
88/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan: Aina, kun olen vahingossa katsonut "epäsopivaa" miestä, olen aina kääntänyt katseeni pois!

Vierailija
89/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiloihastus paljastui.

Vierailija
90/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena vastaan: Aina, kun olen vahingossa katsonut "epäsopivaa" miestä, olen aina kääntänyt katseeni pois!

Vi ttu

Vierailija
91/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

piiloihastus paljastui.

Voiko kyseessä olla piiloihastus? Kaikki sanovat että oon vaan nii runa että heti katsoo pois vaikka en mielestäni ole rumia päinvastoin.

Vierailija
92/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi luontevaa ylläpitää pitkiä katsekontakteja. Jouduin elämään lähes kolmikymppiseksi, kun yhtäkkiä tajusin katsekontaktin ja oman fyysisen tilani pienuuden välisen yhteyden: jostain syystä tiivis katse on miehille kutsu käydä käsiksi.

Olen vältellyt sekä mies- että naiskollegojen katsetta nyt pari vuotta, enkä ole ollut koskaan yhtä VAPAA ❤ Myös asiakkaiden ehdottelut ja kollegojen treffikutsut ovat mennyttä elämää. JES.

Vierailija
93/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset? 16-17v on lapsia, senkin pedo!

Jep. Jos ap on joku 25v tai vanhempikin niin kyllä puhutaan jo pedosta.

Vierailija
94/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kotoperäisetkin miehet kuvittelee, että silmiin katsominen on merkki ihastumisesta. Siihen kun lisätään "vitsikäs" tapa puhua, kuten minulla on, niin väärinkäsitysten määrä räjähtää käsiin.

Vierailija
95/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset? 16-17v on lapsia, senkin pedo!

Jep. Jos ap on joku 25v tai vanhempikin niin kyllä puhutaan jo pedosta.

Oon 17

Vierailija
96/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP olin iässäsi ihan yhtä pihalla kuin sinä miksi naiset katsovat vain pois. Totuus on etten tiedä vieläkään miksi en kelpaa. Naiset vain päättävät kuka mies saa huomiota ja kuka ei. Asiaan et voi juuri itse vaikuttaa.  Toivon että kohtalosi on erilainen kuin minulla etkä jää yksin. Tältä foorumilta et saa sympatiaa, kuten jo huomasitkin. Toivottavasti et ole liian kiltti.. 

"AP olin iässäsi ihan yhtä pihalla kuin sinä miksi naiset katsovat vain pois. -- Naiset vain päättävät kuka mies saa huomiota ja kuka ei. -- Toivon että kohtalosi on erilainen kuin minulla etkä jää yksin."

Tässä tämä pointti tulikin. Osa miehistä kuvittelee, että katsekontakti on kutsu seksiin/parisuhteeseen.

En minä lintulaudan lintuja, metsän puita tai telkkuakaan pane, vaikka voin katsella niitä hyvinkin intensiivisesti :D Mutta miehet ovat varmaan elämäni vähiten katseltu asia. Kokemusperäinen tieto on opettanut, että pääsee helpoimmalla puhuessaan miesten ohi, katselemalla seinää heidän takanaan jne.

Vierailija
97/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo pitkään ja vaikka sattuu hymyilemään, mies luulee että olen hänestä kiinnostunut ja pahimmassa tapauksessa yrittää jotain. Ja koska ikinä ei voi tuntemattomasta tietää kuka on sekopää, tyyppi voi alkaa vaikka ahdistella, joten turvallisinta on siis välttää pidempää katsekontaktia.

Vierailija
98/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseen pois kääntäminen on merkki siitä, että ei kiinnosta. On saattanut katsoa sua ihan neutraalisti, huomasi että huomasit sen ja käänsi katseen pois. Ihan normaalia. Koska pitkään viipyilevällä katseella voi myös viestiä että on kiinnostunut.

N23

Vierailija
99/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kotoperäisetkin miehet kuvittelee, että silmiin katsominen on merkki ihastumisesta. Siihen kun lisätään "vitsikäs" tapa puhua, kuten minulla on, niin väärinkäsitysten määrä räjähtää käsiin.

TÄMÄ! Usein syytetään muualta tulleita väärinymmärryksestä, mutta itselläni on em. syystä tullut ongelmia ihan kantasuomalaisten miesoletettujen taholta. Kotona kun on vielä opetettu, että kanssaihmisiä kohtaan käyttäydytään ystävällisesti ja kohteliaasti. Mutta eipä ole minun vikani, jos porukka on noin pöljää..

Vierailija
100/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin baarissa tiesi aikoinaan että jos vahingossakaan vilkaisi jotain miestä päinkään, niin ne oli heti iholla kiinni. Siinä vaiheessa ei auttanut kertoa olevansa varattu tai mitään, kun "en mä mitään yritä, kuhan haluun vaan jutella - haluutko drinkin?" ja sitten hivuttautui lähemmäksi jatkuvasti...

Aika nopeasti opin katsomaan miesten ohi, ja välttämään katsekontakteja, kun näitten tulkinta ei mennyt useimmilta miehiltä ihan nappiin.