Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset katsovat heti pois kun tulee katsekontaki?

M17
17.11.2020 |

Joo eli oon huomannut että esim ostarilla joku nainen katsoo minua eka sitten kun katson häntä niin pää kääntyy visusti pois ja katsekontakti katkeaa heti.

Tänään tuli 16-17v tyttö vastaan ja heti kun katsoin häntä niin käänsi katseensa pois heti. Mikä siinä on? Minä tein tuota samaa kun olin 13-14v poika mutta nyt en ole enää ujo pikkuteini.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini olet vieläkin.

Vierailija
2/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kulttuureissa katsominen tarkoittaa, että on valmis seksiin. Parempi siis on olla katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastaa miltä näytät. Kun näkevät kasvosi huomaavat sinun olevan susiruma ja pelästyvät.

Vierailija
4/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks, ettet luule liikoja.

Vierailija
5/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joillekin katsekontakti on kutsu käydä iholle ja uhriutua, kun nainen ei annakaan.

Vierailija
6/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin suuntaan heidän pää kääntyy?

Mulla kävi kerran työkaverin kanssa niin että kun tulin hänen huoneeseen niin hän hymyili ilahtuneesti ja pää tippui alas. Tuo on kehonkieltä kiinnostuksesta.

7/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu kohteliaaseen katsekäyttäytymiseen. Tarkkailepa joskus kahta keskenään juttelevaa ihmistä, niin huomaat. Silmiin vain vilkaistaan välillä, koko ajan silmiin katsominen on toisen painostamista.

Varsinkin naiset kääntävät katseen pois tuntemattomasta myös siksi, että toinen ei luulisi naisen haluavan tuttavuutta.

Vierailija
8/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuriin ei kuulu tuntemattomien tuijottaminen. Pitkällä katsekontaktilla viestitään kiinnostusta.

Vierailija
9/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeasti se kolmekymppinen reppana joka yrittää nyt teiniä. Ne katsoo pois koska et ole kiinnostava, edelleenkään. Kertoo kaiken susta ap että kuvittelet jonkun teinilikan kiinnostuvan susta ostarilla. Joko olet lievästi kehitysvammainen tai pahasti autismin kirjolla. Joka tapauksessa jätä nuoriso rauhaan ja hanki ammattiapua.

Vierailija
10/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain kulttuureissa katsominen tarkoittaa, että on valmis seksiin. Parempi siis on olla katsomatta.

Unohdin siis mainita että asun Suomessa enkä Syyriassa

Vierailija
11/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt seuraavaksi menet terveydenhuollon paikkeille ja kerrot että haluaisit apua tilanteeseesi. Kerro että haluat mukaan työelämään, se lisää kummasti valtion halua auttaa sinua.

Vierailija
12/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten monesti jo kirjoitettu: katsekontakti antaa jostain kumman syystä miehelle luvan tulla kourimaan ja ahdistelemaan. Joku tässä miesten ja naisten kasvatuksessa menee mönkään kun ei naisille opeteta että jos mies katselee pitkään käy kimppuun vaan. Mutta jostain nämä miehet sen oppivat, katsekontakti =vapaata riistaa.

Parempi kun ei katsele ketään, saa olla enemmän rauhassa.

Vierailija
13/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskustelette tai tunnette, katsominen on normaalia. Myös tunnistamisen merkiksi nainen voi katsoa. Muuten katselu tietäen katseiden kohtaamisesta on yleensä jonkunlainen merkki avoimuudesta tutustua.

Jos esim. ruuhkassa tai tietä ylittäessä, yleensä vain kohtelias ohimenevä katseiden kohtaaminen.

Vierailija
14/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten monesti jo kirjoitettu: katsekontakti antaa jostain kumman syystä miehelle luvan tulla kourimaan ja ahdistelemaan. Joku tässä miesten ja naisten kasvatuksessa menee mönkään kun ei naisille opeteta että jos mies katselee pitkään käy kimppuun vaan. Mutta jostain nämä miehet sen oppivat, katsekontakti =vapaata riistaa.

Joo-o, miehet käy käsiksi jos nainen ei het katso pois? Ehkä joku arabi mutta ei kyllä suomalaiset miehet.

Vierailija
15/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuuriin ei kuulu tuntemattomien tuijottaminen. Pitkällä katsekontaktilla viestitään kiinnostusta.

Miksi hän sitten katsoi minua ensin? Uskon että melko kauan kun sen vaa tuntee ku joku katsoo. Oliko vaan ujotyttö joka tykkäsi ulkonäöstäni?

Vierailija
16/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo-o, miehet käy käsiksi jos nainen ei het katso pois? Ehkä joku arabi mutta ei kyllä suomalaiset miehet.

Kyllä, ihan suomalaiset miehet.

Vierailija
17/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin siks, että oon ujo 😁

Vierailija
18/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko pelottava, ällöttävä tai ärsyttävä. Joku noista.

Vierailija
19/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän sitten katsoi minua ensin? Uskon että melko kauan kun sen vaa tuntee ku joku katsoo. Oliko vaan ujotyttö joka tykkäsi ulkonäöstäni?

Katsoa voi myös päinvastaisesta syystä... Tai pelkästä uteliaisuudesta.

Vierailija
20/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies ei uskalla edes tervehtiä vaikka nainen tuijottaisi minuutteja samalla hymyillen.