Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset katsovat heti pois kun tulee katsekontaki?

M17
17.11.2020 |

Joo eli oon huomannut että esim ostarilla joku nainen katsoo minua eka sitten kun katson häntä niin pää kääntyy visusti pois ja katsekontakti katkeaa heti.

Tänään tuli 16-17v tyttö vastaan ja heti kun katsoin häntä niin käänsi katseensa pois heti. Mikä siinä on? Minä tein tuota samaa kun olin 13-14v poika mutta nyt en ole enää ujo pikkuteini.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi oo vaan naisten tapa, IHMISET tekevät noin, KAIKKI.

Mun tekee mieli tuijottaa jotain tyyppi ilman et se tietää ja tuijottaa takas, nolostun jos katsee törmää ja jään kiinni mun kyyläyksestä. En tuijota ketään siinä mielessä, että oh mikä ihana haluun sen, oon jo aikuinen..

En minäkään katso jotai tyttöä ja ajatteli vitsi ku pääsis panee tota. Kuitenkin jos katselen häntä niin olen kiinnostunut enkä ole niin uko ettenkö voisi pitää katsekontakia jos katseemme kohtaavat. Ei siinä ole mitään noloa.

Tästä omasta viestistäs pitäisi ymmärtää ettei se ole kiinnostunut susta. Jos minä hengaan jossain niin katson kyllä kaikki tilassa olevat miehet läpi. Jos mieheen tulee katsekontakti vahingossa, katson pois. Vain oikeasti kiinnostavaa lähtisin enemmän tuijottamaan.

Mutta ehkä se oli vain ujo?

Mitä hyötyä tästä jankutuksesta on? Seuraavan kerran kun näet hänet mene juttelemaan. Sittenhän se selviää. Paitsi jos oikeasti olet se 30 v. Siinä tapauksessa, mene hoitoon.

En mä jamkuta vaan oon järkyttynyt että muka jokainen tyttö joka minua tuijottaa pitää minua kuvottavan vaikka olen ihan semi komea omasta mielestäni ainakin.

Minua vaivaa keskustelussa hyökkäävä ja vähättelevä asenteesi tyttöä kohtaan. Onko sulla ketään kavereita joiden kanssa tutustua tyttöihin, vai onko tämä vihamielisen oloinen tuijottelu ostarilla yleinenkin toimintamoodi?

Ei taaskaan pidä paikkansa.

Vierailija
62/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on mammat täynnä vihaa heti alkuviikosta. Huhhuh. Nuori kysyi ihan asiallisen kysymyksen, ja vastauksesi saanut toistaiseksi pelkkää vit. ttuilua. Varmaan kohtelette lastenne kavereitakin samalla antipatialla.

Itse aiheesta sen verran, että jos vastaantulevan naisen katse menee maahan kantsekontaktinne aikana, se on eläinmaailmassa alistumisen merkki. Nainen siis pitää sinua viehättävänä alitajunnassaan ja osoittaa alistumisen tällä pienellä eleellä. Lisää aiheesta löytyy sosiaalipsykologiaan painottuneilta youtube-kanavilta.

VMP. Täyttä 💩💩💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologiaa. Nainen katsoo poispäin ja mies katselee. Jos nainen tuijottaa sinua silmiin. Silloin tätä ei kiinnosta, voi olla jopa agressiivinen.

Eli nämä tuijottelevat tytöt sittenkin pitävät minua kiinnostavana?🤩

Vierailija
64/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuijottelen ajatuksissani ihmisiä ihan ikään, sukupuoleen ja ulkonäköön perustumatta, ja sitten havahdun kun he katsovatkin päin eli ovat huomanneet katseeni. Siinä vaiheessa tietenkin käännän pääni pois.

Ei sen kummempaa mystiikkaa, joten aika turha ketju tämäkin lässyttelynaihe.

Vierailija
65/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologiaa. Nainen katsoo poispäin ja mies katselee. Jos nainen tuijottaa sinua silmiin. Silloin tätä ei kiinnosta, voi olla jopa agressiivinen.

Tyttö käänsi päänsä pois= ei kiinnosta, älä lähesty.

Katseeseen voi reagoida myönteisesti, neutraalisti tai kielteisesti. Kuvaamasi reaktio on kielteinen. Kun kontakti syntyi vastapuoli torjui sen kääntymällä poispäin.

Vierailija
66/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tuijottelen ajatuksissani ihmisiä ihan ikään, sukupuoleen ja ulkonäköön perustumatta, ja sitten havahdun kun he katsovatkin päin eli ovat huomanneet katseeni. Siinä vaiheessa tietenkin käännän pääni pois.

Mutta sen kyllä huomaa jos joku mietiskelee. Käytin vaan esimerkkini ostarin tyttöä.

Vierailija
67/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseeseen voi reagoida myönteisesti, neutraalisti tai kielteisesti. Kuvaamasi reaktio on kielteinen. Kun kontakti syntyi vastapuoli torjui sen kääntymällä poispäin.

Okei ymmärrän. Voinko silti kysyä pari kysymystä? Miksi hön sitten tuijotteli minua ensin? Onko mahdollista että hän oli vain ujo?

Tämä tyttö on vain esimerkki. On muitakin tapauksia mutta kunntämä tapahtui tänään niin valitsin sen.

Vierailija
68/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sen kyllä huomaa jos joku mietiskelee. Käytin vaan esimerkkini ostarin tyttöä.

Eikä huomaa, usko jo. Täysin turhaa vatvomista.

Vierailija
69/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset eivät halua katsekontaktiin randomien tuntemattomien ihmisten kanssa esim.kadulla tai ostarissa. Kuitenkin yleensä liikutaan silmät auki ja katsotaan ympärille , mikäli tässä yhteydessä hetkellinen katsekontaktin muodostuu sen katkaiseminen kertoo ettei kiinnosta. Tähän riittää pelkkä katseen siirto pois. Pään kääntäminen pois päin vahvistaa viestiä.

Vierailija
70/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset? 16-17v on lapsia, senkin pedo!

Vierailija
71/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei ymmärrän. Voinko silti kysyä pari kysymystä? Miksi hön sitten tuijotteli minua ensin? Onko mahdollista että hän oli vain ujo?

Tämä tyttö on vain esimerkki. On muitakin tapauksia mutta kunntämä tapahtui tänään niin valitsin sen.

Sinussa on jotain outoa ja häiritsevää joka kiinnitti huomion aluksi. Kun katseen kohde huomaa katseen ,kontaktin katkaiseminen on tavallinen kohtelias reaktio, joka normaalille ihmiselle viestii ettei kiinnostusta ole sen enempää. EI SIIS KIINNOSTA yksiselitteisesti.

Vierailija
72/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ikinä saa selville mikä se syy oli. Niitä voi olla vaikka kuinka paljon. Joku asia sinussa kiinnosti vaikka ei romanttisesti. Tai hän vain sattui katsomaan sinua niin kuin ihmiset ylipäänsä katselee muita ihmisiä. Jos joudut miettimään oliko hän kiinnostunut, niin tuskin oli. Voihan olla mahdollista että hän olikin kiinnostunut, mutta ei sitä pystytä tällä palstalla päättelemään.  Joka tapauksessa ymmärrä ettei kenelläkään ole velvollisuutta kiinnostua sinusta tai katsella silmiin, mikä vähän tästä aloituksesta haiskahtaa ei hyvällä tavalla. Eri

Vierailija
73/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules; jos nainen on kiinnostunut, niin pitkän katseen lisäksi se HYMYILEE sulle. SE on kutsu. Jos kääntää katseensa, niin EVVK.

Vierailija
74/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ikinä saa selville mikä se syy oli. Niitä voi olla vaikka kuinka paljon. Joku asia sinussa kiinnosti vaikka ei romanttisesti. Tai hän vain sattui katsomaan sinua niin kuin ihmiset ylipäänsä katselee muita ihmisiä. Jos joudut miettimään oliko hän kiinnostunut, niin tuskin oli. Voihan olla mahdollista että hän olikin kiinnostunut, mutta ei sitä pystytä tällä palstalla päättelemään.  Joka tapauksessa ymmärrä ettei kenelläkään ole velvollisuutta kiinnostua sinusta tai katsella silmiin, mikä vähän tästä aloituksesta haiskahtaa ei hyvällä tavalla. Eri

Ei ole tietenkään velvollisuutta tuohon...

Vierailija
75/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules; jos nainen on kiinnostunut, niin pitkän katseen lisäksi se HYMYILEE sulle. SE on kutsu. Jos kääntää katseensa, niin EVVK.

Näin se menee. Ei kai kaikki ap:n kuvaamat "naiset" voi olla sairalloisen ujoja, kyllä joku heistä hymyilisi kiinnostuksen merkiksi jos kiinnostusta olisi. Eli jos ongelma on aina sama, mimmit kääntää katseen pois, niin sitten eivät ole kiinnostuneita. Jos olet oikeasti mielestäsi ok näköinen, suosittelen katselemaan uudelleen ympärillesi sillä silmällä, että katseleeko sinua suupielet hymyssä vähän vaatimattomamman näköiset tytöt. Satasesta vetoa että itse vilkuilet niitä kaupungin kaunottaria. Ja toinen juttu, ei ihmiset ole koko ajan haku päällä. Se on aika iso juttu ruveta yhtäkkiä kesken vessapaperin haun flirttailemaan jonkun kanssa, vaikka tämä olisi periaatteessa kiinnostavakin. Ja kolmas juttu, niillä tytöillä saattaa jo olla poikaystävä. Ystävät ja bileet on sun ikäisille paljon luontevampi paikka tavata ihmisiä, kuin ventovieraiden vilkuilu ostarilla. 

Vierailija
76/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkastaa miltä näytät. Kun näkevät kasvosi huomaavat sinun olevan susiruma ja pelästyvät.

Susrumaa määkin veikkaisin

Vierailija
77/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Ei kai kaikki ap:n kuvaamat "naiset" voi olla sairalloisen ujoja, kyllä joku heistä hymyilisi kiinnostuksen merkiksi jos kiinnostusta olisi. Eli jos ongelma on aina sama, mimmit kääntää katseen pois, niin sitten eivät ole kiinnostuneita. Jos olet oikeasti mielestäsi ok näköinen, suosittelen katselemaan uudelleen ympärillesi sillä silmällä, että katseleeko sinua suupielet hymyssä vähän vaatimattomamman näköiset tytöt. Satasesta vetoa että itse vilkuilet niitä kaupungin kaunottaria. Ja toinen juttu, ei ihmiset ole koko ajan haku päällä. Se on aika iso juttu ruveta yhtäkkiä kesken vessapaperin haun flirttailemaan jonkun kanssa, vaikka tämä olisi periaatteessa kiinnostavakin. Ja kolmas juttu, niillä tytöillä saattaa jo olla poikaystävä. Ystävät ja bileet on sun ikäisille paljon luontevampi paikka tavata ihmisiä, kuin ventovieraiden vilkuilu ostarilla. 

Miten kannattaa tutustua tyttöihin koulussa sitten?

Vierailija
78/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juttelemalla? Mun poika on kohta saman ikäinen kuin sinä ja hän on kertonut ettei luokan pojat yritä ottaa tyttöihin mitään kontaktia. Ei kai se ole helppoa avata suutaan, mutta mitä muita keinoja on? Kuulostaa siltä että olet yksinäinen? Aloita siitä että yrität löytää kavereita. Kavereiden seurassa on huomattavasti helpompi päästä tyttöjen puheisiin kuin yksinäisenä sutena.

Vierailija
80/110 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juttelemalla? Mun poika on kohta saman ikäinen kuin sinä ja hän on kertonut ettei luokan pojat yritä ottaa tyttöihin mitään kontaktia. Ei kai se ole helppoa avata suutaan, mutta mitä muita keinoja on? Kuulostaa siltä että olet yksinäinen? Aloita siitä että yrität löytää kavereita. Kavereiden seurassa on huomattavasti helpompi päästä tyttöjen puheisiin kuin yksinäisenä sutena.

Tuo pitää paikkansa. Todella harva poika oikeesti yrittää iskeä tyttöjä. Mulla on jonkin verran kavereita mutta eivöt he semmoista uskalla. Minä osaan kyllä puhua tyttöjen kaa mutta vaikeeta se on tutustua ”high value” ihmisiin (tyttöihin ja poikiin)

Miten kannattaisi heidän kanssaan puhua?