Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laasanen kielinainen Sara-Mariesta: Miesvihaa!

Vierailija
14.03.2014 |

Jösses. Onkohan tuolla Laasasella nyt kuitenkaan ihan kaikki kotona.

http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/163058-kielinaisen-vakivaltainen-miesvihaviesti

Kommentit (289)

Vierailija
81/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:40"]Naiset ahdistuvat erittäin helposti. Seksin ehdottaminen naiselle on sama kuin miehen haastaminen tappeluun jollakin henkilökohtaisella loukkauksella. Toki tämä riippuu miehestä...jos minä sanoisin että tekisi mieli silitellä mahaa, niin se ällöttäisi naista enemmän kuin jos rock-tähti sanoisi että pillua pitäisi saada ("slurps!")

Epäsuositut miehet voivat saada naiset viattomasti ärsytettyä ja 'piilovittuiltua' heille käyttämällä tiettyjä sanavalintoja tietyissä tilanteissa. Jos esim.nainen mököttää koulussa tai työpaikalla YTM-poikaystävän seksiseikkailujen jäljiltä tai ei osaa tehdä jotain oikein, AT-mies voi sanoa lempeästi että "mikä on kulta?" Tuo tietysti suututtaa naista hirveästi mutta nainen ei voi oikein tehdä mitään asialle.

-Mies 28v-

[/quote]

Repesin tuolle "Mikä on kulta". Ihan oikeasti jos töissä joku työkaveri minulle noin sanoisi olisi keskustelun paikka ja vakavan sellaisen.

[/quote] Olet herttainen kun naurat.

-Mies 28v-

Vierailija
82/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:18"]Tällaista viestiketjua ei löydy englannin tai ruotsinkielellä. Kovasti olen yrittänyt etsiä. Me suomalaiset olemme narsististen aspergerin syndromasta kärsivien liikaa ajattelevien miehien ja narsististen (väki)valtaa ihannoimien naisten yhteiskunta. Tekstistä näkee, ettei tänne vastaa Tulva ry:n kokouksissa käyvä väki, vaan agressiiviset aseksuaaliset naiset. Vastaavasti miehet liikaa ajattelevia syrjäytyneitä tai seksiaddikteja narsisteja.Ruotsissa tasa-arvin myötä Viikingeistä tuli pehmoisiä ja naiset säilyivät empaattisina pehmonaisina. Suomessa kävi toistepäin. Sota-ajan miesten pojista ja tyttäristä tuli kovanaamoja. Tosin 90-luvulla syntyneet muistuttavat jo ruotsalaisia.

[/quote]

Asperger ei ole mikään haukkumasana tai tekosyy kusipäisyydelle. Sekä minä että veljeni olemme aspergereita, mutta meillä on molemmilla voimakas oikeudentunto ja kyky objektiiviseen ajatteluun, eikä siihen sovi tällainen "yhyy en saa seksiä koska vihaan naisia" ajattelu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:18"]

Tällaista viestiketjua ei löydy englannin tai ruotsinkielellä. Kovasti olen yrittänyt etsiä. Me suomalaiset olemme narsististen aspergerin syndromasta kärsivien liikaa ajattelevien miehien ja narsististen (väki)valtaa ihannoimien naisten yhteiskunta. Tekstistä näkee, ettei tänne vastaa Tulva ry:n kokouksissa käyvä väki, vaan agressiiviset aseksuaaliset naiset. Vastaavasti miehet liikaa ajattelevia syrjäytyneitä tai seksiaddikteja narsisteja.Ruotsissa tasa-arvin myötä Viikingeistä tuli pehmoisiä ja naiset säilyivät empaattisina pehmonaisina. Suomessa kävi toistepäin. Sota-ajan miesten pojista ja tyttäristä tuli kovanaamoja. Tosin 90-luvulla syntyneet muistuttavat jo ruotsalaisia.

[/quote]

Kokeile jotain" who should pay in date"   ;)

Vierailija
84/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:18"]

Tällaista viestiketjua ei löydy englannin tai ruotsinkielellä. Kovasti olen yrittänyt etsiä. Me suomalaiset olemme narsististen aspergerin syndromasta kärsivien liikaa ajattelevien miehien ja narsististen (väki)valtaa ihannoimien naisten yhteiskunta. Tekstistä näkee, ettei tänne vastaa Tulva ry:n kokouksissa käyvä väki, vaan agressiiviset aseksuaaliset naiset. Vastaavasti miehet liikaa ajattelevia syrjäytyneitä tai seksiaddikteja narsisteja.Ruotsissa tasa-arvin myötä Viikingeistä tuli pehmoisiä ja naiset säilyivät empaattisina pehmonaisina. Suomessa kävi toistepäin. Sota-ajan miesten pojista ja tyttäristä tuli kovanaamoja. Tosin 90-luvulla syntyneet muistuttavat jo ruotsalaisia.

[/quote]

[/quote]

Englanniksi löytyy, esim kaikki yhdysvaltalaisten feministiblogien kommenttiosastot

Vierailija
85/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:51"]

En jaksa lukea, mutta briiffaisitko, millä perusteella moisia syytöksiä esitetään?

[/quote]

Minä olen ollut tuota mieltä siitä ensi hetkestä, kun tämän luuserin joskus vuosia sitten telkkarissa näin.

Minä olen siis mies ja olen sitä mieltä, että miehen asemassa on parannettavaa (toki naisenkin). Muunmuassa isän asema erotilanteessa, sekä armeija ovat sellaisia asioita joissa olisi korjattavaa.

Mutta minä en sitten voi sietää tällaista ruikuttavaa "miesasiaa" jossa kaveri ruikuttaa ainoastaan omaa saamattomuuttaan. Ottais perkele itteensä niskasta kiinni ja ryhdistäytyis ja olis OIKEA mies, niin varmasti naisetkin kiinnostuis. Ei naisia kiinnosta Laasasen kaltaiset ruikuttavat nyhjäkkeet, vaan miehiset miehet!

Minä en siis koskaan ole allekirjoittanut Laasasen "miesasiaa" ja olenkin sitä mieltä, että se vahingoittaa oikeaa miesasiaa, jossa halutaan parantaa todellisia epäkohtia yhteiskunnassa, eikä ruikuttaa jonkun saamattomuudesta.

Vierailija
86/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, Laasanen on vaan taas kateellinen, kun joku menestyy. Ihan sama onko menestyjä mies vai nainen. Jos nainen menestyy, se on inhottava femakko, jos mies menestyy, se on alfa-uros joka vie kaikki naiset Laasaselta ja hänen opetuslapsiltaan. Aiemminhan Laasanen on kadehtinut kaikkien naisten ja alfa-miesten lisäksi myös lapsia ja vanhuksia.

Vierailija
87/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:39"]

En jaksa lukea, mutta briiffaisitko, millä perusteella moisia syytöksiä esitetään?

[/quote]

Minä olen ollut tuota mieltä siitä ensi hetkestä, kun tämän luuserin joskus vuosia sitten telkkarissa näin.

Minä olen siis mies ja olen sitä mieltä, että miehen asemassa on parannettavaa (toki naisenkin). Muunmuassa isän asema erotilanteessa, sekä armeija ovat sellaisia asioita joissa olisi korjattavaa.

Mutta minä en sitten voi sietää tällaista ruikuttavaa "miesasiaa" jossa kaveri ruikuttaa ainoastaan omaa saamattomuuttaan. Ottais perkele itteensä niskasta kiinni ja ryhdistäytyis ja olis OIKEA mies, niin varmasti naisetkin kiinnostuis. Ei naisia kiinnosta Laasasen kaltaiset ruikuttavat nyhjäkkeet, vaan miehiset miehet!

Minä en siis koskaan ole allekirjoittanut Laasasen "miesasiaa" ja olenkin sitä mieltä, että se vahingoittaa oikeaa miesasiaa, jossa halutaan parantaa todellisia epäkohtia yhteiskunnassa, eikä ruikuttaa jonkun saamattomuudesta.

[/quote]

Oho, tuli vahingossa väärä lainaus :)

Tarkoitus oli siis lainata tämä teksti: "Nyt on alkanut Laasasella heittää iso pyörä lopullisesti."

Olen siis viestin 193 kirjoittaja ja siis siinä lainattu teksti on väärä ja tuo boldattu on se, mikä siinä piti olla, pahoitteluni.

Vierailija
88/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:39"]

[/quote]

[/quote]

Olen samaa mieltä tässä. Laasanen ei edistä miesasiaa, vaan saattaa julkisten esiintymistensä vuoksi epäsuotuisaan valoon myös kaikki todellista miesasiaa ajavat miehet. Hänen ajatuksensa ja ideansa ovat sisäänpäinkääntyneitä, pyörivät vain yhden ihmisen (hänen itsensä) ympärillä ja epäkohdat tiivistyvät vähitellen vain siihen vääryyteen, että aikuisia naisia vihaava pönäkkä keski-ikäinen mies ei saa hyvännäköistä kaksikymppistä tyttöä kiinnostumaan itsestään.

Vierailija
89/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:18"]

[/quote]

[/quote]

Englanniksi löytyy, esim kaikki yhdysvaltalaisten feministiblogien kommenttiosastot

[/quote]Ok kiitos jos omette löytäneet. Joks tapauksessa paljon marginaalimpaa. Suomi24:n tietää kaikki ja siellä jatkuvasti on tällaista keskustelua. En kuitenkaan käsitä tätä mies vastaan nainen tai toistepäin keskustelua. Yhteisöllisyyden puutetta mollemmilta puolilta. Toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan. Ennen oli meidän perhe vastaan naapurit. Suomi vastaan Neuvostoliitto. Miehillä Jokerit vastaan IFK. Ei mitään naiset vastaan mies. Aivan älytöntä molemmin puolin.

Vierailija
90/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:51"]

[/quote]

[/quote]

Näin on. Harmillisesti miesten aseman epäkohdista keskustelu on muuttunut melkein mahdottomaksi, vähän samaan tyyliin kuin hommalaiset ovat pilanneet maahanmuuttokeskustelun.

Vierailija
91/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:37"]

Surullista, miten lassukat ei tajua kuinka säälittävinä heitä pidetään. Aidosti analyyttinen ajattelu tekisi poikaa.

Noh, onneksi kyseessä on kuitenkin vain äänekäs vähemmistö.

[/quote]

Surullista, miten femilesbot ei tajua kuinka säälittävinä heitä pidetään. Aidosti analyyttinen jne.

Noh (kuka vittu oikeesti kirjoittaa tällaisia puhekieleen kuuluvia turhia täytesanoja?) onneksi kyseessä on vain äänekäs vähemmistö.

[/quote]

Hermostuitko? Ei sitä analyysiä irtoa vieläkään, mutta uskon kyllä että omassa päässäsi olet varmasti hyvin nokkela ja terävä satiirikko.

[/quote]

Et ehkä ymmärtänyt asiaa, joten selitän. Kummaltakaan osapuolelta ei ole vielä "analyysiä" irronnut, mutta mielestäsi toisella osapuolella olisi siihen velvollisuus? Olet olevinasi nokkela kun suomennat "U mad, bro" -jutun, joka on siis miesten luoma meemi. Mitä naiset ovat luoneet?

Vierailija
92/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoihoinen mies on maailman halutuin mies..Laasaset voi hakea naisensa ulkomailta. Varmasti hän on parempi mies kuin kunniamurhaa haluava idruk..Jos he hakisivat naisensa ulkomailta niin miesten taso paranisi molemmissa maissa. Niin kannatan feminismin ja ay liikkeen leviämistä kehitysmaihin, mutta täällä se on mennyt yhtä pitkälle kuin Nokian organisaatio eli tuhoaa itse itseään.

Vierailija
93/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 04:19"]Milloin pääsemme siihen tasa-arvon asteeseen, että molemmat sukupuolet haluavat seksiä aivan yhtä paljon. Ei 19v halua Laasasta mutta olivatko ehdottajat muita teini-ikäisiä poikia? Naiset ehdottelevat hyvän näköisille pojille aivan yhtä paljon. Vanhat naiset pakottavat pikkujouluissa nuoremmat tanssimaan ja nuorten komeiden miesten kustannuksella saa pitää hauskaa. Jos he kieltäytyvät tädin ehdotuksista niin ovat outoja homoja. 30-40 v. naiset kokeilevat baarissa miesten housuja löytääkseen sen isokokoisen. Sitten ehdottavat suoraan panemista. Epätasa-arvon takia se on miehelle ylpeys ja naiselle häpeä. Vai onko? Kyllä rumana ja vanhana neitsytnaisena olen kateellinen jopa.

[/quote]

Missä sinä elät?

[/quote] Suomessa. Ymmärrättekö pointin tossa. Ilman kristinuskon kulttuuria naiset ja miehet paneskelisivat keskenään. Tietenkin Laasaset jäisivät ilman silloinkin. Raiskauksia ei heimoyhteisöissä tapahtunut. Vahvemmat miehet olivat haluttuja ja suojelivat naisiaan ja naiset halusivat heitä. Se että nainen traumatisoituu seksiehdotuksista juontaa kristinuskoon ja naisten epätasa-arvoon. Oikea feministi haluaa kulttuurin, jossa naisen seksuaalisuus ei ole tabu. Ymmärrättekö mitä ajan takaa?

Vierailija
94/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 08:56"]

167: Onko antaa lähdettä tuolle miehiä halventavalle väittämällesi vai oliko se vain omaa feminististä mutuiluasi?

[/quote]

http://www.livescience.com/39375-sexting-expectations.html

ohis

[/quote]

Ohis unohti kertoa missä kohtaa tuota tutkimusta todettiin, että "naisten lähettämät kuvat liittyy ihan varmasti 99.9% parisuhteisiin". Sen sijaan eräs tutkijoista selitti hyvin miksi naisilla on tapana valehdella tällaisissa kyselytutkimuksissa: "One reason women have more negative "sexpectations" may be because of the idea that society has a double standard for women — it's more acceptable for men to be promiscuous than women, said study researcher Allyson Dir, a doctoral candidate in psychology at Indiana University-Purdue University Indianapolis."

[/quote]

Naiset kokevat kuvat ei-toivottavina, miehet taas eivät. Eikä tuossa puhuttu valehtelemisesta yhtään mitään.

Vierailija
95/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:58"]

Mitä tällä kaikella on tekemistä nyt jo hyvin tunnetun natsifantasiasi kanssa? Seksipalstalla on tällaisia ketjuja hurumycket joiden mukaan naiset saavat säännöllisesti pamppua pakoputkeen ja jopa pitävät siitä:

http://www.vauva.fi/keskustelu/3909824/ketju/kuinka_yleista_anaaliseksi_todellisuudessa_on

Miesten kohdalla tällainen tapahtuma on ehkä kymmenen kertaa harvinaisempaa vaikka laskisi homomiehetkin mukaan. Jos kysyttäisiin toisinpäin niin tuskin siellä "minä ja kaikki kaveritkin on saaneet". Toisaalta hassua kun kuulemma on "miesten yleisin fantasia". Sitä se ei tietty ole mutta jos olisikin niin pitäisin merkittävänä yhteiskunnallisena tabuna ja epäkohtana, etteivät miehet saa toteuttaa fantasioitaan ja koko miehen seksuaalisuus lienee siis tabu. Luulin, että tuollaista tapahtuu vain naisille. Tämä on selvästi jotain mitä pitäisi naistutkimuksen laitoksella tutkia. And I quote: "Kun olette niin huolissaan seksuaalisesta tasa-arvosta, niin miksi ette puutu tähän?"

Mitä tulee mainittuun promiskuiteettiin niin täysin biologiaan ja evoluutioon perustuva ero on, että perinteisesti naisen irtosuhteita on karsastettu enemmän kuin miesten. Mies ei voi perustaa perhettä ja satsata jälkikasvuun mikäli ei ole varma, että lapset ovat hänen. Äiti on aina tiedossa, se on se jolla on pulla uunissa, mutta isästä usein on epävarmuutta ja siksi suoritetaan lukuisa määrä isyystestejä vuosittain. Arviolta 8-10% lapsista isä ei ole se jonka sen luullaan olevan kun taas äiti tiedetään aina. Teemu Selänteen isästäkin on/oli epäselvää tässä taannoin, äidistä ei koskaan. Tämä ero on biologiaan perustuva ja pysyvä.

[/quote]

Ai se olet sinä, joka uskoo kaiken mitä netissä lukee ja todistaa väitteensä anonyymin vauva-palstan ketjuilla. Moni nainen pitää anaaliseksistä, miksei pitäisi? Ei se mikään salaisuus ole. Moni heteromies myös pitää oman anaalinsa hyväilemisestä, ei senkään pitäisi olla mikään salaisuus. Jos ajatte oikeasti tasa-arvoa, niin hyväksytty myös tämän ja kyseenalaistatte sen, miksei miehet voi tuoda esille haluaan oman peräsuolensa seksuaaliseen stimulointiin.

Kukaan ei voi muuttaa itseäsi kuin sinä itse. Jos et kestä naisten irtosuhteita tai voimakasta seksuaalisuutta ja käytät sitä rajoittavana tekijänä parinvalinnassa, niin voit syyttää vain itseäsi yksinäisyydestäsi. Eikä kannata tuoda Selänteiden tilannetta tähän. Sinä et tiedä, mistä on oikeasti ollut kyse. 70-luvulla ei ollut mitään hedelmöityshoitoja ja oli varsin yleistä, että miehen olleessa hedelmätön, yhteisestä sopimuksesta nainen hankkiutui raskaaksi toiselle miehelle. Se syntyvä lapsi kun on juridisesti täysin aviomiehen oma. Ja hyvinpä tuo Selänteen isä onnistui kasvatuksessaan, ainakin Teemun kohdalla.

Vierailija
96/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:36"]

Newsflash; se ei ole pelottavaa kun naiset 'uhkailevat' tai ovat vihaisia. Se on söpöä tai jopa kiihottavaa...

[/quote]

Niin muuten on! Kiukkuisesta naisesta puuttuu kokonaan se vaaraelementti, mikä on vihaisessa miehessä. 

[/quote]

Heh. Ja näin uskoit niin kauan kun olit seurustellut vain sinisilmäisten blondien kanssa...

Vierailija
97/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:58"]

Mitä tällä kaikella on tekemistä nyt jo hyvin tunnetun natsifantasiasi kanssa? Seksipalstalla on tällaisia ketjuja hurumycket joiden mukaan naiset saavat säännöllisesti pamppua pakoputkeen ja jopa pitävät siitä:

http://www.vauva.fi/keskustelu/3909824/ketju/kuinka_yleista_anaaliseksi_todellisuudessa_on

Miesten kohdalla tällainen tapahtuma on ehkä kymmenen kertaa harvinaisempaa vaikka laskisi homomiehetkin mukaan. Jos kysyttäisiin toisinpäin niin tuskin siellä "minä ja kaikki kaveritkin on saaneet". Toisaalta hassua kun kuulemma on "miesten yleisin fantasia". Sitä se ei tietty ole mutta jos olisikin niin pitäisin merkittävänä yhteiskunnallisena tabuna ja epäkohtana, etteivät miehet saa toteuttaa fantasioitaan ja koko miehen seksuaalisuus lienee siis tabu. Luulin, että tuollaista tapahtuu vain naisille. Tämä on selvästi jotain mitä pitäisi naistutkimuksen laitoksella tutkia. And I quote: "Kun olette niin huolissaan seksuaalisesta tasa-arvosta, niin miksi ette puutu tähän?"

Mitä tulee mainittuun promiskuiteettiin niin täysin biologiaan ja evoluutioon perustuva ero on, että perinteisesti naisen irtosuhteita on karsastettu enemmän kuin miesten. Mies ei voi perustaa perhettä ja satsata jälkikasvuun mikäli ei ole varma, että lapset ovat hänen. Äiti on aina tiedossa, se on se jolla on pulla uunissa, mutta isästä usein on epävarmuutta ja siksi suoritetaan lukuisa määrä isyystestejä vuosittain. Arviolta 8-10% lapsista isä ei ole se jonka sen luullaan olevan kun taas äiti tiedetään aina. Teemu Selänteen isästäkin on/oli epäselvää tässä taannoin, äidistä ei koskaan. Tämä ero on biologiaan perustuva ja pysyvä.

[/quote]

Ai se olet sinä, joka uskoo kaiken mitä netissä lukee ja todistaa väitteensä anonyymin vauva-palstan ketjuilla. Moni nainen pitää anaaliseksistä, miksei pitäisi? Ei se mikään salaisuus ole. Moni heteromies myös pitää oman anaalinsa hyväilemisestä, ei senkään pitäisi olla mikään salaisuus. Jos ajatte oikeasti tasa-arvoa, niin hyväksytty myös tämän ja kyseenalaistatte sen, miksei miehet voi tuoda esille haluaan oman peräsuolensa seksuaaliseen stimulointiin.

Kukaan ei voi muuttaa itseäsi kuin sinä itse. Jos et kestä naisten irtosuhteita tai voimakasta seksuaalisuutta ja käytät sitä rajoittavana tekijänä parinvalinnassa, niin voit syyttää vain itseäsi yksinäisyydestäsi. Eikä kannata tuoda Selänteiden tilannetta tähän. Sinä et tiedä, mistä on oikeasti ollut kyse. 70-luvulla ei ollut mitään hedelmöityshoitoja ja oli varsin yleistä, että miehen olleessa hedelmätön, yhteisestä sopimuksesta nainen hankkiutui raskaaksi toiselle miehelle. Se syntyvä lapsi kun on juridisesti täysin aviomiehen oma. Ja hyvinpä tuo Selänteen isä onnistui kasvatuksessaan, ainakin Teemun kohdalla.

[/quote] Tämä siis selittää miksi Teemu on menestynyt ja veli Panu vai Paavo vankilassa. Eri isä ja eri geenit. Juuri tästä syystä mies haluaa tietää että lapsi on oma.

Vierailija
98/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonkun lehtijutun perusteella laskenut, että hän olisi tällä hetkellä jo lähempänä viittä- kuin neljääkymmentä vuotta, mutta en viitsi alkaa etsiä sitä artikkelia. Joka tapauksessa mies on reippaasti keski-iässä.

Vierailija
99/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:46"]

Tämä siis selittää miksi Teemu on menestynyt ja veli Panu vai Paavo vankilassa. Eri isä ja eri geenit. Juuri tästä syystä mies haluaa tietää että lapsi on oma.

[/quote]

Tuskinpa tiedät, onko vankilassa olleella veljellä sama vai eri isä kuin Teemulla ja hänen kaksoisveljellään. Tosin Teemu on itsekin myöntänyt, että häneen panostettiin kasvatuksessa, joten siinä sulle syytä.

Vierailija
100/289 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laasasella on ikää jo lähemmäs 50 vuotta. Teinityttöjen perään kuolaaminen on hänen kohdallaan aika traagista. Kasvokkain tavatessa mies on poikkeuksellisen epäsosiaalisen ja erikoisen oloinen, myös miesten seurassa. Luulisin että juuri sen vuoksi hän keskittyy netissä kirjoitteluun, eikä enää etene urallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän