Ihana sarja tyo Toisen kanssa!
Sarja vetos muhun. olen itse ollut lastensuojelussa töissä. Sarjassa totuudenmukaista ei kyllä ollut se, että sosiaalityöntekijät juoksee kaupassa asiakkaiden perässä. Krista Kosonen pääroolissa on loistava.
Kommentit (53)
Mun mielestäni kiva sarja, mutta ei järin katu-uskottava, jotenkin naivi. Mutta, kuten sanoin, kiva ja katson sitä mielelläni :)
Sarja on liian siloteltu. Kaikki niin hienoa ja upeaa, varmasti lapsen isä on joku miljonääri ylilääkäri.
Kaksi osaa on tullut nyt ja sarja vaikuttaa todella hyvältä. Krista Kosonen on mainio näyttelijä, samoin Mikko Leppilampi silmälääkärin roolissaan. Mikko Nousiainen ei-niin-innokkaana tulevana isänä vakuutti myös. Neljä osaa jäljellä, mielenkiintoista katsoa, mihin tarina kehittyy. Pysyykö uskottavana vai meneekö jotenkin överiksi.
Hauska kohtaus, kun Krista Kosonen souteli ja kiikaroi veneessä ja huuteli Mattia niin että rannat raikuivat :)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:07"]
Katsotteko sitä...
[/quote]
Ei me nyt enää.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:36"]
Lopussa jäi kyllä pala kurkkuun kun ihan viimeisessä kohtauksessa sukulaiset tulee sairaalaan mutta Miinaa ei enää näy :-(
[/quote]
Minä en kyllä edes huomannut koko Miinan poissaoloa?
Pari huomiota. Ensinnäkin miten te nyt vasta sitä sarjaa katsotte, kun se on tullut ajat sitten telkkarista. Tämä siis on uusinta. Ja toisekseen Miina Maasola ehti kyllä tehdä sarjan kokonaan valmiiksi ennen kuolemaansa eli ei mistään kohtauksesta puutu mitään henkilöä.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:58"]Pari huomiota. Ensinnäkin miten te nyt vasta sitä sarjaa katsotte, kun se on tullut ajat sitten telkkarista. Tämä siis on uusinta. Ja toisekseen Miina Maasola ehti kyllä tehdä sarjan kokonaan valmiiksi ennen kuolemaansa eli ei mistään kohtauksesta puutu mitään henkilöä.
[/quote]
2 viimeistä jaksoa jäi tekemättä.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:58"]Pari huomiota. Ensinnäkin miten te nyt vasta sitä sarjaa katsotte, kun se on tullut ajat sitten telkkarista. Tämä siis on uusinta. Ja toisekseen Miina Maasola ehti kyllä tehdä sarjan kokonaan valmiiksi ennen kuolemaansa eli ei mistään kohtauksesta puutu mitään henkilöä. [/quote] 2 viimeistä jaksoa jäi tekemättä.
Juu, kyllä sen huomasi siinä kun hullut sukulaiset tuli sairaalaan, että päähenkilön sisaren siinä varmaan olis ollut tarkoitus olla mukana myös :(
[/quote]
Mielenkiintoinen tarina sarjassa! Jännittää mihin juoni kehittyy.
Ihanaa, että Krista kertoi Mikolle heti, että ei ole hänen lapsi. Yleensä sarjoissa tuosta tulee pääjuoni kun salataan asia. Ei olis jaksanutkaan sellaista enää :D Oikein hyvä sarja.
Pystyn niin samaistumaan pääosan , olen ollut samassa jama´ssa.
Tykkään katsella mutta jotenkin ärsyttää se Saara. Mä en ole koskaan tajunnut/tykännyt sellaista ihmisistä jotka sekoilee julkisilla paikoilla. Selittelee ventovieraille jotain käsittämätöntä tai huutelee että mun pitikin jäädä tällä pysäkillä pois. Koko maailma seis kun mulla on vaikeaa. Argh!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:01"]
No hohhoijaa, oletko vähän yliampuva?
Itse sarjaan niin pidin myös kovasti :) Krista Kosonen näytteli ihan superhyvin ja uskottavasti, esim. siinä laiturilla ryypätessään... :D
[/quote]
Ja mistäs sinä tiedät, mikä itse kullekin tekee pahaa tai ei kestä katsoa? Maasolan poismenosta on kuitenkin vasta tosi vähän aikaa ja ihan hyvin voin kuvitella, että esimerkiksi hänet tunteneilla ihmisillä on vielä surutyön tekeminen kesken.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 14:19"]
Tykkään katsella mutta jotenkin ärsyttää se Saara. Mä en ole koskaan tajunnut/tykännyt sellaista ihmisistä jotka sekoilee julkisilla paikoilla. Selittelee ventovieraille jotain käsittämätöntä tai huutelee että mun pitikin jäädä tällä pysäkillä pois. Koko maailma seis kun mulla on vaikeaa. Argh!
[/quote]
Mua ei muuten häiritse se, että pyörii omissa ajatuksissaan, mutta ärsyttää reaktion hitaus. Itse olisin kiireen vilkkaa selittänyt, miksi lähdin sen lapsen kanssa vaateostoksille. Tommonen haavi auki -toljottelu on mun mielestä katsojan aliarvioimista.
Katsoin toisen osan nyt just, ja todella tykkäsin. Aivan älyttömän hyvät näyttelijät, hykerryin Aake Kallialan isästä ja Leena Uotilan äidistä. Ja pääosan nuori nainen on valloittava. Ja tarina koskettava.