Laasanen kielinainen Sara-Mariesta: Miesvihaa!
Jösses. Onkohan tuolla Laasasella nyt kuitenkaan ihan kaikki kotona.
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/163058-kielinaisen-vakivaltainen-miesvihaviesti
Kommentit (289)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:21"]Minusta Laasasen pointti oli juuri se, että ihmisten mielestä kielinaisen käytöksessä ei ole mitään ihmeellistä, vaikka hän vihjailee miehen sukuelimen katkaisemisella. Jos nuori mies tekisi saman Youtube-videossa, eli kuvainnollisesti silpoisi naisen sukuelintä, ihmiset reagoisivat tuomitsevammin. Kritiikki siis kohdistuu kulttuurimme kaksoisstandardeihin, mitä tuskin kukaan teistä kiistää, vai?
[/quote]
Naiset harvemmin joukolla ahdistelevat nuoria miehiä seksuaalisesti. Eipä ole noussut tietoisuuteen yhtäkään tapausta, jossa tavallisen videon/kuvan nettiin laittanut nuori mies olisi saanut läjäpäin kuvia vanhojen akkojen pilluista, ahdistelu- ja läähätysviestejä. Toisin päin tällaisia tapauksia kohtaa vähän väliä. Joten menkää nyt oikeesti ukot itseenne, vika on teissä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:21"]Minusta Laasasen pointti oli juuri se, että ihmisten mielestä kielinaisen käytöksessä ei ole mitään ihmeellistä, vaikka hän vihjailee miehen sukuelimen katkaisemisella. Jos nuori mies tekisi saman Youtube-videossa, eli kuvainnollisesti silpoisi naisen sukuelintä, ihmiset reagoisivat tuomitsevammin. Kritiikki siis kohdistuu kulttuurimme kaksoisstandardeihin, mitä tuskin kukaan teistä kiistää, vai?
[/quote]
Naiset harvemmin joukolla ahdistelevat nuoria miehiä seksuaalisesti. Eipä ole noussut tietoisuuteen yhtäkään tapausta, jossa tavallisen videon/kuvan nettiin laittanut nuori mies olisi saanut läjäpäin kuvia vanhojen akkojen pilluista, ahdistelu- ja läähätysviestejä. Toisin päin tällaisia tapauksia kohtaa vähän väliä. Joten menkää nyt oikeesti ukot itseenne, vika on teissä.
[/quote]
Kyllä niitä riettaita puumia on.
Etelän lomakohteissa varsinkin ovat nuorten tummien miesten kimpussa.
Mitä useampi lassukka tekee itsemurhan sen parempi muulle maailmalle!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 23:51"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä niitä riettaita puumia on.
Etelän lomakohteissa varsinkin ovat nuorten tummien miesten kimpussa.
[/quote]
Siinä on se ero, että nämä miehet ovat rahan perässä ja haluavat huomiota varakkaillta naisilta. Itse siis haluavat sitä. Analogiasi on huono, ei vapaaehtoisesti vanhempien naisten ja miesten seurassa hengaaminen ole mitenkäänvastaava siihen tilanteeseen, että nämä likaiset ukot tai akat ahdistelevat nuorta vasten tämän tahtoa.
Missä tuo nainen on saanut törkeitä viestejä?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:05"]
[/quote]
Mitä muuta Forssaan kuuluu?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:05"]
[/quote]
Entä jos oma poikasi on lassukka?
Tämä sinänsä älytön keskustelu tuskin vaivaa reipasta nuorta naista.
Mielenkiintoista toki nähdä, mitähän siitäkin vielä seuraa, kun kateelliset suomalaiset tajuvat, että mimmin toinen vanhemmista on agraari-Suomen miljonäärisuvusta... 39 tavarataloa ei ole ihan vähän...
HAHAaa, Kyrpis on vauhdissa tänään :D
Tule Kyrpis maistamaan mun banaania! Saat suus täyteen niin et ehdi mussuttaa niin kovasti--
HAHAaa, Kyrpis on vauhdissa tänään :D
Tule Kyrpis maistamaan mun banaania! Saat suus täyteen niin et ehdi mussuttaa niin kovasti--
Voi ei, mä söin tänään banaanin! Pistelin poskeen ja pureskelin oikein kunnolla. Älkää kertoko Henkka-sedälle, parka järkyttyis näin vulgääristä eleestä, enkä voi mitenkään ottaa omatunnolleni hänen mielensä pahoittamista. Jatkoa ajatellen, onkohan omena myös kielletty hedelmä? Kyllähän se aika selvästi viittaa keskivartalolihavuuteen, joka on miehillä yleisempää, ja siten vertauskuvallisesti omenan syöminen on miehen ruumiin mutilointia. :(
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:21"]
Minusta Laasasen pointti oli juuri se, että ihmisten mielestä kielinaisen käytöksessä ei ole mitään ihmeellistä, vaikka hän vihjailee miehen sukuelimen katkaisemisella. Jos nuori mies tekisi saman Youtube-videossa, eli kuvainnollisesti silpoisi naisen sukuelintä, ihmiset reagoisivat tuomitsevammin. Kritiikki siis kohdistuu kulttuurimme kaksoisstandardeihin, mitä tuskin kukaan teistä kiistää, vai?
[/quote]
Miksei hän tuomitse raiskausuhkailuja? Ei voi odottaa muilta sitä, mitä ei itsekään tee.
[/quote]
Koska hän on miesasiamies, jonka tehtävänä on puuttua miesten kokemiin epäkohtiin ja tasa-arvon-ongelmiin. Se, että hän ei tuomitse jotain, ei tarkoita sitä että hän hyväksyisi sen. Samoinhan feministitkin toimivat: tuovat esiin yksipuolisesti naisten ongelmia, ja tyysti sivuuttavat miesten ongelmat.
[/quote]
Naisen raiskaaminen tai sillä uhkailu on miesten kokema epäkohta ja tasa-arvo-ongelma, sillä raiskattu nainen ei yleensä enää kykene parisuhteeseen tai seksiin miehen kanssa.
[/quote]
Lisäys: siksi normaalit miehet yleensä tuntevat halua väkivaltaisiin tekoihin raiskaajia kohtaan, sillä se raiskaaja on vähentänyt heidän mahdollisuuksiaan seksiin.
Tämä on todellinen miesten kokema tasa-arvo-ongelma.
[/quote]
Miksi väkisinmakaaminen on naisten yleisin seksuaalifantasia?
[/quote]
Miksi miesten yleisin seksifantasia on, että toinen mies panee anaaliin? Kielletty hedelmä, varmaan (pun intended).
[/quote]
Väärin. Miesten yleisin seksifantasia on seksiä kahden naisen kanssa yhtäaikaa.
[/quote]
Virallisesti, kyllä. Mutta epävirallisesti mies haluaa anaaliin. Sitä ei vain kyetä myöntämään kunnolla edes anonyymisti.
[/quote]
Ikävää jos miehesi on osoittautunut "anaali Pentiksi", eikä oikein ymmärrä tussun päälle.
No onneksi homppelin on nykyään kohtuullisen helppoa tulla ulos kaapista...
sitä odotellessa
Hirvittävintä maailmassa olisi jos omasta pojasta tulisi tuollainen minä-minä-ja-minun-kikkelini -vinkuja. Syynä se, että nuori, kaunis, pidetty ja lahjakas nainen ei pitänytkään sairaiden vinkujien häneen kohdistamasta huomiosta, jota häirinnäksikin kutsutaan. VOI, MINUN TUNTEITANI ON LOUKATTU, HÄN KATKAISI BANAANIN!!! OI HERKKÄÄ SIELUANI!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:33"]
Hirvittävintä maailmassa olisi jos omasta pojasta tulisi tuollainen minä-minä-ja-minun-kikkelini -vinkuja. Syynä se, että nuori, kaunis, pidetty ja lahjakas nainen ei pitänytkään sairaiden vinkujien häneen kohdistamasta huomiosta, jota häirinnäksikin kutsutaan. VOI, MINUN TUNTEITANI ON LOUKATTU, HÄN KATKAISI BANAANIN!!! OI HERKKÄÄ SIELUANI!
[/quote]
Kamoon, ne pervot itse nauttivat siitä kun saivat tytön reagoimaan.
Newsflash; se ei ole pelottavaa kun naiset 'uhkailevat' tai ovat vihaisia. Se on söpöä tai jopa kiihottavaa...
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:33"]
[/quote]
Kamoon, ne pervot itse nauttivat siitä kun saivat tytön reagoimaan.
Newsflash; se ei ole pelottavaa kun naiset 'uhkailevat' tai ovat vihaisia. Se on söpöä tai jopa kiihottavaa...
[/quote]
Ahaa...! Emä-Lassukakin sitten veti herneet nenään, kun banaanin katkaisu oli liian kiihottavaa, eikä voi normaalina heteromiehenä myöntää kiinnostustaan hedelmiä kohtaan?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:36"]
[/quote]
Niin muuten on! Kiukkuisesta naisesta puuttuu kokonaan se vaaraelementti, mikä on vihaisessa miehessä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:17"]
Henryn mielessä ei tainnut käydä kertaakaan että voisi lukaista läpi ne pervot ja sairaat viestit, joita tuo 19-vuotias tyttö sai videokommentteihinsa ja että banaaninkatkaisuvitsi oli kenties osoitettu heille. Sitä paitsi, tuo tyttö on teini, Henry on häntä yli 20 vuotta vanhempi, voisi olla ikänsä puolesta tytön isä! Mikä tuota miestä oikeasti vaivaa?
Onneksi fiksuja miehiä näyttää olevan kommentoimassa enemmän kuin myötäileviä, fiksuja ja terveen kriittisesti ajattelevia miehiä.
[/quote]
Miesten viestit on merkityksettömiä. Tuollaista väkivaltaviestiä ei voi mitenkään hyväksyä
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 20:13"]
Muuhun en ota kantaa, mutta älkää nyt jumalauta edes netissä väittäkö, että nätti 19-vuotias nuori nainen ei saa miehen kullia jöpöttämään - ihan riippumatta sen miehen iästä (siis sikäli kun muuten pelittää).
Retardit.
[/quote]
Njooh, oman mieheni mielestä hän ei ole kaunis eikä edes nätti. Vai meinaatko että kaikilla miehillä on samanlainen naismaku?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:42"]
Ahaa...! Emä-Lassukakin sitten veti herneet nenään, kun banaanin katkaisu oli liian kiihottavaa, eikä voi normaalina heteromiehenä myöntää kiinnostustaan hedelmiä kohtaan?
[/quote]
Kunhan haistoi hyvän paikan saada huomiota.
Olen melko varma, että ne rivoilijat eivät ole moksiskaan :D
Selvästi on kyse sinun ikiomasta pikku fantasiastasi, ei kenenkään muun. Siitä ei kertakaikkiaan voi erehtyä. Sinä olet natsi, remember? Netissä on kyllä klippejä tuhansittain joissa naisille tämä anaalifantasia toteutetaan vastakkaisen sukupuolen taholta. Reippaita tyttöjä riittää.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 22:33"]
Hassua kun tiedetään, että natsien mukaan naisen paikka oli kotona hoitamassa liutaa lapsia.
Muuten tuo sinun fantasiasi on jotain mitä tapahtuu toisinpäin lukemattomissa kodeissa tänäänkin eli naiset saavat luomupamppua (ehkä ilman piiskaa ja nahkaa) jota ei kaupasta tarvitse ostaa ja vikisevät sitä saadessaan. Tämä on ikäänkuin se luonnollinen järjestys mutta saaaat sinä totta kai mielessäsi siitä toisinkinpäin fantasioida kun se muutenkin selvästi sinua kiihottaa. Se mieskin sulta tietty puuttuu. Taidat kuitenkin vahingossa olla sitä mieltä, että se pampun saaminen jollakin tavalla alistaa. Tällaista sinun ei ollut varmaan tarkoitus myöntää mutta oh well.
[/quote]
Hah haha. Luulet tietäväsi totuuden, mutta et tiedä mitään. Miehen fantasia on saada dildoa anaaliin. Ja miksei olisi? Eturauhasen stimulointi on erittäin tyydyttävää miehelle. Miksei nainen haluaisi tuottaa rakastamalleen miehelleen nautintoa? Ei nautinnon tuottamisessa ole mitään alistamista.
[/quote]