Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin mieheni muutama kuukausi sitten ja hänellä on jo uusi parisuhde

Vierailija
15.11.2020 |

En tiedä miten reagoisin, meillä meni jo pitkään huonosti ja sitten kesällä ehdotin, että otetaan avioero. Yhdessäolo tuntui niin raskaalta ja ilottomalta. Muutin omaan asuntooni teini-ikäisten lastemme kanssa ja avioeropaperit on laitettu eteenpäin. Olen ollut kiireinen töissä, joten en ole kovin ehtinyt miettiä eroa tai olla yhteyksissä ex-mieheeni. Nyt lapset kertoivat, että meidän entisessä kodissa asuu mieheni naisystävä ja he olivat tavanneet naisen, vaikutti ihan mukavalta ihmiseltä.

Erosta on nyt reilu kolme kuukautta niin ihmettelen mieheni nopeaa toimintaa. Nähtiin ohimennen kun mies haki lapset nyt täksi viikonlopuksi ja sanoin miehelle, että olen onnellinen hänen puolestaan.

En tiedä olenko vai en, mietin miltä minusta pitäisi tuntua, ehkä tuo nopea tahti ihmetyttää minua ja sitten kai mietin löydänkö itse ketään ja erottiinko me mistä syystä, mikä meillä oli vialla.

Miten te muut, oletteko olleet tässä tilanteessa, että entinen löytää nopeasti uuden ja itse jää jotenkin ihmettelemään elämän menoa. Ex-miehellä ei siis ollut suhdetta avioliittomme aikana vaan tapasi naisen kun olimme jo muuttaneet erillemme.

Kommentit (247)

Vierailija
201/247 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin 2 v eron jälkeen paljon nettitreffeillä. Mutta taloudellinen tilanne oli heikko. Se hankaloitti asioita.

Ex äni on hyvin komea. Käymme yhdessä lasten kanssa jossain max 2 krt vuodessa ja näen kuinka hän saa huomiota naisilta jatkuvasti.

Tässä siis tulee taas todistetuksi miten suuri osa naisista on hormonihöyryisiä itseään hillitsemään kykenemättömiä typeriä kanoja. 

Eli nalkuttavia pihtareita.

Vierailija
202/247 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti miehellä ollut tuo suhde jo paljon ennen teidän eroa. Hän on tarkoituksellisesti manipuloiden ajanut teidän suhteen alas ja sen jälkeen seuraava nainen sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/247 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet kiinny naisiin. 

Vierailija
204/247 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet kiinny naisiin. 

Valitettavasti kiintyvät, kun taas naiset vaan hyödyntävät ja hyväksikäyttävät miehiä.

Vierailija
205/247 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollaista naiselle tyypillistä selän takana touhuilua sulla.... ja selkään puukottamisesta....mies oman  henkisen kasvun ruokana. Kaikki mietitty etukäteen ja viaton mies ei tiedä mitään...omat asemat varmistettu. Naiseen ei voi ikinä.luottaa....sen tästä voi oppia Ihan jokainen.

Vierailija
206/247 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tykkää olla yksin. Te naiset haluatte aina löytää itsenne ja voimaantua eron jälkeen, me miehet haluamme löytää uuden naisen. Meillä on kuitenkin tarpeemme.

Vierailija
207/247 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITUTTAKO?

Vierailija
208/247 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti miehellä ollut tuo suhde jo paljon ennen teidän eroa. Hän on tarkoituksellisesti manipuloiden ajanut teidän suhteen alas ja sen jälkeen seuraava nainen sisään.

Joka johtuu todennäköisesti siitä, että liitossa on seksi vähentynyt ja mies on pelkistynyt vain elättäjäksi.

Vierailija
209/247 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, miehet ottaa ihan kenet vaan. Kunhan on joku maksamassa kaiken puoliksi ja tekemässä ruokaa ja pyykkää. 

Vierailija
210/247 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, miehet ottaa ihan kenet vaan. Kunhan on joku maksamassa kaiken puoliksi ja tekemässä ruokaa ja pyykkää. 

En tiedä minkälaisia miehiä tunnet mutta minun kohdalla asia ei todellakaan ole noin. Pääsin vihdoinkin eroon surkeasta suhteesta enkä missään nimessä halua mitään epävakaata tuuliviiriä elämääni. Jos ei kolahda todella kovaa, aion elää itsekseni ja rauhassa vailla jatkuvaa draamaa. M50

Vierailija
211/247 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mötörhead: The chase is better than catch. 

Ap:lle. vai oliko jo miehellä tiskin alla uusi nainen valmiina ja "italialainen lakko" sai hänet vapaaksi? Naisten (yleistys) hyvä ja huono puoli tulee olemaan helpolla luovuttaminen koska uuden seuraavan miehen saa joka tapauksessa vähemmällä henkisellä pääomalla kuin yrittää muuttaa huonolta tuntuva parisuhde hyvemmäksi.

Ei niitä uusia potentiaalisia nyt puissa kasva. Monessa eronneessa ja uudelleen markkinoilla olevassa miehessä töröttää useampia punaisia lippuja. Pitää olla aika tarkka, kenen kanssa viitsii alkaa taas säätää mitään, ettei joudu ojasta allikkoon. Se meidän hyvä puolemme on mielestäni se, että pärjäämme myös yksin, eli surkeaan suhteeseen ei ole pakko jäädä.

Helposti luovuttajat ovat muuten hanurista, olivat mitä sukupuolta tahansa.

N42

Vierailija
212/247 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mötörhead: The chase is better than catch. 

Ap:lle. vai oliko jo miehellä tiskin alla uusi nainen valmiina ja "italialainen lakko" sai hänet vapaaksi? Naisten (yleistys) hyvä ja huono puoli tulee olemaan helpolla luovuttaminen koska uuden seuraavan miehen saa joka tapauksessa vähemmällä henkisellä pääomalla kuin yrittää muuttaa huonolta tuntuva parisuhde hyvemmäksi.

Ei niitä uusia potentiaalisia nyt puissa kasva. Monessa eronneessa ja uudelleen markkinoilla olevassa miehessä töröttää useampia punaisia lippuja. Pitää olla aika tarkka, kenen kanssa viitsii alkaa taas säätää mitään, ettei joudu ojasta allikkoon. Se meidän hyvä puolemme on mielestäni se, että pärjäämme myös yksin, eli surkeaan suhteeseen ei ole pakko jäädä.

Helposti luovuttajat ovat muuten hanurista, olivat mitä sukupuolta tahansa.

N42

Helposti kun luovuttaa, saattaa myöhemmin kaduttaa.

Vierailija
213/247 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ihmisillä, jotka on kiinnostavia saattaa olla jonossa ihailijoita. Ehkä tuolla miehellä nyt sattui olemaan "jonossa" ehdokkaita. Odottivat vain vuoroaan. Mitään väärää ei välttämättä ole tapahtunut.

Tietysti suurimmalla osalla ukkoja ei ole mitään jonoa, mutta on niitäkin.

Vierailija
214/247 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten 5v myöhemmin menee? 

215/247 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs psykologi sanoi, että jotkut ihmiset ovat vaan sellaisia, että heille sopii parhaiten se, että koko ajan on vierellä joku kumppani ja kumppanit vaan vaihtuvat tiheämmin tai harvemmin.

Vierailija
216/247 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse sen miehen jättää, niin parempi noin, että sillä on nopeesti uusi kumppani.  

Ettei käy niinkuin joillekin, että se mies ei päästä millään irti ja vainoaa ja raivoaa vuositolkulla ja joskus tulee pahaa jälkeäkin.

Minunkin ex teki vuosikausia töitä sen eteen, ettei meidän avioliittomme olisi toiminut, kulki vieraissa naisissakin minkä ehti ja kun minä viimein otin ja lähdin, ajattelin, että nyt se saa sitten ihan vapaana miehenä luuskata niitten akkojen kanssa.  Vaan mites kävi.  Yhtäkkiä ne akat ikäänkuin hävisi tuhkana tuuleen ja alkoi järkyttävä vainoaminen ja haukkuminen ja kaikin tavoin kiusaaminen ja välillä itkeminen, kuinka olen pilannut sen elämän ja kuinka olen hänen ainoa rakkaus jne. jne.

Ja minä niin toivoin, että joku niistä naisista olisi sen miehen ottanut ja vienyt, toivoin sitä jo silloin aviossa ollessakin.  Olisin helpommin päässyt siitä eroon, kun sen olisi joku nainen korjannut haltuunsa.  

No loppuihan se sitten viimein, mutta pitkään se kesti.  Ole sinä ap vaan onnellinen, että nyt varmasti pääsit siitä eroon.  Sitähän sinä halusit, joten sulle kävi hyvin.

Useimmitenhan siinä käy juuri noin, että kun joku mies eroaa, niin lauma akkoja huomaa sen heti ja alkaa kärttää sitä, varsinkin jos sillä miehellä on vaikka oma asunto tai talo.  Kyllä aina tulijoita on.  Eri asia, kestääkö ne yhteenmenot, mutta ei se ole sun asia.

Vierailija
217/247 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkälaisia miehiä tunnet mutta minun kohdalla asia ei todellakaan ole noin. Pääsin vihdoinkin eroon surkeasta suhteesta enkä missään nimessä halua mitään epävakaata tuuliviiriä elämääni. Jos ei kolahda todella kovaa, aion elää itsekseni ja rauhassa vailla jatkuvaa draamaa. M50

Joo niin juuri.  "Jos ei kolahda todella kovaa..."  Todennäköisesti kolahtaa joka tapauksessa eikä siihen niin kauhean kauan mene.  

Vierailija
218/247 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun vaimoni jättää minut, niin hommaan uuden kumppanin, ja häntä paljon nuoremman. Tämä on ihan selvä asia. 

Käydään sitten yhdessä kaikissa paikoissa. Lenkillä, marjassa sienessä jne. Yhdessä nuorikon kanssa laitetaan kotia ja käydään ulkomaanlomilla.

Mies 

Niin varmaan "hommaat" paljon nuoremman. Not.

Vierailija
219/247 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja antamassa pildee ja kuuntelemassa ja tukemassa miestä erosta. Nainen ei kyllä noissa(kaan) suhteissa saa mitään.

Vierailija
220/247 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh

N

Han se suhde ollut jo pari vuotta.