Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin mieheni muutama kuukausi sitten ja hänellä on jo uusi parisuhde

Vierailija
15.11.2020 |

En tiedä miten reagoisin, meillä meni jo pitkään huonosti ja sitten kesällä ehdotin, että otetaan avioero. Yhdessäolo tuntui niin raskaalta ja ilottomalta. Muutin omaan asuntooni teini-ikäisten lastemme kanssa ja avioeropaperit on laitettu eteenpäin. Olen ollut kiireinen töissä, joten en ole kovin ehtinyt miettiä eroa tai olla yhteyksissä ex-mieheeni. Nyt lapset kertoivat, että meidän entisessä kodissa asuu mieheni naisystävä ja he olivat tavanneet naisen, vaikutti ihan mukavalta ihmiseltä.

Erosta on nyt reilu kolme kuukautta niin ihmettelen mieheni nopeaa toimintaa. Nähtiin ohimennen kun mies haki lapset nyt täksi viikonlopuksi ja sanoin miehelle, että olen onnellinen hänen puolestaan.

En tiedä olenko vai en, mietin miltä minusta pitäisi tuntua, ehkä tuo nopea tahti ihmetyttää minua ja sitten kai mietin löydänkö itse ketään ja erottiinko me mistä syystä, mikä meillä oli vialla.

Miten te muut, oletteko olleet tässä tilanteessa, että entinen löytää nopeasti uuden ja itse jää jotenkin ihmettelemään elämän menoa. Ex-miehellä ei siis ollut suhdetta avioliittomme aikana vaan tapasi naisen kun olimme jo muuttaneet erillemme.

Kommentit (247)

Vierailija
1/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit miehen ja kyselet tuollaisia. Olisiko hänen pitänyt odottaa, että jätettynä hänen, mikä muutenkin sattuu hemmesti, olisi täytynyt odottaa siihen asti, että sinä jättäjänä löydät ensin uuden? Rakkaus oli varmaan kuollut hänen puoleltaan toki, kun noin nopeaan uuden jo lapsille esitteli. Luultavimmin lohtusuhde.

Vierailija
2/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et halunnut jatkaa hänen kanssa ja hän otti sitten ensimmäisen kiinnostuneen asumaan luokseen. Se on tapa selvitä erosta ja hyvin tyypillinen toimintatapa miehille. Sanotaan että erossa mies löytää uuden naisen ja nainen löytää itsensä. Keski-ikäinen parisuhdekelpoinen mies on kuin maahan pudonnut 100 euron seteli jonka joku heti nappaa. Toki saatat itsekin vielä löytää jonkun jos olet nätti ja sinulla on mukava luonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että näitä asioita muutkin ihmiset miettivät erotilanteessa. Ei ex-mieheni pitäisi tehdä enää mitään minuun nähden mutta oudoltahan se tuntuu, että hänellä on uusi nainen minun entisessä kodissani, minkä minä olen sisustanut yms. Ja mietin löydänköhön itse uutta miestä koskaan ja ihmettelen miten mieheni löysi uuden niin nopeasti ja joko hän unohti minut kokonaan. Eikö nämä ole ihan normaaleja itsekeskeisiä ajatuksia mitä nyt erotilanteessa tulee pohdittua?

Ei mies halunnut erota eli kai hän minua rakasti mutta samalla sanoi ettei kestä meidän riitelyä enää kun mikään ei ole hyvin vaan kaikesta tuli aina riitaa ja loukkaantumisia. Ehkä poikkeusolot kiristivät pinnaa, ehkä meidän avioliitto tuli vain tiensä päähän.

Mietin miten tästä jatkaa ja voiko olla onnellinen ihan aidosti, että erossa toimen pääsee jaloilleen muutamassa viikossa, uusi parisuhde ja ei mitään erotuskaa, ikävää, pettymystä. Ei kai sitten.

Vierailija
4/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et halunnut jatkaa hänen kanssa ja hän otti sitten ensimmäisen kiinnostuneen asumaan luokseen. Se on tapa selvitä erosta ja hyvin tyypillinen toimintatapa miehille. Sanotaan että erossa mies löytää uuden naisen ja nainen löytää itsensä. Keski-ikäinen parisuhdekelpoinen mies on kuin maahan pudonnut 100 euron seteli jonka joku heti nappaa. Toki saatat itsekin vielä löytää jonkun jos olet nätti ja sinulla on mukava luonne.

Mahtava näkökulma, kiitos! Tämä helpotti. Ap :)

Vierailija
5/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mulle/meille kävi just noin. Ex-mieheni alkoi juurikin seurustelemaan vajaa kuukausi erosta. Kolme kumppania 7 kk aikana ja kahdeksantena tapasi nykyisen, jonka kanssa muuttivat 2 kk tuntemisen jälkeen yhteen. Lapset ja minä ihan ihmeissämme. Mä jäin lasten kanssa aikalailla yksin ja vasta 6 v eron jälkeen olen löytänyt rinnalleni uuden miehen. Miehet tosiaan toimivat usein noin, mutta onneksi eivät kaikki. Itse kyllä uutta kumppania etsiessä kaarsin kaukaa moiset suhteesta toiseen hyppääjät! Tsemppiä!

Vierailija
6/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä asia kuuluu sinulle?

Vierailija
7/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDD

Vierailija
8/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä oli mennyt jo pidempään huonommin, niin varmaan helpompi sitten irrottautua ja aloittaa uusi suhde? Ehkä jo silloin alkaa työstämään alitajuisesti eroa, kun menee tosi huonosti. Tällöin ehkä konkreettisen eron jälkeinen suru menee nopeammin ohi.

Vierailija
9/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun vaimoni jättää minut, niin hommaan uuden kumppanin, ja häntä paljon nuoremman. Tämä on ihan selvä asia. 

Käydään sitten yhdessä kaikissa paikoissa. Lenkillä, marjassa sienessä jne. Yhdessä nuorikon kanssa laitetaan kotia ja käydään ulkomaanlomilla.

Mies 

Vierailija
10/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se perheen hajotit ja teit lapsista yh-äidin versoja. Nuo sinun nykyiset tunteesi kuihtuvat ajan myötä. Lapset kantavat traumaa (ja mallia) lopun ikänsä.

Minäminäminäminä....

Vierailija
11/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että teillä oli turha (korona)ero, jonka olisi voinut välttää. Nyt vasta näet miehen arvon, kun hänellä on uusi.

Vierailija
12/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät kestä negatiivisia tunteita, koska heille on aina siloiteltu kaikki. Siksi ottavat heti eron jälkeen uuden, muuten voi ehtiä huomaamaan että on paha olla. Ei hän sitä uutta rakasta tietenkään, kunhan nyt joku pitää olla jotta "voittaa" ja pääsee ikäviä tunteita pakoon.

Vierailija
13/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen miehen myös tekee seksiä mieli aika usein. Jos ei ole mitään moraalista syytä kärvistellä ilman, niin naisseura kyllä useimmille kelpaa, jos sitä on tyrkyllä. Jos mies on ilman naista, niin syy lienee siinä, että naista ei ole löytynyt vielä.

Vierailija
14/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun vaimoni jättää minut, niin hommaan uuden kumppanin, ja häntä paljon nuoremman. Tämä on ihan selvä asia. 

Käydään sitten yhdessä kaikissa paikoissa. Lenkillä, marjassa sienessä jne. Yhdessä nuorikon kanssa laitetaan kotia ja käydään ulkomaanlomilla.

Mies 

Et sinä saa ketään uutta.

Vierailija
15/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavan epätoivoinen nainen, kun muuttaa käytännössä tuntemattoman isukin ja tämän lasten luokse parin kuukauden tuntemisen jälkeen. Enpäs taida uskoa tätä juttua.

Vierailija
16/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen parisuhdekelpoinen mies on kuin maahan pudonnut 100 euron seteli jonka joku heti nappaa.

Näin taitaa olla. Koulutettu, normaalipainoinen ja fiksu mies löytää halutessaan heti uuden naisen ainakin Helsingin seudulla.

Vierailija
17/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis SINÄ halusit eron ja nyt itket, kun toisella onkin oma elämänsä? Ymmärsinkö oikein.? Aikamoista.

Vierailija
18/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ole ainakaan mennyt ex-miehelleni huutamaan ettet koskaan edes minua rakastanut kun heti on uusi nainen :D ainakaan vielä. Ja jos jotain hyvää minussa erotilanteessa on niin en ole haukkunut miestä ja muutenkin puhunut mahdollisimman nätisti. Ehkä me vain kulutimme avioliittomme loppuun niin, ettei se enää antanut mitään muuta meille kuin tottumusta.

Ei kai se terapia tuo enää sitä rakkautta jos puoliso on tuntunut jo pari vuotta vähän samalta kuin naapuri olisi käymässä tai joku kaukaisempi sukulainen.

Mies oli varmaan tottunut minuun mutta ei se rakkautta ollut enää, silmissä ei ollut iloa minusta. Eikä varmaan omissa silmissäni kuin väsymystä. Väsymys saa minut pohtimaan näitä asioita, toivottavasti jotain oppisin erosta. Ap

Vierailija
19/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä mietit, että miten ihmeessä miehesi saattoi jatkaa elämäänsä niin nopeasti. Pikemminkin sinun pitäisi kysyä itseltäsi, miten saatoit luovuttaa niin nopeasti.

Vierailija
20/247 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä provo vai onko joku todella tuota mieltä? Ihan oikeasti en käsitä aloittajan mielipidettä. Siis en ymmärrä oikeastaan yhtään mitään aloittajan kommentista.

Totta kai sitä haluaa uuden suhteen, jos akka lähtee litomaan. Mitä sitten pitäisi tehdä? Mielestäni asetelma on päivänselvä. Sinä lähdit ja jätit suhteen. Mies oli älykäs ja hommasi uuden naisen. Hienoa! Ex-miehesi ei vaikuta olevan mikään luuseri, vaan toimen mies. Arvostan.

t. m50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä