Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla varatun kanssa? Miksi et etsi itsellesi vapaata seuraa?

Vierailija
15.11.2020 |

Mietin aina mitä tällaiset ihmiset saavat tuosta valehtelusta ja salailusta. Sairasta jännitystä?
Miten oikeutatte itsellenne olla niin itsekkäitä?

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia selityksiä nämä ettei haluta vakavaa pääsee helposti eroon plaaplaa eikö sitä voi toisten sinkkujen kanssa harrastaa sitä helppoa hauskaa ja kivaa. Jos kaksi sinkkua ajattelee vain hauskanpitoa miksi siihen tarvii varatun ukon. 

Nimenomaan. Muutamia vuosia sinkkuna olleena ei kukaan ole tarjoutunut kanssani asumaan tai ”nurkkiin pyörimään”. Seksiä ja kevyitä suhteita sen sijaan on tarjolla vaikka kuinka.

Vierailija
62/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varatun kanssa, koska tapasin tämän yhden tietyn ihmisen.

Onko todella noin helppo kaava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pidemmän aikaa yrittänyt laittaa miehen kiertoon, mutta aina se löytää takaisin kotiin. Nyt olisi syöjättärillä näytön paikka, mutta taidatte olla niin heikkotasoisia, että seuranne ei kelpaa pidemmäksi aikaa.

Onpa typerä kommentti, eli et voi itse lähteä vaikka miehesi pettää sinua jatkuvasti? Mikä pitää kiinni hu. oraavassa miehessä? Kukahan nyt on alistettu ja typerä. Sinä. Ota itseäsi niskasta kiinni ja nakkaa ukko ulos, vai etkö saa muita kuin sen pettävän paskiaisen. Rassukka.

Syöjättäret ei sitä omaksi huoli, mies on heille vain käyttöä eli seksiä varten.

Vierailija
64/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teiltä puuttuu moraalin lisäksi mielikuvitus. Tosi kapeasti ajateltu tuo, että vain varatun kanssa voi pitää kiinni vapaudestaan ja yksityisyydestään, tai ainoat vaihtoehdot ovat seurustelusuhde/salasuhde.

Eikö siihen hetken hupiin voi ottaa kevyttä suhdetta ei-varatun (tai avoimessa suhteessa olevan) kanssa? Ettekö osaa keskustella tai vetää tuollaisessa rajoja, vai mikä siinä on? Itsellä on tasan kerran käynyt niin että toinen osapuoli ihastui vakavammin, joten juttu loppui siihen. Muuten on toiminut loistavasti.

Itselläni ei haluja tai tunteita synny käskystä vaan tietystä ihmisestä. Joskus voi olla varattu ja joskus vapaa.

Vierailija
65/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pettää, se on pettäjän oma valinta. Jos hän ei petä mun kanssa, pettää jonkun toisen kanssa.

Mulla on suhde varattuun mieheen. Ei se ole kivaa olla toinen nainen, ei tosiaankaan. Kun suhde alkoi, en tiennyt, että mies on varattu. Ihastuin, rakastuin. En puolustele tekemisiäni, ja joskus on aamulla vaikea katsoa peiliin. Mutta kun rakkautta on ja toisen seurassa vaan niin hyvä olla, niin ei se suhteen lopettaminenkaan ole onnistunut. Minä saan tästä suhteesta sen mitä haluan, ja mies saa sen mitä ei kotoa saa. Ymmärrystä, keskusteluja, rakkautta, hyvää seksiä, intohimoa. 

Tottakai minäkin teen väärin, mutta enemmän väärin tekee se, joka valitsee pettää puolisoaan. Vastuu on sillä pettäjällä, vastuu omasta puolisosta ja mahdollisesta perheestä. Kukaan ei pakota pettämään, se on valinta, johon voi johtaa niin moninaiset asiat. Ei se eroaminenkaan niin helppoa ole, varsinkaan kun pelkona voi olla esim. äidin puolelta tapahtuva vieraannuttaminen omista lapsista jne. Ulkopuolelta on helppo arvostella ja syyllistää. Asiat ei vaan niin mustavalkoisia ole.

N38

Mä kyllä jaksan ihailla teidän toisten naisten itsetuntoa, että te oikeasti uskotte, että mies välittää teistä ja olette miehelle tärkeitä.

Mun ainakin olisi todella vaikea uskoa yhtään mitään, jos tekoja siihen suuntaan, että minut valitaan, ei tulisi. Sanoja on helppo suoltaa suustaan vaikka loputtomiin.

Sanoiko tuo kirjoittaja, että mies on puhunut välittämisestä ja muusta? Hän kertoi itse ihastuneensa ja rakastuneensa. Sinäkö rakastat silloin, ja vain ja ainoastaan sen takia, että joku rakastaa sinua? Ei se niin mene. Tai onko tuo vaimo sitten, jota petetään, jotenkin enemmän rakastettu?

Itse olen myös ollut suhteessa varattuun mieheen. Syynä oma tunteeni. Ei mies minulle mitään valinnoista puhunut, eikä valehdellut missään vaiheessa edes olevansa vapaa. Suhteessa olevien kannattaa myös miettiä, että millä oikeudella te kuvittelette, että voitte tehdä varauksen toiseen ihmiseen? Suhde ja rakkaus on aina vapaaehtoista. Miehellenne on täysin oikeutettua lähteä toisen "matkaan" jos hän ei enää teistä välitä. 

Vierailija
66/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varatun kanssa, koska tapasin tämän yhden tietyn ihmisen.

Onko todella noin helppo kaava?

Joo. Minäkin tapasin kauppa reissulla tiettyjä ihmisiä ja nyt mulla on monta suhdetta samaan aikaan. Välillä menee nimet sekaisin mut ei kai se haittaa.

Vierailija
67/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäk. Ällö keskustelu.

Ja sinun on pakko lukea keskustelua joka ällöttää sinua. Onko sinulla muitakin pakkomielteitä?

Ja sulla meni tunteisiin notta heilahti.

Tämä. Outoa lukea monta sivua kommentteja vaikka ällöttää. Masokismia?

Vierailija
68/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ihmiset, jotka vehtaavat varatun kanssa. Eivät arvosta itseään eikä muita. Sama kuin kävelisi kaupungilla kyltin kanssa, jossa lukee: "minulla ei ole itsetuntoa enkä ota vastuuta teoistani 'varattuhan se pettää emmä niinku tee mitään väärää hei' ja kaiken lisäksi olen hyvä valehtelemaan". En ikinä alentuisi, mutta meitä on moneksi.

Vierailija
69/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pidemmän aikaa yrittänyt laittaa miehen kiertoon, mutta aina se löytää takaisin kotiin. Nyt olisi syöjättärillä näytön paikka, mutta taidatte olla niin heikkotasoisia, että seuranne ei kelpaa pidemmäksi aikaa.

Onpa typerä kommentti, eli et voi itse lähteä vaikka miehesi pettää sinua jatkuvasti? Mikä pitää kiinni hu. oraavassa miehessä? Kukahan nyt on alistettu ja typerä. Sinä. Ota itseäsi niskasta kiinni ja nakkaa ukko ulos, vai etkö saa muita kuin sen pettävän paskiaisen. Rassukka.

Syöjättäret ei sitä omaksi huoli, mies on heille vain käyttöä eli seksiä varten.

Kakkoset ovat lapsen tasolle jääneitä minä-minä ihmisiä. Miksi en ole yllättynyt..

Vierailija
70/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pettää, se on pettäjän oma valinta. Jos hän ei petä mun kanssa, pettää jonkun toisen kanssa.

Mulla on suhde varattuun mieheen. Ei se ole kivaa olla toinen nainen, ei tosiaankaan. Kun suhde alkoi, en tiennyt, että mies on varattu. Ihastuin, rakastuin. En puolustele tekemisiäni, ja joskus on aamulla vaikea katsoa peiliin. Mutta kun rakkautta on ja toisen seurassa vaan niin hyvä olla, niin ei se suhteen lopettaminenkaan ole onnistunut. Minä saan tästä suhteesta sen mitä haluan, ja mies saa sen mitä ei kotoa saa. Ymmärrystä, keskusteluja, rakkautta, hyvää seksiä, intohimoa. 

Tottakai minäkin teen väärin, mutta enemmän väärin tekee se, joka valitsee pettää puolisoaan. Vastuu on sillä pettäjällä, vastuu omasta puolisosta ja mahdollisesta perheestä. Kukaan ei pakota pettämään, se on valinta, johon voi johtaa niin moninaiset asiat. Ei se eroaminenkaan niin helppoa ole, varsinkaan kun pelkona voi olla esim. äidin puolelta tapahtuva vieraannuttaminen omista lapsista jne. Ulkopuolelta on helppo arvostella ja syyllistää. Asiat ei vaan niin mustavalkoisia ole.

N38

Mä kyllä jaksan ihailla teidän toisten naisten itsetuntoa, että te oikeasti uskotte, että mies välittää teistä ja olette miehelle tärkeitä.

Mun ainakin olisi todella vaikea uskoa yhtään mitään, jos tekoja siihen suuntaan, että minut valitaan, ei tulisi. Sanoja on helppo suoltaa suustaan vaikka loputtomiin.

Sanoiko tuo kirjoittaja, että mies on puhunut välittämisestä ja muusta? Hän kertoi itse ihastuneensa ja rakastuneensa. Sinäkö rakastat silloin, ja vain ja ainoastaan sen takia, että joku rakastaa sinua? Ei se niin mene. Tai onko tuo vaimo sitten, jota petetään, jotenkin enemmän rakastettu?

Itse olen myös ollut suhteessa varattuun mieheen. Syynä oma tunteeni. Ei mies minulle mitään valinnoista puhunut, eikä valehdellut missään vaiheessa edes olevansa vapaa. Suhteessa olevien kannattaa myös miettiä, että millä oikeudella te kuvittelette, että voitte tehdä varauksen toiseen ihmiseen? Suhde ja rakkaus on aina vapaaehtoista. Miehellenne on täysin oikeutettua lähteä toisen "matkaan" jos hän ei enää teistä välitä. 

En kuvittelekaan tekeväni varauksia kehenkään ja olen itse sinkku. Mutta mietin vain, että en itse jaksaisi rakastaa yksipuolisesti loputtomiin, jos kuitenkin toivon enemmän. Siksi varmaan sinkku olenkin.

Vierailija
71/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varattu ja mies, jonka kanssa minulla on salasuhde on myös perheellinen. Molemmat saamme jännitystä ja huomiota, mitä kotoa ei saada.

Vierailija
72/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää ihmiset, jotka vehtaavat varatun kanssa. Eivät arvosta itseään eikä muita. Sama kuin kävelisi kaupungilla kyltin kanssa, jossa lukee: "minulla ei ole itsetuntoa enkä ota vastuuta teoistani 'varattuhan se pettää emmä niinku tee mitään väärää hei' ja kaiken lisäksi olen hyvä valehtelemaan". En ikinä alentuisi, mutta meitä on moneksi.

Minua säälittää ihmiset, jotka kirjoittavat typeriä kommentteja kuvitellen jotain, huonolla keittiöpsykologialla, toisten, tuntemattomien itsetunnosta.

Vierailija
73/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen varattu ja mies, jonka kanssa minulla on salasuhde on myös perheellinen. Molemmat saamme jännitystä ja huomiota, mitä kotoa ei saada.

Mitäs perheellenne tapahtuu jos jäätte kiinni? Miksi mielestäsi on enemmän okei vehkeillä puolisosi selän takana ja valehdella hänelle että hän elää elämää puolison kanssa joka ei ole totta, kuin ottaa vastuu omasta elämästään ja korjata sitä parisuhdetta että se antaa huomiota tai lähteä kävelemään? Mikä hiton passattava kaksivuotias se sinä oikein olet?

Vierailija
74/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ottaneet huomioon sen, että yleensä sekä vaimo että muu yhteisö on tietoinen salasuhteista ja vaimolle aivan sama mitä miehensä puuhaa.

Vierailija
75/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ottaneet huomioon sen, että yleensä sekä vaimo että muu yhteisö on tietoinen salasuhteista ja vaimolle aivan sama mitä miehensä puuhaa.

Ei yleensä ole. Esim meillä on semiavoin suhde, ja mies varmasti osaisi sen potentiaaliselle seksikumppanille kertoa. Ei tarvitsisi kenenkään luulla osallistuvansa kenenkään kusettamiseen.

Vierailija
76/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittää ihmiset, jotka kirjoittavat typeriä kommentteja kuvitellen jotain, huonolla keittiöpsykologialla, toisten, tuntemattomien itsetunnosta.

Koiran älähdys.

Vierailija
77/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäk. Ällö keskustelu.

Ja sinun on pakko lukea keskustelua joka ällöttää sinua. Onko sinulla muitakin pakkomielteitä?

Onko tuo tarkoitettu ivaksi? Pitäisikö jotenkin hävetä sitä tosiasiaa, että on tunteet?

Vierailija
78/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset ovat kuin luotuja parisuhteeseen ja äideiksi. Lämmin, huolehtiva luonne.

Aina on ollut näitä h-naisia, jotka eivät viime metreillä miehille kelpaisikaan luonteen heikkouden vuoksi.. Eriteränneinä toimivat hyvin.

Uskon että sinulla ei taida olla kumppania...

Olet oksettava, etkä saisi edes niitä "eriterännejä"

Vierailija
79/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen nyt jo edesmennyt tuttava, jolla oli kymmeniä vuosia kestänyt suhde perheelliseen mieheen. Tuli raskaaksi pari kertaa, mies pakotti aborttiin. Mies kuoli ensin ja tämä toinen nainen ei voinut mennä hautajaisiin ja eli katkerana ja lapsettomana sinkkunaisena, kunnes kuolema hänet armahti.

Vierailija
80/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäk. Ällö keskustelu.

Tämä. Outoa lukea monta sivua kommentteja vaikka ällöttää. Masokismia?

Ah, se on vaan joku teini, joka tunnisti isänsä seikkailut. Ihan ymmärrettävää, että ällöttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi