Miltä tuntuu olla varatun kanssa? Miksi et etsi itsellesi vapaata seuraa?
Mietin aina mitä tällaiset ihmiset saavat tuosta valehtelusta ja salailusta. Sairasta jännitystä?
Miten oikeutatte itsellenne olla niin itsekkäitä?
Kommentit (124)
Sentakia että jos se mies on kelvannut jollekkin muulle, niin se voi kelvata minullekkin? Hyvistä yksilöistä kilpaillaan ja ne varsinkin miehet, jotka ovat vapaana ovat usein muille kelpaamattoma ylijäämämiehiä. Ei sitä entistä autoakaan hävitetä ennen kuin uutta on käyty koeajamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te yläpeukutatte noita puolustelijoita? Onko täällä noin paljon varattujen kanssa vehtaavia naisia?
Ei, vaan olen vakaasti sitä mieltä että jokainen pitää huolen omista lupauksistaan. Jos mieheni pettää, on se HÄNEN vikansa, ei jonkun naisen. Jos mies pitää lupauksensa ja rakastaa vaimoaan, ei hän lankea minkäänlaisen seireenin kutsuun. Ihan älytöntä syytellä naista joka ei ole luvannut olla minulle uskollinen.
Näin juuri. Miksi siitä toisesta naisesta/miehestä tehdään syyllinen, kun se on se puoliso joka teki päätöksen pettää?
Olen niin avuton, että en osaa elää yksin enkä yhdessä. Siksi nautin varattujen miesten huolenpidosta.
No tuntee itsensä hetken tärkeäksi ja halutuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meille ainakin tämä sopii parhaitten näin, kun kumpikin varattuja tahoillaan. Ei tarvitse rikkoa perheitä ja arkea jaksaa taas paremmin kun on paineet purettu salarakkaan kanssa. Seksikin on intohimoisempaa ja huomattavasti kokeilevampaa kuin kummankaan kotona. En näe tässä mitään huonoja puolia joten miksi näin ei tehtäisi?
Kyllä liitot ja perheet rikkoutuu kun jäätte kiinni. On vain ajan kysymys.
Liitot voi rikkoutua joka tapauksessa joskus, joten se ei riitä selitykseksi. Mukava kuitenkin kun lapset ehtii isommiksi ennen kuin liitto rikkoutuu jos rikkoutuu.
Olen varatun kanssa, koska tapasin tämän yhden tietyn ihmisen. En etsinyt ketään en vapaata enkä varattua. En sairasta enkä tervettä jännitystä. En saa mitään "valehtelusta tai salailusta". Saan paljon muuta. Tapasin hänet sattumalta ja kun sovimme hyvin päätimme, pitkän harkinnan jälkeen, aloittaa suhteen. Olemme molemmat varattuja tahoillamme, joten emme tule koskaan muodostamaan perinteistä parisuhdetta. Parisuhteen muodostamattomuuteen on paljon muitakin syitä, joita en lähde tässä avaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten se varattu oikeuttaa itsekkyytensä? Varattuhan siinä pettää puolisoaan, ei kukaan muu.
Pettää mitä pettää mutta monella on työmatkoilla nainen mukana vaimo kotona . Hotellit on niitä varten . Naiset vähän tyhmiä tietysti vaikka omasta sängystä löytyy muiden huulipunia ja alushousuja . Autosta kondomeja .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meille ainakin tämä sopii parhaitten näin, kun kumpikin varattuja tahoillaan. Ei tarvitse rikkoa perheitä ja arkea jaksaa taas paremmin kun on paineet purettu salarakkaan kanssa. Seksikin on intohimoisempaa ja huomattavasti kokeilevampaa kuin kummankaan kotona. En näe tässä mitään huonoja puolia joten miksi näin ei tehtäisi?
Loukkaisiko se puolisoitanne jos jäisitte kiinni? Minusta se on yksi aika helkatin iso miinus.
Todennäköisesti loukkaisi. Siksi ei aiota jäädä kiinni. Jolloin tämä miinus ei ole realisoitumassa eikä sitä näin ollen huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te yläpeukutatte noita puolustelijoita? Onko täällä noin paljon varattujen kanssa vehtaavia naisia?
Ei, vaan olen vakaasti sitä mieltä että jokainen pitää huolen omista lupauksistaan. Jos mieheni pettää, on se HÄNEN vikansa, ei jonkun naisen. Jos mies pitää lupauksensa ja rakastaa vaimoaan, ei hän lankea minkäänlaisen seireenin kutsuun. Ihan älytöntä syytellä naista joka ei ole luvannut olla minulle uskollinen.
Näin juuri. Miksi siitä toisesta naisesta/miehestä tehdään syyllinen, kun se on se puoliso joka teki päätöksen pettää?
Näin luulisi olevan mutta kummasti niissä kolmiodraamoissa vaimo ja se toinen nainen on tukkanuottasilla ja mies seuraa nolostuneena vierestä? Toisin päin taas että aviomies ja toinen mies on turpakäräjillä, vaikka se pettävä vaimo olisi ansainnut osumaa?
Vierailija kirjoitti:
Yäk. Ällö keskustelu.
Ja sinun on pakko lukea keskustelua joka ällöttää sinua. Onko sinulla muitakin pakkomielteitä?
Teiltä puuttuu moraalin lisäksi mielikuvitus. Tosi kapeasti ajateltu tuo, että vain varatun kanssa voi pitää kiinni vapaudestaan ja yksityisyydestään, tai ainoat vaihtoehdot ovat seurustelusuhde/salasuhde.
Eikö siihen hetken hupiin voi ottaa kevyttä suhdetta ei-varatun (tai avoimessa suhteessa olevan) kanssa? Ettekö osaa keskustella tai vetää tuollaisessa rajoja, vai mikä siinä on? Itsellä on tasan kerran käynyt niin että toinen osapuoli ihastui vakavammin, joten juttu loppui siihen. Muuten on toiminut loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin naisen kannalta tuollaisesta suhteesta on vain etuja. Kun mies tulee, hän on virittynyt tapaamiseen, puhtaalta tuoksuva ja romanttisella tuulella. Tapaamisen jälkeen miehestä pääsee hyvin eroon. Mies ei jää loisimaan nurkkiin.
Myös kaikki ikävät hommat on poissa. Mies ei tarvitse vaatehuoltoa ja säännöllisiä aterioita, kun vaimo tekee miehen arkipalvelukset. Saa nyppiä vain rusinat pullasta - niin kauan kuin tämän pikku pullan rusinat itselle maistuu.
Eihän sun tarvi sen sinkkumiehen kanssa yksiin muuttaa.Ilmoitat jo heti,että tässä on kyse vaan seks istä.
Vierailija kirjoitti:
Kun pettää, se on pettäjän oma valinta. Jos hän ei petä mun kanssa, pettää jonkun toisen kanssa.
Mulla on suhde varattuun mieheen. Ei se ole kivaa olla toinen nainen, ei tosiaankaan. Kun suhde alkoi, en tiennyt, että mies on varattu. Ihastuin, rakastuin. En puolustele tekemisiäni, ja joskus on aamulla vaikea katsoa peiliin. Mutta kun rakkautta on ja toisen seurassa vaan niin hyvä olla, niin ei se suhteen lopettaminenkaan ole onnistunut. Minä saan tästä suhteesta sen mitä haluan, ja mies saa sen mitä ei kotoa saa. Ymmärrystä, keskusteluja, rakkautta, hyvää seksiä, intohimoa.
Tottakai minäkin teen väärin, mutta enemmän väärin tekee se, joka valitsee pettää puolisoaan. Vastuu on sillä pettäjällä, vastuu omasta puolisosta ja mahdollisesta perheestä. Kukaan ei pakota pettämään, se on valinta, johon voi johtaa niin moninaiset asiat. Ei se eroaminenkaan niin helppoa ole, varsinkaan kun pelkona voi olla esim. äidin puolelta tapahtuva vieraannuttaminen omista lapsista jne. Ulkopuolelta on helppo arvostella ja syyllistää. Asiat ei vaan niin mustavalkoisia ole.
N38
Mä kyllä jaksan ihailla teidän toisten naisten itsetuntoa, että te oikeasti uskotte, että mies välittää teistä ja olette miehelle tärkeitä.
Mun ainakin olisi todella vaikea uskoa yhtään mitään, jos tekoja siihen suuntaan, että minut valitaan, ei tulisi. Sanoja on helppo suoltaa suustaan vaikka loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä liitot ja perheet rikkoutuu kun jäätte kiinni. On vain ajan kysymys.
Ei elämä ole aina niin mustavalkoista. Emme jääneet koskaan kiinni vaikka olimme 17 vuotta salasuhteessa. Nyt jo molemmat kuolleet, sekä mieheni että salasuhteessa kanssani ollut.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavia selityksiä nämä ettei haluta vakavaa pääsee helposti eroon plaaplaa eikö sitä voi toisten sinkkujen kanssa harrastaa sitä helppoa hauskaa ja kivaa. Jos kaksi sinkkua ajattelee vain hauskanpitoa miksi siihen tarvii varatun ukon.
No jos haluaa seksiä juuri sen miehen kanssa? Huono sitä on samanlaista etsiä sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk. Ällö keskustelu.
Ja sinun on pakko lukea keskustelua joka ällöttää sinua. Onko sinulla muitakin pakkomielteitä?
Ja sulla meni tunteisiin notta heilahti.
Naurettavia selityksiä nämä ettei haluta vakavaa pääsee helposti eroon plaaplaa eikö sitä voi toisten sinkkujen kanssa harrastaa sitä helppoa hauskaa ja kivaa. Jos kaksi sinkkua ajattelee vain hauskanpitoa miksi siihen tarvii varatun ukon.