Miltä tuntuu olla varatun kanssa? Miksi et etsi itsellesi vapaata seuraa?
Mietin aina mitä tällaiset ihmiset saavat tuosta valehtelusta ja salailusta. Sairasta jännitystä?
Miten oikeutatte itsellenne olla niin itsekkäitä?
Kommentit (124)
En ole säätänyt varatun kanssa mutta kuvittelen että seuraavat syyt:
-Tuntee itsensä imarrelluksi kun joku varattu haluaa
-Varattu mies on tietyllä tavalla turvallinen kohde kun ei joudu kokeilemaan onnistuisiko suhde miehen kanssa oikeasti, se ei vakavoidu ollenkaan koska kolmantena pyöränä se ei ole mahdollista.
Olen jo pidemmän aikaa yrittänyt laittaa miehen kiertoon, mutta aina se löytää takaisin kotiin. Nyt olisi syöjättärillä näytön paikka, mutta taidatte olla niin heikkotasoisia, että seuranne ei kelpaa pidemmäksi aikaa.
Kun pettää, se on pettäjän oma valinta. Jos hän ei petä mun kanssa, pettää jonkun toisen kanssa.
Mulla on suhde varattuun mieheen. Ei se ole kivaa olla toinen nainen, ei tosiaankaan. Kun suhde alkoi, en tiennyt, että mies on varattu. Ihastuin, rakastuin. En puolustele tekemisiäni, ja joskus on aamulla vaikea katsoa peiliin. Mutta kun rakkautta on ja toisen seurassa vaan niin hyvä olla, niin ei se suhteen lopettaminenkaan ole onnistunut. Minä saan tästä suhteesta sen mitä haluan, ja mies saa sen mitä ei kotoa saa. Ymmärrystä, keskusteluja, rakkautta, hyvää seksiä, intohimoa.
Tottakai minäkin teen väärin, mutta enemmän väärin tekee se, joka valitsee pettää puolisoaan. Vastuu on sillä pettäjällä, vastuu omasta puolisosta ja mahdollisesta perheestä. Kukaan ei pakota pettämään, se on valinta, johon voi johtaa niin moninaiset asiat. Ei se eroaminenkaan niin helppoa ole, varsinkaan kun pelkona voi olla esim. äidin puolelta tapahtuva vieraannuttaminen omista lapsista jne. Ulkopuolelta on helppo arvostella ja syyllistää. Asiat ei vaan niin mustavalkoisia ole.
N38
Heh, minä annan lapset miehelle, jos ero tulee. Haluan rusinat pullasta! Vapaa-aika kelpaa ja ajatus kakkosnaisesta kotiorjana on riemastuttava...
ihan kivalta, suonikas pohjia myöten tekee hyvää.
"Varattu ei ala ulisemaan perään"
Paino sanalla ulisemaan.
"Varattu ei ala ulisemaan perään"
Paino sanalla perään.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pidemmän aikaa yrittänyt laittaa miehen kiertoon, mutta aina se löytää takaisin kotiin. Nyt olisi syöjättärillä näytön paikka, mutta taidatte olla niin heikkotasoisia, että seuranne ei kelpaa pidemmäksi aikaa.
Harva nainen on niin tyhmä, että ottaa omaksi riesakseen miehen jonka kanssa on ollut salasuhteessa.
Ei ole asiat mustavalkoisia, mutta ainakin ne itseeni varattuna ihastuneet ovat olleet täysiä pelimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Heh, minä annan lapset miehelle, jos ero tulee. Haluan rusinat pullasta! Vapaa-aika kelpaa ja ajatus kakkosnaisesta kotiorjana on riemastuttava...
Se kakkosnainen siirtyy luultavasti seuraavaan mieheen, ja miehesi hoitaa lapset yksin tai seuraavan tulokkaan kanssa.
Mulla on huono itsetunto ja olen muutenkin epävarma. En ole koskaan saanut itselleni vapaata miestä, mutta muutama varattu on minut kelpuuttanut. Tuntuu hyvältä ja en ole enää näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kakkosnainen siirtyy luultavasti seuraavaan mieheen, ja miehesi hoitaa lapset yksin tai seuraavan tulokkaan kanssa.
Niin. Asiahan ei varsinaisesti minulle enää kuulu siinä vaiheessa. Kukin tyylillään.
Suhteeseen en varatun kanssa alkaisi, koska olen läheltä nähnyt tapauksen, jossa oli avioliitto, lapset ja omakotitalo. Lapsille sivusuhteen paljastuminen oli todella rankka paikka. Toinen lapsista oli saanut tämän vielä itse selville, kun näki isänsä kaupungilla suuteloimassa toista naista. Jompi kumpi alkoi oireilemaan enemmän tästä riitaisasta erosta. Parempi siis kaikkia osapuolia kohtaan vaan erota jos ei liitto nappaa.
Käytännössä varattujen kanssa ovat yleensä itsekin varatut. Kun on itse varattu, pääsee helpommalla, kun toisellakin on oma elämänsä.
No meille ainakin tämä sopii parhaitten näin, kun kumpikin varattuja tahoillaan. Ei tarvitse rikkoa perheitä ja arkea jaksaa taas paremmin kun on paineet purettu salarakkaan kanssa. Seksikin on intohimoisempaa ja huomattavasti kokeilevampaa kuin kummankaan kotona. En näe tässä mitään huonoja puolia joten miksi näin ei tehtäisi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te yläpeukutatte noita puolustelijoita? Onko täällä noin paljon varattujen kanssa vehtaavia naisia?
Ei, vaan olen vakaasti sitä mieltä että jokainen pitää huolen omista lupauksistaan. Jos mieheni pettää, on se HÄNEN vikansa, ei jonkun naisen. Jos mies pitää lupauksensa ja rakastaa vaimoaan, ei hän lankea minkäänlaisen seireenin kutsuun. Ihan älytöntä syytellä naista joka ei ole luvannut olla minulle uskollinen.
Mun ukko haluaa viihdyttää itseään tyhmempiä naisia, jotka kattoo sitä niin kuin yököt aurinkoa. Naiset itse eivät ole miehen kriteereistä tietoisia. Vähän käy sääliksi välillä. Ukko ei ole saalis vaikka sellaista esittää.
Vierailija kirjoitti:
No meille ainakin tämä sopii parhaitten näin, kun kumpikin varattuja tahoillaan. Ei tarvitse rikkoa perheitä ja arkea jaksaa taas paremmin kun on paineet purettu salarakkaan kanssa. Seksikin on intohimoisempaa ja huomattavasti kokeilevampaa kuin kummankaan kotona. En näe tässä mitään huonoja puolia joten miksi näin ei tehtäisi?
Loukkaisiko se puolisoitanne jos jäisitte kiinni? Minusta se on yksi aika helkatin iso miinus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä liitot ja perheet rikkoutuu kun jäätte kiinni. On vain ajan kysymys.
En etsi itselleni vapaata seuraa, koska en halua ketä tahansa, vaan juuri sen yhden tietyn, ja hän on valitettavasti varattu.
Toisinaan tuntuu huumavan ihanalta ja toisinaan tunnen suurta surua ja epätoivoa, sillä tiedän, etten varmaankaan ikinä saa häntä omakseni. Yhteistä aikaa on liian vähän. Toisinaan tunnen myös pelkoa, että suhde oikeasti eteniskin, se edellyttäisi molemmilta suuria elämän muutoksia ja myös menetyksiä. En kuitenkaan haluaisi rikkoa kenenkään perhettä. Mutta en voi olla ilmankaan häntä, siksi otan sen mitä saan, niin kauan kun saan. Eniten pelkään päivää, jolloin hän sanoo, että enää halua minua.