Jaakko heitti kylmän kiven järveen tänään 25.7
Elitästä alkaa vesienkin kylmeneminen. Syksy saapuu.
Kommentit (26)
Koulut alkaa, reppuja ja muita koulutarvikkeita oli cittari pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Jaakko tästä.
Ei kestä!
Jaska
Vierailija kirjoitti:
Koulut alkaa, reppuja ja muita koulutarvikkeita oli cittari pullollaan.
Varastettuja kun myydään ja kerätään tietyt ei maksa mistään hellarit esimerkiksi . Mooses TUHOONVIHITTYÄ reppuja.
Jaakobin paini ei sitten auttanut kun Jeesuksen piti tulla pelastamaan eikä sekään kelvannut .
Älä nyt vaan lapselle anna vanhan synagogan nimiä ! Mooses jumalauta ! Jahve tappaa jos teet jonkun mokan.
VANHA TESTAMENTTI JA MOOSES KIRJAT ON SYNAGOGALLA KIRJOITETTUJA ! KRISTITYILLÄ ON UUSI TESTAMENTTI SIITÄ ASTI KUIN JEESUS SYNTYI MAAN PÄÄLLE . ÄLÄ SÄ PERKELE SYYTTELE KRISTITYYJÄ HEIDÄN SYNNEISTÄ . älä tee huor ... Juu ei tee ikinä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei heittäny, mä kielsin 😎
Ja mä käskin sen pois sieltä heittelemästä kiviä!
Kuule kun rabbit kirjoitti nää tarinat vanhaksi testamentin ei kutsuttuun kirjastoon niin siinä on sana VANHA . Se oli vanhaa aikaa ennen Jeesuksen syntymää .
Yhwh JAHVE HEITTÄÄ TULIKIVIÄ TAIVAASTA PAHOILLE ! Jos sulla on oma maa mene sinne rabbinaattiin .
Eihän järvi täällä Hämeessä ehtinyt kertaakaan lämmitä kunnolla. Pari päivää oli aivan pintavesi lämmintä mutta noin 20cm syvyydessä oli jo kylmempää. Ventusku sääpalvelun mukaan seuraavat kolme viikkoa vallitsee länsituuli joka tuo kylmää Atlantilta. Eli ihan syksyn säätä. Parina päivänä voi päästä vähän lämmintä pohjoiseen. Kyllä tämä kesä on tässä kun viikon päästä on elokuu jonka loppupuoli on Suomessa jo syksyä. Yhteenvetona voi sanoa kylmä kesä ja järvivedet olivat vielä Juhannuksen jälkeen jääkylmiä. Olen suomalaisenakin täysin kyllästynyt tähän melkein ikuiseen kylmyyteen. Talvi on Etelä-Suomessakin aivan liian pitkä. Mitä vanhemmaksi olen tullut niin sitä enemmän inhoan sitä. Mua ei kiinnosta hiihtäminen eikä muutenkaan tehdä mitään pakkasessa.
Se esille rock you jengi jahven suosikkeja koko temppeli tuhottiin näiden takia .
No mietinkin juuri, että tässä kuussako se Jaakko jo heitti sen kylmän kiven sinne jorpakkoon.
Varmasti tulee vielä helteitäkin ja voi uimassakin käydä. Vaikka itse en ole vuosikymmeneen käynyt uimassa, vaikka asun uimarannan vieressä.
Mielestäni Jaakko oli tämän suhteen Tampereella etuajassa ja heitteli jo viime viikonloppuna kovassa tulvassa niitä kiviään <3 Syksyä kohti.
Sodoman synti oli väkivalta ja raisk mihin satoi tulisia kiviä . RABBINAATTI kirjoittaa näitä . YHWH EI HEITÄ KYLMIÄ KIVIÄ VAAN TULISIA . Juudakset kivittää omat naisensa eikä muut tee sellaista .
TURUSSA on Synagoga ja Jaakoppi siellä painii. Jahven kaa. Älä SYYTTELE kristittyjä synagogan synneistä !
Mie kuulin, ethä vastarannalla oli Seppo heittänyt kuuman kiven, ethä suap nähä mitenkhä käyp!
Kiitos Jaakko tästä.