Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla varatun kanssa? Miksi et etsi itsellesi vapaata seuraa?

Vierailija
15.11.2020 |

Mietin aina mitä tällaiset ihmiset saavat tuosta valehtelusta ja salailusta. Sairasta jännitystä?
Miten oikeutatte itsellenne olla niin itsekkäitä?

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen nyt jo edesmennyt tuttava, jolla oli kymmeniä vuosia kestänyt suhde perheelliseen mieheen. Tuli raskaaksi pari kertaa, mies pakotti aborttiin. Mies kuoli ensin ja tämä toinen nainen ei voinut mennä hautajaisiin ja eli katkerana ja lapsettomana sinkkunaisena, kunnes kuolema hänet armahti.

Tais olla aika pahoja rusinoita tossa pullassa.

Vierailija
82/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut. Enkä tule olemaan. Jokainen erotkoon ensin. Vapaita miehiä on riittänyt 😉. Tunteilleen ei voi mitään, mutta tekonsa voi valita.

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ette siskot käytä maksullisia? Ei takuulla ulise perään paitsi jos jätät maksamatta.

Vierailija
84/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan jees, tiedän etten voi häntä kokonaan saada, mutta edes nämä pienet yhdessä vietetyt hetket ovat niin ihania, sellaisia, mitä en ole koskaan kokenut kenenkään muun kanssa, joten otan sen mitä saan ja kyllä se on sen arvoista.

Olen pahoillani, että joudut tyytymään murusiin.

Vierailija
85/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ette siskot käytä maksullisia? Ei takuulla ulise perään paitsi jos jätät maksamatta.

Kerran kokeilin, mutta se on kallista lystiä. 

Vierailija
86/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseuraa etsiessäni todella moni varattu otti yhteyttä. No löysin kuitenkin ihan mukavan sinkkumiehen, joka ei myöskään ole kiinnostunut parisuhteesta. 

Vierailija
87/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sieltä löytyy niin komeita ja upeita uroksia.

Vierailija
88/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös varattu. Se on turvallisinta näin, ei niin suurta riskiä että toinen käräyttää kun homma aikanaan loppuu.

Vierailija
89/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on se, että kun ottaa varatun, saa paljon paremman tasoisen kuin mitä oikeasti saisi. Varatulle kelpaa huonompikin, kun sitoutuminen puuttuu. Silti huomion kohteena oleminen tuottaa nautintoa, ja kiihkeä seksi.

Vierailija
90/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin naisen kannalta tuollaisesta suhteesta on vain etuja. Kun mies tulee, hän on virittynyt tapaamiseen, puhtaalta tuoksuva ja romanttisella tuulella. Tapaamisen jälkeen miehestä pääsee hyvin eroon. Mies ei jää loisimaan nurkkiin.

Myös kaikki ikävät hommat on poissa. Mies ei tarvitse vaatehuoltoa ja säännöllisiä aterioita, kun vaimo tekee miehen arkipalvelukset. Saa nyppiä vain rusinat pullasta - niin kauan kuin tämän pikku pullan rusinat itselle maistuu.

Miksi kuvitellaan että vaimo hoitaa vaatehuollon, arkipalvelukset ja ateriat? Meillä ne on miehen heiniä. Saan nyppiä vain rusinat pullasta ja saan samalla mukavan elatuksen. Kaikki vaimot ei ole nössöjä ja hyväksikäytettäviä pikkurouvia.

Kyllä te olette niitä nössöjä. :D Olette typeriä, omistettavia nar**uja joiden kaulapannassa on isännän nimi. Isäntänne juoksee kaikkialla muualla, teitä laiminlyödään. Kaikki julkisesti petetyt on akkoja, valtaosalla isännän nimi. Olette pantavia vakipanoja, ettekä saa silti miestä sidottua teihin.

Vierailija
91/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin naisen kannalta tuollaisesta suhteesta on vain etuja. Kun mies tulee, hän on virittynyt tapaamiseen, puhtaalta tuoksuva ja romanttisella tuulella. Tapaamisen jälkeen miehestä pääsee hyvin eroon. Mies ei jää loisimaan nurkkiin.

Myös kaikki ikävät hommat on poissa. Mies ei tarvitse vaatehuoltoa ja säännöllisiä aterioita, kun vaimo tekee miehen arkipalvelukset. Saa nyppiä vain rusinat pullasta - niin kauan kuin tämän pikku pullan rusinat itselle maistuu.

Saman saa avioliitossa, kun viitsii nähdä vähän vaivaa ja järjestää jotain.

Vierailija
92/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen varattu ja mies, jonka kanssa minulla on salasuhde on myös perheellinen. Molemmat saamme jännitystä ja huomiota, mitä kotoa ei saada.

Mitäs perheellenne tapahtuu jos jäätte kiinni? Miksi mielestäsi on enemmän okei vehkeillä puolisosi selän takana ja valehdella hänelle että hän elää elämää puolison kanssa joka ei ole totta, kuin ottaa vastuu omasta elämästään ja korjata sitä parisuhdetta että se antaa huomiota tai lähteä kävelemään? Mikä hiton passattava kaksivuotias se sinä oikein olet?

Kotona teen oman puolisoni puolesta kaiken ja olen hänelle hyvä. Joten en ole passattava kaksi vuotias. En vain saa kunnioitusta ja huomiota. Sitä minulle antaa toinen samassa tilanteessa oleva. Se ei ole keneltäkään pois.

Vierailija
93/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toinen nainen. Olen miehen kanssa puhunut paljon tästä, ja miten ristiriitaisia tunteita kuvio minussa aiheuttaa, mutta hän sanoo, että valinta on hänen, eikä minun tartte tuntea syyllisyyttä, koska hän valitsi pettää, ja pettää, koska liittonsa on kuollut. Inhimillisistä syistä ei kuitenkaan halua tässä vaiheessa erotakaan. Hän etsi seuraaa netissä ja minä tartuin tilaisuuteen. En etsinyt varattua miestä, vaan miestä joka haluaa kevyemmän suhteen ilman sitoumuksia mihinkään suuntaan. 

Minä en halua parisuhdetta, tuskin ikinä enää tulen haluamaan. Suhteet riittää minulle. Ei mulla ole tarvetta "sitoa" miestä itseeni, tai saada häntä omakseni. En muutenkaan halua omistaa ketään. Siksi tilanne on toisaalta ihanteellinen. Me molemmat saamme sen mitä haluamme. 

Vierailija
94/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aina tosi hyviä hetkiä, hauskoja juttuja ja hyvää seksiä. Arki ei astu ikinä suhteeseen. En valehtele kenellekään. Miehen tekemisiin ja elämään en puutu, hän vastaa itse itsestään.

Vierailija
95/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut. Enkä tule olemaan. Jokainen erotkoon ensin. Vapaita miehiä on riittänyt 😉. Tunteilleen ei voi mitään, mutta tekonsa voi valita.

Tämä. Moraalin taso on ollut suomessa surkea jo pitkän aikaa. Johtuuko naisilla sitten huonosta itsetunnosta, vai mistä. Miehille taas tuo taitaa olla aika selvä asia.

mies52v

Vierailija
96/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen ystävä, joka tapaili varattuja. Ja siis hän nautti siitä. Ylpeili, kuinka taas oli saanut tarjottua parempaa kun mitä mies saisi kotoa. Pistin välit poikki. En edes kaverina katsele tuollaista. Jos pystyt puolustelemaan ja ylpeilemään asialla, olet ihmissaastaa.

Vierailija
97/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranhan täällä vaan eletään.

Vierailija
98/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos jokainen pitäisi siitä omasta puolisosta, parisuhteesta ja seksielämästä sellaista huolta, ettei puolison tarvisisi täyttää tarpeitaan muualla? Siten ei myöskään tarvitsisi palstoilla huudella muita ihmisiä moraalittomiksi ihmissaastoiksi. 

Vierailija
99/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos jokainen pitäisi siitä omasta puolisosta, parisuhteesta ja seksielämästä sellaista huolta, ettei puolison tarvisisi täyttää tarpeitaan muualla? Siten ei myöskään tarvitsisi palstoilla huudella muita ihmisiä moraalittomiksi ihmissaastoiksi. 

Vika on aina pettäjässä. Hän se ei ole kyennyt mitään selvittämään, kun kerta tarjoaa alapäätään muille.

Vierailija
100/124 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut naiset maksavat aina kaikki kulut. Sinkkunaiset alkavat vänkäämään jotain "herrasmiehen pitää maksaa" -sössötystä. Siksi harrastan mielummin varattuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan