Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastatteko seksiä kyläillessä?

Vierailija
11.03.2014 |

Joskus nuorempana kyllä, mutta en enää kehtaa palauttaa läikikkäitä lakanoita ja seksikin jää vähän vajaaksi jos ei saa ääntelehtiä niin kuin miltä tuntuu.

Meillä on käynyt kyllä hyvinkin äänekkäitä vieraita ja joskus miehen veljen yhden yön hoitojakin.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, mutta taidan ottaa kyläisännälta;)

Vierailija
22/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkupojan vaimo kiihottaa tätä miestä niin että pakko tyhjentää pussit vaimoon jo kylästellessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyläpaikasta ja rauhasta, mutta on tätäkin tapahtunut :)

Vierailija
24/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun asutaan ulkomailla ja tullaan mieheni kanssa kyläilemään Suomeen (nukutaan yleensä vanhemmillani tai sitten siskoni kotona) ja kyllä siinä viikon mittaisella reissulla nusastaankin :D

Yleensä saunareissulla niin kun on suihku päällä niin ei tarvii peitellä ääniä ja kukaan ei varmasti kehtaa tulla häiritsemään jos toiset saunassa ja suihkussa.

Jos olen kylässä niin että nukutaan toisten sohvilla tai olohuoneen lattialla niin en mielellään nusuttele, koska se tuntuu vähän vaivaannuttavalta...riski isompi että muutkin näkee ja kuulee

Vierailija
25/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, keittiön pöydällä ensitöiksemme. Sitten riisutaan palttoo ja kengät.

Vierailija
26/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläillessä voi harrastaa isäntäparin kanssa parinvaihtoa...

Vierailija
27/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa porukkaa liikkeellä, itse en ainakaan haluaisi vieraiden nussivan meillä. Kai nyt edes pari yötä kestää seksittä, ei minullekaan ole ikinä tullut mieleen edes masturboida kylässä.

Vierailija
28/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos yövymme vierasmökissä omassa rauhassamme. Jos ollaan saman katon alla isäntäväen kanssa jätämme sekstailut väliin.

Vierailija
29/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei yleensä käy yökylässä kun swingereitä, eikä mekään yökyläillä kun ko porukan kesken. Joten taatusti nusastaan, isommalla ja pienemmällä porukalla!

Vierailija
30/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa porukkaa liikkeellä, itse en ainakaan haluaisi vieraiden nussivan meillä. Kai nyt edes pari yötä kestää seksittä, ei minullekaan ole ikinä tullut mieleen edes masturboida kylässä.

Yhtyisin sinuun, jos olisin samaa mieltä, mutta olen eri mieltä, joten yhdyn sopivassa raossa kylässäkin.

Vierailija
31/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin ja apen luona aitassa pannessa kuluu aika mukavammin kuin kahvipöydässä appiukon politiikkajuttuja kuunnellen.

Vierailija
32/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:23"]

[/quote]

Mä en ymmärrä? Siis kyllähän tekin seksiä kotonanne harrastatte, niin miksi vieraat ei saisi? Jos siis oletetaan, että seksi on sellaista "normaalia", ei mitään hc kakkaamista ja golden showereita ja veri+sperma roisku tyylistä menoa. Mitä se oikeasti sua haittaa, jos ne on vaikka kortsun kanssa nusasseet hiljaa ennen nukkumaanmenoa, kun tod. näk ja toivottavasti pesette ne lakanat vieraiden jälkeen kuitenkin? Ihan oikeasti, MITÄ se haittaa? Vai etkö itse saa seksiä ja olet katkera siitä?

Vierailija
33/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olla onnikin ettei ole seksiä, eipä tule sp-tautejakaan;)

Vierailija
34/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:54"]

Voi se olla onnikin ettei ole seksiä, eipä tule sp-tautejakaan;)

[/quote]

Niin joo. Ulkoskaan ei kannata mennä ettei jää auton alle ja lasta ei kannata tehdä kun se saattaa vaikka sairastua joskus. Todennäköisyys sp-tautiin on lähes olematon, jos on parisuhteessa jossa kummallakaan ei ole muita suhteita eikä sp-tauteja parisuhteen alkaessa.

Vierailija
35/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä kylässä. Totta kai pyrimme olemaan hiljaa ja häiritsemättä muita, lakanoihin ei tainnut jäädä mitään epäilyttävää, me saimme toisemme tyydytetyiksi. En ymmärrä olisiko sekin pitänyt jättää tekemättä etteivät kasvottomat mammat vauvapalstalla pahastu..

Vierailija
36/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo. Ulkoskaan ei kannata mennä ettei jää auton alle ja lasta ei kannata tehdä kun se saattaa vaikka sairastua joskus. Todennäköisyys sp-tautiin on lähes olematon, jos on parisuhteessa jossa kummallakaan ei ole muita suhteita eikä sp-tauteja parisuhteen alkaessa.

Huomasitko tämän: ;)!

Nimim. Ei-tosikko

Vierailija
37/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:23"]

[/quote]

Mä en ymmärrä? Siis kyllähän tekin seksiä kotonanne harrastatte, niin miksi vieraat ei saisi? Jos siis oletetaan, että seksi on sellaista "normaalia", ei mitään hc kakkaamista ja golden showereita ja veri+sperma roisku tyylistä menoa. Mitä se oikeasti sua haittaa, jos ne on vaikka kortsun kanssa nusasseet hiljaa ennen nukkumaanmenoa, kun tod. näk ja toivottavasti pesette ne lakanat vieraiden jälkeen kuitenkin? Ihan oikeasti, MITÄ se haittaa? Vai etkö itse saa seksiä ja olet katkera siitä?

[/quote]

Emme harrasta silloin, kun kylässä on muitakin. Itse yhdynnän kanssa minulla ei ole ongelmia, vaan sen, että meille tullaan nussimaan. Kylään. Saavat harrastaa seksiä kotonaan rauhassa.

En minäkään pyöri kylässä alasti vaikka alastomuus olisi kuinka luonnollista ja normaalia. Tai piereskele äänekkäästi kesken juttutuokion, eihän siitäkään mitään haittaa kyllä olisi. Jotain huomaavaisuutta saisi olla, vieraita tai isäntää ja emäntää kohtaan.

Vierailija
38/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yhdynnän kanssa minulla ei ole ongelmia, vaan sen, että meille tullaan nussimaan.

Tuo virke ei auennut(?) Siis sinulla ei ole ongelmia vieraiden yhdynnän kanssa vai sinulla ei ole ongelmia yhdynnöissäsi, eli ne onnistuvat, mutta sitten: teille silti tullaan nussimaan. Eikö se ole hienoa että on rakkautta ja rakkauden tuoksuja ympärillä!

Vierailija
39/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä jotkut eivät muka pysty harrastamaan seksiä ilman lakanaläikkiä tai ilman ääntä jos sellaiseen on selkeä tarve???  Hoitoon sellaiset.

Vierailija
40/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:12"]

Miten helvetissä jotkut eivät muka pysty harrastamaan seksiä ilman lakanaläikkiä tai ilman ääntä jos sellaiseen on selkeä tarve???  Hoitoon sellaiset.

[/quote]

Olen samaa mieltä.

Lisäksi olen sitä mieltä, että ihmiset ja etenkin av-mammat tarvitsisivat enemmän seksiä.