Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastatteko seksiä kyläillessä?

Vierailija
11.03.2014 |

Joskus nuorempana kyllä, mutta en enää kehtaa palauttaa läikikkäitä lakanoita ja seksikin jää vähän vajaaksi jos ei saa ääntelehtiä niin kuin miltä tuntuu.

Meillä on käynyt kyllä hyvinkin äänekkäitä vieraita ja joskus miehen veljen yhden yön hoitojakin.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyläillään ihan seksi mielessä samanhenkisten pariskuntien luona terveisiä vaan keuruulle oli kivaa vkonloppuna

Vierailija
42/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ OLEN KYLLÄ OTTANUT JA ANTANUT EDESTÄ JA TAKAA JA KAHDELLE MIEHELLEKIN SAMAAN AIKAAN, MUTTA EI OLISI TULLUT MIELEENKÄÄN PÄÄSTÄÄ ÄÄNTÄKÄÄN SELLSISESSA TILANTEEESSA, KUN KUITENKIN TOISEN VANHEMMAT OVAT SAMASSA TALOSSA. PURKAA TYYNYÄ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:23"]

Oksettavaa porukkaa liikkeellä, itse en ainakaan haluaisi vieraiden nussivan meillä. Kai nyt edes pari yötä kestää seksittä, ei minullekaan ole ikinä tullut mieleen edes masturboida kylässä.

[/quote]

Mä en ymmärrä? Siis kyllähän tekin seksiä kotonanne harrastatte, niin miksi vieraat ei saisi? Jos siis oletetaan, että seksi on sellaista "normaalia", ei mitään hc kakkaamista ja golden showereita ja veri+sperma roisku tyylistä menoa. Mitä se oikeasti sua haittaa, jos ne on vaikka kortsun kanssa nusasseet hiljaa ennen nukkumaanmenoa, kun tod. näk ja toivottavasti pesette ne lakanat vieraiden jälkeen kuitenkin? Ihan oikeasti, MITÄ se haittaa? Vai etkö itse saa seksiä ja olet katkera siitä?

[/quote]

Emme harrasta silloin, kun kylässä on muitakin. Itse yhdynnän kanssa minulla ei ole ongelmia, vaan sen, että meille tullaan nussimaan. Kylään. Saavat harrastaa seksiä kotonaan rauhassa.

En minäkään pyöri kylässä alasti vaikka alastomuus olisi kuinka luonnollista ja normaalia. Tai piereskele äänekkäästi kesken juttutuokion, eihän siitäkään mitään haittaa kyllä olisi. Jotain huomaavaisuutta saisi olla, vieraita tai isäntää ja emäntää kohtaan.

[/quote]

No ei kai se seksi illalla kahdestaan makkarissa teidän jo mahdollisesti nukkuessa toisessa huoneessa tarkoita sitä, että teille on tultu vain nussimaan? Jos mä olen teillä 2 yötä kylässä, haluan käydä jossain välissä suihkussa. Tarkoittaako se siis sitä, että tulin teille kylään ihan vain päästäkseni teidän suihkuunne? Ei. Ihan sama asia. 

Ja se, että kulkisit alastomana kylässä tai piereskelisit olisi aika epähuomaavaista, jos siis tekisit sen niin että kaikki näkee. Jos piereskelet ja kuljet alasti vierashuoneessa, se tuskin haittaa ketään. Seksiä harrastetaan hiljaa siellä omassa huoneessa, joten se ei varmaasti haittaa isäntiä eikä ole epähuomaavaista toimistaa, kun KUKAAN EI SITÄ EDES HUOMAA.

Vierailija
44/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:05"]

Serkkupojan vaimo kiihottaa tätä miestä niin että pakko tyhjentää pussit vaimoon jo kylästellessä.

[/quote]

Mikset siihen serkkupojan vaimoon, jos kerran niin kovin kiihottaa?

Vierailija
45/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstailu kylässä ei ole mielestäni sopivaa, koska isäntäpari joutuu pyykkäämään vieraiden sotkemat lakanat. Lisäksi on vaivaannuttavaa, jos joutuu kuuntelemaan toisten lemmenääniä. Tietysti on näitäkin steriilisekstaajia jotka ovat vielä hipihiljaakin, heistä ei kai ole haittaa.

Vierailija
46/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos täällä joillekin outo ilmestys sellainen kapistus kuin pesukone!

Vierailija
47/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vieraiden lakanat pestään aivan siitä riippumatta kuinka monta varvia niiden päällä on vedetty;)

Vierailija
48/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:55"]

Ei! Joku roti.

[/quote]

Miksi ei?????? Luonnollisia juttuja, nääs.

[/quote]

Yksinkertaisesti siksi, että ketään ei kiinnosta kuunnella kenenkään toisen muhinointiääniä.

Vierailija
49/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:56"]

Sekstailu kylässä ei ole mielestäni sopivaa, koska isäntäpari joutuu pyykkäämään vieraiden sotkemat lakanat. Lisäksi on vaivaannuttavaa, jos joutuu kuuntelemaan toisten lemmenääniä. Tietysti on näitäkin steriilisekstaajia jotka ovat vielä hipihiljaakin, heistä ei kai ole haittaa.

[/quote]

Eikös ne vieraiden lakanat laiteta pyykkiin joka tapauksessa? 

Vaikka nykyään ei minulla yövieraita käykään, enkä minä käy missään yökylässä, niin aikoinaan kyllä tuli yökyläiltyä ja nusastuakin, myös siis sen kyläilevän pariskunnan toisen puoliskon kanssa. Toki siis myös kylässä ollenkin omaa ja isäntäparin toista puoliskoa. Kerran niinkin, että olimme molemmat vieraita siis nusasukumppanin kanssa, mutta emme pariskunta. Molempien puoliso oli paikalla myös, mutta eivät tainneet silloin nusasta, muistaakseni. Eli parinvaihtoa on tullut harrasteltua kyllä.

Nuo ovat siis tapahtuneet tuttavapariskuntien yhteisissä illanvietoissa joskus kauan sitten. Ovat olleet vappuja uusiavuosia ja sen sellaisia. Kolmekymppisenä nuo jutut loppuivat, kun alkoi tulla jälkikasvua.

Kokonaan toinen juttu on lähisukulaisten väliset yökyläilyt, joissa ei tulisi kyllä mieleenkään harrastella seksiä, jos siis ollaan samassa kerroksessa ja vain väliseinä tai kaksi välissä. Eri rakennuksessa, tai eri kerroksessa ehkä voisikin. En todellakaan välittäisi kuunnella omien tai kumppanin vanhempien nusastelua.

Vierailija
50/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:05"]

Serkkupojan vaimo kiihottaa tätä miestä niin että pakko tyhjentää pussit vaimoon jo kylästellessä.

[/quote]

Mikset siihen serkkupojan vaimoon, jos kerran niin kovin kiihottaa?

[/quote]

No kun se ei anna, kerran pikku näkäräisten kera kysyin. Kiusaa kyllä kireillä housuilla ja avonaisilla paidoilla huh huh.

Vierailija
51/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:56"]

[/quote]

Eikös ne vieraiden lakanat laiteta pyykkiin joka tapauksessa? 

Vaikka nykyään ei minulla yövieraita käykään, enkä minä käy missään yökylässä, niin aikoinaan kyllä tuli yökyläiltyä ja nusastuakin, myös siis sen kyläilevän pariskunnan toisen puoliskon kanssa. Toki siis myös kylässä ollenkin omaa ja isäntäparin toista puoliskoa. Kerran niinkin, että olimme molemmat vieraita siis nusasukumppanin kanssa, mutta emme pariskunta. Molempien puoliso oli paikalla myös, mutta eivät tainneet silloin nusasta, muistaakseni. Eli parinvaihtoa on tullut harrasteltua kyllä.

Nuo ovat siis tapahtuneet tuttavapariskuntien yhteisissä illanvietoissa joskus kauan sitten. Ovat olleet vappuja uusiavuosia ja sen sellaisia. Kolmekymppisenä nuo jutut loppuivat, kun alkoi tulla jälkikasvua.

Kokonaan toinen juttu on lähisukulaisten väliset yökyläilyt, joissa ei tulisi kyllä mieleenkään harrastella seksiä, jos siis ollaan samassa kerroksessa ja vain väliseinä tai kaksi välissä. Eri rakennuksessa, tai eri kerroksessa ehkä voisikin. En todellakaan välittäisi kuunnella omien tai kumppanin vanhempien nusastelua.

[/quote]

Totta kai lakanat pestään oli niissä sekstailtu tai ei, mutta itse olen ainakin sen verran huomaavainen etten jätä jälkeemme spermatahraisia lakanoita. Samoin kuin en jätä paskajarruja pyyhkeeseen kun on vähän huonosti tullut pyyhittyä pylly jne.

Vierailija
52/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:55"]

Ei! Joku roti.

[/quote]

Miksi ei?????? Luonnollisia juttuja, nääs.

[/quote]

Yksinkertaisesti siksi, että ketään ei kiinnosta kuunnella kenenkään toisen muhinointiääniä.

[/quote]

Sinusta en tiedä, mutta ei kai sitä yleensä kurkku suorana kiljutakaan vaan homman voi hoitaa hipi hiljaa.

Vierailija
53/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpas täällä jotenkin kovin hienotunteisia, ihan yllätyin. Jos olen mieheni kanssa kahdestaan vierashuoneessa, niin miksi ihmeessä ei harrastettaisi seksiä?

Spermatahrat lakanoilla on aivan eri asiansa, ja tottakai se on epäkunnioittavaa isäntäparille. Eikä sen seksin juuri siellä kylässä ole pakko olla sitä äänekkäintä.

Meillä ainakin hiljainen ja nopeahko rakastelu, ja lopetetaan 69:n. Ei ne spermat siellä kurkussa ja mahalaukussa luulisi ketään häiritsevän. Ja kaikki on tyytyväisiä. Unikin tulee. :)

Vierailija
54/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 16:30"]

Ollaanpas täällä jotenkin kovin hienotunteisia, ihan yllätyin. Jos olen mieheni kanssa kahdestaan vierashuoneessa, niin miksi ihmeessä ei harrastettaisi seksiä?

Spermatahrat lakanoilla on aivan eri asiansa, ja tottakai se on epäkunnioittavaa isäntäparille. Eikä sen seksin juuri siellä kylässä ole pakko olla sitä äänekkäintä.

Meillä ainakin hiljainen ja nopeahko rakastelu, ja lopetetaan 69:n. Ei ne spermat siellä kurkussa ja mahalaukussa luulisi ketään häiritsevän. Ja kaikki on tyytyväisiä. Unikin tulee. :)

[/quote]

Nielekkö joka tipan?