Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään ollut sinettipidennyksiä?

Vierailija
14.05.2014 |

Mulla olisi tuossa odottamassa mutta en ole uskaltanut laittaa kun pelkään että lähtee kauheasti omia hiuksia kun otan pois ne..

Kokemuksia? Hyviä ja huonoja. Ja lisätään että mulla on aika ohuet ja hauraat hiukset.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksikin kertaa. Molemmilla kerroilla tilasin Rapunzenilta ruotsista ja laitatin omalla parturilla (muualta tilanneita karvoja laitetaan täälä tosi harvassa paikassa). 

Eka kerta meni mallikkaasti, tukka oli 6kk päässä ja sain ite otettua sinetit pois. Oli niin hauraat jo siinä vaiheessa että sinetti vain halkes kun kynnellä vähän koputteli. Se takaraivon rasta olikin eri juttu. :D Pari tehohoitokertaa toki teki ihmeitä.

Toinen kerta olikin ihan eri maata. Oli n. 2kk päässä, sit oli pakko ottaa pois VIELÄ KUN SAI, eli oli niin jäätävällä rastalla takaraivossa että teki kipeää. Päänahka aivan kuiva siitä takun kohdalta, eli tulipunainen ja kutisi kuin vietävä. 3h oli varattu sinettien poistolle, värille ja leikkuulle aikaa. Sinettejä otettiin ekana päivänä pois 5h ja toisena päivänä tunti, eli ei ihan mennyt putkiloon. Parturi kuvaili sinettejä "kuin olisi purkkaa tukassa", ja sitä "purkkaahan" oli vain n. 100 sinettiä siinä vaiheessa. Hengissä selvisin, oma tukka ei pahasti kärsinyt.

Kaikenkaikkiaan, suosittelen. Jos jaksaa hoitaa hyvin ja on kunnon hoitovälineet. 

Vierailija
2/14 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kaveri on parturi-kampaaja joka lupasi laittaa itse tilatut karvat mulle päähän :)

Eli ilmeisesti kestävät pitkäänkin hyvänä jos hoitaa ja ei tule tuollaisia oireita kuin sulla toisella kerralla :)

Pitääkö noille olla joku ihan oma harjansa ja hoitotuotteet?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ens kerralla teipit. Sinetit on ihan helvetistä ja kuluttaa hiuksia todella paljon!

Vierailija
4/14 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:10"]Laita ens kerralla teipit. Sinetit on ihan helvetistä ja kuluttaa hiuksia todella paljon!

[/quote]

Kun mä haluaisin sellaset mitä voi pitää putkeen kauan. Klipsit mulla on ollut mut ne oli kauhean vaivalloiset juurikin tuon laittamisen takia.

Vierailija
5/14 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kaksi kertaa ja ne on ollut aika kamalat. Vaikka kuinka hyvin hoitaisi, minulla ainakin tukka rastaantui päänahan läheltä, kun ei pysty sinettien takia harjaamaan. Kamalat, kamalat, kamalat. Ostin klipsipidennykset ja ne on ihanat, helppo laittaa ja saa pois!!

Vierailija
6/14 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:10"]Laita ens kerralla teipit. Sinetit on ihan helvetistä ja kuluttaa hiuksia todella paljon!

[/quote]

Kun mä haluaisin sellaset mitä voi pitää putkeen kauan. Klipsit mulla on ollut mut ne oli kauhean vaivalloiset juurikin tuon laittamisen takia.

[/quote]

Teippipidennyshiukset voit käyttää uudestaankin, voidaan kiinnittää useaan kertaan uusilla teipeillä. Sinetit oli sit siinä, kun ne ottaa pois.

Vierailija
7/14 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:12"]Minulla on ollut kaksi kertaa ja ne on ollut aika kamalat. Vaikka kuinka hyvin hoitaisi, minulla ainakin tukka rastaantui päänahan läheltä, kun ei pysty sinettien takia harjaamaan. Kamalat, kamalat, kamalat. Ostin klipsipidennykset ja ne on ihanat, helppo laittaa ja saa pois!!

[/quote]

Eli joko pitäisi käyttää älyttömästi aikaa ja tarkkuutta siihen harjaamiseen tai harjata normaalisti ja tulee rastat?

Mites peittyykö ne sinetit hyvin sinne hiusten sekaan vai näkyykö/tuntuuko?

Vierailija
8/14 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:11"]

[/quote]

[/quote]

Teippipidennyshiukset voit käyttää uudestaankin, voidaan kiinnittää useaan kertaan uusilla teipeillä. Sinetit oli sit siinä, kun ne ottaa pois.

[/quote]

Mutta voiko teipit päässä nukkua, käydä saunassa, uimassa?

Vierailija
9/14 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:11"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mutta voiko teipit päässä nukkua, käydä saunassa, uimassa?

[/quote]

Voi.

Vierailija
10/14 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ OTA! Voin sanoa, että KAIKKI pidennykset pilaa omat hiukset. Ei heti, ei edes kuukausien päästä, mutta vuosien päästä kyllä. Itse olen tämän kokenut ja joutunut kasvattamaan hiukset kovalla työllä takaisin. Kampaajat ei sitä kerro, koska pidennysket ovat kalleimpia palveluja, mitä kampaamoista saa!

Mutta miksi lähteä siihen kierteeseen, kun sitä ei vaan VOI ikuisesti jatkaa? Jos meinaat pitää vaan pari kk niin ok, mutta niihin jää helposti koukkuun. Joka huoltokerralla sulta lähtee vähän hiuksia, ja et huomaa sitä ja kampaaja väittää että olet vain tottunut paksuun pidennystukkaan. Vuosi vuodelta lähtee samoista kohdista hiusksia vähän lisää ja lisää.....lopulta on selviä katkenneita kohtia ja kaljuja kohtia pää täynnä. 

Joten jos olet valmis uhraamaan oman tukkasi,niin ota vaan. Mutta lopulta kuitenkin joudut kasvattamaan ne takaisin, koska pidennyksiä ei voi pitää ikuisesti ja taukoja välillä pakko pitää....sitten pakko vaan kärsiä ohuella hiirenhännällä!

En halua aiheuttaa pahaa mieltä, mutta itteeni vituttaa kun kampaajat ei voineet sanoa suoraan, että kyllä vaan kuluttaa tukkaa! Surutta vaan valehdellaan. Ja siis itsellä paksu ja vahva hiuslaatu,mutta vuosien käytön jälkeen kenen tahansa hiukset sanoo ittensä irti :/

Vierailija
11/14 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen pidennyksiä ja suosittelen teippejä. Pysyy hyvin oikein laitettuina, eikä takkuuniin hhelposti.

Vierailija
12/14 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli useamman vuoden, mitään rastoja mulle ei tullut, mutta katkoohan ne omaa hiusta. Ovat siinä mielessä ihanat, kun niillä saa kovin luonnollisen näköiset pidennykset ja eivät oikein laitettuna näy. Mutta suosittelen teippejä, oma hius pääsi kasvamaan samalla. Eivätkä nekään oikein laitettuna näy, mutta teippiosio kannattaa pitää kapeana, näin saa luonnollisemman tuloksen :) 

Vierailija
13/14 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lettipidennys ihan ykkönen! Ei rasita hiuksia lainkaan eikä tule takkuja. Suosittelen!

Vierailija
14/14 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Pistän nyt nuo teippipidennykset vakavaan harkintaan kun niitä ei kerran tarvitse aina ottaa pois! :)

Klipsejä en hanki enää ikinä.

Enkä usko jääväni koukkuun sillä mulla oli myös ripsienpidennykset ja vaikka ne kuinka ihanat olikin niin en heti ole ottamassa uusia :)

Nyt sit pitäs päästä vaan eroon noista sineteistä :D

Ap