Harrastatteko seksiä kyläillessä?
Joskus nuorempana kyllä, mutta en enää kehtaa palauttaa läikikkäitä lakanoita ja seksikin jää vähän vajaaksi jos ei saa ääntelehtiä niin kuin miltä tuntuu.
Meillä on käynyt kyllä hyvinkin äänekkäitä vieraita ja joskus miehen veljen yhden yön hoitojakin.
Kommentit (54)
Serkkuni on muutaman kerran ollut meillä miehensä kanssa yötä. En tiedä varmaksi, mutta epäilen että ovat meidän vuodesohvalla vetäisseet parit varvit. Miksi tämä haittaisi minua? Kunhan naivat niin, ettemme mieheni kanssa herää keskellä yötä tai lakanat jälkikäteen ole hävyttömän likaiset niin asia on mulle ok.
Kahvipöydässä vai keittiön pöydällä? Jumakekkana te ootte ronskia porukkaa hei!
Yökylässä harrastamme lähes aina seksiä. Ei pidetä meteliä, sotketa lakanoita ja siistitään muutenkin jälkemme. Kukaan ei osaa arvata.
Tottakaki, omat lakanat aina mukana.
No voi herran jumala millasta porukkaa :O 2 ihmistä, jotka rakastavat toisiansa, rakastelevat. Onko tossa jotain niin helvetin hävytöntä?
Mä olisin ainakin tyytyväinen että vieraiden parisuhde on niin hyvässä kunnossa, että seksiä on. Onnelliset vieraat, onnelliset vieraiden vastaanottajat.
Ihme vanhoillista tai sitten vaan estynyttä porukkaa :/
Itse en ole harrastanut vierailla seksiä, mutta luulenpa että sekin aika joskus tulee. Avainsanat: puhtaus + hiljaisuus. :)
Ehdottomasti, muttei se kylässä ole niin irstaan limaista touhua;)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:55"]
Ei! Joku roti.
[/quote]
Miksi ei?????? Luonnollisia juttuja, nääs.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:55"]
Ei! Joku roti.
[/quote]
Miksi ei?????? Luonnollisia juttuja, nääs.
[/quote]
Ei kylässä ole luonnollista tehdä monia muitakaan sellaisia asioita, jotka kotona ovat luonnollisia.
Jos nyt ihan ensin saisi vaimon innostumaan seksiasoista kotona...
Kyllä me saatetaan. Yritetään pyyhkiä jäljet sit vaikka pyyhkeeseen tms, ei nyt niin kauheesti ahdistuta asiasta. Toki jos on ohuet seinät ja huoneessa on muitakin, niin ei harrasteta.
Kylään mennään seurustelemaan isäntäperheen kanssa, ei pitämään omaa hauskaa.
Harrastetaan kyllä jos vaan mahdollista! Otetaan tietysti huomioon se missä ja miten äänekkäällä alustalla nukutaan. Meillä on toisinaan kortsuja mukana ihan sitä varten, ettei sotketa lakanoita. Monesti seksi kylässä on kiihottavampaa kuin kotona.
Me ei harrasteta yökyläilyjä. Joko kotiin tai hotelliin. Lyhyet vierailut kyllä pystytään pitämään näppimme erossa..
Totta kai se on kohteliasta nusasta kyläpaikan isäntää nyt vähintään. Joskus emäntääkin. Kun on kerran kyläänkin kutsuttu.
Jos erityisen paljon tekee mieli ja toisia häiritsemättä pystyy olemaan, niin kyllä. Muutoin ei, odotellaan mieluummin rennompaa hetkeä kotona.
Missä kyläpaikassa ei ole kleenexejä ja kondomeja vuoteen vieressä valmiina? Tietty isäntäväki ne hankkii sekä liukuvoiteen tietty.
Kylässä on viisainta että nainen ottaa suihin, ettei tule turhia hälyääniä. Naisen vuoro sitten kotona..
No en helvetissä. On se nyt kumma jos kylään pitää mennä nussimaan. Siis huoh! Todella ajattematonta ja junttia.