Masennuslääke joka EI lisää ruokahaluja?
Tiedän että eihän sitä ole pakko syödä ja herkutella kun mieli tekee, mutta vaikeasti masentuneena sitä ei jaksa taistella vastaan. Kun on vielä kilpirauhasen vajaatoimintaa, niin jokainen kilo niin tiukassa ettei tosikaan.
Kommentit (26)
höpönpöpön, kyllä sinä itse olet ruokahalusi syyllinen. Vähennät vain syömistä, se on tahdon asia.
Vierailija kirjoitti:
Voxra. Aluksi kehitetty tupakoinnin lopettamiseen. Nimenomaan vähentää ruokahalua. Itselläni ollut käytössä, kokeillut olen lähes kymmentä muuta masennuslääkettä.
Voxra mulla lisäsi järkyttävää ruokahalua..
Vierailija kirjoitti:
höpönpöpön, kyllä sinä itse olet ruokahalusi syyllinen. Vähennät vain syömistä, se on tahdon asia.
Kuten myös masennukseen, right? Rautatablettia naamaan ja masennus katoaa!
No ei sillä itsekurillakaan mitään tee mirtatsapiinin kanssa. Söin sitä unilääkkeeksi pienellä annostuksella. Alussa tuli muutama ahmintakohtaus, mutta sitten ne loppuivat. Muutaman kuukauden päästä tajusin lihoneeni 8 kg, vaikka olin syönyt tavallisesti ja liikkunut jopa enemmän. Jotain se lääke tekee koko aineenvaihdunnalle. Tai no, ehkä en olisi lihonut, jos olisin syönyt vain porkkanan päivässä, mutta mieluummin jätin koko lääkkeen. Pari vuotta myöhemmin ne samat kilot yhtäkkiä katosivat parissa kuukaudessa.
Ap palasi takaisin. Cumbaltasta meni kroppa ihan sekaisin, vatsa kova kuin kivi, hikoilun kokoajan.....ihan vaikka kun istuin. Olin ihan pihalla koko ajan.
Seronil on nyt käytössä, juuri syömishäiriön takia eikä auta kyllä yhtään. Harmi kun tämän pitää olla näin vaikeaa :/