Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko yksityislääkäri laittaa lähetteen julkiselle magn.kuvaan?

Vierailija
17.12.2013 |

Pitäis päästä magn.kuvaan ja julkisella puolella kestää tosi kauan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa ja samana päivänä pääsee, jos on kiire.

Vierailija
2/8 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 11:23"]Voi laittaa ja samana päivänä pääsee, jos on kiire.

[/quote]

Sitten mietin asiaa vakavasti. Laskin että olen kunnossa vasta keväällä kun tää on niin hidasta

ja vaiva aika kamala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja kannattaa ehdottomasti. Maksat vain lääkärin ja saat julkisella kaikki tutkimukset nopeasti.

Vierailija
4/8 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mun ois pitäny aikaa sitten päästä lähetteellä julkisen puolen

erik. lääkärille, mutta ei.

Vierailija
5/8 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa lähetteen julkiselle puolelle, jossa arvioidaan jatkotutkimusten tarve. Voi jopa suositella magneettikuvausta, mutta ei missään tapauksessa tehdä suoraan lähetettä siihen. Riippuu sairaanhoitopiiristä miten suhtautuvat yksityislääkärien suosituksiin. Yleensä aika nihkeästi, joskus jopa ihan periaatteesta eivät tee suosituksen mukaisesti.

Vierailija
6/8 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 11:44"]Voi laittaa lähetteen julkiselle puolelle, jossa arvioidaan jatkotutkimusten tarve. Voi jopa suositella magneettikuvausta, mutta ei missään tapauksessa tehdä suoraan lähetettä siihen. Riippuu sairaanhoitopiiristä miten suhtautuvat yksityislääkärien suosituksiin. Yleensä aika nihkeästi, joskus jopa ihan periaatteesta eivät tee suosituksen mukaisesti.

[/quote]

Niin että kuukausikaupalla nyt odotan. . on vaikeuksia punnata itseänsä ylös aamulla.

Joku jumi on ja oireet 24/7.

Vierailija
7/8 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin vuosi sitten Espoossa sain yksityiseltä ortopediltä lähetteen julkisen puolen magneettikuvaan. Sen jälkeen hoitonikin siirtyi julkiselle, leikkaukseen pääsin/jouduin n. 3 kk:n kuluttua magneettikuvan ottamisesta.

Vierailija
8/8 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 11:53"]Kyllä minä ainakin vuosi sitten Espoossa sain yksityiseltä ortopediltä lähetteen julkisen puolen magneettikuvaan. Sen jälkeen hoitonikin siirtyi julkiselle, leikkaukseen pääsin/jouduin n. 3 kk:n kuluttua magneettikuvan ottamisesta.

[/quote]

Hieno kuulla. Epäilen nimittäin että leikkaus tulee.

Jos vaiva liian paha ja jos kukaan maakari ei sitä voi

parantaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä