Kerro kaupunkisi slummialueet ja mihin alueelle et koskaan haluaisi muuttaa? Entä mihin muuttaisit?
Kommentit (147)
Tuossa edellä joku mainosti Kellarpeltoa tai Pihlajaniemeä, ihan kivoja paikkoja kyllä, mutta ihan metsässä. Prisman alueella asuu ihan uusi asukkaisto siihen nähden mitä aikanaan " smurffikylä" veti puoleensa. Lisäksi siinä lähellä on suurimmat tontit koko kaupungissa.
Hakalla olen joutunut asumaan pakosta rakentamisen ajan ja on kamalaa. Tappeluita, tappoja, murhia, ryyppäämistä, huumeiden välitystä ja käyttöjä, lasten heitteillejättöä.
Olen myös asunut pitkään Mellunmäessä, Tikkurilassa aseman seudulla ja Kontulassa eikä yksikään paikka ole niin paha kuin tämä.
Riihimäellä esim. Peltosaari, sinne en muuttaisi.
Asun ihanalla alueella, nimi jääköön kertomatta kuitenkin... ;)
Vierailija:
Ihmetetytti kyllä, mistä ne spurgut ovat sinne Verkahovin kulmille tulleet, kun muuten ihan asialliselta seutu vaikuttaa. Usein heitä kyllä näki, tuolloin 90-luvun lopussa siis työmatkalla ja kaupassa käydessä. Lonttisissa asuva tuttuni kertoi myös, että huumeveikkojakin siellä liikkui tuolloin. Olisikohan niin, että pitivät majaa siellä siilossa, joka paloi?
Junakävelysillan Raunistulan puoleisessa päässä on spurgujen " ensikoti" tai joku vastaava a-klinikkatyyppinen majataloratkaisu. eli siellä niitä deekuja asustaa (sen entisen siilon naapurissa). Ja sieltä ne kait sit kaupunkiin päin tulee. Ydinkeskustassahan niitä spurguja on myös, mut ehkä ne hukkuu siihen ihmisvilinään. Jokirannassa ne kans viihtyy kesäisin. No, aika harmittomia ne taitaa olla.
Mua ei kyllä spurgut pelota onneksi. ja kyllä mä luulen ettei ne siel lonttisissakaan sit loppupeleissä viihdy enää kauaa...
Koska/milloin tuon yhen vastaajan sisko on siellä asunut? OIs kiva kuulla ihan nyt tän päivän tunnelmista lonttisissa.
En muuttaisi: ( ellei olisi pakko)
Kirstinmäki/Suvela/Joupinmäki/Sokinvuori Niin täydellisen ankeata..
Soukka/Maininki On jo valitettavasti koettu..
Westend,en haluaisi katsella Dannyn nahkahousuja pyykkinarulla..
Voisin muuttaa:
Olari
Tapiola
Nittykumpu
KIvenlahden amfi ja sen seutu
-Hervanta
-Multisilta
-Nekala
-Viinikka
-Tesoma
-Haukiluoma
-Lentävänniemi
-Kaukajärvi
Paljon on vanhentunuttakin tietoa liikenteessä. Esim. Annalassa on uudempi puoli täynnä kalliita ja hienoja omakotitaloja. Ei tietoa somaleista eikä muistakaan ongelmista.
Kuopiossa pahimpia:
- Petonen (osittain)
- Etu-Neulamäki, ostarin seutu (taaempana hyvin rauhallista ja mukavaa)
Parhaimpia:
- Rönö
- Niirala
- Kettulanlahti
- Julkula