Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin käytätte pensasmustikkaa? ev

Vierailija
12.07.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämisen puolesta voi käyttää tietenkin kaikkeen, mihin muitakin marjoja. Tykkään itse rahkan tai maustamattoman jugurtin joukossa.

Vierailija
2/10 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin juhliin piirakkaa pakastimeen mut ei ole vielä tavismustikat myynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pensasmustikka ole sama asia kuin esim. amerikkalaisittain blueberry? Niistä ainakin saa nimittäin mainiota piirakkaakin.

Vierailija
4/10 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy sellaisenaa, kiisseliin, pirakkaan, koristeeksi, muffiineihin ( ei muuten värjää myffiineja siniseksi niinko tavallinen mustikka.)

eli käy kaikkeen.

Vierailija
5/10 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erooko ne jotenkin suomalaisista pensasmustikoista. kun väittävät että ulkolaiset mansikat ei oo kotimaisen veroisia

Vierailija
6/10 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohon onko ulkolainen parempi tai huonompi en osaa vastata kun oon ostannu vaan kotimaista.

Mutta tosiaan mansikoissa sen amun huomaa kyllä kotimainenn mansikka on paljon maukkaampi, kuin ulkolainen ja johtunee siitä, että ne masikat kerätään siellä paikanpäällä raakoina ja ne kypsytetään keinotekoisesti eli ne ei saa auringosta " makua"

Vierailija
7/10 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eri marja se on suomalaisen metsän mustikka (jota itse olen ainakin oppinut kutsumaan bilberry:ksi, mutta en ole varma onko tuo kasvitieteellisesti oikea sana).

Vierailija
8/10 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

12

Vierailija
9/10 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en heidän mustikoistaan tiedä.

Vierailija
10/10 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos tarkoititte, että onko jenkki mustikka selainen iso ja värjäämtön niin juuh on se iso ja värjäämätön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi